جنجال کاپیتان منچستریونایتد با یک عکس فتوشاپی

  دوشنبه، 02 اسفند 1400 ID  کد خبر 193571
جنجال کاپیتان منچستریونایتد با یک عکس فتوشاپی
ساعدنیوز: مدافع میانی تیم فوتبال منچستریونایتد با انتشار یک عکس دستکاری شده در فضای مجازی کنجکاوی کاربران اینترنتی را برانگیخت.

به گزارش سایت خبری ساعدنیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم، هری مگوایر کاپیتان و مدافعی میانی منچستریونایتد اگر بتواند در زمین و اگر نتواند خارج از آن توجه کاربران فضای مجازی را جلب می کند. این بار کاری که او انجام داده و جلب توجه کرده، انتشار یک عکس از صحنه شادی اش پس از به ثمر رساندن گل نخست پیروزی 4 بر 2 منچستریونایتد در خانه لیدزیونایتد بود که او را در حال سُر خوردن روی زانوهایش و نگاهی معنادار به هواداران رقیب دیرینه نشان می دهد.

این عکس اما یک نکته عجیب دارد و آن فتوشاپ شدن چهره یکی از هواداران تیم لیدزیونایتد در ردیف نخست سکوهای ورزشگاه الند رود است.

در تصاویر اصلی صحنه شادی گل مگوایر مشخص شده که هوادار مذکور یک مرد پا به سن گذاشته است که نه ژست غیرمؤدبانه گرفته و نه حرکت خاصی انجام می دهد.

اینکه چرا مگوایر چهره این هوادار را فتوشاپ کرده، اصلاً او چه کسی است و چهره جدیدی که روی عکس قرار داده شده متعلق به کیست، سؤالاتی بوده که ذهن هواداران و کاربران فضای مجازی را مشغول کرده و مدافع انگلیسی هنوز هیچ توضیحی درباره این موضوع ارائه نکرده است.

تصویر

به هر حال منچستریونایتد با گلزنی مگوایر دومین برد متوالی اش را کسب کرد و به لطف آن جایگاه خود را در رده چهارم جدول لیگ برتر انگلیس حفظ کردند.

  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
سلن اردم کیه؟ ما خودمون شهربانو منصوریان داریم؛ باور ندارید؟ تصاویر جدید ‌شیرزن قهرمان رو ببینید! +ویدئو (173 نظر) 17 اُمین سال تولد امیررضا فرامرزی پسر بچه شیطون سریال « از سرنوشت یک »/ این همه تغییر چهره بعد از 5 سال خیلی جالبه (112 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز برق کار آبادانی، برای نجات مردم از گرما حماسه آفرید/ لقب فرشته زمینی برازنده شماست! (76 نظر) خلاقیت خنده دار چوپان خوش ذوق با طراحی صندلی چرخ دار برای الاغ حماسه آفرید +عکس/هنر نزد ایرانیان است و بس (62 نظر) نگاهی به سبک چیدمان مدرن رستوران علی دایی در کامرانیه تهران / از صندلی های بنفش و گیاهان تا سقف شیشه ای و پرده های ساده +عکس (53 نظر) نگاهی به جشن تولد رسول خادم در کنار کودکان بی سرپرست / کتاب گینس ، ثبت کن نام پهلوان مان را که رکورد مردانگی را شکست 👏 (51 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: دختره بهم میگه شما آخوندا به دو تا مو و فوکول ما گیر ندید منم بهش گفتم اگه منم عماممو دو سانت جلوتر بذارم توام به من گیر میدی +ویدئو😂👌 (41 نظر) حضور رهبر معظم انقلاب در تخت جمشید شیراز، نماد شکوه و عظمت ایران باستان (38 نظر) آماده کردن غذای شبِ "جان" پسر بهرام رادان توسط مامان منظم و با سلیقه‌اش+عکس/ مادر نمونه شمایی مینا خانوم😍 (37 نظر) چیدمان دکور عزای قاجاری ستاره اسکندری برای پدرش در منزل شخصیشان+عکس/تزئینی زیبا با شمعدونی های شاه عباسی و رومیزی ترمه و قاب عکس (35 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده شمالی برای همسر باردارش حماسه آفرید+فیلم/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (34 نظر) مادر شوهر جوان آیسان آقاخانی +عکس / رضا گلزار چه مامان مهربونی داره😍 (33 نظر) رونمایی از همزاد و بدل ترکیه‌ای حدیث میرامینی، روشنک سریال دلنوازان/ یکی از یکی معروف‌تر و هنرمندتر+عکس (31 نظر) قدرت نمایی جعفر غفارنژاد رقیب مازندرانی هادی چوپان وسط دریای خزر +فیلم/ غول بابلسری حجم حیرت آور ماهیچه هایش را به رخ کشید (28 نظر) چهره غمزده و کمر خمیده آریا عظیمی نژاد، داور پرانرژی برنامه عصرجدید در مراسم تشییع مادرش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (27 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
دختر اهوازی طلایی شد / کسب رتبه اول کشوری موی تای انتخابی تیم ملی توسط ستاره بدوی
فال روزانه امروز پنجشنبه 1 شهریور ماه 1403
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 1 شهریور 1403
فال ابجد روزانه پنجشنبه 1 شهریور 1403
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 1 شهریور ماه 1403
فال حافظ با تفسیر روز پنجشنبه 1 شهریور 1403 + فیلم
شگفتی های حیات وحش؛ تولد حیرت انگیز یک گوسفند عجیب الخلقه انسان نما خبرساز شد+عکس
خانه‌داری یک کدبانو؛ 12 ترفند جذاب و کاربردی با نمک که شاخ درمیاری؛ از تمیز کردن تخته چوبی تا تست تازگی تخم مرغ
فوری: همه وزرای پیشنهادی پزشکیان رای اعتماد گرفتند + فیلم / حالا نوبت دولت است
گنجینۀ 1200 ساله‌ای که دانشجوی 22 ساله کشف کرد
کشف اجساد اعضای ثروتمند قوم «چیمو» با یک کوه طلا و جواهر پس از 800 سال!
هجوم افغانی‌ها به ایران از بالای دیوار مرزی+فیلم / دیوار نباید بلندتر باشه؟
اعدام مرد رمال ‌در یزد به خاطر دست‌درازی به زنان و دختران/ باز کردن گره‌های زندگی برای این زن‌ها گران تمام شد
راز جوانی پوست با این ویتامین ها / با مصرف این ویتامین ها جوانی را به پوست خود بازگردانید
(ویدئو) اعتراف حامد آهنگی و حمید عسکری در برنامه "شب آهنگی" به کلاه گذاشتن سر بچه هاشون / پسر حامد آهنگی چه خط و نشونی میشکه تو خونه حسابشو میرسه🤣
منتخب روز   
خاطره خنده دار مهران مدیری : تو خیابون شریعتی تهران ایست بازرسی نگهت میداره میگه برگرد دست و بذار روی ماشینت شروع میکنه به گشتن میگه این چیه میگم سوئیچمه یکم پایین تر این چیه میگم اینم زانومه نگاهی به چیدمان ساده اتاق کار شخصی هاشمی رفسنجانی +فیلم/ از نقشه ایران با نمایی از خلیج فارس تا تخت خواب و کامپیوتر شخصی خاطره خنده دار مهران مدیری : میگه رفتم کلاس زبان استاد گفت هِلو منم گفتم سلام علیکم گفت زهرمارو سلام حق نداری یه کلمه فارسی حرف بزنی+ویدئو افتادن عینک از دست سیدعباس عراقچی در مجلس همانا و شکار این لحظه توسط عکاس دوربین به دست همانا+عکس شعر خوانی شاعر یزدی در محضر آیت الله خامنه ای و خنده های از ته دل رهبر انقلاب / شاعر : همه را شکل یار می بینم ، پیرزن را نگار می بینم همسر شهید مجبور به فروش روکش دندان شد+ عکس در 27 مرداد سالروز تولد آیت الله آل هاشم؛ یادی کنیم از بوسه پدر امام جمعه شهید بر مزار پسرش+ عکس/ روحش شاد و یادش تا ابد گرامی خاطره خنده دار شهاب حسینی : میگه وقتی رِنوی طوسی اردکان 11 رو کنار ماشین لاکچری رضا گلزار پارک کردم برای خودش کُمدی کلاسیکی بود +ویدئو تئاتر دیدن آقای روحانی با تی شرت آبی و بدون عبا و عمامه به همراه دختر و نوه‌اش+عکس واکنش معنادار و عجیب پسر مسعود پزشکیان به استعفای ظریف + عکس یکی از غمگین ترین سکانس های شهرزاد/ مرگ جمشید خان پلاکاردی از محمدرضا شاه در دستان مردم به شکل دراکولا با شاخ های شیطانی+عکس/ نوشتن لقب هایی در شان چهره منفور پهلوی