خودکشی هولناک پدر و نامادری بعد از مرگ پسر نوجوان

  سه شنبه، 05 مرداد 1400 ID  کد خبر 160390
خودکشی هولناک پدر و نامادری بعد از مرگ پسر نوجوان
ساعد نیوز : چند روز پس از سقوط مرگبار پسر ۱۷ ساله در ارتفاعات قلعه ضحاک، پدر و نامادری‌اش در اقدامی هولناک به زندگی خود پایان دادند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از کارگر آنلاین، حدود ساعت ۷:۳۰ صبح ۳۰ تیرماه امسال امدادگران هلال احمر شهرستان هشترود در استان آذربایجان شرقی از سقوط پسری ۱۷ ساله به نام علی در ارتفاعات قلعه ضحاک باخبر و برای نجات وی راهی محل حادثه شدند.

فردی که ماجرا را به هلال احمر گزارش کرده بود، پدر علی بود که وقتی مأموران به آنجا رسیدند گفت: صبح زود همراه پسرم برای کوهنوردی به این محل آمدیم. وقتی به ارتفاعات رسیدیم، پسرم به بالای صخره ای رفت که عکس سلفی بگیرد. او مشغول عکاسی از خودش بود، اما ناگهان پایش لیز خورد و به پایین سقوط کرد. من با دیدن این صحنه وحشت کردم و سراسیمه به بالای صخره رفتم، اما اثری از علی نبود و با هلال احمر تماس گرفتم و درخواست کمک کردم.

با اظهارات این مرد عملیات نجات آغاز شد. پسر نوجوان از بالای صخره به اعماق دره ای صعب العبور سقوط کرده بود و رسیدن به وی کاری سخت و دشوار بود. در این شرایط امدادگران دست به کار شدند و با ایجاد کارگاه و استفاده از طناب خود را به محل سقوط پسر نوجوان رساندند و در عملیاتی سخت و نفسگیر که حدود ۵ ساعت طول کشید، توانستند پیکر او را از لابه لای صخره ها بیرون بکشند.آن ها پسر نوجوان را به پایین کوه منتقل کردند و در اختیار اورژانس قرار دادند، اما معاینات اولیه از این حکایت داشت که او جانش را از دست داده است. پسر نوجوان به دلیل صدمات هولناکی که دیده بود، در همان لحظات اولیه سقوط جانش را از دست داده بود و در ادامه پیکر بی جان او به پزشکی قانونی منتقل شد.

چند روز از این حادثه دردناک می گذشت و پیکر پسر نوجوان به خاک سپرده شده بود تا اینکه روز گذشته پلیس و اورژانس شهرستان هشترود در جریان حادثه ای هولناک قرار گرفتند. آن ها از طریق تماس تلفنی در جریان خودکشی پدر و نامادری این پسر نوجوان قرار گرفتند و وقتی به خانه آن ها رفتند، اجساد بی جانشان را دیدند که حلق آویز شده بودند. همه شواهد از این حکایت داشت که این زن و شوهر در اقدامی خودخواسته تصمیم گرفته بودند به زندگی خود پایان دهند.

بررسی ها نشان می داد پدر علی (پسر نوجوانی که از صخره سقوط کرد) مدت ها قبل از همسر اولش جدا شده و به همراه پسرش علی زندگی می کرد تا اینکه تصمیم گرفت دوباره ازدواج کند. او از همسر دومش دارای ۲ فرزند بود، اما پس از اتفاقی که برای فرزند اولش علی رخ داد، چنان افسرده شده بود که به همراه همسر دومش تصمیم گرفته بودند به زندگی خود پایان دهند.

با این اطلاعات اجساد این زن و شوهر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات پلیسی و قضایی برای مشخص شدن علت و انگیزه اقدام هولناک آن ها آغاز شده است.


  دیدگاه ها
ناشناس
3 سال پیش

شاید برا پدر این همه غصه می‌توانسته باعث خودکشی بشه،ولی من از این همه رنجی که نامادری اون بچه کشیده،در حیرتم،که بخاطر فرزند خوانده خودکشی کرده،من خودم نامادری داشتم،همیشه میگم خدا هیچوقت ازش نگذره که چقدر ما رو عذاب و شکنجه داده،والا از مادر بالاتر بوده اون نامادری،خدا رحمتشون کنه،اون نامادری کجا و نامادری ما کجا!
پربحث های هفته   
فتوایِ رهبر انقلاب در پاسخ به استفتای نگهداری سگ و گربه (136 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: رفته بودم عروسی دیدم نون و پنیر و هندونه میدن گفتم مگه عروسی نیس اینجا دوماد گفت میخوام حزب اللهی باشم آخه این خُل بازیا چیه +ویدئو😂👌 (79 نظر) رهبر معظم انقلاب: من از وقتی که رهبر شده‌ام آجیل نخوردم، مگر فقرا آجیل می‌خورند؟ (78 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: شب اول عروسی دوماد اومده پیش عروس میگه توحید و نبوت یعنی چی اونم گفته والا نمیدونم شب اول قبرمونه یا عروسیمون+ویدئو😂👌 (74 نظر) نگاهی به چهره نچرال و متفاوت بازیگران و هنرمندان بدون آرایش+عکس/ الهام حمیدی، هدیه تهرانی، بهاره رهنما، لیلا اوتادی و... (73 نظر) خلاقیت منحصربفرد قنّاد تبریزی در طراحی و پخت کیک برای "مَمَّد" ها حماسه آفرید+عکس/ مغز نیست که دنیای ایده ست😍 (56 نظر) لعیا زنگنه: افتخار می‌کنم در کشوری زندگی می‌کنم که رهبر آن از نسل حضرت فاطمه زهراست+ ویدیو (38 نظر) خلاقیت خنده دار مرد جنوبی با طراحی آفتابه اتوماتیک حماسه آفرید+ویدئو/ هنر نزد ایرانیان است و بس😂 (34 نظر) رونمایی از همزاد و بدل ترکیه ای رویا نونهالی، داور برنامه عصرجدید/ انصافا مو نمیزنن+عکس (31 نظر) نگاهی به حجاب تحسین برانگیز سارا شعری قهرمان بلژیکی تکواندو در المپیک پاریس/ خانم ورزشکار حجاب محدودیت نیست را تعریف کرد+تصاویر (31 نظر) الهام چرخنده: من که آبرو ندارم خودم را سنجاق کرده ام به اهل بیت (27 نظر) تمرینات سخت و طاقت فرسای جعفر غفارنژاد رقیب مازندرانی هادی چوپان+فیلم/ رقابت تنگاتنگ غول بابلسری و گرگ پارسی (25 نظر) رونمایی همسر شاهرخ استخری از جواهرات ظریف و نگین دارِ زیبا و شیکش/ خاص، اعیانی و ایرانی پسند+عکس (24 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز یک کافی شاپ اصفهانی برای پاکبانان حماسه آفرید/ به شما باید گفت فرشته زمینی+عکس (22 نظر) خلاقیت منحصربفرد ساندویج فروش تهرانی برای کمک کردن به کودکان نیازمند+عکس/ فرشته زمینی لقبی برازنده شماست👌 (21 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
منتخب روز   
یکی از غمگین ترین سکانس های شهرزاد/ مرگ جمشید خان پلاکاردی از محمدرضا شاه در دستان مردم به شکل دراکولا با شاخ های شیطانی+عکس/ نوشتن لقب هایی در شان چهره منفور پهلوی نگاهی به قاب دو نفره چهره‌های سیاسی با مادرشان؛ از حسن روحانی و خاتمی تا هاشمی رفسنجانی و جهانگیری+عکس/ جای خالی تصویر رئیس جمهور شهید با مادرشان با این قاب پر شد! شباهت معنادار و پُرمفهوم درب ورودی خانه رهبر معظم انقلاب و امام خمینی(ره)+عکس/ دری آهنی و کوچک با ساده ترین و بدون تجملات ترین حالت ممکن چهره غمزده و عرض تسلیت صمیمی جمشید هاشم پور به شهاب حسینی در مراسم تشییع پدر جوانش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (فیلم) فیلمبرداری بی‌شرمانه رضا پهلوی از معاشقه دخترش لب دریا! 😳😳😳 / حاشا به غیرتت! احساسی ترین سکانس سریال عاشقانه جیران /ناصر الدین شاه: حکیم ازت میخوام ثمره این عشق رو نجات بدی قشنگترین سکانس سریال شهرزاد / فرهاد: عشق هر ناممکنی رو ممکن میکنه سکانسی فراموش نشدنی از سریال عاشقانه شهرزاد / وقتی شهرزاد و قباد برای اولین بار باهم تفاهم دارن (عکس) تصویری معنادار از تکیه رهبر انقلاب بر اسلحه هنگام سخنرانی / علی به وقت حماسه عصا به دست نمی‌گیرد ... سکانس پربازدید از سریال زخم کاری ؛ جواد عزتی و مهراوه شریفی رو در روی هم / مهراوه شریفی نیا: کِی دلت برا من تنگ میشه؟ میز عزای ساده و بدون تجملات پدر شهاب حسینی، قباد سریال شهرزاد+عکس/ روحش شاد و مسیرش پرنور