جدیدترین دستگاه لاغری بدون جراحی 2024 برای کلینیک ها

  شنبه، 01 اردیبهشت 1403   زمان مطالعه 4 دقیقه
جدیدترین دستگاه لاغری بدون جراحی 2024 برای کلینیک ها
در این مقاله به معرفی جدیدترین دستگاه لاغری می‌پردازیم. بعد از مطالعه این متن با روش‌های لاغری بدون عمل جراحی و عوارض آشنا خواهید شد. 

از بین بردن چربی موضعی در بدن با استفاده از روش‌های جراحی به‌عنوان راهکاری کمتر مورد علاقه شناخته می‌شود. این روش‌ها معمولا عوارض متعددی مثل احتمال بازگشت توده چربی و در نهایت دوره نقاهت نسبتا طولانی را به همراه خواهند داشت. به‌این‌ترتیب استفاده از جدیدترین دستگاه لاغری بدون جراحی و مجهز به تکنولوژی پیشرفته، می‌تواند جایگزین روش‌های پر ریسک جراحی شود. این دستگاه‌ها با فرایندی بدون درد یا درد بسیار کم و دوره نقاهت بسیار کوتاه برای لاغری بدون عمل استفاده می‌شوند. در این مقاله به معرفی جدیدترین دستگاه لاغری می‌پردازیم. بعد از مطالعه این متن با روش‌های لاغری بدون عمل جراحی و عوارض آشنا خواهید شد.

دستگاه cmslime؛ دستگاهی غیر‌تهاجمی برای کانتور کردن

استفاده از دستگاه cmslim به‌عنوان یک روش لاغری غیر تهاجمی برای حذف چربی و عضله‌سازی همزمان شناخته می‌شود. این دستگاه به دو اپلیکاتور با شدت بالا مجهز است تا فرایند کانتور کردن و فرم‌دهی بدن به سرعت و بالاترین اثربخشی ممکن برای زیباجو انجام شود.

فناوری تمرین عضلات با امواج الکترومغناطیسی با شدت بالا (EMT-HI) در دستگاه cmslime دقیقا همان تکنولوژی است که برای عضله‌سازی و در نهایت فرم‌دهی بدن استفاده می‌شود. این فناوری عملکردهایی نظیر انقباض غیر‌ارادی عضله‌ها، شکستن رسوبات چربی، آزاد شدن اسیدهای چرب آزاد و در نهایت تقویت عضله را به همراه دارد.

دستگاه cmslime

مزایای استفاده از دستگاه CMSLIM برای لاغری بدون عمل چیست؟

ویژگی مهم دستگاه cmslime داشتن دو اپلیکاتور مجزا است؛ ازاین‌رو استفاده همزمان از این دستگاه برای نواحی مختلف بدن از جمله باسن، شکم، ران و بخش‌های دیگر بدن وجود دارد. مجهز بودن این دستگاه به دو اپلیکاتور در نهایت منجر به دریافت بهترین نتیجه در کمترین زمان ممکن خواهد شد. ‌علاوه‌بر این موارد، توزیع یکنواخت امواج الکترومغناطیسی از طریق دو اپلیکاتور مجزا کلید داشتن بدنی متقارن و کانتور کردن نقاط مختلف بدن به شکل کاملا مشابه به شمار می‌رود.

توجه داشته باشید که فرم‌دهی عضلات همزمان با چربی‌سوزی از شل شدن و افتادگی پوست زیباجو نیز کمک می‌کند. خرید دستگاه‌های cmslime، رافوس و ترو‌اسکالپ به‌عنوان جدیدترین دستگاه لاغری بدون جراحی از نمایندگی فروش دستگاه های لاغری امکان‌پذیر است. با خرید این دستگاه‌ها توسط کلینیک‌های ارائه‌دهنده خدمات زیبایی و درمانی، کسب رضایت زیباجو آسان‌تر خواهد بود.

استفاده از دستگاه ترو‌اسکالپ؛ راهکاری برای لاغری با دستگاه بدون جراحی

دستگاه ترواسکالپ (Trusculpt ID) ساخت کمپانی کوترا به‌عنوان فناوری پیشرو در زمینه لاغری با دستگاه بدون جراحی شناخته می‌شود. در این دستگاه از امواج رادیوفرکانسی و فناوری منحصر‌به‌فرد کمپانی کوترا تحت عنوان تکنولوژی NAT برای پیکرتراشی ایمن استفاده می‌شود.

فقط یک جلسه استفاده از دستگاه ترو‌اسکالپ برابر با حذف 24 تا 32 درصد از توده چربی بدن است که بدون عارضه و نقاهت انجام خواهد شد. باتوجه‌به اثربخشی این دستگاه، پرداخت قیمت دستگاه لاغری ترواسکالپ یک انتخاب منطقی برای کلینیک‌های ارائه‌دهنده خدمات زیبایی به شمار می‌رود. دریافت نتیجه ایده‌آل در یک جلسه به همراه دوره نقاهت بسیار کوتاه باعث جلب حداکثر رضایت زیباجو نسبت به خدمات لاغری کلینیک‌ها می‌شود..

بررسی نحوه عملکرد دستگاه ترو‌اسکالپ برای لاغری بدون دستگاه

دستگاه ترو‌اسکالپ از 8 پروب تخصصی و ارگونومیک برای استفاده در قسمت‌های مختلف بدن و رسیدن به پیکرتراشی بدون درد تشکیل شده است. جریان رادیو فرکانسی از طریق این پروب‌ها به صورت کاملا یکنواخت وارد بافت چربی می‌شود. توده چربی در عمق هایپودرم پوست قرار دارد و انتقال یکنواخت این جریان رادیو فرکانسی به این بافت در کمتر از 15 دقیقه انجام خواهد شد. انجام یک جلسه از درمان به وسیله دستگاه ترو‌اسکالپ به معنی حذف حداقل یک‌چهارم بافت چربی در مدت‌ززمان 6 تا 12 هفته بعد از درمان است.

دستگاه ترو‌اسکالپ

دستگاه رافوس؛ جدیدترین دستگاه لاغری بدون جراحی با امواج رادیو فرکانسی

دستگاه آر اف رافوس RF Rafos ساخت کمپانی چانگ وو کره جنوبی یکی از راهکارهای لاغری بدون عمل و فقط با عبور جریان الکتریکی به شمار می‌رود. عملکرد دستگاه آر اف رافوس به این شکل است که با عبور جریان الکتریکی در مدار بسته باعث ایجاد مقاومت در بافت می‌شود. این مقاومت در بافت چربی بیشتر است و دمای این توده افزایش پیدا می‌کند. به دنبال افزایش دمای بافت چربی در پوست، بخشی از این سلول‌ها از بین می‌روند.

دستگاه آر اف رافوس هندپیس‌های مختلفی مثل CET و RET برای حذف چربی با تراکم و ضخامت مختلف دارد. هندپیس CET بهترین راهکار برای حذف توده چربی با ضخامت کم است. ازاین‌رو این هندپیس از دستگاه آر اف رافوس برای از بین بردن غبغب و سلولیت پوستی کاربرد بسیار اثربخشی دارد. در مقابل هندپیس CET، از هندپیس RET در دستگاه آر اف رافوس برای حذف توده‌های چربی با ضخامت بیشتر استفاده می‌شود.

ویژگی‌های دستگاه آر اف رافوس؛ این دستگاه بدون افتادگی پوست برای حذف چربی کاربرد دارد

مهم‌ترین مزیت دستگاه آراف رافوس به‌عنوان یکی از راهکاری لاغری بدون عمل، مجهز بودن به سنسور حرارتی مادون قرمز است. این سنسور به تنظیم دمای الکترود کمک می‌کند تا از سوختگی پوست جلوگیری شود. کار با این وسیله برای کلینیک‌های ارائه‌دهنده خدمات زیبایی و درمانی پوست راحت است؛ داشتن نمایشگر و قابلیت تنظیم ولوم روی بدنه دستگاه از ویژگی‌های دستگاه RF Rafos به شمار می‌روند. در نهایت پنج مد عملکردی برای تنظیم دمای این دستگاه به منظور استفاده در قسمت‌های مختلف بدن و حذف چربی با ضخامت متفاوت در آر اف رافوس تعبیه شده است.

برای خرید بهترین دستگاه لاغری و دریافت مشاوره با سایت آفا تماس بگیرید

لاغری با دستگاه بدون جراحی از ترندترین روش‌های پیکرتراشی است که ایمنی و اثربخشی بالایی نیز به همراه دارد. برای بهره‌مندی از مزایای لاغری بدون جراحی، در این مقاله به معرفی ویژگی‌ها، مزایا و نحوه عملکرد جدیدترین دستگاه لاغری بدون جراحی پرداختیم. این دستگاه‌ها شامل cmslime، دستگاه آر اف رافوس و ترو‌اسکالپ می‌شود. ویژگی مشترک این سه دستگاه حذف توده چربی یکنواخت و بدون عوارض است. بخش مناسبی از توده‌ چربی فقط با یک جلسه استفاده از دستگاه های لاغری از بین می‌روند.

خرید انواع دستگاه لاغری توسط کلینیک‌های زیبایی و درمانی پوست به معنی جذب مشتری بالاتر و در نهایت رسیدن به بیشترین میزان رضایت از زیباجویان است. برای خرید جدیدترین دستگاه‌های لاغری در سال 2024 با سایت آفا به‌عنولن عرضه‌کننده محصولات جوانسازی پوست و لاغری تماس بگیرید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (668 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (120 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (96 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (81 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (70 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (53 نظر) خلاقیت خنده‌دار اوستا بنّا در ساختن توالت کنار روشویی برای راحتیِ صاحبخانه حماسه آفرید+ عکس/ مغز نیست که فسفر خالصه😂 (41 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (40 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (30 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (21 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (22 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (17 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (17 نظر) نگاهی به حضور صبحگاهی بازیگران و چهره‌های مشهور در کله‌پزی+عکس/ از الناز شاکردوست و المیرا شریفی مقدم تا احسان خواجه امیری و نسرین مقانلو (16 نظر) خلاقیت خنده دار هندونه فروش شیرازی، برای فرار از گرما حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (16 نظر)
منتخب روز   
(فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان