خودکشی پدری با خانواده اش با انفجار سیلندر گاز

  پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ID  کد خبر 139766
خودکشی پدری با خانواده اش با انفجار سیلندر گاز
ساعد نیوز: مرد بی رحم تصمیم گرفت خود و خانواده اش را قتل عام کند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از رکنا، پلیس دبی مردی را که قصد داشت خانه و خانواده اش را منفجر کند دستگیر کرد. در پی دستگیری این مرد سخنگوی پلیس عنوان کرد که متهم قصد داشت تا همسر ، 3 فرزند و خدمتکارش را به همراه خود با سیلندر گاز منفجر کند و به زندگی همه پایان دهد که ماموران وارد عمل شده و اعضای خانواده وی را از مرگ نجات دادند. وی در ادامه افزود که متهم با حالتی آشفته در حالی که یک سیلندر گاز در کنار و یک فندک در دستش داشت به قصد خودکشی و قتل عام خانواده اش فریاد می کشید که خوشبختانه متهم کنترل شد. همسر وی به ماموران پلیس گفت که همسرش به بیماری روانی مبتلا بوده که قبلا تحت درمان قرار داشته است. در حال حاضر رسیدگی به پرونده آغاز شده است.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
الهام چرخنده: من که آبرو ندارم خودم را سنجاق کرده ام به اهل بیت (72 نظر) نگرانی همسر رهبر معظم انقلاب از نداشتن شام برای پذیرایی کردن از مهمان آقا/ وقتی آن شب، در سفره غذا چیزی جز سینی نان و پنیر نبود... (59 نظر) پنجمین سالگرد ازدواج سوگل طهماسبی با صدای بهنام بانی و این چنین برگزار شد+ویدیو/ خوشبخت بشین و عشقتون مانا😍 (31 نظر) نگاهی به چهره نچرال و متفاوت بازیگران و هنرمندان بدون آرایش+عکس/ الهام حمیدی، هدیه تهرانی، بهاره رهنما، لیلا اوتادی و... (30 نظر) عاشقانه های زیبا و دلنشین الهام چرخنده و همسر روحانی‌اش در شهر و حرم امام رضا(ع)/ ایشالا خوشبخت باشین+عکس (27 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: شب اول عروسی دوماد اومده پیش عروس میگه توحید و نبوت یعنی چی اونم گفته والا نمیدونم شب اول قبرمونه یا عروسیمون+ویدئو😂👌 (22 نظر) کیک تولد خاص و چند بعدی جورجینا برای تولد رونالدو با طرح ورزشی مورد علاقه اش / مبارکا باشه+عکس (19 نظر) خلاقیت خنده دار یک مادر ایرانی برای تزئین موز مهمانی حماسه آفرید/ مامان نگو هنرمند بگو+عکس (18 نظر) خلاقیت خنده دار قصاب شیرازی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید!/ هنر نزد ایرانیان است و بس +عکس😆 (16 نظر) نگاهی به دیزاین شیک و باکلاس میز عزای پسر جوان نسرین مقانلو، بازیگر سریال مختارنامه/ روحش شاد و مسیرش پرنور+عکس (16 نظر) نگاهی به خونه زندگی اعیانی و شاه نشین نسرین مقانلو در آخرین تولد پسر مرحومش ارشیا به سبک پادشاه روم باستان/ حوض مرمری و آبنمای 3 طبقه+عکس (14 نظر) نگاهی به خونه زندگی زیبا و دلباز پدر ناهید کیانی، قهرمان تکواندوی ایران در المپیک/ سلیقه مامانش حرف نداره+عکس (14 نظر) خلاقیت منحصربفرد اوستا گچ کار برای ساختن مجسمه برای نسرین مقانلو حماسه آفرید/چقدر طبیعی! دست و پنجه ات طلا+عکس (13 نظر) علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم و یک وجب از خاک وطنم را با هیچ چیز عوض نمی کنم (12 نظر) آخرین شعر استاد شهریار در آخرین دیدار با معشوقه سنگدلش در بستر مرگ که اشکتونو درمیاره/ نازنینا ما به ناز تو جوانی داده ایم... (12 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
ویدیو/ "خربزه" شاه میوه‌ای که اورژانسی سنگ کلیه دفع می‌کند
285 سکۀ نقرۀ باستانی مربوط به دوران امپراتوری روم به طور اتفاقی در شبکۀ فاضلاب آلمان کشف شد
کاهش دما از امروز تا یکشنبه در نیمه شمالی کشور
ویدئو/ یادگیری زبان انگلیسی با انیمیشن «اوریون و تاریکی»/ با زیرنویس فارسی
ویدیو/ هشدار کارشناس هلال احمر به زائران کربلا در اربعین/ عراق فقط به یک شرط به بیماران اجازۀ حمل دارو می‌دهد
ویدیو/ با چه رتبه‌ای کدوم دانشگاه قبول میشین؟
ویدیو/ مجسمۀ فانتزی پری و پرواز قاصدک/ ذوق و هنری که سیم‌های مسی را به هم پیوند زده، رویا را تداعی می‌کند
دقت کنید و 525 را در 5 ثانیه پیدا کنید/ تبریک... اگر موفق شدید شما هوش تصویری بالایی دارید
ویدیو/ دکتر سید‌رضا موسوی واعظ: ما آشنا به فرهنگ عراق نیستیم/ از سنت عجیب نوشیدن قهوه و شکستن استکان نترسید
ویدیو/ آقای پرحاشیه میلیاردر خانه‌بدوشی که خانه ندارد!/ تایم کاری بالا، راز موفقیت ایلان ماسک
(ویدئو) طراحی بی‌نظیر خانه‌ای شاهانه و رویایی برای عاشقان خودرو با الهام‌ از لامبورگینی وننو/ ادعای شب تو ماشین خوابیدن در واقعیت
ویدیو/ سردیس فیروزه‌ای مکشوفه از اطراف "تخت‌جمشید" متعلق به «آتوسا» دختر زیبای "کوروش کبیر"
چرا خرید ملک در ترکیه دیگر به صرفه نیست؟
افزایش اختلالات روانی در میان صهیونیست‌ها از ترس حمله ایران
ابراز تمایل ترامپ برای برقراری روابط دوستانه با ایران
منتخب روز   
واکنش معنادار و عجیب پسر مسعود پزشکیان به استعفای ظریف + عکس یکی از غمگین ترین سکانس های شهرزاد/ مرگ جمشید خان پلاکاردی از محمدرضا شاه در دستان مردم به شکل دراکولا با شاخ های شیطانی+عکس/ نوشتن لقب هایی در شان چهره منفور پهلوی نگاهی به قاب دو نفره چهره‌های سیاسی با مادرشان؛ از حسن روحانی و خاتمی تا هاشمی رفسنجانی و جهانگیری+عکس/ جای خالی تصویر رئیس جمهور شهید با مادرشان با این قاب پر شد! شباهت معنادار و پُرمفهوم درب ورودی خانه رهبر معظم انقلاب و امام خمینی(ره)+عکس/ دری آهنی و کوچک با ساده ترین و بدون تجملات ترین حالت ممکن چهره غمزده و عرض تسلیت صمیمی جمشید هاشم پور به شهاب حسینی در مراسم تشییع پدر جوانش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (فیلم) فیلمبرداری بی‌شرمانه رضا پهلوی از معاشقه دخترش لب دریا! 😳😳😳 / حاشا به غیرتت! احساسی ترین سکانس سریال عاشقانه جیران /ناصر الدین شاه: حکیم ازت میخوام ثمره این عشق رو نجات بدی قشنگترین سکانس سریال شهرزاد / فرهاد: عشق هر ناممکنی رو ممکن میکنه سکانسی فراموش نشدنی از سریال عاشقانه شهرزاد / وقتی شهرزاد و قباد برای اولین بار باهم تفاهم دارن (عکس) تصویری معنادار از تکیه رهبر انقلاب بر اسلحه هنگام سخنرانی / علی به وقت حماسه عصا به دست نمی‌گیرد ... سکانس پربازدید از سریال زخم کاری ؛ جواد عزتی و مهراوه شریفی رو در روی هم / مهراوه شریفی نیا: کِی دلت برا من تنگ میشه؟