یقه لباس عروس مناسب برای اندام های مختلف

  سه شنبه، 01 مهر 1399   زمان مطالعه 5 دقیقه
یقه لباس عروس مناسب برای اندام های مختلف
ساعد نیوز: اگر روز عروسی تان نزدیک است و به دنبال لباس عروسی متناسب با فرم اندام تان هستید، بهتر است که قبل از انتخاب لباس به نکاتی دقت کنید. هر چه به تناسب لباس عروس با اندام تان بیشتر توجه کنید، آراسته تر و جذاب تر به نظر خواهید آمد. توصیه می شود اگر مدل لباس عروسی را در نظر دارید قبل از انتخاب و خرید آن، لباس را پرو کنید.

در وهله اول باید بدانید این مسئله ارتباط مستقیمی با نوع لباس عروس شما دارد. در واقع پس از اینکه لباس عروس متناسب با اندام خود را پیدا کردید؛ مشخص کردن یقه لباس خیلی دردسرساز و البته وقت گیر نخواهد بود. در مقاله لباس عروس مناسب با اندام شما توضیحات کاملی در این راستا خدمت شما ارائه داده ایم که مطمئنا میتواند گره گشای بسیاری از مشکلات برای درخشش شما در شب عروسی باشد. در ادامه نیز شما را با انواع مختلف یقه لباس عروس آشنا می کنیم تا با آگاهی بیشتر و خیالی آسوده تر در شب عروسی همچون ستاره بدرخشید.

یقه هفت

لباس عروس های یقه هفت مناسب عروس خانم هایی هستند که سایز قفسه سینه آنها متوسط است. خصوصیت این لباس عروس این است که توجه را بیشتر به گردن و نیم تنه بالایی جلب می کند. هر چند که با توجه به سلیقه شما مقدار باز بودن یقه میتواند متفاوت باشد. اما اگر سینه هایی کوچک و یا بزرگتر از حد معمول دارید این مدل نمیتواند گزینه مناسبی محسوب شود و مطمئنا به دل تان نخواهد نشست. همچنین اگر دور سینه شما کوچک و دور گردنی باریک دارید استفاده از یقه هفت بلند میتواند دقیقا همان چیزی باشد که مد نظر دارید.

یقه یو شکل


این مدل یقه گرد ، در پشت و جلو لباس مشابه است. این سبک یقه برای همه عروس خانم ها مناسب است.

یقه مدل مستطیلی

یقه مستطیلی به دلیل داشتن زاویه و شکل مستطیلی که دارد برای افرادی که بالا تنه مثلثی و پهنی دارند مناسب نیست و سر شانه های آنها را بلند تر نشان می دهد. بازی یقه در این مدل زیاد است گاهی تا بالای سینه این باز ی یقه ادامه دارد بنابر این گردن را کشیده تر و بلند تر نشان می دهد. اما برای افرادی که سینه درشتی دارند اصلا مناسب نیست و سینه آنها را درشت تر نشان می دهد. بنابر این اگر بالاتنه ظریفی دارید از این مدل استفاده کنید تا کمی شما را پر تر نشان دهد.

یقه رومی

این مدل یقه همانطور که از اسمش پیداست نمادی از روم باستان بوده و ظاهری رومانتیک و رویایی را برای شما به عنوان عروس در شب عروسیتان به وجود می آورد. اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که ترقوه ای زیبا و یا سرشانه هایی کوچک دارید این مدل یقه میتواند زیبایی شما را دوچندان کرده و ظاهری جذاب را برایتان فراهم آورد. در غیر این صورت به هیچ عنوان سراغ مدل یقه رومی نروید.

مدل یقه لباس عروس هالتر

مدل یقه لباس عروس هالتر یا دور گردنی یکی از مدل های قدیمی است که دوباره مد شده،این نوع یقه لباس عروس به خاطر اینکه توجه بیننده را به کمر و شکم جلب می کند مناسب عروس هایی که فرم بدنشان گلابی است نیست، اما به علت اینکه قوس های زیادی را به بدنتان اضافه می کند مناسب افرادی است که فرم بدنشان مستطیل و ورزشکارانه است، اگر سرشانه های پهنی دارید و دورسینه تان کوچک است این مدل یقه مناسب شماست. اما به صورت کلی این مدل یقه بسیار محبوب است و متناسب با بیشتر فرم های بدن است.

یقه قایقی

همانطور که از اسمش پیداست، یقه لباس عروس قایقی مانند یک قایق است که وظیفه متصل کردن دو سر شانه را برعهده دارد. معمولا آن دسته از افرادی که اندامی گلابی شکل دارند به سراغ انتخاب این نوع از یقه می روند زیرا سرشانه آنها را بزرگتر از آن چیزی که هست به نمایش میگذارد و تناسب کاملی میان دور باسن و سرشانه ها ایجاد می کند. نکته مهم دیگر برای آن افرادی ست که بدنی مستطیلی شکل و ورزشکارانه دارند؛ آنها باید بدانند که یقه قایقی به دلیل بزرگ نشان دادن سرشانه به هیچ عنوان نمیتواند انتخاب مناسبی برای آنها به شمار اید زیرا تناسب میان بالاتنه و پایین تنه را برهم میزند.

مدل یقه لباس عروس گرد

این مدل یقه بسیار ساده است و در میان مدل های لباس عروس کمتر محبوب است، در این مدل یقه لباس عروستان مثل یقه تیشرت و یک گردنبند کوتاه دور گردنتان را می پوشاند،این مدل برای عروس هایی که بالاتنه صافی دارند مناسب است چرا که آن ها را پرتر و بزرگتر نشان می دهد.

مدل یقه لباس عروس دکلته ساده

این مدل یقه بدون بند و بدون آستین است و در دو صورت باید از انتخاب آن اجتناب کنید؛ اگر اندازه سینه تان بزرگتر از حد معمول است و اگر اندازه سینه تان کوچکتر از حد معمول است، این مدل یکی از مدل های باز است و اگر با این مدل معذب هستید پیشنهاد ما این است که مدل یقه هایی برای لباس عروستان انتخاب کنید از روی یقه ی دکلت یک تور و یا حریر به سمت گردنتان کشیده شود.

صاحبان شانه های باریک

اگر شانه های باریک دارید مدلهای رکابی، ترجیحا با شانه پهن و بزرگ را انتخاب کنید. برای ایجاد تعادل در اندامتان یقه با آستین افتاده کوتاه که شانه ها را نمی پوشاند انتخاب نمایید.

عروس های با شانه های پهن

اگر شانه های پهنی دارید لباس بدون آستین بنددار انتخاب کنید زیرا کمک می کند که شانه ها باریکتر به نظر برسند. پیراهن دکلته نیز پهنا و عرض شانه های شما را کم می کند.بهتر است پیراهن های با آستین افتاده کوتاه که شانه ها را نمی پوشاند انتخاب نکنید. یقه لباستان نیز باید به شکل هفت باشد شما می توانید لباسی بدون داشتن آستین و دامنی با برش ها و خط های کمی شلوع انتخاب کنید و اندامتان را به شکل جذابی در آورید.

گردن کوتاه

برای بلند نشان دادن گردن کوتاه لباس های یقه باز مانند مدلهای دکلته، یقه هفت یا بنددار انتخاب نمایید و همانطور که اشاره کردیم هیچگاه لباسی که یقه آن دور گردن پیچیده و بسته می شوند، انتخاب نکنید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (573 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (107 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (63 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (44 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (36 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (29 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (27 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (20 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (15 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (11 نظر) توصیف زیبایِ مژده لواسانی مجری چادری صدا و سیما از امام حسین(ع) با چشمان گریان و صدایی لرزان +ویدیو/ چه تعابیر نابی (9 نظر) نگاهی به خلوت احساسی آزاده نامداری، مجری پرانرژی در ماه محرم و شال سبزرنگ زیبایش/ حیف جوونیش+عکس (9 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (7 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
انتصاب دکتر رضا فلاحت به‌عنوان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی سهند
فال روزانه امروز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز جمعه 29 تیر 1403
فال ابجد روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال انبیاء روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال قهوه با نشان روز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 29 تیر 1403 + فیلم
دردسر بسته معیشتی دکتر پزشکیان، رئیس جمهور منتخب برای مردم
هیئت معروف بازیگران و هنرمندان سرشناس ایرانی در تهران/ پاتوق رضا گلزار، بهرام رادان و علیرضا واحدی نیکبخت لو رفت+عکس
تغییر چهره باورنکردنی فهیمه سریال پایتخت/ نسرین نصرتی از فهیمه تا حکیمه در انتهای شب
بازیگران و هنرمندان مشهوری که در عروسی شاهانه آمبانی حضور داشتند/ از شاهرخ خان و همسرش تا خواهران کارداشیان با لباس های چشم نواز
قاب زیبایی از فریبا کوثری، عمره سریال "مختارنامه"، در کنار برادر و مادر خوش خنده و پرانرژی اش/ گلدوزی های مانتو مجلسی اش چقدر زیبا و خاصه!
(ویدئو) فوت کوزه گری برای خوشمزه ترین نذری ماه محرم!/فرمول «قیمه نذری» با ادویه های مخصوص آشپز هیئت امام حسین
یادی کنیم از آخرین عکس منتشر شده از بازیگران جوان فوت شده در کنار فرزندان ناز و بانمکشان/ واقعا جگر آدم آتش میگیره واسه بچه‌های دل سوختشون
(تصاویر) بالکن سایه‌بان‌دار و پر از گلدان های ریز و درشت پاشا رستمی، حامد سریال "لحظه گرگ و میش"/ آخه چقدر باسلیقه! اینجا چایی واقعا میچسبه👌
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان