خدمات سی ان سی چوب چیست؟ کاربرد های آن چیست؟

  شنبه، 19 اسفند 1402   زمان مطالعه 3 دقیقه
خدمات سی ان سی چوب چیست؟ کاربرد های آن چیست؟
اگر بدنبال طرح های خاص برای دکوراسیون مغازه ، فروشگاه و یا آشپزخانه خود هستید حتما تا انتهای این مطلب با نیل چوب همراه باشید.

شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که طرح های بسیار زیبا، شیک و مدرن را سفارش داده باشید ولی نتیجه ای خلاف طرح ها را برای شما ساخته باشند. خب اجرای طرح های مدرن و زیبا نیازمند بکارگیری دستگاه های مدرن و پیشرفته است که بتواند هر آنچه در طراحی انجام شده را اجرا کند.

دستگاه های سی ان سی چوب برای این منظور بکار گرفته میشوند. نیل چوب با تجهیز کارگاه پیشرفته میتواند تمامی آنچه که در ذهن و طراحی شما وجود دارد را پیاده سازی کند.

ارائه کلیه خدمات سی ان سی cnc چوب جهت اجرای دکوراسیون مغازه وفروشگاه و همچنین اجرای کابینت های مدرن نئوکلاسیک ، های گلاس، ممبران، وکیوم، و ... در کارگاه نیل چوب انجام میشود. شما میتوانید جهت ثبت سفارش با شماره 02691300124 تماس گرفته و از مشاوره رایگان متخصصی ما بهره ببرید.

با شما همراهیم تا طراحی دقیقا با آنچه شما می خواهید مطابقت داشته باشد. اگر مصنوعات چوبی دکوری و تزیینات سفارشی می خواهید به ما اطمینان کنید.

هر آنچه شما تصور کنید که چوبی باشد. صنایع چوب ماهر توانایی تولید آن را دارد.

انواع دستگاه های سی ان سی چوب (cnc)

دستگاه CNC چوب هم یکی از دستگاه هایی است که در تولید بسیاری از محصولات چوبی از آن استفاده می شود.

انواع دستگاه های CNC وجود دارند که در دسته بندی های متفاوتی طبقه بندی می شوند. این دسته بندی، براساس اندازه، نحوه کار و نوع برشی که ایجاد می کند، وجود دارد. برای اینکه شما بتوانید نهایت استفاده از دستگاه انتخابی خود کنید، باید با ویژگی های آن و استفاده ای که می خواهید از آن کنید، آشنا شوید.

ما میتوانیم دستگاه های مختلفی را برای طرح های شما بکار گیریم.

ما بر اساس نیاز شما و تجهیزات پیشرفته قادر به پیاده سازی هرگونه طرح هستیم و میتوانیم تمام آنچه نیاز دارید را پیاده سازی کنیم.

نیل چوب

دستگاه  CNC

خدمات سی ان سی چوب یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های صنعتی در صنایع چوبی است که از آن برای برش، حکاکی و سوراخ‌کاری چوب استفاده می‌شود. این دستگاه با استفاده از کنترل عددی کامپیوتری (CNC) می‌تواند با دقت و سرعت بسیار بالا، طرح‌های پیچیده را روی چوب پیاده کند.

این تکنولوژی میتواند در زمینه ساخت دکور و ویترین مغازه و فروشگاه بسیار مورد استفاده قرار گیرد. ویترین های چوبی بدلیل پرطرفدار بودن و ایجاد گرمای محیطی بسیار مورد استقبال کاربران و کسبه قرار گرفته است. نیل چوب با توانایی بالا در زمینه ساخت ویترین مغازه میتواند در این زمینه در خدمت شما باشد.

مزایای استفاده از خدمات سی ان سی چوب

  • سرعت بالا: دستگاه‌های سی ان سی چوب می‌توانند با سرعت بسیار بالایی برش، حکاکی و سوراخ‌کاری چوب را انجام دهند. این امر باعث می‌شود که تولید محصولات چوبی با این دستگاه‌ها بسیار سریع‌تر و مقرون به صرفه‌تر از روش‌های سنتی باشد.

  • دقت بالا: دستگاه‌های سی ان سی چوب می‌توانند با دقت بسیار بالایی برش، حکاکی و سوراخ‌کاری چوب را انجام دهند. این امر باعث می‌شود که محصولات چوبی تولید شده با این دستگاه‌ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشند.

  • تنوع کاربرد: دستگاه‌های سی ان سی چوب می‌توانند برای برش، حکاکی و سوراخ‌کاری انواع چوب‌ها استفاده شوند. این امر باعث می‌شود که این دستگاه‌ها در طیف گسترده‌ای از صنایع چوبی قابل استفاده باشند.

ارائه خدمات وکیوم چوب

ساخت کابینت وکیوم یکی از کاربرد های دستگاه های سی ان سی است که علاوه بر زیبایی و ظرافیت از مقاومت بالایی نیز برخوردار است.

نیل چوب میتواند تمام سفارشات شما را در زمینه خدمات وکیوم پوب انجام دهد. کافیست از وب سایت ما بازدید کنید و با ما تماس بگیرید.

تلفن های تماس با نیل چوب: 02691300124 و 09126776812 که میتوانید براحتی با ما تماس بگیرید. ما کلیه خدمات سی ان سی چوب در زمینه تولید دکور مغازه و فروشگاه های کوچک و بزرگ را انجام میدهیم.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (517 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (109 نظر) خلاقیت خنده دار هندونه فروش شیرازی، برای فرار از گرما حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (101 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (41 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (37 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (34 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (21 نظر) خلاقیت خنده‌دار اوستا بنّا در ساختن توالت کنار روشویی برای راحتیِ صاحبخانه حماسه آفرید+ عکس/ مغز نیست که فسفر خالصه😂 (19 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (18 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (18 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (14 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (13 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (13 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (12 نظر)
تیتر امروز   
فال ابجد روزانه یکشنبه 31 تیر 1403
فال قهوه با نشان روز یکشنبه 31 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر یکشنبه 31 تیر 1403 + فیلم
فال روزانه امروز یکشنبه 31 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 31 تیر 1403
ناگفته های پدر داماد رهبر انقلاب: تنها دارایی رهبری یک خانه در پایین شهر تهران است
درباره یک اتفاق زشت در حاشیه نماز جمعه تهران!
نصب تلویزیون بالای شومینه؛ نکاتی که باید رعایت کنید
روایت جالب و شنیدنی همسر رهبر انقلاب از خانم معلم منحصر به فرد غیرچادری تا ازدواجشان/ مصاحبه‌ای که در یک مجله انگلیسی چاپ شد
برادر رهبر معظم انقلاب: ایشان در عروسی من با ماشین فولکس‌شان، شب تا ساعت12 برای آنهایی که جهاز آورده بودند دنبال شام بودند+ عکس
ویدیو/ علت ورشکستگی "آقای همساده" در بازار دیجیتال/ تخصص داشتم، دلار هم زیاد داشتم اما...
ویدیو/ "نصرالله مدقالچی"، استاد دوبلۀ ایران نگوییم: «توانا بود هرکه دانا بود، زِ دانش دل پیر برنا بود»!
روش جدید احیای قلب در 3 دقیقه
ویدیو/ چرا عسل کشف شده از مقبره‌های مصریان باستان، هنوز فاسد نشده است؟
ویدیو/ داستان کوتاه انگلیسی «دیگ جادویی»/ زیرنویس فارسی چسبیده و یادگیری آسان اصطلاحات خاص
منتخب روز   
(فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!!