خبرهای خوش فرمانده ناجا درباره سفرهای نوروزی

  چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ID  کد خبر 198418
خبرهای خوش فرمانده ناجا درباره سفرهای نوروزی
فرمانده کل انتظامی کشور: بحمدالله علی رغم افزایش مسافرت ها در زمینه تامین امنیت مسافران و گردشگران به خوبی عمل شد. علی‌رغم افزایش ۵۰ درصدی مسافرت‌های نوروزی نسبت به سال گذشته با کاهش بیش از ۲۰ درصدی تلفات انسانی در تصادفات روبه‌رو بودیم.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز به نقل از ایرنا، سردار حسین اشتری در دیدار با آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه گفت: همواره از هموطنان می خواهیم بازگشت سفرهای خود را مدیریت کرده و به روزهای پایانی تعطیلات موکول نکنند.

وی در ادامه کاهش تصادف های جاده ای در ایام نوروز امسال را به دلیل همکاری مردم و تلاش مضاعف ماموران انتظامی دانست و تصریح کرد: ۲۰۰ هزار نیرو در قالب هفت هزار گشت پلیس راه و راهور در جاده ها و شهرها و ۲۵ هزار گشت انتظامی هم برای امنیت شهرها در حال خدمت رسانی هستند و از ظرفیت پلیس های افتخاری و همیاران پلیس نیز استفاده شده است.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه ابتدا بیشترین سفر به استان های شمالی و خراسان رضوی صورت گرفت، گفت: به علت برودت هوا در استان های شمالی، استان های جنوبی شاهد حجم عظیمی از مسافران بود که خوشبختانه هیچ گره ترافیکی و مشکلی از این بابت وجود نداشته است.

سردار اشتری تاکید کرد: خودروی افرادی که با رعایت نکردن قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی مرتکب حوادث خطرساز در رانندگی شدند، توقیف و از ادامه مسیر بازماندند، امیدواریم با همکاری های مطلوب مردم در این روزهای باقیمانده کمترین حوادث را شاهد باشیم.

وی گفت: از ۲۵ اسفند لغایت ۱۵ فروردین قرارگاه نوروزی را به همراه ۹ قرارگاه فرعی راه اندازی کرده ایم.

اشتری اظهار کرد: امسال نیروی انتظامی با توجه به مناسبت های فرهنگی، اجتماعی و مذهبی ماه های آخر سال ۱۵۰ روز آماده باش کامل بود تا آسایش، امنیت و نظم عمومی در سطح جامعه به نحو مطلوب صورت پذیرد.
وی با اشاره به تمهیدات چهارشنبه پایان سال، خاطر نشان کرد: با توجه به اطلاع رسانی و تمهیدات انجام شده امسال کمترین ناامنی را شاهد بودیم و بیشترین کشفیات را در آن روزها رقم زدیم.
سردار اشتری با اشاره به راه اندازی قرارگاه نوروزی نیروی انتظامی و اقدامات تمهیدی از کاهش ۲۲ درصدی جانباختگان جاده های کشور در تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: با وجود افزایش چشمگیر حجم سفرهای نوروزی نسبت به پارسال شاهد کاهش تصادفات و آمار جان باختگان در تصادف های جاده ای هستیم.
اشتری در ادامه از ارائه بیش از صدها خدمت به مردم در حوزه های مختلف در سال گذشته خبر داد و گفت: این نهاد دارای بیشترین ارتباط و تعامل با مردم است و توانسته در حوزه های مختلف کاری عملکرد خوبی از خود به اجرا بگذارد.
وی همچنین به اجرای برنامه های متنوع اعتقادی برای کارکنان ناجا اشاره کرد و گفت: تمام تلاش کارکنان و پرسنل فرماندهی کل انتظامی رسیدن به نیروی تراز انقلاب اسلامی است.

اعرافی هم در این دیدار گفت: نیروی انتظامی کشور حرکت رو به رشدی را آغاز کرده و رویکرد اجتماعی و مردمی آن مورد تحسین است، راهبردی که پلیس دارد در همه شریان ها خود را نشان داده و مردم آن را حس می کنند.

وی اظهار داشت: شما به عنوان فرمانده کل انتظامی کشور با حکمت، دلسوزی و روحیه جهادی و به همراه سردار "میرفیضی" فرمانده انتظامی قم در حال خدمت به مردم هستید که از زحمات شما و همچنین زحمات کلیه کارکنان انتظامی قدردانی می کنم.

اعرافی با بیان اینکه نیروی انتظامی کشور با این حجم از ماموریت یکی از ارکان کشور و انقلاب است، افزود: ما به عنوان نماینده حوزه علمیه بر خود وظیفه می دانیم در خدمت پلیس بوده و هر کجا نیاز باشد همکاری داشته باشیم، از مسئولان حوزه علمیه تقاضا می کنم ارتباط با این نیروی خدمتگزار را در اولویت کاری خود قرار دهند.

مدیر حوزه های علمیه در ادامه ضمن تبریک ارتقای سازمانی و ساختاری پلیس ابراز امیدواری کرد: این مهم منشا تحول در این سازمان شود.

عضو فقهای شورای نگهبان تصریح کرد: پلیس پناهگاه و تامین کننده امنیت مردم است، ارتقای زیرساخت های این نیرو در حوزه فن آوری و هوشمندسازی در امر خدمت رسانی به مردم بسیار حائز اهمیت است، بنابراین هر چه زیرساخت ها قوی تر باشد خدمت رسانی از مرز تا شهرها به درستی انجام خواهد شد.

مدیر حوزه های علمیه، سلامت اداری انتظامی کشور را نقطه قوت این سازمان دانست و بر اهتمام مسئولان در راستای معیشت، معرفت و بصیرت کارکنان انتظامی تاکید کرد.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه در حوزه مسائل اجتماعی کار سخت تر و انتظارات بیشتر است، خاطرنشان کرد: باید به مردم توصیه کرد، با شما همکاری کرده تا شاهد کاهش حوادث جاده ای باشیم.

اعرافی همچنین نقاط حادثه خیز، مردم و خودرو را سه ضلع حوادث رانندگی ذکر کرد و گفت: کاهش مرگ ومیر جاده ای در نوروز امسال بیان گر تلاش های کارکنان پلیس بوده که جای قدردانی دارد.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
(فیلم) اشاره معنادار رهبر انقلاب به مسعود پزشکیان برای ایستادن در کنارش هنگام اقامه نماز بر پیکر اسماعیل هنیه (538 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز یک میوه فروش تهرانی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ به ایشون باید گفت فرشته زمینی+عکس (202 نظر) (فیلم) شوخی جالب رهبر انقلاب با نوه شهیدی که با محاسن حضرت آقا بازی می‌کرد / هر کار دلت خواست با ما کردی ... (102 نظر) الهام چرخنده: نمی‌خواهم در قطعه هنرمندان دفن شوم! (88 نظر) کاهو و نان، سهم آقازادگی فرزند رهبر معظم انقلاب از سفره غذا+عکس/ ساده زیستی ادامه دار و تمام نشدنی (55 نظر) (ویدیو) پیام مهم شهربانو منصوریان ووشوکار قهرمان برای مردم ایران / وی بعد از ثبت نام در دانشگاه گفت : رییس جمهور بعدی خودمم منتظر باشید ! (51 نظر) نگاهی به ماشین لامبورگینی هوش پران مهران غفوریان که همه آرزوشو دارن/آقای کمدین سوار بر هواپیمای رویاهایش😍 (41 نظر) خلاقیت خنده دار راننده شمالی، با نوشته پشت کامیون حماسه ساز شد/ هنر نزد ایرانیان است و بس🤣 (32 نظر) شهاب حسینی: انقد خدا از قواره من بلندتر به من داده همین الان اگه خدا ترمز دستی رو بکشه و بگه اسنپ کار کن نه تنها طلبکار نیستم بلکه بدهکارشم (29 نظر) نگاهی به کیک تولد شکلاتی آیتک سلامت کاپیتان چشم آبی تیم ملی والیبال بانوان و رقیب زهرا گونش/ مبارکا باشه (27 نظر) خلاقیت عاشقانه یک مادر ایرانی برای پختن پیتزا حماسه آفرید/ مامان نگو معدن طلا بگو+عکس (27 نظر) نگاهی به ست ورزشی زرد قناری بهروز تابانی شیرشاه ایرانی در سالن بدنسازی فوق لاکچری/ رقیب تبریزی هادی چوپان در حال درخشیدن +فیلم (24 نظر) خلاقیت خنده دار میوه فروش شمالی با عکس حشمت فردوس حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس+ عکس (22 نظر) زهرا گونش نه مرسی ما آیتک سلامت داریم / فیلم درخشش ستاره آذری چشم رنگی والیبال ایران در زمین مسابقه 😍 (21 نظر) چهره غمزده و عرض تسلیت صمیمی امین حیایی به زیبا بروفه در مراسم تشییع همسر جوانش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (21 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
منتخب روز   
احساسی ترین سکانس سریال عاشقانه جیران /ناصر الدین شاه: حکیم ازت میخوام ثمره این عشق رو نجات بدی قشنگترین سکانس سریال شهرزاد / فرهاد: عشق هر ناممکنی رو ممکن میکنه سکانسی فراموش نشدنی از سریال عاشقانه شهرزاد / وقتی شهرزاد و قباد برای اولین بار باهم تفاهم دارن (عکس) تصویری معنادار از تکیه رهبر انقلاب بر اسلحه هنگام سخنرانی / علی به وقت حماسه عصا به دست نمی‌گیرد ... سکانس پربازدید از سریال زخم کاری ؛ جواد عزتی و مهراوه شریفی رو در روی هم / مهراوه شریفی نیا: کِی دلت برا من تنگ میشه؟ میز عزای ساده و بدون تجملات پدر شهاب حسینی، قباد سریال شهرزاد+عکس/ روحش شاد و مسیرش پرنور شهاب حسینی: نارنگی رو باز میکنی می بینی 10 پَره طبیعت داره خودش میگه این میوه کام ده نفرو میتونه شیرین کنه+ویدئو جنجال شبانه ژیلا صادقی و نیما شعبان‌نژاد با رنگ و بوی المپیک (فیلم) اشاره معنادار رهبر انقلاب به مسعود پزشکیان برای ایستادن در کنارش هنگام اقامه نماز بر پیکر اسماعیل هنیه شهاب حسینی: انقد خدا از قواره من بلندتر به من داده همین الان اگه خدا ترمز دستی رو بکشه و بگه اسنپ کار کن نه تنها طلبکار نیستم بلکه بدهکارشم تغییر چهره سایت رهبر معظم انقلاب بعد از ترور اسماعیل هنیه+عکس شهاب حسینی باعث جدایی این کارگردان از نامزدش شد+ویدئو