دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / دنیای مد و زیبایی / کیف و کفش /

کیف زباله 1790 دلاری سلبریتی معروف، گران‌ترین کیسه زباله جهان از عجایب دنیای فشن! 

شنبه، 29 مرداد 1401
ساعدنیوز: یک شرکت مد و فشن فرانسوی با عرضه کیسه‌های زباله لوکس ۵۴ میلیون تومانی در مراسم کت واک خود، واکنش کاربران فضای مجازی را برانگیخت و بازار لوکس فرانسه را تکان داد.

خانه مد بالنسیگا گران قیمت ترین کیسه زباله جهان با قیمت ۱۷۹۰ دلار وارد بازار کرد

مجموعه ی پاییز 2022 Balenciaga بارها تیتر خبرها شده است.عرضه اولیه این کیسه ها در یک نمایش دراماتیک صورت گرفت که در آن مدل ها در حالی که کیسه های زباله خود را در میان یک طوفان برفی به دست داشتند، روی استیج راه می رفتند. مدیر شرکت سازنده این کیسه ها، ساخت آن را «فرصتی برای بروز خلاقیت» دانست.

در ماه مارس، کیم کارداشیان در استوری اینستاگرام خود هدیه ای از مدیر هنری بالنسیاگا، دمنا گوالسیا منتشر کرد: یک کیف مشکی که شبیه کیسه زباله بود. اکنون این طرح به طور رسمی برای خرید در دسترس است.

گواسالیا در مورد این کیف به WWD گفت: نمی توانستم فرصتی را برای ساختن گران ترین کیسه زباله در جهان از دست بدهم. چه کسی رسوایی مد را دوست ندارد؟ این کیسه زباله Balenciaga 1790 دلار قیمت دارد و از چرم گوساله ساخته شده است.

گرچه یک طرح بحث برانگیز برای خانه ی مد تحت سلطنت دمنا اصلا غیرعادی نیست؛ اما بسیاری از افراد نمی دانند نیت او برای طراحی این آیتم دقیقا چه بوده؟

بازاریابی، اشکال در شبیه سازی یا اثبات دیگری برای قدرت فوق العاده ی Balenciaga در شیک ساختن محصولات ضد مد؟

خانه مد بالنسیگا گران قیمت ترین کیسه زباله جهان با قیمت ۱۷۹۰ دلار وارد بازار کرد و مدیر خلاقیت شرکت فرانسوی تولید کننده این کیسه ها آن را «پیشنهادی لوکس» نامید! این کیسه ها مخصوص فصول پاییز و زمستان است و لقب «گران ترین کیسه زباله جهان» را به خود اختصاص داده است.

این کیف های گران قیمت که طراحی آنها از کیسه زباله یک بارمصرف الگو گرفته شده، از پوست گاو درست شده و واکنش کاربران فضای مجازی را به همراه داشته و خبری از تحسین این ایده نیست؛ یکی از کاربران نوشت: «آنطور که به نظر می رسد این پایان جهان است و من احساس خوبی دارم.»

شخص دیگری در توییتی نوشت: «دفعه بعد که کسی از کیسه زباله به عنوان ناسزا استفاده کند، فکر می کنم در مورد بالنسیاگا صحبت می کند!» کاربری نیز اضافه کرد: «اگر زیبایی این کیسه را نمی بینید، مد را نمی فهمید.»

آماندا ابینگتون، بازیگر بریتانیایی، هم در یک توییت انتقادی نوشت: «بالنسیگا همه ما را مسخره کرده است. اگر این را بخرید، من قطعا برای شما متاسف خواهم شد.»

کیسه های زباله بالنسیاگا در چهار رنگ مشکی، آبی، زرد و سفید عرضه می شوند و لوگوی شرکت به طرز ماهرانه ای در جلو آنها چاپ شده است. شرکت تولید کننده این کیسه ها پیش از این هم، در اوایل سال میلادی جاری، یک جفت کتانی پاره و کثیف ۱۸۵۰ دلاری را عرضه کرد که باعث برانگیختن خشم عمومی شد.

استایل و سبک پوشش نیمی از هویت و شخصیت شما را شکل می دهد بخش فرهنگ و هنر ساعد نیوز یک پلتفرم برای افزایش آگاهی و اطلاعات شما در زمینه مد و فشن است ما در کنار شما هستیم تا بهترین ها را با یکدیگر تجربه کنیم. برای پیگیری جدید ترین اخبار و ترند های مد و فشن با بخش فرهنگ و هنر ساعد نیوز همراه باشید.

نظر شما درباره این این ایونت چیست آیا هدف مدیر خلاقیت برند به تمسخر گرفتن دنیای مد است؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


2 پسندیدم 2 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 15 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
بازدید کننده
2 سال پیش

دنیا شده جای تمسخر
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

دیدگاه خود را ثبت نمایید
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
تبدیل پایان نامه به مقاله !
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
سابمیت مقاله چیست؟
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه