خرید جدید استقلال/ مهرداد محمدی آبی پوش شد

  یکشنبه، 11 تیر 1402 ID  کد خبر 346514
خرید جدید استقلال/ مهرداد محمدی آبی پوش شد
ساعدنیوز : مهرداد محمدی از این پس در تیم استقلال بازی میکند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از ورزش سه، مهرداد محمدی پس از چهار سال بازی بیرون از ایران و نمایش موفقی که به‌عنوان لژیونر داشت، تصمیم گرفت دوباره به لیگ برتر برگردد و در حالی که شاید منتظر بود پرسپولیس و تیم مورد علاقه‌اش به او پیشنهاد همکاری بدهند، جواد نکونام روی جذب او تاکید کرد تا پس از مذاکره استقلال و درخواست جدی این باشگاه، مهرداد آبی‌پوش شود.

این فوتبالیست تکنیکی، سرعتی و گلزن که پس از تست دادن وارد راه‌آهن تهران شد و در فصل 94-93 لیگ برتر برای این تیم به میدان رفت و پس از دو سال درخشش برای این تیم به سپاهان پیوست، شرایط خوبی را در این تیم اصفهانی پشت سر گذاشت تا لژیونر شود، اما پس از چهار سال بازی برای آوس پرتغال، العربی قطر و السیلیه مجددا به این بازگشت تا پیراهن استقلال را بر تن کند.

مهرداد محمدی که در زمان درخشش در راه‌آهن به همراه برادرش میلاد به برنامه نود رفته و با لحن خاص و دوست‌داشتنی خود عنوان کرده بود: «ما در ورزشگاه آزادی دست فروشی می‌کردیم و آنجا لیدر بودیم؛ لیدر جایگاه 26 ؛ لیدر پرسپولیس بودیم. از همان اول هم پرسپولیسی بودیم و دروغ هم نداریم بگوییم. آقا مجتبی محرمی بازیکن مورد علاقه‌ام است.»، حالا باید به تیم رقیب برود.

بدون تردید مهرداد محمدی در تمام این سال‌ها منتظر بود تا پرسپولیس به او پیشنهاد همکاری بدهد، اما با وجود درخشش در سپاهان، آوس پرتغال و لیگ ستارگان قطر این اتفاق برای او نیفتاد تا حالا یک انتخاب سخت با پیوستن به استقلال داشته باشد و رنگ خود را عوض کند تا بتواند به تیم ملی هم برگردد.

حضور محمدی در استقلال البته اتفاق عجیبی نیست که یک بازیکن با وجود علاقه به یک تیم خاص، پیراهن رقیب را بپوشد؛ کمااینکه در فوتبال دنیا و حتی ایران هم چنین چیزی را شاهد هستیم و بسیاری از بازیکنان پرسپولیس که حتی ملی‌پوش هم هستند، در گذشته استقلالی بودند و بالعلکس که بازیکنی مثل روزبه چشمی(کاپیتان استقلال)، در تیم امیدهای پرسپولیس بازی می‌کرد.

مهرداد محمدی پس از سال‌های موفق در راه‌آهن و سپاهان که در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا برای طلایی پوشان اصفهان درخشید، در فصل 20-2019 و همزمان با مهدی طارمی ایران را به مقصد پرتغال ترک کرد و راهی باشگاه آوس شد که اتفاقا در این تیم نیز درخشان ظاهر شد ولی در ادامه شاید انتخاب یک تیم قطری شرایطی به وجود آورد تا او مسیر طارمی را نرود.

محمدی در سال اول حضورش در لیگ برتر پرتغال 28 بازی برای آوس انجام داد که توانست هشت گل به ثمر رساند، پنج پاس گل بدهد و دو پنالتی بگیرد که با وجود این عملکرد درخشان در 25 سالگی، اوضاع بر وفق مرادش پیش نرفت تا راهی العربی شود، اما در لیگ ستارگان هم نمایش و آمار عالی بر جای گذاشت تا مزد این درخشش را با دعوت به تیم ملی بگیرد.

مهرداد محمدی

مهرداد محمدی در فصل 21-2020 عملکرد درخشانی در العربی داشت که توانست در مجموع 26 مسابقه در رقابت‌های داخلی، 16 گل به ثمر رساند و 5 پاس گل بدهد، اما شروع فصل بعد برای او اتفاق خوبی به همراه نداشت.

شروع فصل 22-2021 برای مهرداد با مصدومیت تقریبا طولانی مدت همراه بود تا او سال فوتبالی خود در العربی را با انجام 6 بازی و زدن 2 گل به پایان برساند و همین اتفاق باشگاهش را برای ادامه همکاری با او دچار تردید کند و شرایط را برای جدایی‌اش به وجود بیاورد.

محمدی در دو هفته ابتدایی فصل گذشته لیگ ستارگان قطر عضو باشگاه العربی بود که در دو بازی هم جزو ترکیب 11 نفره تیمش بود و توانست یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل بدهد، اما تکرار مصدومیت و غیبت کوتاه مدت در بازی‌ها موجب شد تا راهی السیلیه شود و برای این تیم به میدان برود که اتفاقا باز هم در این تیم درخشید.

مهرداد محمدی

این مهاجم پس از انتقال به السیلیه و با وجود سقوط تیمش به دسته پایین‌تر در پایان فصل، توانست در 15 مسابقه هشت گل بزند و دو پاس گل بدهد و در جام ستارگان و امیر کاپ نیز جمعا 4 گل به ثمر رساند تا این نمایش درخشان موجب شود جواد نکونام به طور جدی برای جذب او در استقلال تاکید داشته باشد.

مهرداد محمدی با وجود اینکه یک دوره مصدومیت طولانی مدت داشت، اما در تمام این سال‌ها از نظر آمار و عملکرد فوق‌العاده بوده و در کنار گلزنی، در ساخت گل هم با نفوذهای خطرناک خود تاثیرگذار نشان داده و بدون تردید می‌تواند یک خرید مطمئن برای استقلال باشد که توانایی بازی در پست‌های وینگر و مهاجم نوک را دارد.

باشگاه استقلال خبر جذب مهرداد محمدی را تایید کرده و این بازیکن حالا امیدوار است با تغییر رنگ مورد علاقه‌اش از قرمز به آبی، دوباره در فوتبال ایران بر سر زبان‌ها بیفتد و بتواند با جلب نظر امیر قلعه‌نویی، به آرزوی خود که دعوت دوباره به تیم ملی است، برسد.

مهرداد محمدی بازیکن فوتبال


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (647 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (194 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (67 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (56 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (30 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (21 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز مغازه دار یزدی در ایام محرم/آدم حظ میکنه از اینهمه درک و شعور+فیلم (15 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (14 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (13 نظر) پارسا پیروزفر سَرَش را از ته تراشید؛ تغییر چهره آقای بازیگر قابل شناسایی نیست (12 نظر) (ویدئو) آخرین لحظات ثبت شده بازیگران فوت شده در کنار همسر و فرزندانشان/ یادی کنیم از هنرمندانی که در بین ما نیستند، روحشان شاد😢 ماهچهره خلیلی، حسام محمودی ، حسن جوهرچی و .. (10 نظر) نگاهی به حیاط قدیمی خانه ترلان پروانه در تولد 21 سالگیش +عکس/ مبارکا باشه (9 نظر) نگاهی به خلوت احساسی آزاده نامداری، مجری پرانرژی در ماه محرم و شال سبزرنگ زیبایش/ حیف جوونیش+عکس (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
روایتی از مخالفت همسر رهبر معظم انقلاب با هدیه ای که به رهبر داده بودند/ ما این غذاهایی که می‌خوریم، با این ظرفها جور درنمی‌آید، اینها را رد کنید، برود
تیمار جوجه لک لک مصدوم روستای قراجه محمد مرند توسط اهالی آن
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
پایان رابطه عاشقانه زهرا گونش ستاره 2 متری والیبال ترکیه و نامزد پولدار و خوش استایلش/ چقدرهم جذاب و باکلاس+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان