جیوه ی پول ساز را به چنگ آوردم و ثروتمند شدم

  سه شنبه، 15 آذر 1401   زمان مطالعه 2 دقیقه
جیوه ی پول ساز را به چنگ آوردم و ثروتمند شدم
ساعدنیوز : همخوانی خرج و دخل موضوع نگران کننده برای خیلی از افراد بوده است اما درآمد من بیش از هزینه هایم است از زمانی که وارد بازار  جیوه شدم. جیوه زندگی مرا تغییر داد و با افزایش درآمدم از طریق جیوه توانستم ثروتمند شوم.

جیوه در تلویزیون توشیبا

در صورتی که هر گونه ابهام در مورد تلویزیون های توشیبا جیوه دار که جزو برند های قدیمی مطرح در کشور می باشند جیوه در تلویزیون توشیبا ممکن است وجود داشته باشد برای یافتن این قضیه ما را همراهی کنید.

در ذهن شما وجود دارد باید بگوییم که استفاده از این ماده در لوازم برقی طی سالیان گذشته امری کاملا طبیعی بوده چون هنوز تحقیقاتی بر روی عناصر موجود در جیوه انجام نشده است.

افراد از میزان خطر موجود در این ماده مطلع نبوده اند و درست زمانی که خطرات استفاده از آن منتشر شد تمام صنایعی که از جیوه قرمز در محصولات خود استفاده می کردند این عمل را متوقف نمودند.

تصویر

جیوه در تلویزیون قدیمی پارس

خرید تلویزیون پارس قدیمی بصورت اینترنتی می تواند بسیار راحت باشد و با پرداخت هزینه کمتر از مغازه این محصول را خریداری می کنید و جیوه در تلویزیون قدیمی پارس یک امر سوال برانگیز است.

با توجه به سهولت استفاده این وسیله می تواند بسیار سریع در هر مکانی راه اندازی شود و بدون نیاز به میز بکار خود مشغول شود که برخلاف تلویزیون جدید حتما باید بروی براکت نصب شوند یا بروی میز مخصوص قرار گیرند تا کار خودشان انجام دهند.

تلویزیون قدیمی مصرف برق بیشتری داشته و بخاطر دارا بودن تفنگ پرتاب رنگ داخلی باید از فاصله دومتری آن تلویزیون نگاه کنید تا به چشمان شما آسیب نرسد. تلویزیون قدیمی دارای جیوه قرمز بوده و برای سلامتی افراد داخل خانه اگر به آن نزدیک شوند و آن را لمس کنند در آینده دچار مشکل می شوند.

تصویر

جیوه در تلویزیون قدیمی

درگذشته به دلیل اینکه هنوز مضرات و سمی بودن ماده جیوه از طرف دانشمندان تایید نشده بود ما شاهد دیده شدن این ماده اکثر ابزار الکترونیکی قدیمی بودیم؛ مثلا جیوه در تلویزیون قدیمی وجود داشت.

کاربرد ها و خواص جیوه قرمز و موارد مصرف فقط به نکات گفته شده مختصر نمی شود؛ هنوز هم دانشمندان و محققان بسیار زیادی در انجام آزمایش های مختلف بر روی این ماده به تعبیر برخی جادویی را ادامه می دهند تا به شناخت کامل و درست کاربرد های آن پی ببرند.

البته درست است که جیوه قرمز در پشت تلویزیون قدیمی وجود داشته است اما به دلیل کم بودن میزان جیوه در این وسایل، قیمت آن نیز ناچیز است. اما برای بررسی قیمت دقیق جیوه قرمز پشت تلویزیون قدیمی باید با متخصصان این امر مشورت داشته باشید.

تصویر

  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب بعد از خریدن مبل دست دوم توسط رهبری: تا الان زندگی ‌ما طلبگی بوده، الان هم مبل در خانه نیاورید! (228 نظر) تزئین میز عزای سعید راد با شمع و گل و خرما و عکس های یادگاری در خانه مجللشان/ خدا رحمتشون کنه+عکس (105 نظر) عروسِ رهبر معظم انقلاب: بچه ام اسباب بازی ندارد، در اتاق آقا یک میز هست و 6 تا صندلی پلاستیکی و یک تلفن که به دیوار وصل است+عکس (93 نظر) تصویری از خانه ابدی سعید راد، میرزا رضا سریال گیلدخت /روحش شاد و یادش گرامی (64 نظر) مهران مدیری: 11 سال است که از یک مار نگهداری می کنم؛ الان 2 متر و 20 سانتی‌متر هست+عکس (60 نظر) مراسم عزای جگرسوز همسر جوان فریبا نادری عروس حشمت فردوس و ضجه های خانم بازیگر/ روحش شاد+ عکس (59 نظر) نگاهی به جشن تولد عاشقانه 45 سالگی الهام چرخنده بازیگر سریال آوای باران و باکس گل شیک روی میز/ مبارکا باشه+عکس (35 نظر) رهبر معظم انقلاب: ما درخانه تنها یک فرش دستباف داریم که جهیزیه همسرم بوده بقیه خانه موکت است/ ساده زیستی ایشان مثال زدنی است (35 نظر) استوری تبریک خاص سرلشگر باقری به مناسبت روز چپ دست‌ها به رهبر معظم انقلاب+عکس (31 نظر) ژست‌های سیدمحمد خاتمی با بازیگران در سینما؛ از تعظیم در برابر مهتاب کرامتی تا پُفیلا خوردن در حال تماشای فیلم+عکس/ همراهی همسر سیدحسن خمینی و سام درخشانی با رئیس‌جمهور سابق (30 نظر) خلاقیت خنده دار هندوانه فروش سمنانی برای جذب مشتری حماسه آفرید/ مغز نیست که معدن طلای خالصه😂+عکس (29 نظر) نگاهی به بازیگران و سلبریتی‌هایی که حیوان خانگی دارند+عکس/ از گربه محمدرضا گلزار و نفیسه روشن تا سگ پاکوتاه بهرام رادان و بهاره افشاری (24 نظر) خلاقیت خنده دار بَقال اهوازی برای فرار از گرما حماسه آفرید/ مغز نیس که معدن طلاست😂👌+عکس (24 نظر) تصویری از خانه ابدی برادر زاده نرگس محمدی / روحش شاد و یادش گرامی (23 نظر) خلاقیت خنده دار مغازه دار شیرازی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغز نیست که معدن طلاست😂👌+عکس (22 نظر)
تیتر امروز   
منتخب روز   
سکانس عاشقانه امیر و ارغوان سریال دلدادگان/ تا به تو فکر می کنم خودت زنگ میزنی+ویدئو نگاهی به آشپزخانه دلباز و زیبای مسعود پزشکیان با رونمایی از عکس جوانی همسرش بالای کمد/باورتون میشه این خونه ساده مال رئیس جمهور مملکته+عکس طرز تهیه غذای محبوب ناصرالدین شاه قاجار! /فسنجان ناصری با مواد اعلا ابتکار جالب یک مرد خلاق در دادن انواع لقب به مسعود پزشکیان حماسه آفرید+ویدئو/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (فیلم) سکانس فوق عاشقانه شهاب حسینی و لیلا حاتمی در فیلم "پرسه در ماه" / ما کاملا شبیه همیم طرز نگاهامون دو دو زدن چشامون ...😍 استارت تمرینات سخت علیرضا بیرانوند در تراکتور +فیلم/ آقای دروازه بان آمادگی بدن بالایی دارد! سکانس عاشقانه دل باختن قباد به شهرزاد/ نشود فاش کسی آنچه میان من و توست (فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم