دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / دنیای مد و زیبایی / طلا و جواهرات /

جدیدترین اکسسوری های زنانه سال 2023 که ترند روز هستند 

سه شنبه، 04 مهر 1402
در ایم مطلب میخواهیم شما را با جدیدترین جواهرات مد روز ایران و ترندهای طلای سال نو میلادی 2023 و خورشیدی 1402 آشنا کنیم.

برای تعیین ترند جواهرات سال 2023، بهتر است به مواردی مانند نمایشگاه‌های جواهرات بین‌المللی، روند فروش در بازار و همچنین رویکردهای طراحی و مواد استفاده شده در جواهرات توجه کنیم. با توجه به این عوامل، می‌توان چندین ترند مهم جواهرات سال 2023 را معرفی کرد:

1. جواهرات سبک: با توجه به نیاز مشتریان به جواهراتی که می‌توانند در زندگی روزمره آنها استفاده شوند، جواهرات سبک به عنوان یکی از ترندهای مهم سال 2023 مطرح شده است. این نوع جواهرات با استفاده از موادی همچون طلا، الماس و سنگ‌های قیمتی، به شکل‌هایی ساده و زیبا طراحی می‌شوند که با لباس‌های مختلف قابل ترکیب باشند.

2. استفاده از سنگ‌های قیمتی رنگارنگ: سنگ‌های قیمتی رنگارنگ به عنوان یکی از ترندهای مهم سال 2023 در طراحی جواهرات مطرح شده است. این نوع جواهرات با استفاده از سنگ‌هایی همچون زمرد، سافیر، تانزانیت و... طراحی می‌شوند و با قابلیت ترکیب با لباس‌های مختلف، جذابیت و زیبایی خاصی به ظاهر فردی می‌بخشند.

3. استفاده از فلزات قرمز: در سال 2023، استفاده از فلزات قرمز به عنوان یکی از ترندهای جدید در طراحی جواهرات مطرح شده است. این فلزات از جمله آلیاژ طلا و مس هستند که با هم ترکیب می‌شوند و با توجه به رنگ

بخش فرهنگ و هنر ساعدنیوز یک پلتفرم برای افزایش آگاهی و اطلاعات شما در زمینه مد و فشن است ما در کنار شما هستیم تا بهترین ها را با یکدیگر تجربه کنیم. برای پیگیری جدید ترین اخبار، ترند های مد و فشن و تحلیل استایل سلبریتی ها با بخش فرهنگ و هنر ساعد نیوز همراه باشید.


10 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 27 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
(فیلم) دعای خاص مداح و شاعر معروف زنجانی برای دکتر پزشکیان در بزرگترین تجمع حسینیان ایران / این مرد در کنار رهبر می‌ایستد و سینه می‌زند
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
ناگفته‌هایی از زندگی شخصی داماد پزشکیان و اعضای خانواده رئیس جمهور منتخب + فیلم
نگاهی به عزاداری دو نفره نیوشا ضیغمی و دخترش لنا در مراسم شام غریبان امام حسین (ع)+ویدیو/ قبول باشه
ترجمه تخصصی متن
مقایسه شگفت انگیز استایل جورجینا با آنتونلا همسر مسی/ رقابت سرسخت همسران فوتبالیست/ بنظرتون کدوم جلوتره؟ +عکس
شاعرانه ترین سکانس عاشقانه سینمای ایران/ عاشقانه بی تکرار پارسا پیروزفر و نیکی کریمی/ عاشقانه ای که رودست نداره
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب