جیب‌بر حرفه‌ای دختر بی‌گناه را نجات داد

  سه شنبه، 10 آبان 1401 ID  کد خبر 228822
جیب‌بر حرفه‌ای دختر بی‌گناه را نجات داد
ساعدنیوز: چند روز قبل در پاتوق خلافکاران، چند زن تبهکار دور هم جمع شده بودند و مواد مخدر مصرف می‌کردند. آنها شروع کردند به خاطره‌گویی و برای خودنمایی، از خلاف‌هایی که مرتکب شده بودند تعریف کردند. یکی از آنها زنی بود به نام ملیحه که می‌گفت از چند وقت قبل با همدستی مردی جوان به‌صورت سریالی به خانه‌ها دستبرد می‌زنند و طلا و جواهر سرقت می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز به نقل از برترین ها، چند روز قبل در پاتوق خلافکاران، چند زن تبهکار دور هم جمع شده بودند و مواد مخدر مصرف می کردند. آنها شروع کردند به خاطره گویی و برای خودنمایی، از خلاف هایی که مرتکب شده بودند تعریف کردند. یکی از آنها زنی بود به نام ملیحه که می گفت از چند وقت قبل با همدستی مردی جوان به صورت سریالی به خانه ها دستبرد می زنند و طلا و جواهر سرقت می کنند.

او با افتخار می گفت که در جریان سرقت هایشان چنان حرفه ای عمل می کردند که ردی از خودشان به جا نمی گذاشتند.

ملیحه در ادامه، ماجرای سرقت از یک خانه ویلایی را تعریف کرد و گفت که وقتی او و همدستش وارد خانه شدند، با صاحبخانه که مردی سالخورده بود مواجه شده بودند. آنها پیرمرد را با خوراندن آبمیوه مسموم بیهوش کردند و بعد همه طلاها و دلارهایی را که در خانه اش بود، سرقت کردند.

آن شب در پاتوق خلافکاران زنی به نام مینا هم حضور داشت. او یک جیب بر حرفه ای بود که با حضور در مکان های شلوغ اقدام به سرقت از طعمه هایش می کرد و پلیس هنوز موفق به دستگیری وی نشده بود.

چند روزی از ماجرای آن شب گذشته بود تا اینکه مأموران پلیس مچ مینا را هنگام جیب بری گرفتند و وی را دستگیر کردند. او به اداره پلیس منتقل شد و در بازجویی ها به سرقت های سریالی اعتراف کرد و گفت: در اتوبوس، مترو و اماکن شلوغ پرسه می زدم و به محض شناسایی سوژه به او نزدیک می شدم. گاهی ناچار می شدم برای سرگرم کردن سوژه با او صحبت کنم و بعد در فرصتی مناسب جیب او را خالی می کردم. مینا پس از اقرار به سرقت های سریالی روانه بازداشتگاه شد، اما در آنجا دختری را دید که مدام گریه می کرد. مینا به او نزدیک شد تا علت بازداشتش را بپرسد. دختر جوان می گفت به عنوان مظنون در پرونده سرقت دستگیر شده، اما بی گناه است و نقشی در سرقت ندارد.

این دختر تعریف کرد که به تازگی برای تامین مخارج زندگی در خانه پیرمردی پولدار مشغول به کار شده بود، اما مدتی قبل دزدان به آنجا دستبرد زده و پس از بیهوش کردن پیرمرد با آبمیوه مسموم همه اموال قیمتی او را سرقت کرده بودند.پس از این سرقت، از آنجا که وی به تازگی کارش را در خانه پیرمرد شروع کرده بود، شاکی به او مظنون شده و با شکایت از وی باعث شده که او بازداشت شود.

دختر جوان قسم می خورد که بی گناه است و مینا که به یاد حرف های دوستش ملیحه در پاتوق خلافکاران افتاده بود، از او نشانی خانه پیرمرد را پرسید و مطمئن شد که ماجرای سرقت از خانه پیرمرد همان ماجرایی بود که دوستش ملیحه در پاتوق خلافکاران تعریف کرده بود.

فردای آن شب مینا تصمیم گرفت حقایق را بازگو و سارقان اصلی را لو بدهد. او وقتی مقابل افسر پلیس قرار گرفت، گفت: دختری که به اتهام سرقت بازداشت شده، بی گناه است و نقشی در سرقت ندارد. من دزدان اصلی را می شناسم؛ زنی معتاد و سابقه دار به نام ملیحه که پیش از این بارها به اتهام سرقت دستگیر و زندانی شده است. او که زنی ۳۶ساله است چند ماه قبل از زندان آزاد شد و پس از آن سرقت هایش را با همدستی مرد موردعلاقه اش از سر گرفت.

وی ادامه داد: ملیحه چند شب قبل در پاتوقمان، برایم تعریف کرد که با همدستی مرد مورعلاقه اش به خانه ها دستبرد می زند و یکی از سرقت های آنها سرقت از خانه همان پیرمردی است که دختر جوان به خاطرش دستگیر شده است. با اظهارات مینا و اطلاعاتی که او در اختیار پلیس قرار داد، مأموران وارد عمل شدند و توانستند زن و مرد سارق را دستگیر کنند. این در حالی بود که با اثبات بی گناهی دختر جوان، وی آزاد شده بود.

زن و مرد سارق پس از دستگیری در بازجویی ها به سرقت های سریالی که یکی از آنها ورود به خانه پیرمرد پولدار و بیهوش کردن او و سرقت اموالش بود، اقرار کردند و تحقیقات در این باره ادامه دارد.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
مراسم عزای جگرسوز همسر جوان فریبا نادری عروس حشمت فردوس و ضجه های خانم بازیگر/ روحش شاد+ عکس (80 نظر) تصویری از خانه ابدی سعید راد، میرزا رضا سریال گیلدخت /روحش شاد و یادش گرامی (62 نظر) لحظه اعطای جایزه 60 میلیاردی بهروز تابانی قهرمان پرورش اندام تبریزی در دبی پرو +فیلم (30 نظر) مهران مدیری: 11 سال است که از یک مار نگهداری می کنم؛ الان 2 متر و 20 سانتی‌متر هست+عکس (26 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: اسمم محسنه یعنی نیکوکار ولی نافرمانم مثل کچلی که مو نداره و اسمشو میذارن زُلف علی +ویدئو😂👌 (14 نظر) مراسم تشییع مادر پژمان جمشیدی، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (13 نظر) گریه های جگر سوز نرگس محمدی در مراسم عزای برادرزاده اش +عکس/ روحش شاد و مسیرش غرق در نور (11 نظر) مادر رهبر معظم انقلاب خطاب به همسر رهبری: تو چرا ساکتی، آه و ناله کن، چون تو همه ‌اش احساس راحتی می‌ کنی سیدعلی هم دلگرم می‌ شود و به دنبال این کارها می‌رود (10 نظر) نگاهی به ماشین مرسدس بنز هوش پران سامان صفاری، امیر سریال دلدادگان که همه آرزوشو دارن/آقای بازیگر سوار بر هواپیمای رویاهایش😍 (10 نظر) داریوش ارجمند: خودم را سرباز سردار سلیمانی میدانم+عکس (9 نظر) نگاهی به بازیگران و سلبریتی‌هایی که حیوان خانگی دارند+عکس/ از گربه محمدرضا گلزار و نفیسه روشن تا سگ پاکوتاه بهرام رادان و بهاره افشاری (8 نظر) جشن تولد ساده و خلوت فرزاد فرزین، آرشام سریال قطب شمال با دو کیک زیبا/ مبارکا باشه+عکس (8 نظر) (فیلم) طنین انداز شدن آهنگ کُردی شاد در لندکروز میلیاردی هادی چوپان +فیلم/ گرگ پارسی گشت و گذار در ایران را آغاز کرد (8 نظر) نگاهی به گالری طلا و جواهرات علی دایی و همسرش مونا خانوم/ چه گالری اعیان و لوکسی+ عکس (8 نظر) 24 عکس از برادرزاده محمدرضا گلزار که سوپراستار سینما در یک استوری منتشر کرد/ علاقه شدید آقای بازیگر به آپامه خانوم (7 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
عجایبی باور نکردنی در مورد دستشویی رفتن پوتین!!
الهام چرخنده: نمی‌خواهم در قطعه هنرمندان دفن شوم!
رامبد جوان: مادر نگار من را ژامبون جان صدا می کند
رفع فیلترینگ محال نیست/پزشکیان می تواند لااقل فیلتر اینستاگرام را بردارد
(فیلم) استایل خاص و جدید معین زندی در کنسرتش / آقای خواننده با حرکات عجیبش حسابی مردمو سرگرم کرده، فقط کفشاش دیدنیه🤣
مجموعه‌ای از خنده‌دارترین سکانس‌های نیما شعبان‌نژاد، پسر خوش‌نمک سینمای ایران/ از خندوانه تا جوکر 2/ دمش گرم! محبوبیت که اتفاقی نیست
زنگ خطر جدی ظهور ترامپ و کاهش درآمدهای ارزی
هر آنچه که باید درباره مراسم تحلیف مسعود پزشکیان بدانید
پزشکیان: امت اسلامی برای جلوگیری از جنایت صهیونیست‌ها منسجم‌تر شود
تاکید معاون اول رئیس جمهور بر ضرورت استفاده از تجارب نمایندگان ادوار مجلس
(ویدئو) قدیمی‌ترین فیلم کمند امیرسلیمانی/ خودشم کلا فراموش کرده بود که 41 سال پیش همچین فیلمی بازی کرده/ جالبه که چهره‌ش هنوزم همونه
(ویدئو) سنگ تمام بازیگر سریال ستایش با مهمان نوازی و پذیرایی شیک در خانه لوکس و دلبازش/تعجب فاطمه گودرزی از چیدمان خانه فریبا نادری
مراسم تحلیف رئیس‌جمهور با حضور نمایندگان 86 کشور برگزار می‌شود
تکرار پشیمانی سلبریتی‌ها از مهاجرت / از مهناز افشار و علی کریمی تا پرستو صالحی
کشف مبلغ 192 میلیون تومان از یک گدا + فیلم / درآمد روزانه در حد جراح قلب!!!
منتخب روز   
حضور مصطفی زمانی در مراسم تشییع پدر شهاب حسینی +ویدئو/روحش شاد و یادش گرامی سکانس عاشقانه امیر و ارغوان سریال دلدادگان/ تا به تو فکر می کنم خودت زنگ میزنی+ویدئو نگاهی به آشپزخانه دلباز و زیبای مسعود پزشکیان با رونمایی از عکس جوانی همسرش بالای کمد/باورتون میشه این خونه ساده مال رئیس جمهور مملکته+عکس طرز تهیه غذای محبوب ناصرالدین شاه قاجار! /فسنجان ناصری با مواد اعلا ابتکار جالب یک مرد خلاق در دادن انواع لقب به مسعود پزشکیان حماسه آفرید+ویدئو/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (فیلم) سکانس فوق عاشقانه شهاب حسینی و لیلا حاتمی در فیلم "پرسه در ماه" / ما کاملا شبیه همیم طرز نگاهامون دو دو زدن چشامون ...😍 استارت تمرینات سخت علیرضا بیرانوند در تراکتور +فیلم/ آقای دروازه بان آمادگی بدن بالایی دارد! سکانس عاشقانه دل باختن قباد به شهرزاد/ نشود فاش کسی آنچه میان من و توست (فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند