شهاب حسینی از همرفیق رفتنی شد/ اسم سورپرایزی جایگزین شهاب کیست؟

  چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ID  کد خبر 153342
شهاب حسینی از همرفیق رفتنی شد/ اسم سورپرایزی جایگزین شهاب کیست؟
ساعد نیوز: همرفیق که در ماه‌های اخیر با فراز و نشیب‌ها و حاشیه‌هایی همراه بوده، قرار است در تابستان هم ادامه پیدا کند. 

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از برترین ها، همرفیق که در ماه های اخیر با فراز و نشیب ها و حاشیه هایی همراه بوده، قرار است در تابستان هم ادامه پیدا کند. اگرچه بر اساس اخبار برترین ها، جانشین شهاب در این برنامه یک چهره باورنکردنی است. کسی که حضورش به عنوان مجری برنامه ای گفت و گو محور، اتفاقی در فضای رسانه های تصویری محسوب می شود. اما این تعویض مجری به چه شکل خواهد بود و کدام چهره جنجالی روی صندلی شهاب حسینی در «همرفیق» خواهد نشست؟ اجازه بدهید کمی به برنامه و آنچه که گذشت بپردازیم.

تصویر

پالس های منفی ویرانگر

واقعیت این است که با وجود همه رخدادها و ولخرجی های انجام شده برای روی صحنه بردن «همرفیق»، بازنده بزرگ همچنان شهاب حسینی بوده و کسانی که او را انتخاب کرده اند. شهاب که با تکیه بر سابقه مجریگری و با دستمزدی نفسگیر به مجریگری «همرفیق» رسید، هیچوقت نتوانست در حد انتظار ظاهر شود. او از همان روزهای اول با انتقادات زیادی مواجه شد و تا امروز نتوانسته به کسی بقبولاند که یک مجری درجه یک برای این برنامه بوده است. این روزها همه پلتفرم ها، از خود صدا و سیما تا VODهای کوچک و بزرگ به سرطان تاک شو مبتلا هستند و همه فکر می کنند یک مجری با یک میهمان و چند سوال معمولی می تواند بیننده میلیونی به همراه بیاورد. اگرچه که در فضای ماتم زده و کم رمق اینترتینمنت، همین تاک شوهای معمولی و زیرمتوسط هم کم و بیش دیده می شوند، اما اگر چرتکه بیاندازیم، بعید است بدون دست ودل بازی ها و پول پاشی های رایج، کسی بپذیرد که مجری هایی مثل شهاب حسینی به اندازه دریافتی شان، خروجی دارند.

او هنوز هم در «همرفیق» مجری نسبتا منفعلی است که چیزی برای اضافه کردن بر خوش سر و زبانی میهمان هایش ندارد و چه بسا به دفعات با واکنش های نسنجیده مانع از شکل گیری گفت و گوهای جذاب می شود. شهاب همچنان درگیر مفاهیم کلیشه ای رفاقت و جملات تکراری است. مشخص است که او اتاق فکر مبتکری برای طراحی مصاحبه هایش ندارد و با چهره ای انگار خسته از بیخوابی شب های گذشته، می خواهد برنامه را زودتر تمام کند و تماشاگر حرفه ای تر را کسل می کند. این که چرا قرارداد او برای فصل دوم «همرفیق» تمدید شد دلایل نگفته ای دارد اما این که برای فصل بعد قرار است چهره ای متفاوت روی صندلی او بنشیند، نشان می دهد شهاب و صندلی اش نتوانسته اند بیش از این یکدیگر را تحمل کنند.

دیدنی ها کم نبود

با وجود همه انتقاداتی که گفتیم، «همرفیق» توانست بیننده هایش را پیدا کند و خود را به قسمت های بعد و فصل های بعدتر بکشد. بخش عمده این وایرال و دیده شدن، مدیون میهمانان برنامه بود. میهمانان معمولا گرانی که خیلی هایشان کمتر حاضر می شوند جلوی دوربین و گفت وگو کننده بنشینند. این تازگی و این که خیلی هایشان هنرمندانه بلد بودند صحنه را به دست بگیرند و با تردستی به آن گرما ببخشند، باعث شد برش های جذاب و تماشایی «همرفیق» تقریبا هر هفته به فضای مجازی راه پیدا کنند. فضای بزرگ اجرای برنامه، جوایزی که به حضارداده می شد و گروه موسیقی بمرانی از دیگر نقاط قوت همرفیق بودند.

حاشیه ها

جدا از حاشیه هایی که در خود برنامه اتفاق افتاد، مثل همین صحبت های اخیر خواهر پانته آ بهرام یا خوانندگی خانم شبنم مقدمی که با حذف های بعدی و جنجال هایی همراه شد، برنامه در پشت پرده هم با اخبار داغ و جنجال بیگانه نبود. یکی از مهمترین آنها، دستمزدهای کلانی بود که به مهمانان برنامه پرداخت می شد. این روزها در هر برنامه مهمان محوری بنشینید، گلایه از «همرفیق» را می شنوید که با پرداخت دستمزدهای nمیلیون تومانی، بازار و ذائقه سلبریتی ها را خراب کرده و باعث شده دعوت کردن مهمان به دیگر برنامه ها سخت شود. این که دلیل چنین پرداخت های سنگینی در کنار دستمزد شاهانه شهاب حسینی و دیگر هزینه های نجومی برنامه چه بوده و برای صاحب پلتفرم می ارزیده یا نه، بحث جدایی است. اما هرچه هست دلخوری و به هم خوردن فضای رسانه است که حالا خیلی ها بابت آن «همرفیق» را شماتت می کنند.

و اما سورپرایز...

برای ما که همه این سال ها عادت کرده ایم نام ایرج طهماسب را فقط در کنار برنامه «کلاه قرمزی» بشنویم، تصور نشستن او روی صندلی گردان و داغ برنامه «همرفیق» سخت است. اما ظاهرا این اتفاق را به زودی شاهد خواهیم بود. اخبار ما حاکی از توافق نهایی نماوا با طهماسب است و این که او بالاخره از خر شیطان پایین آمده و حاضر شده تا در برنامه ای شناخته شده، نقش اجرا و گفت و گو را به عهده بگیرد.

تصویر

درباره طهماسب این واقعیت را در نظر بگیریم که او در سال های اخیر فعالیت های محدودی داشته. بیشترین حضورش با «کلاه قرمزی» بوده و هر سال اخبار آمدن یا نیامدن گروه عروسک ها به تلویزیون در مناسبت های مختلف، جلب توجه کرده. طهماسب از کسانی بوده که مدام از حضور در VODها طفره می رفته و تکیه کلامش این بوده که می خواهم در تلویزیون بمانم و برای عموم مردم برنامه بسازم.

در ماه های اخیر اما دو بار حرف از طهماسب شد؛ یک بار گفتند «کلاه قرمزی» را به VODها می آورد که البته با توجه به حق مالکیت معنوی برنامه آسان به نظر نمی رسید. بعد هم گفتند که با یک برنامه نمایشی-تئاتری قصد حضور در رسانه های فضای مجازی را دارد. اما حالا و در نهایت به نظر می رسد راه او به «همرفیق» افتاده. باید دید حاصل کار او به عنوان یک مجری بزرگسال در مقابل چهره های مدعی چه خواهد بود. باید دید بدون حمید جلبی چه خواهد کرد. و باید دید چطور خود را در مقایسه با شهاب حسینی نشان خواهد داد.

اما تا اینجا پرداخت های کلان و چشمگیر در رسانه های تصویری قفل را باز کرده و توانسته رضایت او را جلب کند. تا ببینیم رضایت بیننده و مخاطبان او چه اندازه جلب خواهد شد.


6 دیدگاه
  دیدگاه ها
هادی
3 سال پیش

شهاب که در همرفیق عالییییی ضاحر شد ایشالا آقای طهماسب هم پرچم همرفیق بالا نگه داره 🏳
مانی
3 سال پیش

شهاب خودش کارگردان همرفیق پس وقتی صلاح دونسیته آقای طهماسب مجری باشه پس حتما خیری تو کاره
جمشید
3 سال پیش

بی شک شهاب حسینی محبوب ترین هنر مند ایرانه پس اگر بازم خودش مجری باشه بهتره چون انقدر مردم دوسش دارن که حتی باعث سه برابر شد مخاطبان میشه
احمد
3 سال پیش

گل گفتی شهاب یدونست بازیش تو جدایی و شهرزاد و فروشنده و ... خیلی خوب بود
👑
3 سال پیش

کاش خوده شهاب می بود حیف ولی بازم خوبه کارگردانش خودشه
ناشناس
3 سال پیش

مجری فقط شهاب حسینی و بس
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (674 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (197 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (69 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (58 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (33 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (24 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (18 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز مغازه دار یزدی در ایام محرم/آدم حظ میکنه از اینهمه درک و شعور+فیلم (15 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (14 نظر) پارسا پیروزفر سَرَش را از ته تراشید؛ تغییر چهره آقای بازیگر قابل شناسایی نیست (12 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (10 نظر) (ویدئو) آخرین لحظات ثبت شده بازیگران فوت شده در کنار همسر و فرزندانشان/ یادی کنیم از هنرمندانی که در بین ما نیستند، روحشان شاد😢 ماهچهره خلیلی، حسام محمودی ، حسن جوهرچی و .. (10 نظر) نگاهی به حیاط قدیمی خانه ترلان پروانه در تولد 21 سالگیش +عکس/ مبارکا باشه (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
روایتی از مخالفت همسر رهبر معظم انقلاب با هدیه ای که به رهبر داده بودند/ ما این غذاهایی که می‌خوریم، با این ظرفها جور درنمی‌آید، اینها را رد کنید، برود
تیمار جوجه لک لک مصدوم روستای قراجه محمد مرند توسط اهالی آن
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
پایان رابطه عاشقانه زهرا گونش ستاره 2 متری والیبال ترکیه و نامزد پولدار و خوش استایلش/ چقدرهم جذاب و باکلاس+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان