جشن شکرگزاری بن افلک و جنیفر لوپز با خانواده در بورلی هیلز/ پایان شایعه جدایی این دو عاشق + ویدیو

  شنبه، 12 آذر 1401   زمان مطالعه 2 دقیقه
جشن شکرگزاری بن افلک و جنیفر لوپز با خانواده در بورلی هیلز/ پایان شایعه جدایی این دو عاشق + ویدیو
ساعدنیوز: بن افلک در روز یکشنبه با خانواده اش در بازار کشاورزان بورلی هیلز دیده شد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز به نقل از روزیاتو، بن افلک در روز یکشنبه با خانواده اش در بازار کشاورزان بورلی هیلز دیده شد. در این گردش نویسنده «ویل هانتینگ نابغه» با فرزندانش، ویولت ۱۶ ساله و سرافینا ۱۳ ساله و همچنین فرزند خوانده اش، اِمی ۱۴ ساله، همراه بود و بسیار راحت به نظر می رسید. بن یک فرزند به نام ساموئل دارد که ۱۰ ساله است.

تصویر

تصویر

تصویر

این گردش خانوادگی پس از جشن بزرگ شکرگزاری در همپتونز به همراه جنیفر لوپز و اعضای خانواده انجام گرفت. ویدیوی ویرایش شده از این جشن که جنیفر لوپز به اشتراک گذاشته است، تصاویری شامل اعضای خانواده جنیفر لوپز، مانند دو خواهرش لسلی و لیندا و البته همسرش بن را نشان می دهد.

تصویر

تصویر

تصویر

او همچنین با یک کت خزدار در ساحل همپتونز، با یکی از اعضای خانواده که در حال گرفتن عکس از خودشان است، دیده می شود.

تصویر

تصویر

تصویر

به نظر می رسد که چندین تصویر از لوپز در کنار خواهر بزرگترش لسلی و خواهر کوچکترش لیندا وجود دارد.

تصویر

تصویر

در حالی که عکس ها حرکت می کنند و داستانی از عشق خانوادگی را روایت می کنند، آهنگ The One لوپز نیز شنیده می شود.

تصویر

تصویر

در یک لحظه از این ویدیو، او یواشکی وارد قاب می شود و در کنار یک دوست یا یکی از اعضای خانواده که در حال آماده کردن شیرینی است، یکی از کوکی های آماده شده را امتحان می کند. او در حالی که از شیرینی لذت می برد با اشتیاق می گوید: «اوه خدای من.»

تصویر

لوپز از لحظه ای دوست داشتنی که پسرش ماکسیمیلیان در آغوش بن افلک به خواب رفته، عکسی گرفته است. افلک هم در حین رانندگی از همسرش عکسی گرفته که در آن اِمه در آغوش مادرش چشمانش را بسته است.

تصویر

لوپز در توضیح این ویدیو گفت: «این… تعطیلات شکرگزاری است.»
این اولین جشن شکرگزاری لوپز و افلک در جولای گذشته است. پس از این سفر خانوادگی، همسرش جنیفر لوپز ویدیویی از مصاحبه آینده خود با زین لو برای اپل موزیک به اشتراک گذاشت که در آن توضیح می دهن اولین جدایی او از بن چگونه بر موسیقی او تأثیر گذاشته است.

تصویر

او در ابتدای این کلیپ با اشاره به اولین رابطه و نامزدی خود با افلک گفت: «۲۰ سال پیش من عاشق عشق زندگی ام شدم و من داشتم روی یک آلبوم کار می کردم که اسمش “این من هستم” بود.» لوپز در ادامه می گوید: «وقت عاشقی به من الهام می شود و من در آن زمان بیشترین الهامات را داشتم، و از آن زمان تاکنون چنین آلبومی تولید نکرده ام».

تصویر

جنیفر لوپز همچنین به غم و اندوهی که پس از جدایی از بن احساس کرد، پرداخت و ادامه داد: «من سال ها خیلی درد داشتم، اما اکنون، ۲۰ سال بعد، پایان خوشی دارد! وقت آن رسیده که یک آلبوم دیگر تهیه کنم.»

تصویر

وقتی جنیفر در مورد وضعیت فعلی خود پس از ازدواج با عشق سابق خود چندین دهه بعد فکر می کرد، به نظر می رسید که صدای او کمی بغض آلود شده است. او در انتها می گوید: «من می خواهم این لحظات را در زمان ثبت کنم، چون حتی بهتر از بار اول است.»

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (662 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (114 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (93 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (77 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (66 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (63 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (46 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (33 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (30 نظر) خلاقیت خنده‌دار اوستا بنّا در ساختن توالت کنار روشویی برای راحتیِ صاحبخانه حماسه آفرید+ عکس/ مغز نیست که فسفر خالصه😂 (25 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (23 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (21 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (17 نظر) نگاهی به حضور صبحگاهی بازیگران و چهره‌های مشهور در کله‌پزی+عکس/ از الناز شاکردوست و المیرا شریفی مقدم تا احسان خواجه امیری و نسرین مقانلو (15 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (15 نظر)
منتخب روز   
(فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان