ساعدنیوز
ساعدنیوز

کدام مردان همسرشان را كتك مي‌زنند؟

  دوشنبه، 16 تیر 1399   زمان مطالعه 7 دقیقه
کدام مردان همسرشان را كتك مي‌زنند؟
ساعد نیوز : خشونتگرها چه شخصيتي دارند و چه كساني حاضر نمي‌شوند از يك رابطه خشونت بار بيرون بيايند؟

كساني كه با همسرشان رفتاري خشونتگرانه دارند چه کسانی هستند و آنهايي كه ترجيح مي دهند جسم و روان شان در رابطه زن و شوهري آسيب ببيند اما مهر طلاق به شناسنامه شان وارد نشود، چه ويژگي هايي دارند.

بيمار رواني است؟

تنها برخي از افرادي كه دست به خشونت مي زنند، دچار اختلالات رواني هستند. گرچه برخي از افرادي كه دست به خشونت خانگي مي زنند دچار اختلال شخصيت هستند، اما هميشه بيماران رواني نيستند كه مرتكب اين رفتارها مي شوند.
در صورتي كه فرد مقابل شما به اختلال شخصيت دچار باشد، مي توانيد پيش از اينكه پاي خشونت به رابطه تان باز شود، با تشخيص برخي رفتارهاي شديد و كاملا مشخص از بيماري او باخبر شويد. اين افراد داراي افكاري ناسالم هستند و البته از نظر خودشان رفتارهاي شان كاملا طبيعي و سالم است. آنها ناگهان خشمگين مي شوند، از كوره در مي روند، در كنترل رفتارهاي شان ناتوان هستند و گاهي دچار سوء مصرف مواد مخدر هم مي شوند كه باعث تشديد رفتارهاي نادرست شان مي شود.

تصویر

چهار ستون روانش سالم است؟

تنها مبتلايان اختلال شخصيت نيستند كه دست به خشونت خانگي مي زنند. گاهي فرد دچار اين اختلال نشده اما رگه هايي از آن را در رفتارها و شخصيتش می توان دید. فردي كه همه علائم اين اختلال را ندارد اما رگه هايش را در رفتارهاي خود نشان مي دهد، تكانه اي است. يعني نمي تواند هيجان هايش را كنترل كند و به اين هيجانات اجازه مي دهد كه ناگهان به عمل تبديل شوند.
خشم آنها مي تواند به آزار جسمي هم تبديل شود و نشان دادن رفتار انفجاري هم مي تواند يكي ديگر از ويژگي هاي اين افراد باشد. اين افراد گرچه به طور كامل علائم اختلال شخصيت را ندارند، اما مي توانند به شدت آسيب زننده باشند و خشمشان به سادگي به رفتار تبديل شود. البته اگر آنها را در شرايط و محيطي ديگر ببینيد، ممكن است از اين واقعيت بي خبر بمانيد، چراكه اين افراد در مواقع ديگر مي توانند بسيار آرام و راحت به نظربرسند.

تصویر

ظاهري مودب و باوقار دارد؟

براي تشخيص اينكه آیا فرد در آينده رفتارهاي خشونت آميز در محيط خانه از خود نشان دهد یا نه، نمي توانيد رفتارهاي اجتماعي او را مبناي قضاوت قرار دهيد. شما به محيطي نياز داريد كه فرد معمولا در آن به چنين رفتارهايي دست مي زند و واقعيت تلخ اين است كه در بسياري موارد، شكل گيري رابطه زن و شوهري است كه به او بستري براي نشان دادن اين رفتارها مي دهد.
گذشته از اين، در اغلب موارد حتي خود فرد هم نمي داند كه قرار است در آينده به يك خشونتگر تبديل شود. براي مثال همسرش را كتك بزند و اگر پيش از اين چنين رابطه اي را تجربه نكرده باشد، احتمالا از داشتن چنین قابلیتی، بي خبر خواهد بود. در بسياري موارد دشواري تشخيص اين آدم ها بيشتر از آنچه تاكنون گفتيم، است چراكه آنها ممكن است با روي آوردن به يك مكانيسم دفاعي، در مواقع ديگر رفتاري كاملا متضاد از خود نشان دهند و كاملا آرام و مبادي آداب باشند.

تصویر

زود از كوره در مي رود؟

آدم هايي كه كمي تند مزاج هستند، پتانسيل تبديل شدن به يك خشونتگر را دارند اما هميشه به چنين فردي تبديل نمي شوند اما اگر فردي كه اهل خشونت است، به شكل مرضي اين رفتار را ابراز كند، خشونتگري او تنهامحدود به چهارديواري خانه نمی شود؛ چنين فردي ممكن است هر كسي را مورد ضرب و شتم قرار دهد و مشكلش آنقدر واضح است كه به راحتي مي توان آن را تشخيص داد. اما همان طور كه گفتيم، همه خشونتگر ها بيمار نيستند و در بسياري مواقع، در مقابل كسي دست به خشونت مي زنند، آزار جسمي مي رسانند، فحاشي مي كنند و او را در معرض آزار رواني قرار مي دهند كه اجازه اين كار را به آنها مي دهد.

خشونت خانگي تنها كتك زدن نيست

  • خشونت جنسی یا جسمی؟ کدام بدتر است؟
تصویر

قربانيان چه کسانی هستند؟

خشونت خانگي تنها كتك زدن نيست؛ ما در ادامه به شما مي گوييم كه چه كساني در يك رابطه پر از خشونت قرار می گیرند؟

اعتماد به نفس شان پايين است
كساني كه به فرد خشونتگر اجازه نشان دادن چنين رفتار هايي را مي دهند، اغلب اعتماد به نفس پاييني دارند. اين افراد قدرت بيان خواسته هاي شان را ندارند و نمي توانند در مقابل آنچه كه از نظرشان نادرست يا حتي ظالمانه است، ايستادگي كنند.

مي ترسند

ترس از آينده باعث مي شود قربانيان در رابطه اي ناسالم بمانند. ازدواج به دليل ترس از ماندن در خانه پدر، ترس از تنها ماندن، ترس از مسخره شدن به خاطر تجرد در سن بالا و. . . قطعا تبعات خوشايندي نخواهد داشت.

به خاطر ترس به خانه بخت رفته اند

افرادي كه از سر ترس ازدواج مي كنند، حتي اگر خودشان هم ندانند اين پيام را به فرد مقابل شان هم منتقل مي كنند. همسر آنها فكر مي كند «هركاري بكنم او می ماند» و به همين دليل تلاشي براي هدايت رابطه به مسيري سالم نمي كند. همه ما از لحظه اي كه با هم آشنا مي شويم به شكل خودآگاه و ناخودآگاه همديگر را چك مي كنيم و با جمله هايي كه مي گوييم و رفتارهايي كه انجام می دهیم، خود را به ديگري معرفي مي كنيم و حتي به بخش گسترده اي از رفتار او هم شكل مي دهيم.
آدمي كه ناخودآگاه اين باور را منتقل مي كند كه من از تنهايي مي ترسم و از اينكه تو از رابطه بيرون بروي مي ترسم، به فرد مقابلش اين پيام را مي دهد كه حتي اگر قرباني خشونت شوم هم چاره اي جز ماندن در اين رابطه ندارم. مثال ساده اش خانمي است كه مي گفت: «به خواستگارم گفتم كه من از پدرم خيلي مي ترسم و نبايد بعد از ساعت 10 به خانه ما زنگ بزني.» آقاي خواستگار بعد از اين ساعت به او زنگ زده بود و خانم مي گفت: «من 45 دقيقه با او صحبت كردم كه چرا 10 به بعد زنگ زدي.» همين اتفاق ساده چه پيامي را به مردي كه در اين رابطه است مي دهد؟ درواقع به او مي گويد كه من از تو بيشتر از پدرم مي ترسم و به سادگي زمينه قرار گرفتن در رابطه اي يكطرفه و حتي خشونت آميز را فراهم مي كند.

حواس شان به خط قرمز ها نيست

هر فرد خط قرمزهايي براي خودش دارد و وقتي طرف مقابل آگاهانه يا ناآگاهانه آنها را زير پا بگذارد، به او واكنش نشان مي دهد. اين واكنش مي تواند كلامي يا غيركلامي باشد و باعث شود در آينده اين خطوط قرمز به رسميت شناخته شده يا شكسته شوند. وقتي فرد به شكسته شدن اين مرز ها واكنش نشان مي دهد اما فرد مقابل دوباره اين رفتار را تكرار مي كند، چه پيامي منتقل مي شود؟ اين پيام كه «هركاري مي خواهي بكن؛ من خيلي ناراحت مي شوم اما در رابطه مي مانم».

  • حرفه ای ترین آکادمی کنکور آنلاین کشور

  • چطور با بحران در خانواده کنار بیاییم؟

جاي بهتري براي رفتن ندارند

همه افرادي كه مورد خشونت خانگي قرار مي گيرند به بيرون آمدن از رابطه ناسالم فكر نمي كنند. در شرايطي كه حمايت اجتماعي چنداني از اين افراد صورت نمي گيرد، قرباني به خود مي گويد اگر رنج ماندن در اين رابطه را بكشم، بهتر از آن است كه تنها شوم و به خيال خودش بين بد و بدتر يكي را انتخاب مي كند. طلاق و زن مطلقه بودن در جامعه ما هنوز کاملاً پذيرفته شده نيست و از آنجا كه هر كشوري فرهنگ خود را دارد، نمي توان انتظار داشت فردي كه بعد از طلاق آينده تلخ تري در انتظارش است و از حمايت اجتماعي و حتي خانوادگي برخوردار نيست، به خاطر ترك اين خشونت، به بستر خشونت بارتري وارد نشود.

نمي خواهند به ضعف شان اعتراف كنند

كتك خوردن به معنی ضعيف بودن است و خيلي سخت است كه فرد اعتراف كند كه «من ضعيف هستم!». بيان خشونت و صحبت كردن در مورد آن، در درجه اول يعني قبول چنين ضعفي. به همين دليل بسياري از قربانيان سكوت را انتخاب مي كنند و توان به اشتراك گذاشتن اندوه شان را با ديگران ندارند.

آينده روشني براي خود نمي بينند

«طلاق بگيرم بعد چه كنم؟» اين سوالي است كه خيلي از قربانيان پاسخ خوشايندي برايش ندارند. اگر به خانه پدرم برگردم و آنجا هم مورد خشونت قرار بگيرم چه؟ اگر از پس تنها زندگي كردن بر نيايم چه؟ اگر دوباره با كسي ازدواج كنم كه من را كتك بزند چه؟ پاسخ مبهمي كه براي همه اين سوالات وجود دارد، مي تواند ميل قرباني به ماندن در رابطه را بيشتر از ترك كردن همسر خشونتگرش كند.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

161 دیدگاه
  دیدگاه ها
Parnia
2 سال پیش

جانم همسری که عاشقه هیچ وقت دستش رو عشقش بلن نمیشه حتی لحظه ای که خیانتشو ببینه .
بازدیدکننده
2 سال پیش

یعنی با ی معذرت خاهی یادت میره
فاطمه
2 سال پیش

الهی دست مردایی که زنهاشون رو کتک می‌زنند بشکنه و بیفتن یه گوشه از خونه مثل یه مرده متحرک بعد می‌دونیم چیکار کنیم
بد بخت
2 سال پیش

دیشب شوهرم جلوی بچه ها منو کتک زد، با کیف پسرم که پر کتاب بود محکم کوبید به شونم و بعدش هم کلی زد، بچه هام حسابی گریه کردن حسابی زجر کشیدن جالب اینه که حتی ناراحت هم نمی شه حتی عذاب وجدان هم نمی گیره ازش متنفرم
بازدیدکننده
3 سال پیش

من وقتایی که داد میزنم شوهرم کتکم میزنه یعنی فقط زمانایی که داد بزنم یعنی امرداد نزنم هیچ وقت کتکم نمیزنه شوهرم عاشقته منم عاشقشم فقط یه وقتایی که داد بزنم کتکم میزنه چکار کنم ؟
بازدیدکننده
3 سال پیش

دقیقا فکری رو ک من میکنم خدا رحمتش کنه پدر امید خانوادست.ب نظرم جدا شو کاری ک منم میخوام بکنم
بازدیدکننده
3 سال پیش

ایول گل گفتی..نمونش شوهر خودم با اندام و ظریف و نحیفش امروز چیزی ب خفه شدنم نمونده بود هر روز نفرینش میکنم با دوتا بچه راهی ندارم..یکی پخ کنه مرده بدبخت
بازدیدکننده
3 سال پیش

حال و روز پسر اولتون چطوره؟
مریم
3 سال پیش

ممنون جااب بود
بازدیدکننده
4 سال پیش

پدر شوهر من دوتا زن داره و مثل حیوان با اون دوزن برخورد میکنه از روز اول هم که زنش و آورده خونه فقط کتکش میزده خیلی صحنه های بدی دیدن بچه هاشون ولی الان همه بچه هاش زندگی خیلی خوب و آرومی دارن و خیلی پیشرفت کردن منم خودم گاهی اوقات همسرم و خیلی اذیت میکنم ولی هیچ وقت بهم نه بی احترامی کرده نه یه سیلی بهم زده فقط چند بار که دیگه خیلی رو اعصابش بودم با مشت میزد تو دیوار و کمد و در خونه همسرم همیشه برام تعریف میکنه که پدرش چه ظلم هایی در حق مادرش و برادر خواهراش کرده
امیر علی یگانه
4 سال پیش

افرین همسایه ما هر هفته زنشو میزنه شبا صدای گریه زنه ساختمون رو برمیداره مرده خیلی بیشعوره یه بار انقدر صدا زیاد شده بود که من و مامانم و بابام رفتیم در و شکوندیم وای . وای چشمتون روز بد نبینه. زنه شده بود یه تیکه گوشت بعدش مامانم بردش بیمارستان و ..... زنه طلاق گرفت مرده هم خونشو فروخت و رفت هیچی دیگه الان شبا راححححححت میگیرم میخابم . خخخخخ😂😂
بیتا
4 سال پیش

در پاسخ به: بکشش😈
😂😂😂😂😂 وای خدا خیلی باحال گفتی اسمتم زدی جوکر😂😂😂😂😂😂
بازدیدکننده
4 سال پیش

دقیقا شوهرم این مدلیه
بازدیدکننده
4 سال پیش

بدتر از زنه؟؟؟ یعنی زن بده؟؟ زن بودن عیبه؟؟؟؟ ک میگید بدتر از زنه ماها حیوون نیستیم ک با زور و بازو سنجیده بشیم ک هی میگید زنا ضعیفن مردا قوین داریم درباره انسان حرف میزنیم نمیخوام سلطان جنگل انتخاب کنیم
نازی
4 سال پیش

برو سرکار پرستاری سالمند برو هزینه هاتو میده و حقوقم میگیری و زندگیتو بساز اون پسر و بزرگ شده میتونه تصمیم بگیره ناسلامتی مرد هس
نازی
4 سال پیش

عزیزم منم مشکل تورو داشتم و ازدواج کردم ولی الان هر شب به فکر وسیله خونه و نون شبمم که شوهرم بیاره با اینکه سرکاره نمیدونم پولاشو چیکار میکنه😔
بازدیدکننده
4 سال پیش

نه گلم اشتباه نکن تو فکر طلاق نرو سبک خودت و زندگی عوض کن چند بار تا جواب بگیری
آیدا
4 سال پیش

بلاخره هرکسی از روز اول خودشو لو خواهد داد شما تو دام نیوفتین.ازدواج چیزه نیست ک عجله کرد و بعدا عواقب بدتری خواهد داشت ازدواجی ک بدون تجزیه و تحلیل شخصیت طرف باشه . تو از خودت یه زن ضعیف نشون بدی به همینا خطم میشه
نا شناس
4 سال پیش

امثال شماها فقط وحشی بازیهاتون برا خونه هست ولی تو جامعه یکی بهتون پخ کنه خودتون خیس میکنید،دیدم که میگم🤣🤣🤣
هما
4 سال پیش

عاقلانش اینه هیچگاه بچه نیاری چون سسله مراتب این رفتار تو بچت میمونه طفلیا مگه گناه کردن ما واسطه افرینششون شدیم.
رها
4 سال پیش

داغونم داغون...... بیست سال یه زندگی مزخرفوازرواجبارتحمل کردم بخاطرپسرم زندگی که هیچوقت بهش دلخوش نبودم الان پسرم بزرگ شده نمیدونم چیکارکنم موندم تودوراهی... همیشه میگفتم باخودم وقتش بشه دیگه میرم وتمومش میکنم تاپدرم زنده بودپشتم به پدرم گرم بودولی الان چهل روزه پدرموازدست دادم پدرم امیدم بودزندگیم بودسایه ی سرم بودروشناییم بودداغ بزرگی گذاشت رودلم.. ......... نمیدونم چیکارکنم دوس دارم برم یه جایی تنهاواسه خودم زندگی کنم دوس دارم تصمیم بیست سالموعملی کنم.......... نمیدونم ازکجاشروع کنم
هما
4 سال پیش

هرچی بسر هرکی امده فرصتی برا بازگشتن وجود نداره حالا هرکی دختر داره چشاشو بازکنه دخترشو دست مردی بده که باباش دست بزن نداشته باشه اینا موروثی.اخه کسی که از صبح تا شب تماشای کتک زدن باباش، بلد نیست که با زن رفتار درست داشته باشه
بازدیدکننده
4 سال پیش

واقعا کوته فکر هستید ، همه حق زندگی در آرامش را دارند، زن نیازمند توجه است، که بعضی مردها این توجه را دریغ میکنند و از زن می خواهند فقط سکوت کند.
بازدیدکننده
4 سال پیش

و مهریه هم نقدی بگیرین مثل یک خونه اندازش و جاش خیلی مهم نیست .....چون اگه روانی باشه و بخوای طلاق بگیری یه جایی رو داشته باشی و مهریه رو قانونش رو تغییر دادن تازگیا و به نفع مرد هست .............................مملکت به نفع مرداست قبل ازدواج باید هر حقی میتونیم بگیریم
نازیکنارههمسرمحترماتان سالیان سال زندگیکن
4 سال پیش

همیشه یک طرفه پیش قاضی نروید اشکال دوطرفه زنان اگر سالم باشند به ماندن مادران خودمان راه وروش زندگی سالم را پیش میگیرند همیشه ازطریق زن سالم مرد ها به معراج می رسند
بازدیدکننده
4 سال پیش

شما ها فقط کنم باید برین مشاوره خانواده هم خودتون هم شوهرتون باید دید علت کجاست و چرا مشاور خانواده بهتر میتونه کمک تون کنه نه اینجا
بازدیدکننده
4 سال پیش

حرفات همش ی طرفه بوده نمیشه درست نظر داد روی حرفت شاید دروغ باشه شایدم نه باید دید با چه لحنی و با چه خلق خوی با شوهرت حرف میزنه تو فقط اخر کارو میبینی
بازدیدکننده
4 سال پیش

بله این حرف هم منطقی و علمی هستش دوست عزیز حالا چه مرد باشه چه زن هستن زنهای که کودک آزاری میکنن با این اختلالات
بازدیدکننده
4 سال پیش

نه زن بدی نیستن اون حرفو میتونی خیلی محترمانه و با ادب و توضیح بدی تا طرفت قانع بشه نه مثل الان که فقط نظر بدی و در اخر فوش بدی به اون کاربر پس حق تو همون کتک هستش .اینجا اینجوری هستی انور ببین چی هستی باشعور
بازدیدکننده
4 سال پیش

سلام شما همین الان در مورد اون نظر دادی و فوش دادی در مجازی حالا ببین در واقعیت چی انگلی هستی که اینجور چت میکنی کتک حق قانونی تو هستش با این حرف زدنت ...
بازدیدکننده
4 سال پیش

سلام خواهرم شما که شوهرتان اعتیاد به موادمخدرمخصوصاهشییش داره حتما یه فکر عاقلانه و اساسی بکن قبل از آن که دیر بشه این افراد هیچ کنترلی روی رفتارشان ندارند وبعضا رفتاروکرداری خطرناک دارند
محسن
4 سال پیش

سلام چراشمازنان هم دیگه راکنترل میکنیدکه اون چی خریده اون چی پوشیده اون چه وضع خوبی داره.همینهاباعث میشه اعصابتون بهم بریزه ونتونیدزندگی ارومی برای شوهراتون درست کنیدمیخوایندعقدتوناسرشوهرتون خالی کنید.اولش میگه اروم باش.ولی وقتی بچه میشیداونم ازخجالتتون درمیاد
مجتبی
4 سال پیش

سلام،خانوما شما از مرد چی ساختین؟فکر کردین همه مردا بدن یا زنشونو میزنن یا شکاکن یا اینجور چیزا؟بعضی از شما اگر بجای قیافه ی خوشگل طرف یکم به اخلاقش توجه کنید و بفهمید چجوریه شاید ازدواج نکنین،در ضمن همه مردا هم زنشونو نمیزنن
Masi
4 سال پیش

آخ خدا پدرو مادرتو بیامرزه،من دست ی آدم مریض گرفتار بودم زندانیم میکرد میزد تا آخرش همین یک هفته پیش مجبور شدم فرار کنم بیام منزل پدری،واااای امان..پدرمادرا چشاتونو باز کنید نزارید فرزندانتون احساسی تصمیم بگیرن
بازدیدکننده
4 سال پیش

زن اگه رو اعصاب مردش راه نره کتک نمی خوره که
ایران مشهدحسن پور
4 سال پیش

سلام نهایتا تعدادی ازاقایان دست بزن دارند خانم ها که ازنظرعقل ودوراندیشی از اقایان پیشترهستند چراخانم ها از روند صلح دوستی استفاده نمیکنند که کار به دعوا وبزن برسد خانم ها اقایان بایک حرف دوستت دارم یااینکه بایک کلام که شما چه صلاح میدانید مثل موم نرم میشوند چرا خانم ها باادبیات شیرین اقایان راهمیشه شرمنده خودشان نمیکنند فکر میکنید اگرباشوهرتان باملایمت ولطافت برخورد کنید شما بازنده هستید خیر شما همیشه برنده طرف مقابلتان هستید فقط کمی صبر کنید ببینید بعداز چندین با ملایمت چه اتفاقی خواهدافتاد
بازدیدکننده
4 سال پیش

اگه زن ضعيفه باشه. مردی که غیرت مردونگی نداره ضعیف هست
بازدیدکننده
4 سال پیش

آره جفر معلومه تو بچگی آقات ننه تو میزد بعدش ننت تلافیشو سرتو در میاورد و عین سگ میزدت و حالا نوبت تو شده که از این حرفا میزنی
بازدیدکننده
4 سال پیش

خوش بحال تون. من اینجوری نیستم همیشه سر کوب میشم. حس بدیه. از خودم متنفر میشم. مرگ. واقعی یعنی اینا
فاطمه
4 سال پیش

اگر زن زن باشه میدونه با همچین مردابی چه رفتاری بکنه تا درس عبرت برا بقیه بشه
فاطمه
4 سال پیش

باید همینجوری باشی غیر این اشتباه محض
فاطمه
4 سال پیش

در پاسخ به: 👌👌👌
باید جلوی زورگو بایستید هر طور. که بشه با خوبی یا بدی
بازدیدکننده
4 سال پیش

عزیزان همه نظر میدید تا تو چنین شرایطی قرار نگیرید نمیدونید امثال ما زن های که تو چنین شرایطی هستیم چی می کشیم باید پاسور بچه های بی گناهان بشیم چون مادرم همین
نیما
4 سال پیش

کلام حق همینه
سلیمانی
4 سال پیش

مقام زن خیلی بالاست زن یک فرستاده خداوند است که در دست ما به امانت است درروز رستا خیز جواب زن را چه می‌خواهند بدهند که با زدخو رد که نامشخص را کتک می نامند به روحیه لطیف زن زر به می زنند
بازدیدکننده
4 سال پیش

عزیزم اگه جونتو دوست داری باید طلاق بگیری چون هرروز زندگی با چنین فرد بیماری ضربه به خودته
بازدیدکننده
4 سال پیش

خب عزیزم لال که نیستی توضیح بده یبار شوهرم سر هیچ و پوچ شروع کرد به زدن منم مغزم تعطیل شد خون جلو چشمو گرفت شروع کردم به هول دادن و فحش دادن بهش گفتم برو چاقو رو بردار و بکشم من از هیچی نمیترسم به خدا روشم جواب داد و از اون روز زندگیم شیرین شد چون فهمید منم آدمم و حیوون نیستم زبون بسته نیستم فقط دفاع دفاع دفاع
بازدیدکننده
4 سال پیش

ما که تباه شدیم خدا کنه زندگی بچه هایمان این جوری نشه
بازدیدکننده
4 سال پیش

حرف بیخود نزن
بازدیدکننده
4 سال پیش

واقعن
بازدیدکننده
4 سال پیش

این کار اشتباهیه پیامبر اکرم میفرمایند در هیچ خانه ای سازش نباشد مگر اهل آن خانه نابود شود
بازدیدکننده
4 سال پیش

لایک
بنفش💜
4 سال پیش

اگر یه مرد یه زنو کتک بزنه دیگه مرد نی زنه😊.واقعا همچین خانواده هایی نباید برا پسرشون زن بگیرن ک بیمار روانی هستن ک با زندگی ی دختر یه خانواده بازی کنن باید تا اخر عمر تو حسرت ازدواج بمونن اخه دختر چه گناهی داره ک با هزار امید و آرزو میاد خونه این حیونا😠
بنفش💜
4 سال پیش

عاشقتم عین خودمی😉
بازدیدکننده
4 سال پیش

آقایانی که در کودکی و‌نوجوانی توسط والدین رفتار خشن و کتک خوردن و برخورد فیزیکی را تجربه کردند بعد از ازدواج که کنترل و قدرت خانواده همسر و فذزندان به دستشان افتاد آنهارا کتک میزند و‌ریشه در اختلالات عاطفی واحساسی آنها و خلا عاطفی آنها داذد...آنها بلد نیستند صحبت و گفتگو کنند چون از والدینشان یاد نگرفتن و ففط کتک خوردن را به خاطر داذند ...
بهار
4 سال پیش

مرد اگه مرد باشه هیچ‌وقت دست رو ضعیف‌تر از خودش دراز نمی‌کنه . وگرنه از نامرد بدتره .
avena
4 سال پیش

هم میترسم پسرمو ول کنم هم خوانواده ی درستی ندارم که بدونم بعد طلاقم راحت میشم نه میدونم زندگیم بدتر میشه هم با این همه وقتی میاد ازم معذرت خواهی کنه زود میبخشمش و از ته دلم بازم دوسش دارم
avena
4 سال پیش

من کتک خوردم از شوهرم خیانت دیدم به مادرم که فوت کرده فوش میده همیشه اونم بخاطر بحثای ساده تا صبح بره بیرون پیش دوستاش حق نداشتم بهش بگم اینقد نرو بیرون حق نداشتم بگم بریم بیرون بگردیم حق نداشتم بهش بگم گوشیتو بزار کنار یه ذره بامنم صحبت کن هروقت این چیزارو خواستم کتکم زد ولی یه ساعت بعدش پشیمون میشد اون همیشه حرفای عاشقونه میزنه همیشه میگه دوست دارم ولی بعضی وقتها یهو عصبانی میشه کلی کتکم میزنه من یه پسر هفت ساله دارم میترسم باز باردار بشم
بازدیدکننده
4 سال پیش

وقتی بچه داشته باشی واسه اینکه بچه هات سرخورده نشن نباید به روشون بیاری بکشی دادگاه بدتر میشه ، هیچ وقت وقتی یه همچین چیزی رو تجربه نکردید ، پیشنهاد ندید چون وقتی بری دادگاه برگردی خونه سیاه و کبود میشی که هیچی بچه هاتم در امان نیستن ، باید بسوزی و بسازی
آرشام
4 سال پیش

به نظر من یک طرفه مقاله نوشته شده شخصاً کسی رو میشناسم که تو دادگاه همسرش شکایت کرده بود بخاطر کتک زدن که در اون تاریخ برای کار شهرستان بوده و همسر ایشان با کمک زن همسایه صدمه ای به خود رسانده بود و پزشک قانونی رفته بود پوست طرف در اومد تا ثابت کنه من بابا اصلا خانه نبودم هستند کسانی که نمی‌توانند مدارک عدم حضور ارائه بدهند
بازدیدکننده
4 سال پیش

تو برو خودتو به یک تیمارستان معرفی کن
مهسا
4 سال پیش

آدم بایدتوموقعیت قراربگیره وعکس العمل نشون بده.وگرنه منم هزارتاراهکاربه خیلیامیدم.بایدتوموقعیت قراربگیرین.که انشاالله هیچوقت هیچکس تواین م قعیت قرارنگیره.خودم توموقعیت خیلی بدی هستم واسه همین میگم بایدتوموقعیت باشید
مهسا
4 سال پیش

همسرمن علاوه براینکه کتک میزنه فحش های رکیک میده بهم وگاهی باچاقوبهم حمله میکنه که دوجاازبدنم جای چاقوش هست.حتی بهم میگه من که سرکارم توبایکی درارتباطی ومیاریش خونه.اماهمسایه هام شاهدن وقتی همسرم میره دراتاق روقفل میکنم وقتی میادقفل روبازمیکنم.البته اینم بگم من اینجاتنهام.تمام خانواده هامون یه استان دیگه هستن.همسرم به حشیش وسیگاری اعتیادداره.من یه خانوم۲۹ساله هستم که واقعادیگه خسته شدم.گاهی اوقات نصف شب یابعدازظهرمیزنتم وازخونه بیرونم میکنه بعد۱۰،۱۵دقیقه خودش میاددنبالم ومیگه برگرد.فقط دعام کنید
بازدیدکننده
4 سال پیش

مرد که خانمش رو نمیزنه!اونی که اینکار رو میکنه مرد نیست؛"نر"است .دقت کردید تو فیلم های مستند هیچ حیوان نری با جنس ماده نمی جنگه؟!!!.مردهای که با خانم می جنگند،از آن حیوانات هم کمترند؛درد وبلای ان حیوانات بخورد برسر همچین مردهایی!
حسین
4 سال پیش

خدا از سر تقصیراتمان بگذردبه هیچ وجه منالوجوه پسندید نیست هردوطرف باید مراعات کنند
بازدیدکننده
4 سال پیش

یبار که کشوندیش دادگاه و پاسگاه و پزشک قانونی حساب کار میاد دستش. آخه مگه زن آفریده شده که کتک بخوره؟! حالا چون زنه و زور بدنی کمتر از مرده باید کتک بخوره و توهین بشنوه؟! از حق تون دفاع کنید. بزارید قانون حقش رو بزاره کف دستش. ظلم پذیر نباشید
بازدیدکننده
4 سال پیش

مردهایی با این طرز فکر رو روزگار خودش کتک میزنه انسانیت زن ومرد نمی شناسه عقل و انصاف در کنار هم حلال بسیاری از مشکلاته.
بازدیدکننده
4 سال پیش

بره عقد کنه. خانمه مهرش میزاره اجرا پوست مرده رو می کنه توش کاه میکنه تا عبرت سایرین بشه. شما هم با این نوع طرز فکرتون مشخصه دچار تزلزل شخصیتی هستین. وگرنه هر موجودی حق دفاع از خودش رو داره
بازدیدکننده
4 سال پیش

الهی آمین
بازدیدکننده
4 سال پیش

تقریبا موافقم
بازدیدکننده
4 سال پیش

از روانشناس و مشاور خانواده کمک بگیرید. اینکه نمیشه که آدم یه عمر دعوا و داد و بیداد گوش بده...
بازدیدکننده
4 سال پیش

چقدر زشته مردی که ادعای دوست داشتن میکنه زنش رو بزنه . دوست دارند کسی رو خواهرشان دست دراز کنه
بازدیدکننده
4 سال پیش

ناشناس
4 سال پیش

در پاسخ به: چرت نگو😐
حتی در صورت رفتار بد آنها نباید از خشونت استفاده کرد ما انسانیم نه حیوان که بخواهیم چنین رفتاری داشته باشیم
مهرداد
4 سال پیش

مرد نیست کسی که دست روی زنش بلد کنه این همه ادعا مسلمانی و ابرو و شرف میکنین برین رفتتر حضرت علی با حضرت فاطمه رو ببینین حقوق زن مردی یکی و هیچ کدوم نسبت به دیگری برتری نداره الکی دم از شرف و ابرو نزنین وقتی آگاهی ندارین
بازدیدکننده
4 سال پیش

چرت نگو😐
بازدیدکننده
4 سال پیش

من دوستم شوهرش زدشی با سیم کابل افتاده بجونش😂😂تو دادگاه گفته زنم منو زده قاضیه خندیده مسخره آمیز بوده دوستمم می‌خندید قیافش فقط مظلومه جنگجو خوبیه
بازدیدکننده
4 سال پیش

مردا که میره رو اعصابم رو هم باید فقط اعتناش نکنی چنان رام میشه که چرا حرف نمیزنی دیونه میشه از تغییرات اینکه دیگه زیاد باهاش نخندی دست بزن که چیز بدیه شوهرم میگه زن همدم مرده نباید رو گلت دست درازی کرد شده از عصبانیت داد بزنه ولی نزده
بازدیدکننده
4 سال پیش

همین الانکه این پیامو میذارم شاهد دعوای پدر مادرم هستم ،یه عمره به جون هم افتادن دیگ خانواده معنای نداره برای ما فقط یک جمع چند نفره هستیم همین ،احترام صفر ،آرامش صفر،فقط جنگ و دعوا سر کوچکترین مساله ،من خودم به شخصه دیگ کم اوردم مغزم دیگه جوابگو نیست از بداخلاقی پدرم ،ک آرامشو از هممون گرفته ولی چیکار کنم بابامه نمیتونم چیزی بهش بگم ؛دیگ به مرز جنون رسیدیم فقط موقه خواب صداشو نمیشنوم ....با همه سر جنگ داره نمیدونم مشکلش چیه ،،با هیچکس آبش تو یه جوب نمیره نه با پدر مادرش نه با خواهر برادر نه ...
شقایق
4 سال پیش

به نظر من همه ی اینا به خاطر عجله تو ازدواجه بابا باور کنید ازدواج بعد سی سال هم قشنگه بچه دار شدن بعد چهل سال بازم امکان پذیره انقد به خاطر حرف مردم خودتونو تباه نکنید مردم اصلا یه زندگی شما فکر نمیکنن نهایتش چند تا حرف خاله زنکی بزنن. اصل تو زندگی آرامشه اینه که اگه یه روزی چهل سالت شد تو آینه نگاه کردی شرمنده نباشی. هر کدوم از ما واسه یه کاری به دنیا اومدیم خدا اینهمه استعداد بیخودی که به آدما نداده دنبال آرزو هاتون برید به جای شوهر.تو این دنیا هیچ کس به فکر ما نیس همه تنهاییم.حتی شوهرو بچه
بازدیدکننده
4 سال پیش

ای ول شیرزن خوب کردی زدیش
بازدیدکننده
4 سال پیش

صبوری کن عزیزم
بازدیدکننده
4 سال پیش

اتفاقا مردی که کتک میزنه زنشو بد نمیدونه اون زن با خم کردن سر و سکوت اجازه این رفتار رو میده این مردا تعادل ندارن یه روز کتک میزنن یه روز عاشق پیشه ان زن هم فقط احساسش دستور بهش میده اول موضوع بچه هاست دوما کتک میخوره و با محبت و پشیمونی بعدش خودشو قانع میکنه و باز این چرخه ادامه پیدا میکنه
بازدیدکننده
4 سال پیش

👌👌
بازدیدکننده
4 سال پیش

خدا رحمتش کنه.دنیا با بعضیا اصلا خوشایند رفتار نمی کنه
بازدیدکننده
4 سال پیش

آهاااا !!!!پس مردهروقت میره رومخ چی نبایدکتک بخوره کتک زدن فقط واسه خانماس چه حرفاااا؟؟؟
بازدیدکننده
4 سال پیش

آخی عزیزم خدا صبرت بده😢
بازدیدکننده
4 سال پیش

واقعا تویه شیرزنی چه معنی داره یه نر قول یه زن بانجابت روبزنه
بازدیدکننده
4 سال پیش

کاملا باحرف موافقم سخته بتونی یه فردپرخاشگرروکتک بزنی وواقعاشدنی هست فوقش اونم توروبیشترمیزنه ولی واسه همیشه میفهمه که تودیگه مثل قبل ضعیف وترسونیستی 👌
محمدحسین
4 سال پیش

شانس اوردی زن من نبودی اگرنه نمیکشمت کاری باهات میکردم آرزو کنی بمیری یا طلاقت بدم ولی برات امکان پذیر نبود دعا کن مردا کارشون به همون کتک زدن تموم بشه اگه آاروم بشن چیزی نگن اون موقع منتظر باش تا خیلی چیزا ببینی کافیه بره قاچاقی با یکی عقد کنه دیگه هیچ راهی نداری
Mohadeseh
4 سال پیش

خدا نکنه یه دختر با هزار امید و آرزو بره و دست یه حرومزاده وحشی بیفته خانمهای ایرانی حیا دارند همشون فکر آبرو و بچه و هزارتا ...هستند ولی کاش شوهرشون آدم باشه من خودم گیر وحشی افتادم زندگیمو تباه کرد خدا جوابشو بده
محمد
4 سال پیش

#انگلی دیر در جامعه
بازدیدکننده
4 سال پیش

استقلال مالی مهمترین هست .....و برای ازدواج گرفتن حق طلاق و کار و تحصیل و.... قبل ازدواج نباید کوتاه بیاین از این حق ها و پیش یک وکیل حرفه ای نوشته بشه ........ این نظر من بود
بازدیدکننده
4 سال پیش

همیشه حل میشه.امتحان کنید
بازدیدکننده
4 سال پیش

همینه
....
4 سال پیش

شما ها خوبید فقط خودتونو ببینید کم نیارید یه وقتی
زهرا
4 سال پیش

الهی عامین😔😔😔
زهرا
4 سال پیش

من کتک میخورم بخاطر بیماری روحی روانی شوهرم حتی بچه هام کتک میخورن اما ۲۰ ساله بخاطر بچه هام تحمل میکنم
بی نام
4 سال پیش

آفرین بهات موافقم
بی نام
4 سال پیش

تو دیگه روانی هستی
لیلا
4 سال پیش

واقعن تو ایران قوانین برعلیه زن است و هیچگونه حمایتی نداریم
لیلا
4 سال پیش

زن باید رزمی بلد باشه در برابر هر تهاجمی دفاع شخصی رو بکار بگیره
لیلا
4 سال پیش

بله من مادرم خیلی مهربان و آرومه ولی وقتی پدرم شخصیت اگرسیو داره و حتا سادیستیک و من میبینم به هر بهانه ای اشکش رو درمیاره حتا شده با زبانش؟!!
بازدیدکننده
4 سال پیش

همه‌ی‌نظرهاروخوندم.هرچیزی‌راهی‌داره.اول‌صحبت.چراهنوزحرف‌نزده‌میزنین‌توسروکله‌ی‌هم.توروخدا‌ازمنی‌که‌بعدچندسال‌اختلاف‌خداروشکربالاخره‌تونستم‌به‌آرامش‌توی‌زندگیم‌برسم‌اینوهمیشه‌توذهنتون‌داشته‌باشین‌زندگی‌میدون‌مسابقه‌وجنگ‌نیست‌که‌تاسرحدمرگ‌بخایم‌مبازره‌کنیم.آرامش‌توی‌زندگی‌دست‌خودمونه‌همه‌چیزپول‌وقدرت‌نیست‌که‌اگه‌نباشه‌همه‌چیزازهم‌بپاشه.حرف‌زدن‌گذشت‌کردن‌صبوربودن‌احترام‌متقابل‌،همه‌ی‌ایناکنارهم‌یعنی‌آرامش‌یعنی‌زندگی.
بازدیدکننده
4 سال پیش

😏عزیزم شما که کلا رو مخی
بازدیدکننده
4 سال پیش

خیر
بازدیدکننده
4 سال پیش

شما اقایون فقط بلدید کتک کاری کنید کار دیگه ای ک بلد نییستین 😏😏😏
بازدیدکننده
4 سال پیش

اره واقعا😓😓
رها
4 سال پیش

اگر مرد حیوون باشه و سر هر چیز بی خودی عادت کرده باشه کتت بزنه بله یه خانوم با وقار و متین هم بعضی اوقات کتت میخوره
حدیث
4 سال پیش

این وسط اگه پای بچه ی بی گناه وسط نباشه من خودم تا زندان انداختن و طلاق گرفتن پیش میرفتم
بازدیدکننده
4 سال پیش

بله زن خوب از زن بد بیشتر کنم میخوره چون هار نیست مظلومه مرد هیچی هم نباشه احساس قدرت بی جا میکنه
الهه
4 سال پیش

انسان ها با یکدیگر متفاوتدهستند .مردی که همسرش را کتک میزند به نظرش همسرش بد هست. اما لحظه ای به این فکر نمیکنه که همیشه اون نیست که درست میگه. زن احترام .شخصیت نیاز داره و باید بتونه توی زندگی صحبت کنه و نظر بده.بعضی از آقایون حتی حاضر به صحبت کردن با زنشان نیستند با اینکه فوق العاده در اجتماع گرم هستند. زنشان حتی میترسه که یه نظر ساده رابده و یا حتی بگه من به این علاقه ندارم.. کم کم خانم خودش را به کل فراموش میکنه..بله زن خوب هم از طرف همچین مردی کتک می خوره به بهانه های مختلف.همیشه مرد درست ن
بازدیدکننده
4 سال پیش

خب زنگ بزنه تو روی همشون وایسا بگو به شما مربوط نیست زندگی منه والا هی کتک میخوری به خاطر فکر کردن به یه کلمه ای که نیست و ساخته دهن خودته و مرد هم سواستفاده میکنه
بازدیدکننده
4 سال پیش

عزیزم حضانت بچه ها دست مادر باشه هم مادره بدبخت میشه هم بچه ها فقط در یک صورت خوبه که درآمد و اموال زن زیاد باشه و مجبور به سر کار رفتن و رها کردن بچه ی کوچیک تو خونه نباشه و خسته و داغون نیاد خونه و توقع درک از بچه داشته باشه
کیانا
4 سال پیش

خدالعنتشون کنه شوهری که زنشوکتک میزنه
بازدیدکننده
4 سال پیش

بله اگه مرد وحشی وبی اصل و نصب باشه به خاطر گریه نوزاد ،به خاطر دروغ خواهر خودش به خاطر شلوغی خیابان زن مقصره و کتک میخوره لابد همه زنها که کتک میخورن زن بدی هستن ،بیشعور
بازدیدکننده
4 سال پیش

من خودم قربانی خشونت جسمی بودم اما ی روز به خودم جرات دادم به سختی طلاق گرفتم اما حالا 13ساله تو ارامش دارم زندگی میکنم اولش حرف مردم سخته اما بعد بهشون ثابت میشه که حق داشتی
بازدیدکننده
4 سال پیش

مردی زنشوکتک میزنه که واقعن انسانه ضعیفیه چیزی جزکتک درگزشته یادنگرفته وخودش توسری خوربوده الان به اینصورت انتقام گذشته رومیگیره
بازدیدکننده
4 سال پیش

مردی که دست بزن داره وشکاک است وبا بیرون رفتن همسرش مشکل داره وبهاو تهمت میزنه اصلا بدرد نمیخوره تا بچه دار نشدید جدا بشید چون این افراد مشکل روحی روانی دارن درست هم نمیشن
رویا
4 سال پیش

منکه شوهرم نمیزنه ولی اگه بزنه نه اصلا اگه صداشم بلند کنه میزنم تو دهنش دختر به این گلی گیرش اومده... اون بزنه من جدا میشم ازش
Shj
4 سال پیش

سعی کنید اون لحظه سکوت کنید وبعد با محبت با شوهرتون صحبت کنید .به نظرم با حرف زدن وبا محبت هر مشکلی حل میشه
بازدیدکننده
4 سال پیش

اگر انسان بود ک این کار را انجام نمیداد زن خوب از نظر شما هرچی ک بگه شوهرش بگه چشمم تو سری خور راحت اینو بگو؟
مینا
4 سال پیش

چرا مرد بد کتک نخوره
بازدیدکننده
4 سال پیش

شما که میگید من کتک بزنم یا اون کتک بزنه از اولش ازدواج نکنین دیگه هر مرد و زنی که با کسی که دوستش داره ازدواج کنه از این چیزا خبر نمیشه قبل از ازدواج خوب تحقیق کنین
بازدیدکننده
4 سال پیش

می فهمم. خواهربیچاره من 30 سال کتک خورد و همیشه سر و صورتش کبود بود جرات حرف زدن نداشت جرات زنگ زدن به خونشو نداشتیم تا اینکه تصادف کرد و فوت شد . الهی شوهر عوضی اش به زمین گرم بخوره و محتاج خلق بشه . خدا جوابشو بده . خواهر بدبختم عروس و داماد داشت بازم کتک میخورد . خدا لعنت کنه همه مردهای بی لیاقت رو
عاشق همسرمم🎈♥️
4 سال پیش

واقعا متاسفم
بازدیدکننده
4 سال پیش

دمت گرم من که زورم نمی‌رسه ،
JOKER
4 سال پیش

بعد بگو مشکل روانی داشت خودکشی کرد🤣
AnnA98
4 سال پیش

اوهوم زن ها بعضی اوقات وقت میکنن بین رو عصاب رفتن مردها برن رو عصاب مردها اگه زن ها تو اون موقعی که میرن رو عصاب حق شون ه کتک بخورن پس مردها که تمام مدت رو عصاب ن حق شونه کشته بشن :/
AnnA98
4 سال پیش

پاک کردن صورت مسئله عادت همیشگی ضعیف ها در مواجه با قضیه
احترام
4 سال پیش

اشکال از ماست که فنون رزمیو یاد نمیگیریم وقتی زدنمون یه جوری بزنیمش که از جاش بلند نشه فک نکنه چون مرده میتونه هر غلطی کنه خانوما لایک فراموش نشه.
نغمه
4 سال پیش

سلام زینب جان متاسفانه شوهرمنم این اخلاق گند داره دست بزنم داره مهربونم هست
بازدیدکننده
4 سال پیش

نکشیمون
بی نام
4 سال پیش

چرانمیگیدمردخوب ایاکتک میزنه مردی که دست روی زن بلند کنه بدتراززنه
بازدیدکننده
4 سال پیش

👌👌👌👌ایول
فاطمه
4 سال پیش

ن ماها ک کتک میخوریم خرابیم ؟؟؟؟؟؟ مردها حرفشونو ک نتونن ب کرسی بشونن با کتک میخان بفهمونن .
عطا
4 سال پیش

اونموقع که مردا میرن رواعصاب آدم باید آتیششون بزنیم؟
Saman
4 سال پیش

احسسسسسسسسسنت...کاملا حرفه ای برخورد کردین،دمت گرم
بازدیدکننده
4 سال پیش

خخخخ
بازدیدکننده
4 سال پیش

عه؟؟ خیلی ببخشیدا مردا رو اعصاب نمیرن؟ اصلا ینی چی که مرد زنش و بزنه ؟ مگه زنا زیر دست مردان؟ والا زنایی که با این وضعیت کنار میان به نظرم خیلی بی عرضن 😒
بازدیدکننده
4 سال پیش

خخخخخخ
ابوذر
4 سال پیش

زنها خیلی میرن رو عصاب باید کتک خورد لازمش داره کتک رو
بازدیدکننده
4 سال پیش

اره دمت گرم
بازدیدکننده
4 سال پیش

چون حیثیت خانواده هاشون آلوده میکنن جزایشان قتل
بازدیدکننده
4 سال پیش

اینونبایدبش بگی شوهرنه اسمشوبزاری یک مرد
بازدیدکننده
4 سال پیش

بهترین راه اعلام استقلال و عدم وابستگی به مرد است چه از لحاظ عاطفی و چه به لحاظ مالی مردها از زنهای ضعیف بسیار خوششان میاد چون میتوانند تمام خشم سالهای سرکوفتگی و حقارت خودشونو سر موجود ضعیف تر خالی کنن به مرد وابسته نباشید برای خودتان شخصیت اجتماعی و مالی داشته باشین حتی اگر قالی و یا بافتنی بببافید این تجربه ۴۰ سال زندگی مشترک است زن قوی فقط به مشت اهنی نیست به فکر و خلاقیت اهنی است
بهزاد
4 سال پیش

کتک زدن یه صفت وحشیانه و غیر انسانیست ؟ اما سوال اینجاس که آیا زن خوب کتک میخورد ؟
زهرا
4 سال پیش

چی بگم من دلم نمیاد شوهرمو بزنم
بازدیدکننده
4 سال پیش

ایول
م_و از تهران
4 سال پیش

فعلا که مد شده دختراشونو ب قتل میرسونن
بازدیدکننده
4 سال پیش

سادیسم
بازدیدکننده
4 سال پیش

یبار شوهرم برا اولین بار یه سیلی بهم زد چنان زدمش الان از خدامه یبار بزنه تا اتیشش بزنم دیگه جرات نکرد صداشم بلند کنه من قبل از اون میزنم و واقعا تاحد قتلش از خودم دفاع میکنم نهایتش میمیری از این زندگی نکبت بهتره
جعفر
4 سال پیش

زن ها یه موقعی میرن رو اعصاب فقط باید کتک بخورن
زینب
4 سال پیش

آبرو ریزی میکنه زنگ میزنه ب خونوادم الهی هیشکی گیر آدم بد نیافته😔
لیا
4 سال پیش

اگه شوهرتون شما رو زد شما هم بزنید کم نیارید🤣🤣
بازدیدکننده
4 سال پیش

از بچه ها چیزی گفته نشد .بیشتر خانم های مورد خشونت میترسن که بعد از طلاق دیکه نتونن حضانت بچا هاشونو داشته باشن😔😖
بازدیدکننده
4 سال پیش

از من به کسانی که شوهراشون کتکشون میزنن نترسید و فقط از خودتون دفاع کنید و بگید یا من میکشمت یا تو منو میکشی و بگید که از مردن نمیترسید در غیر اینصورت همیشه کتک خور باقی میمونید
پربحث های هفته   
تصویری بسیار قدیمی از 17 سالگی آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب/ساده زیستی رهبر از ابتدای زندگی (283 نظر) میز عزای ساده و بدون تجملات مادر محسن کیایی، مجری برنامه صداتو +عکس/ روحشون شاد چه چهره دلنشینی داشتن (154 نظر) بهترین گردو ایران متعلق به کدام شهر است (131 نظر) (عکس) دمپایی‌های لاکچری بچه‌های دهه شصت / هر کی از اینا برای بچش می‌خرید خیلی لاکچری بود ... (107 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان فریبا نادری/ روحش شاد و یادش گرامی (77 نظر) حضور چهره های فوتبالی در بیمارستان و روحیه دهی به علی دایی در عیادت از اسطوره فوتبال+ عکس/ مهدی رحمتی، عادل فردوسی‌ پور، کارلوس کی‌روش و ... (61 نظر) شبی که محمود احمدی نژاد مهمانِ خانه ابدی مادرش شد و در آن خوابید+عکس/روحش شاد و یادش گرامی... (53 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس / عاشقانه های ریما و امیر جعفری ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (52 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (42 نظر) (عکس) زیبایی بی حد و اندازه روژان سریال نون خ در عکسی که هدیه بازوند در اینستاگرامش منتشر کرد / مهیار حق داره این قدر عاشقش باشه ... (36 نظر) تصویری بسیار قدیمی از 16 سالگی آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین رهبر معظم انقلاب/ روحشان شاد (31 نظر) نگاهی به گل آرایی فوق زیبا و شیک مراسم ترحیم رضا داوودنژاد/ واقعا حیف جوونیش+عکس (30 نظر) علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همیشه عضو خانواده پرسپولیس هستم/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم (26 نظر) خلاقیت خنده دار و هوشمندانه قصاب اهوازی برای فریب گوسفند و قربانی کردنش حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (25 نظر) میز عزای شیک پسر نسرین مقانلو با گل آرایی منحصر به فرد و شمع و تسبیح/ حیف جوونیش+عکس (21 نظر)
دیگران می‌خوانند   
سلفی زیبا و جذاب مریم کاویانی، مرضیه سریال فاصله ها و پسر خوش چهره و چشم رنگی‌اش+عکس رونمایی کاظم نوربخش، سلمان سریال نون خ از تیپ و استایل متفاوتش در پشت صحنه/ کارشون واقعا سخته+عکس نگاهی به گوشه شیک خانه نسرین مقانلو و رونمایی از بوفه زیبا و لوکسش/ اصیل و ایرانی پسند+عکس تغییر چهره جالب و هوش پران پاشا جمالی، مهیار نون خ بعد از تراشیدن موهایش +عکس لحظه شگفت انگیز بازکردن یک تابوت مصری توسط باستان شناسان+ویدیو تصاویری جالب و خنده دار از پشت صحنه بازیگران سریال پایتخت/ چقدر صمیمی و کاربلد! رونمایی از گندم، دختر زیبای امیرمهدی ژوله، داور صداتو/ چقدر بانمک و ناز+عکس عاشقانه های جذاب شبنم مقدمی، داور صداتو و همسر جوان و خوشتیپش/ ایشالا به پای هم پیر بشین+عکس تصویری بسیار قدیمی و کمتر دیده شده از کودکی و جوانی رهبر معظم انقلاب تولد حیرت انگیز و هوش پران یک بچه خرگوش با صورت شبیه فیل+عکس فال انبیاء روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 (عکس) گریه های تلخ همسر جوان حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله ها در روز تشییع پیکرش/ روحش شاد و یادش گرامی نگاهی به کیک دو طبقه سالگرد ازدواج پدرام کریمی مجری مشهور ایرانی و همسر باکلاسش+عکس کودکی بامزه سعید آقاخانی، نورالدین خانزاده سریال نون خ/ چقدر ناز و گوگولی+عکس تبریک تولد جالب محسن کیایی برای بهرام رادان/ چه سلفی زیبا و خاصی+عکس خلاقیت جالب یک مادر ایرانی با نوشته جالب روی یخچال/ این متن پربازدید شد+عکس تغییر چهره هوش پران مژده لواسانی با لباس بندری در قایق+عکس سکانس خنده دار نعیمه نظام دوست: وقتی خارجی میشه و با مهمون روسی حرف میزنه +ویدئو/فقط خنده هاش وسط مکالمه... فال شمع روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد خواهرکشی ناموسی در مشهد/ قتل زن 23 ساله به دست برادر 17 ساله سورپرایز تولد خاص علی دایی برای یک دوست و طرفدار/ چه کیک خرسی بامزه و قشنگی+عکس خواستگاری باحال مهران مدیری از نعیمه نظام دوست 20 ساله/ این سکانس عالیه+ویدیو اتمام حجت خلاقانه صاحب بوتیک تهرانی با خریداران درباره تعویض و پس دادن لباس +عکس/ مشخصه یا بیشتر توضیح بده😂 عجیب و غریب‌ترین مهریه‌های تاریخ ایران که باور نمی‌کنید/ از بال مگس و 1000 سفر پیاده به کربلا تا.... کاظم نوربخش، سلمان نون خ: توی مراسم ختم به من میگن بخند! فال ابجد روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 کوچکترین و منحصربفردترین کتابفروشی تهران که در دیوار جا خوش کرده+عکس فال حافظ با تفسیر روز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 + فیلم خلاقیت خنده دار اُوستا معمار در طراحی در و پله برای ورودی/دکترا افتخاری حق توئه هم وطن+ عکس زیبایی و جذابیت منحصربفرد ندا قاسمی، شیرین سریال نون خ/برق نگاهش هوش از سر آدم می پراند+عکس رونمایی مژده لواسانی از کیف زیبا و شیکش به رنگ کرمی/ در عین سادگی خیلی خاصه+عکس نگاهی به عکس های خصوصی شاهان شکیبا مجری خوش بر و روی تی وی پلاس/ ماشالا چه چشمای خوشگلی بیوگرافی و زندگی خصوصی مصطفی و مجتبی بلال حبشی، رحمان و رحیم سریال پایتخت+ تصاویر جذاب و دیدنی صدای بهشتی پسر شرکت کننده با خوانندگی آهنگ چشمای تو در برنامه صداتو +ویدئو/هنوزم چشمای تو مثل شبای پر ستارست... وقتی ستاره سادات قطبی کمبود نداشتن دختر رو با عروسک جبران میکنه+ویدیو/ ولی بهش میاد مامان دختر باشه نه 4 تا پسر خلاقیت منحصر به فرد یک مشتری در مدل موی درخواستی از آرایشگر حماسه آفرید +عکس/سلطان شینیون در سطح خاورمیانه😂 خلاقیت تحسین برانگیز شهرداری تبریز برای زیباسازی شهر حماسه آفرید/ این تصویر زیبا رو فقط تو ایران میشه دید+عکس
تیتر امروز   
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد خواهرکشی ناموسی در مشهد/ قتل زن 23 ساله به دست برادر 17 ساله عجیب و غریب‌ترین مهریه‌های تاریخ ایران که باور نمی‌کنید/ از بال مگس و 1000 سفر پیاده به کربلا تا.... فال ابجد روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 کوچکترین و منحصربفردترین کتابفروشی تهران که در دیوار جا خوش کرده+عکس فال حافظ با تفسیر روز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 + فیلم فال انبیاء روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 بیوگرافی و زندگی خصوصی مصطفی و مجتبی بلال حبشی، رحمان و رحیم سریال پایتخت+ تصاویر جذاب و دیدنی 9 اردیبهشت 1357 در ایران چه خبر بود؟ دردسرهای چغاله خوردن زیاد معشوقه سوئدی محمدرضا شاه در ایران! استایل اسپرت آیت الله هاشمی رفسنجانی در ژاپن که هرگز ندیده اید+عکس برگزاری مجدد آزمون سراسری در خراسان جنوبی
منتخب روز   
نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده