ساعدنیوز
ساعدنیوز

جوانمرگ شدن جگرسوز 18 بازیگر جذاب / خودکشی بالاترین دلیل+ اسامی و عکس ها

  جمعه، 10 آذر 1402
جوانمرگ شدن جگرسوز 18 بازیگر جذاب / خودکشی بالاترین دلیل+ اسامی و عکس ها
ساعد نیوز: این بازیگران در اوج جوانی از دنیا رفته اند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از رکنا، عسل بدیعی متولد 19 اردیبهشت 1356 در تهران و یکی از بازیگران جوان و با استعداد سینما و تلویزیون بود که در مدت کوتاه عمر خود در فیلم و سریال‌های مختلفی نقش‌آفرینی کرد. وی با بازی در فیلم بودن یا نبودن که موضوع پیوند قلبی داشت به عنوان ستاره جدید سینما شناخته شد و سرانجامی مانند این فیلم برایش در واقعیت رقم خورد. او در سال 1392 بر اثر ایست قلبی دچار مرگ مغزی شده و اعضای بدنش موجب نجات هفت نفر شد.

ماه‌چهره خلیلی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان متولد 25 دی 1355 بود که بازیگری در سینما را با فیلم چشمان سیاه و در تلویزیون با سریال مختارنامه آغاز کرد. این بازیگر محبوب کشورمان در سریال کلاه پهلوی، مرضیه و در چشم باد و نردبام آسمان حضور درخشانی داشت و سا‌ل‌ها به ایفای نقش در این عرصه پرداخت تا متاسفانه در سال 1399 بر اثر سرطان لوزالمعده در لندن در گذشت.

پوپک گلدره بازیگر سینما و تلویزیون متولد 8 مرداد 1350 بود که با بازی در سریال ساعت خوش کار حرفه‌ای خود را آغاز کرد اما مجموعه دنیای شیرین دریا کاری بود که باعث دیده شدن او شد. سریال نرگس دیگر کار مشهور پوپک گلدره بود که متاسفانه با بازی او به پایان نرسید. این بازیگر پس از فیلمبرداری نیمی از سریال نرگس در یک سانحه رانندگی در منطقه سیسنگان به کما رفت و پس از هشت ماه در تاریخ 27 فروردین 1385 درگذشت.

آزاده نامداری مجری و تهیه‌کننده تلویزیون متولد 9 آذر 1363 بود که در سن 19 سالگی فعالیت خود را در شبکه زاگرس کرمانشاه آغاز کرده و سپس به تهران آمد. اجرای برنامه "تازه ها" او را به عنوان چهره جوان و با استعداد اجرا معرفی کرد. آزاده نامداری در فیلم سینمایی مالاریا به ایفای نقش پرداخت. این چهره دوست‌داشتنی در نوروز 1400 در سن 37 سالگی در منزل شخصی خود درگذشت یا به عبارتی خودکشی کرد.


تینا عبدی بازیگر جوان کشورمان متولد 1375 در تبریز بود. این بازیگر با سریال آنام دیده شد اما برای اولین‌بار در فیلم کاناپه به کارگردانی کیانوش عیاری فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز کرد، فیلمی که تا همین حالا در توقیف مانده است. تینا عبدی در سال 1399 براثر ایست قلبی درگذشت.


ماه‌گل مهر متولد 16 مهر 1357 ، فرزند مهرو نونهالی و خواهر زاده‌ی رویا نونهالی بود که در طول سال‌های فعالیت خود با کارگردان‌های مطرحی مانند بهرام بیضایی، اکبر زنجان پور و قطب الدین صادقی همکاری داشت . آخرین حضور این بازیگر در تئاتر، نمایش " دایی وانیا " به کارگردانی اکبر زنجان‌پور بود . ماه‌گل مهر در اردیبهشت 1393، بر اثر سرطان ریه در تهران درگذشت.


دنیا فنی‌زاده متولد 20 آذر 1346 و از عروسک‌گردانان مشهور برنامه‌های کودک بود که با برنامه صندوق پست و عروسک‌گردانی کلاه‌قرمزی به شهرت رسید و نزدیک به دو دهه عروسک‌گردان کلاه قرمزی بود. او با وجود پیشنهادات بازیگری حاضر به تغییر هنر مورد علاقه خود نشده و با وجود بیماری سرطان به حرفه خود ادامه داد تا در سال 1395 بعد از مدت‌ها مبارزه با بیماری سرطان در سن 49 سالگی درگذشت. دنیا فرزند، پرویز فنی‌‌زاده بود که البته پدر هم مرگ زودهنگام و تراژیکی داشت.


ساناز کیهان متولد 31 شهریور 1361 بود که در چند فیلم و سریال نقش‌آفرینی کرد. سریال خط قرمز مشهورترین کار او بود که در آن نقش مقابل شهرام حقیقت‌دوست را ایفا کرد. فیلم نان عشق موتور 100، سوگند، کلاهی برای باران، رفقای خوب و سریال همسفر و پای پیاده از دیگر کارهای ساناز کیهان است. این بازیگر 25 دی 1390 در 31 سالگی طی تصادفی در خیابان حسینیه ارشاد درگذشت.


فیلمسازان هالیوودی و مستقل استعدادهای زیادی را در حوزه بازیگری به وجود آورده اند. بازیگرانی که ناشناخته بودند، تیم سازنده فیلم خود را با عمق احساسات پنهان شان شگفت زده کردند. بازیگران مثل نقش هایی که به آن ها داده می شد راه می رفتند و صحبت می کردند. آن ها از انتظارات کارگردان و فیلمنامه نیز فراتر رفتند. بازیگرانی چنین نادر، برای تماشا چشم نواز، ترانه ای از اعتبار و تایید و لحظه ای برای تفکر را خلق می کردند. اما بازیگرانی با این سبک و قدرت بالای بازیگری گاهی اوقات خیلی زود دنیای ما را ترک می کنند. بدین بهانه در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با 10 بازیگر مشهور و برجسته ای آشنا کنیم که در اوج جوانی و خیلی زود درگذشتند.

1- اندی کافمن

اندی کافمن یک بازیگر کمدی و یک هنرمند مخالف با باورهای عامیانه بود. سبک غیرقابل پیش بینی کمدی او در مقابل چیدمان سنتی و خط اصلی سینمای کمدی قرار می گرفت. کافمن از ضد شوخ طبعی استفاده می کرد، با تکیه بر طعنه می توانست چیزهای مشهود یا معمولی را خنده دار کند. او با شخصیت مهاجر خود به نام لاتکا گراواس، در سریال کمدی محبوب تاکسی (Taxi) به شهرت رسید.

یکی دیگر از شخصیت های تکرار شونده او تونی کلیفتون بود، یک خواننده با لحن نیشدار و حرف زدن تند که برخی از مردم معتقد بودند یک شخص واقعی است. منطق تقریباً بی معنی و روحیه خودخواهانه ای که در پس شخصیت های او وجود داشت، باعث شد که به کافمن لقب ضد کمین را بدهند. کافمن به خاطر توانایی اش در انحراف واقعیت و غافلگیر کردن انتظارات از آنچه که خنده دار است و نیست، به یاد آورده می شود. بازی ها و نقش های کمدی کافمن به قدری متفاوت و ضد ساختار مستقر بود که وقتی او در سن 35 سالگی درگذشت، مردم فکر می کردند او خودش را به مردن زده است.

2- آنتون یلچین

آنتون یلچین یک بازیگر روسی – آمریکایی بود که بیشتر به خاطر بازی در نقش ستوان جوان پاول چکوف در راه اندازی مجدد Star Trek شناخته می شد. او همچنین نقش کایل ریس جوان را در فیلم Terminator Salvation بازی کرد. یلچین بیشتر در نقش های نوجوانانه ای ظاهر شده است که با دردها و مشکلات دوران رشد و بلوغ و روان شناسی نوجوانان سر و کار دارد.

شخصیت ترکیبی بیگانه – انسان او، جیکوب کلارک، در مینی سریال های علمی – تخیلی Taken یک شخصیت خوددار و متین است که در صورت تهدید به یک شخصیت قوی از لحاظ روانی با قدرت های روانشناختی فراانسانی تبدیل می شود. یلچین متاسفانه در سن 27 سالگی در یک حادثه عجیب که مربوط به نقصی در خودروی شاسی بلندش بود، جان خود را از دست داد. این بازیگر همچنین با بیماری سیستیک فیبروزیس به دنیا آمده بود و بنیادی خیریه به نام او تاسیس شد.

3- بروس لی

بروس لی، با نام اصلی لی جون – فن، رزمی کار و بازیگر مشهور آمریکایی – هنگ کنگی بود. او در نوجوانی در مبارزات خیابانی شرکت کرد، اما در ادامه به تمرین بوکس، تای چی و وینگ چون پرداخت که آن را از استاد بزرگ، ییپ من آموخت. ترکیب این سبک های مبارزه ای به لی کمک کرد تا فلسفه مبارزه آزاد خود را توسعه دهد که امروزه با نام جیت کان دو شناخته می شود و بر هنرهای رزمی ترکیبی تاثیر گذاشته است. مجموعه تلویزیونی اکشن The Green Hornet تماشاگران آمریکایی را با لی در نقش کاتو، یک کارشناس هنرهای رزمی آشنا کرد.

فیلم های بعدی او، Fist of Fury، The Way of the Dragon و Enter the Dragon، ژانر سینمای اکشن هنگ کنگ را در دهه 1970 در سراسر جهان محبوب کرد و شکاف بین شرق و غرب را پر کرد. انضباط شدید و روانی تکنیک های دفاع شخصی او کلیشه های آسیایی را کنار زد. لی به نماد ناسیونالیسم چینی و همچنین یک نماد فرهنگ عامه تبدیل شد. بروس لی در سن 32 سالگی، پس از بیهوش شدن در یک جلسه دوبله برای فیلم اژدها وارد می شود در اثر ادم مغزی درگذشت.

4- کریس فارلی

کریس فارلی یک کمدین و بازیگر سبک کمدی شلنگ تخته بود که کمدی بداهه اجرا می کرد. او عضو گروه تئاتر The Second City Theatre در شیکاگو بود. فارلی پس از بازی در تئاترهای طعنه آمیز و انتقادی، در سال 1990 به تیم جدید بازیگران برنامه Saturday Night Live پیوست. در آنجا، او یکی از محبوب ترین و دوست داشتنی ترین شخصیت های خود، مت فولی، یک سخنران انگیزشی که در یک ون کنار رودخانه زندگی می کند را خلق کرد! فارلی به مدت پنج فصل در SNL حضور داشت.

او فعالیت سینمایی خود را با حضور کوتاهی در فیلم های Wayne’s World و Coneheads آغاز کرد که هر دو از طرح های SNL الهام گرفته بودند.ا ولین نقش های مشهور او با Tommy Boy and Black Sheep بود که فارلی در آن نقش شخصیت های ساده لوح بدشانس و دوست داشتنی با جذابیتی پسرانه را بازی می کرد. این کمدین فیزیکی با مصرف الکل و مواد مخدر دست و پنجه نرم می کرد و بارها به مراکز ترک اعتیاد و توان بخشی مراجعه کرد. سلامتی فارلی اما همواره رو به وخامت بود و در نهایت او در سن 33 سالگی در اثر اوردوز درگذشت.

5- دیواین (هریس گلن میلستید)

دیواین نام هنری و شخصیت درگ کویین بازیگری به نام هریس گلن میلستید بود. هریس به عنوان یک بازیگر شخصیت، صحنه ضد فرهنگی دهه شصت را پذیرفت. دیواین توجه فیلمساز مستقل جان واترز را به خود جلب کرد و به گروه بازیگران او به نام Dreamlanders پیوست. آن ها با هم فیلم های متفاوت و تجربی مانندEat Your Makeup ساختند که در آن دیواین نقش جکی کندی، بیوه جان اف. کندی رییس جمهور ترور شده ایالات متحده را بازی کرده، و مدل ها را مجبور می کند تا آرایش خودشان را بخورند.

بدنام ترین نقش برای دیواین، نقش بابز جانسون در فلامینگوهای صورتی (Pink Flamingos,) بود که در آن ادعا می کند او کثیف ترین انسان زنده روی کره زمین است. بابز تا آنجا پیش می روند که تمایز خود را با مصرف مدفوع تازه سگ اثبات می کنند. این فیلم تنها به خاطر این صحنه یک سری طرفدار بسیار وفادار پیدا کرد. دیواین در کلوپ های شبانه برنامه اجرا می کرد و برای مدت کوتاهی به حرفه موسیقی دیسکویی روی آورد. هریس در نهایت در 42 سالگی به دلیل نارسایی قلبی در خواب درگذشت.

6- هیث لجر

هیث لجر بازیگر استرالیایی بود که در سن 10 سالگی وارد عرصه بازیگری شد. اولین نقش او پیتر پن در یک تئاتر مدرسه ای در مدرسه گیلدفورد گرامر بود. او مدرسه را ترک کرد و به طور تمام وقت بازیگری را دنبال کرد و در سریال های تلویزیونی استرالیا مانند سریال محبوب Home and Away حضور یافت. نقش آفرینی لجر در کمدی رمانتیک نوجوان آمریکایی، 1010 Things I Hate About You او را به شهرت رساند. نقش های اول و پشتیبان او در اوایل دهه 2000 لجر را به یک استعداد قابل توجه تبدیل کرد.

لجر بازی های به یاد ماندنی از خود به جای گذاشته است، از جمله یک مهتر مزرعه در A Knight’s Tale که شوالیه می شود و چوپان سرخورده ای به نام انیس دل مار درBrokeback Mountain. شاید تاثیرگذارترین و ماندگارترین شخصیت او جوکر در فیلم شوالیه تاریکی (The Dark Knight) بوده باشد که جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را برای او به ارمغان آورد. نقش لجر به عنوان دشمن شرور بتمن بر سلامتی ذهنی و جسمی او تاثیر گذاشت. لجر از بی خوابی رنج می برد که همراه با داروهای تجویزی باعث مرگ او در سال 2008 در سن 28 سالگی شد.

7- جیمز دین

جیمز دین در خانواده ای مذهبی در مناطق روستایی ایندیانا بزرگ شد. مرگ مادرش و فشارهای مالی بر پدرش دوران کودکی او را بغرنج کرد. در طول سال آخر دبیرستان، او با کشیش متودیست، کشیش جیمز دوئرد، رابطه دوستی برقرار کرد. این دوستی بر علایق ورزشی و تمایل دین به تحصیل در رشته هنرهای نمایشی تاثیر گذاشت. او با مخالفت پدرش با ورود به عرصه بازیگری مواجه شد، موضوعی که دوری او و پدرش از هم را رقم زد. دین قبل از ترک تحصیل یک ترم را در UCLA گذراند اما بعد از ترک تحصیل، به بازیگری روی آورد.

دین دوران موفقی را در انواع سریال های تلویزیونی و اجراهای تئاتر آغاز کرد. در همان زمان، او در استودیو بازیگران در نیویورک به تحصیل در سبک متد اکتینگ پرداخت. جیمز دین در اقتباس شرق عدن (East of Eden) با تایید نویسنده جان اشتاین بک به ایفای نقش پرداخت. شناخته شده ترین نقش دین در فیلم شورش بدون دلیل (Rebel Without a Cause) است، داستان جیم استارک، نوجوانی سرخورده و بد فهمیده شده که به دنبال راهنمایی از طرف پدرش است. بازی او در این فیلم آخرین بازی او نیز بود زیرا جیمز دین یک ماه قبل از انتشار این فیلم به دلیل یک تصادف مرگبار جانش را از دست داد. دین تنها پنج سال بود که به صورت حرفه ای وارد بازیگری شده بود و در سن تنها 25 سالگی درگذشت.

8- جان کازال

جان کازال یک بازیگر با تجربه و بااستعداد بود. او به خاطر نقش فردو کورلئونه در فیلم پدرخوانده به شهرت رسید. بازی بی نقص او در این فیلم منجر به حضور او در فیلم بعدی اش با نام مکالمه (The Conversation) در کنار جین هکمن شد و کازال نقش فردو را در قسمت دوم پدرخوانده نیز تکرار کرد.

پسر سرخورده و مغرور یک رئیس مافیایی، در ادامه در فیلم بعدازظهر سگی (Dog Day Afternoon) حضور یافت که در آن کازال نقش یک سارق خشن بانک را بازی می کند که وضعیت سلامت روحی مناسبی ندارد. کازال در اواخر دوران حرفه ای خود به تئاتر بازگشت تا اینکه به سرطان ریه مبتلا شد .با وجود بیماری شدیدش، کازال تمام صحنه های فیلم آخرش، شکارچی گوزن (The Deer Hunter)، را قبل از مرگش در سن 42 سالگی به پایان رساند. کازال نامزد مریل استریپ بود و هر پنج فیلمی که در آن ها بازی کرد نامزد دریافت جایزه اسکار شدند.

9- مریلین مونرو

مریلین مونرو نام هنری نورما جین مورتنسون بود. او کار خود را به عنوان یک مدل آگهی های تبلیغاتی برای First Motion Picture Unit در طول جنگ جهانی دوم آغاز کرد. مونرو در کمدی هایی The Seven Year Itch و Some Like It Hot نقش بلوندهای ساده لوح و بلوندهای جذاب را بازی می کرد. جذابیت جنسی همراه با اعتماد به نفس و بازیگوش مونرو او را به نماد جنسی آن سال های هالیوود تبدیل کرد.

مونرو در آخرین فیلم خود به نام The Misfits با بازی در نقش یک زن مطلقه در یک درام وسترن معاصر، نقشی متفاوت از نقش های قبلی اش ایفا کرد. مریلین مونرو بعد از این فیلم دچار بیماری و اعتیاد شد و قبل از بازگشت به مدلینگ برای مدتی کوتاه، توسط استودیوهای فیلم سازی و روزنامه ها تحت فشار قرار گرفت. مونرو 36 ساله بود که در خانه خود در لس آنجلس به دلیل مصرف بیش از حد باربیتورات ها و داروهای مُسکن درگذشت.

10- رومی اشنایدر

رومی اشنایدر یک بازیگر آلمانی – فرانسوی بود که بازیگری را با بازی در درام های تاریخی آغاز کرد. او در سه گانه اتریشی Sissi در نقش ملکه الیزابت اتریش بازی کرد. اشنایدر پس از ایفای نقش در درام تاریخی فرانسوی Christine، به فرانسه نقل مکان کرد و در آنجا توجه اورسن ولز، کارگردان مشهور هالیوودی را به خود جلب کرد.

او در اقتباسی از رمان محاکمه (The Trial) نوشته فرانتس کافکا، نقش زنی را بازی کرد که با مردی که به جرم نامعلومی محکوم شده بود، ارتباط داشت. اشنایدر برای باقی عمر خود در فیلم های فرانسوی بازی کرد که آخرین آن ها درام فرانسوی – آلمانی به نام رهگذر (The Passerby) بود. اشنایدر در سن 43 سالگی در آپارتمانش در پاریس بر اثر ایست قلبی درگذشت.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
خلاقیت خنده دار اوستا بنا در طراحی پله حماسه آفرید/ وقتی فقط از یه نیم کره مغزت استفاده میکنی😂 (100 نظر) نگاهی به کالسکه ساده و بدون تجملات نوه رهبر انقلاب که هر ساله در راهپیمایی ها از آن استفاده میکنند+عکس (89 نظر) ساده ترین و بی ریاترین جشن تولدی که بچه های روستا برا دوست مریضشون گرفتن+عکس/ چه کیکی هم براش درست کردن😍 (83 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (41 نظر) خلاقیت هوشمندانه اُوستا بنّا در ساخت خانه 2 طبقه/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس (41 نظر) رخت عزای علی دایی در خانه ابدی پدرش+عکس/ قامت خمیده شهریار ایران در حضور فامیل و آشنایان (35 نظر) هنرنمایی های شگفت انگیز قناد خوش ذوق در تزیین کیک برای مشتری هایش/ اسمشو باید تو گینس ثبت کرد+ عکس (33 نظر) سردار سلیمانی: یک دختر دارم که برای خودش چریک است؛ زمان جنگ خواستگاری رفتم و با همسرم ... (32 نظر) نگاهی به گل آرایی فوق زیبا و شیک مراسم ترحیم رضا داوودنژاد/ واقعا حیف جوونیش+عکس (31 نظر) خلاقیت منحصربفرد بقال تبریزی با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا +عکس (28 نظر) فاتحه خوانی رهبر معظم انقلاب بر مزار پدر بزرگوارشان در حرم امام رضا+عکس/ تاریخ فوتشون چند روز قبل از تولد رهبری بوده (24 نظر) گشت و گذاری در روستای محل تولد محمود احمدی نژاد؛ از گلایه پسرعموی بقالش تا شغل آهنگری پدرش در روستا (23 نظر) سفره غذای ساده و ناهار صمیمانه رهبر معظم انقلاب در دوران نقاهت بعد از ترورشان همراه مهمانانشان+عکس (23 نظر) خلاقیت خنده دار راننده کرمانی برای ضد سرقت کردن ماشین اش حماسه ساز شد+عکس/ سلطان امنیت منطقه در سطح خاورمیانه!🤣 (20 نظر) امیر جعفری، همسر همای پایتخت: همه دارو ندارم از خونه گرفته تا ماشین به اسم ریماست... (19 نظر)
دیگران می‌خوانند   
ماجرای عاشقانه پسر میوه فروش صداتو و بغض شدید کیایی و امیرمهدی ژوله/ صدای بهشتی پسر حنجره طلای ایرانی با آهنگ تنهاترین عاشق+ویدیو خلاقیت خنده دار اوستای صافکار در تعمیر ماشین مشتری حماسه ساز شد+عکس/ دیپلم افتخارِ زحمت ندادن به خود به ایشون تعلق میگیره رونمایی از 4 قلوهای تو راهی مژده لواسانی و اسم های زیباشون/ خدا از الان حفظشون کنه+ویدئو ماجرای آرزوی کودکی رهبر معظم انقلاب که هرگز برآورده نشد؛ چقدر غصه خوردم، ولی چاره دیگری نداشتیم! تهیه فیلم سیاه از زن متاهل در یک گارگاه توسط مرد بدهکار برای باجگیری آرزوی محال پدر غزل بدیعی و رضا داوودنژاد برای بچه دار شدنشان/ 10 تا بچه هم کمه!+فیلم رونمایی از تیپ باکلاس و شیک دامادی فرهاد شهریزی، سنجر سریال گیلدخت / مبارکا باشه+عکس مات و مبهوت ماندن داوران صداتو از آوازخوانی ترانه سریال پس از باران توسط پسر شمالی/ ماشالا چه صدایی!+فیلم خادمی ثریا قاسمی، خانم گل گیلدخت با چادر نماز سفید در صحن حرم امام رضا(ع)+عکس (ویدئو) دوربین مخفی این پسر خوش ذوق با سرکار گذشتن مردم/فقط واکنش مردم دیدنیه!!😂 آخرین عکس تهیه کننده ایرانی و همسر جوانش سارا صوفیانی قبل از ترک ایران/ زوجی که 28 سال اختلاف سنی دارند!+عکس لهجه اصفهانی بانمک و مسلط احمدرضا عابدزاده که به لطف داشتن همسر اهل اصفهان یاد گرفته +ویدیو/ فقط عرض ارادت آخرش! گریم معرکه آزیتا حاجیان و اکبر عبدی در نقش های ماندگار عجوزه پیر و پسرش/ اصلا قابل شناسایی نیست+عکس خلاقیت خنده دار اوستا بنا برای حل مشکل درخت جلوی خانه اش حماسه ساز شد/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس😆 ابراز احساسات و عیادت روسای جمهور دوره‌های مختلف از رهبر معظم انقلاب+عکس/ روحانی، احمدی نژاد و... استفتاء از رهبری درباره چند همسری و نظر قابل تامل ایشان/خدا یکی محبت یکی یار یکی +فیلم سالن زیبایی اختصاصی همسر شاهرخ استخری داخل خونه شیک و لوکسشون در بلژیک/ مامان هنرمند داشتن نعمتیه+عکس (ویدئو) آیا با گوی آذرخش، این پدیده‌ی نادر طبیعت آشنایی دارید؟ (ویدئو) صحبت‌های جدی با چاشنی طنز تلخ مهران مدیری/ عصر ابتذال است، دانشمند نابغه فالوور ندارد اما... (ویدئو) معلمی که معنی جایزه را نمی‌داند/ معلم کوچک 9 ساله با آرزوهای بزرگ (ویدئو) جانشین مریم میرزاخانی، نابغۀ ریاضی ایرانی چه کسی است؟ رونمایی داریوش فرضیایی از روسری منجق دوزی شده و گردنبند زیبای مادرش/ خوشگل موحنایی دوست دارم حسابی+ویدیو داستان کوتاه انگلیسی «جک و لوبیای سحرآمیز»/ با ترجمهٔ فارسی (ویدئو) ربات کوزت وارد بازار شد/ چقدر یکی از اینا تو هر خونه‌ای لازمه😂 بورسیۀ اساتید و دانشجویان اخراجی آمریکایی و اروپایی حامی غزه در دانشگاه شیراز (ویدئو) تعریف واقعی از آموزش عملی در مدارس به روایت تصویر/ خودتان قضاوت کنید... (ویدئو) ژست گازگرفتن مدال طلا بر روی سکوی قهرمانی از کجا آمده است؟/ شِندِرغاز یا چِندِرغاز! هنرنمایی های شگفت انگیز شاطر خوش ذوق در پخت نان برای مشتری هایش/ اسمشو باید تو گینس ثبت کرد+ عکس پشت صحنه خنده دار سریال پایتخت +ویدئو/ وقتی محسن تنابنده موهای رحمان و رحیم رو با بالشت اشتباه میگیره🤣 خلاقیت باورنکردنی و خنده دار طراح لباس در تولید کت و شلوار یکبار مصرف+ویدیو/اینجوری که به دم در نرسیده چیزی از کت و شلوار نمیمونه🤣 رونمایی از چهره خندان بهرام افشاری بعد از زنده بگور شدن/ قامت 2 متری بهتاش سریال پایتخت زیر خاک رفت+عکس نیوتن تاریخ پایان جهان را پیش‌بینی کرد / نزدیک‌تر از آنچه فکر می‌کنیم شیطنت بامزه احسان علیخانی، مجری محبوب ایرانی با موش شدن وسط برنامه+عکس دامادی که شب عروسی از ماشین عروس پیدا شد و فرار کرد!+ویدیو/ ببین چیا ازش خواستن که فرار رو به قرار ترجیح داده نحوه محاسبه قیمت طلا در طلا فروشی سهام عدالت چیست و چگونه می‌توان برای آن ثبت نام کرد؟ آیا خونریزی واژینال در بارداری خطرناک است؟ تعریف جالب رحمت پایتخت از سلطان غم احسان علیخانی: ملت را خنداند اما اشک ما را درآورد!+ویدیو رونمایی از ویلای لوکس و دلباز منوچهر هادی در لاهیجان+ویدیو/ اینجا تکمیل بشه چی میشه👌 لاغر شدن سریع: نکاتی برای کاهش وزن در کوتاه مدت
تیتر امروز   
ماجرای آرزوی کودکی رهبر معظم انقلاب که هرگز برآورده نشد؛ چقدر غصه خوردم، ولی چاره دیگری نداشتیم! تهیه فیلم سیاه از زن متاهل در یک گارگاه توسط مرد بدهکار برای باجگیری (ویدئو) آیا با گوی آذرخش، این پدیده‌ی نادر طبیعت آشنایی دارید؟ (ویدئو) صحبت‌های جدی با چاشنی طنز تلخ مهران مدیری/ عصر ابتذال است، دانشمند نابغه فالوور ندارد اما... (ویدئو) معلمی که معنی جایزه را نمی‌داند/ معلم کوچک 9 ساله با آرزوهای بزرگ (ویدئو) جانشین مریم میرزاخانی، نابغۀ ریاضی ایرانی چه کسی است؟ داستان کوتاه انگلیسی «جک و لوبیای سحرآمیز»/ با ترجمهٔ فارسی (ویدئو) ربات کوزت وارد بازار شد/ چقدر یکی از اینا تو هر خونه‌ای لازمه😂 بورسیۀ اساتید و دانشجویان اخراجی آمریکایی و اروپایی حامی غزه در دانشگاه شیراز (ویدئو) تعریف واقعی از آموزش عملی در مدارس به روایت تصویر/ خودتان قضاوت کنید... (ویدئو) ژست گازگرفتن مدال طلا بر روی سکوی قهرمانی از کجا آمده است؟/ شِندِرغاز یا چِندِرغاز! نیوتن تاریخ پایان جهان را پیش‌بینی کرد / نزدیک‌تر از آنچه فکر می‌کنیم ماجرای انتقال بدل آیت‌الله خامنه‌ای با برانکارد! اجساد عجیبی که طبیعت آن‌ها را پس می‌زند! تجاوز به نیکا شاکرمی سوژه داغ رسانه های معاند/ BBC فارسی آمد ابرو را درست کند، چشمش را هم کور کرد...
منتخب روز   
کشف کله‌پاچه چهارهزارساله در گورستانی عجیب+ فیلم سیاه خان ، زشت ترین فرد تاریخ ایران+ فیلم (ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ...