جزئیات ترم تابستان دانشگاه خوارزمی اعلام شد/ ثبت نام از ۲۴ خرداد

  چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ID  کد خبر 83720
جزئیات ترم تابستان دانشگاه خوارزمی اعلام شد/ ثبت نام از ۲۴ خرداد
ساعد نیوز: دانشگاه خوارزمی اعلام کرد: ترم تابستان ۹۹ در این دانشگاه به صورت مجازی برگزار می شود و تمامی دانشجویان کارشناسی دانشگاه های وابسته به وزارت علوم مجاز به ثبت نام هستند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از مهر، دانشگاه خوارزمی اعلام کرد:ترم تابستانی ۱۳۹۹ در این دانشگاه برگزار می شود، تمامی دانشجویان کارشناسی دانشگاه های وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، پیام نور و موسسه های غیرانتفاعی مجاز به ثبت نام هستند.

همچنین دانشگاه اعلام کرد؛ در صورت به حد نصاب نرسیدن کلاس، درس مربوطه حذف خواهد شد.

برنامه زمان بندی ترم تابستان ۱۳۹۹ در دانشگاه خوارزمی

ثبت نام مقدماتی غیر حضوری(متقاضیان سایر دانشگاه ها) ۲۴ خرداد تا ۳ تیرماه
ثبت نام نهایی غیر حضوری(تمامی دانشجویان) ۴ تیر تا ۱۰ تیر ماه
شروع کلاسها شنبه ۴ مرداد ماه
پایان کلاس ها چهارشنبه ۲۹ مردادماه
تاریخ آزمون های پایان ترم ۳ الی ۱۰ شهریورماه

ضوابط و مقررات ترم تابستان

اطلاعات تکمیلی در سایت مدیریت آموزش دانشگاه به نشانی ugeducation.khu.ac.ir در دسترس است. بدیهی است مسئولیت رعایت نکردن ضوابط و مقررات برعهده دانشجو است.

طبق دستورالعمل شورای آموزشی دانشگاه همه کلاس ها به صورت مجازی و غیر حضوری برگزار خواهد شد. بر همین اساس مطابق آیین نامه آموزشی کلاس های ترم تابستان در ۴ هفته غیرحضوری و یک هفته امتحان نیز به صورت مجازی برگزار می شود.

ثبت نام ترم تابستان صرفاً به صورت الکترونیکی و توسط سامانه گلستان دانشگاه خوارزمی قابل انجام است. دانشجویان برای ثبت نام از ۲۴ خرداد تا ۳ تیرماه با استفاده از مرورگر Internet Explore ۷ به لینک golestan.khu.ac.ir مراجعه و بر روی گزینه ثبت نام ترم تابستان کلیک کنند.

دروس دو واحدی ۸ ساعت در هفته، دروس سه واحدی ۱۲ ساعت در هفته و دروس چهار واحدی ۱۶ ساعت در هفته تشکیل خواهد شد. حداکثر واحد قابل اخذ در ترم تابستان ۶ واحد است. همچنین حذف و اضافه در ترم تابستان امکان پذیر نیست.

شهریه ترم تابستان پس از ثبت نام و انتخاب واحد از دانشجو اخذ می شود و به هیچ عنوان قابل استرداد نیست. در صورت ثبت نام و عدم مراجعه، انصراف و یا حذف دروس انتخاب شده توسط دانشجو به هر دلیل، شهریه واریز شده به هیچ عنوان قابل استرداد نخواهد بود.

در صورتی که درس یا درس هایی به علت نرسیدن به حدنصاب لازم حذف شود، شهریه پرداختی پس از طی مراحل اداری قابل بازگشت خواهد بود. دانشجو در انتخاب واحد باید دقت کافی را داشته باشد تا امتحانات پایان ترم دروس انتخابی تداخل زمانی نداشته باشند.

حضور مجازی دانشجو در تمام جلسه­ های هر درس­ الزامی است و اگر غیبت دانشجو در هر درس از ۳ جلسه تجاوز کند، مطابق آیین نامه و مقررات آموزشی نمره صفر در آن درس منظور خواهد شد. در صورت ارائه دلیل و تشخیص موجه بودن غیبت تا قبل از شروع زمان آزمون های پایان ترم، درس مورد نظر حذف می شود.

ضروری است دانشجویان سایر دانشگاه ها در زمان ثبت نام فرم میهمان از دانشگاه مبدا را (که در آن نام دانشگاه مبدا، شماره ملی، عنوان درس، تعداد واحد درسی، شماره نامه ثبتی و تاریخ نامه که به تایید مدیریت امور آموزشی دانشگاه مبدا رسیده است، قید شود) دریافت کرده و در سامانه گلستان بارگذاری کنند.

عواقب هر گونه مغایرت در واحدهای اخذ شده توسط دانشجو با فرم میهمان برعهده دانشجو است و دانشگاه هیچ گونه مسئولیتی در خصوص تغییر، جابجایی، حذف و مکاتبه با دانشگاه مبدا در خصوص این مغایرت و یا بازگشت شهریه ندارد.

دروس ترم تابستان ۹۹ دانشگاه خوارزمی

نوع درس عنوان درس
پایه

فیزیک ۱ (به جز دانشجویان رشته فیزیک)

پایه

فیزیک ۲ (به جز دانشجویان رشته فیزیک)

پایه

ریاضی عمومی ۱ (گروههای مختلف)

پایه

ریاضی عمومی ۲ (گروههای مختلف)

پایه

معادلات دیفرانسیل

عمومی

تاریخ تحلیلی صدر اسلام

عمومی

تفسیر موضوعی قرآن

عمومی

اندیشه اسلامی ۱

عمومی

اندیشه اسلامی ۲

عمومی

انقلاب اسلامی ایران

عمومی

آیین زندگی

عمومی

زبان انگلیسی عمومی

عمومی

فارسی عمومی

عمومی

تربیت بدنی ۱

عمومی

تربیت بدنی ۲

شهریه ترم تابستانی سال ۱۳۹۹ به شرح زیر تعیین می شود

ردیف نوع شهریه مبلغ
۱

دروس عمومی نظری به ازای هر واحد

۱۱۵۰۰۰۰ریال
۲

دروس عمومی عملی به ازای هر واحد

۱۴۰۰۰۰۰ریال
۳

دروس پایه و تخصصی به ازای هر واحد

۱۴۰۰۰۰۰ریال

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
خلاقیت خنده دار هندونه فروش شیرازی، برای فرار از گرما حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (211 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (109 نظر) نگاهی به اعلامیه ترحیم مادر جوان حمید گودرزی که دیشب خبر فوتش را آقای بازیگر اعلام کرد +عکس/ روحش شاد (107 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (70 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (44 نظر) خلاقیت خنده دار میوه فروش وانتی با عکس رضا گلزار حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس+ عکس (41 نظر) سینه زنی شاهرخ خان، بازیگر معروف هندی در هیئت عزاداری امام حسین (ع) +ویدئو (39 نظر) خلاقیت خنده‌دار اوستا بنّا در ساختن توالت کنار روشویی برای راحتیِ صاحبخانه حماسه آفرید+ عکس/ مغز نیست که فسفر خالصه😂 (29 نظر) انتخاب محمدرضا گلزار و بهرام رادان به عنوان خوش‌تیپ‌ترین و خوش قیافه‌ترین بازیگران ایران از منظر الیف ارول بازیگر چشم آبیِ ترکیه‌ای+ ویدیو/ چشم آیسان خانوم و مینا مختاری روشن! (28 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (26 نظر) رونمایی از همزاد و بدل ایرانی هانده ارچل، بازیگر ترکیه‌ای محبوب ایرانی ها/ ایشون هم بازیگر خیلی معروفیه+عکس (28 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (25 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (19 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (18 نظر) برادر رهبر معظم انقلاب: ایشان در عروسی من با ماشین فولکس‌شان، شب تا ساعت12 برای آنهایی که جهاز آورده بودند دنبال شام بودند+ عکس (17 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
خاطرات ناصرالدین‌شاه در فرنگ؛ «پادشاه آلمان جنّی است»!
ایده هایی برای استفاده از اکسنت وال در تغییر دکوراسیون خانه
فال ابجد روزانه دوشنبه 1 مرداد 1403
فال روزانه امروز دوشنبه 1 مرداد ماه 1403
فال شمع روزانه امروز دوشنبه 1 مرداد 1403
یک فوتبالیست کچل دوست داشتنی مشعل المپیک پاریس را حمل می کند!
فال قهوه با نشان روز دوشنبه 1 مرداد ماه 1403
فال حافظ با تفسیر روز دوشنبه 1 مرداد 1403 + فیلم
با این 8 تا روش خونه رو بدون نیاز به کولر خنک نگه دار
پانته‌آ بهرام، نقش اول سریال دلدادگان ممنوع الفعالیت شد+عکس
کوه زنوزی موش زائید/ قول مهدی ترابی به هواداران پرسپولیس: نگران نباشید برمی گردم!
نگاهی به موجودی حساب ثروتمندترین زن گدای مشهدی ! / هوش از سرتان می پراند !
شام امشب با من: سفره‌های رنگارنگ؛ 24 غذای ساده و ارزان برای شام
واگذاری سرپرستی فرزندان افغانی به ایرانیان واقعیت دارد؟
نقطه مشترک همسر دوم علی دایی با همسر حضرت علی(ع) در انتخاب مهریه/ مهریه ضامن خوشبختی نیست
منتخب روز   
(فیلم) سکانس فوق عاشقانه شهاب حسینی و لیلا حاتمی در فیلم "پرسه در ماه" / ما کاملا شبیه همیم طرز نگاهامون دو دو زدن چشامون ...😍 استارت تمرینات سخت علیرضا بیرانوند در تراکتور +فیلم/ آقای دروازه بان آمادگی بدن بالایی دارد! سکانس عاشقانه دل باختن قباد به شهرزاد/ نشود فاش کسی آنچه میان من و توست (فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت