کشورهایی که واکسن آمریکایی زدند، پشیمانند

  جمعه، 29 مرداد 1400 ID  کد خبر 163763
کشورهایی که واکسن آمریکایی زدند، پشیمانند
ساعد نیوز : کشور هایی که واکسن ساخت آمریکا را وارد و به مردم خویش تزریق نمودند، پشیمان شدند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از ایرنا، امام جمعه زرندیه (مرکزی) گفت: کشور هایی هم که واکسن ساخت آمریکا را وارد و به مردم خویش تزریق نمودند نیز به واسطه عوارض فراوان از جمله خطر مرگ بعد از تزریق از کار خود پشیمان شدند.

«حسین ابراهیمی» در خطبه های نماز جمعه شهر مامونیه که در مسجد صاحب الزمان برگزار شد، افزود: در حالی که شدت گرفتن موج پنجم کرونا موسوم به دلتا آمار ابتلا و مرگ و میرها را در تمام دنیا بالا برده است اما رسانه های بیگانه و وابسته به قدرت های استکباری و اشغالگر قصد دارند چهره ای از ایران نشان دهند که انگار فقط ایران درگیر کرونا و مرگ و میر است.

وی افزود: این رسانه ها و عوامل آنها همچنین تلاش می کنند تا بیانات رهبر انقلاب در مورد واردات واکسن ساخت امریکا و انگلیس را با سیاه نمایی به شکلی وارونه جلوه دهند در حالی که معظم له با شناختی که از دشمنی یکصد ساله این کشورها با ملت ایران دارند، فرمان منع واکسن ساخت آنها را صادر کردند و در مورد واردات واکسن قابل اعتماد از سایر کشورها نه تنها منع نکردند بلکه بر ضرورت این مساله در کنار توصیه به شتاب در ساخت واکسن داخلی نیز بارها تاکید داشته اند.

امام جمعه زرندیه اظهار کرد: البته برای ملت بزرگ و بصیر ایران که تجربه تاریخی صدر اسلام را دارد، این مسائل حل شده است زیرا همان کسانی که تبلیغ می کردند امیر مومنان حضرت علی (ع) نماز نمی خواند امروز در لباسی دیگر و عصری دیگر رهبر انقلاب که از سلاله امیرالمومنین است را متهم و مقصر قلمداد می کنند و به دروغ بیان می دارند که ایشان مانع واردات واکسن به کشور شده است.

وی ادامه داد: برخی می گویند که چرا موضوع واکسن را سیاسی می کنید؟ باید به این افراد گفت که این آمریکای جنایتکار است که با ابزار تحریم، نه تنها دارو بلکه حتی ورزش ایران را برخلاف همه پیمان نامه های بین المللی سیاسی می کند.

حجت الاسلام ابراهیمی گفت: مگر آمریکا قبلا مانع از واردات محصولات انرژی هسته ای برای تامین داروی هزاران بیمار سرطانی و همچنین دسترسی به داروی بیماران پروانه ای در ایران نشد؟

وی یادآور شد: در سالهای گذشته هم آمریکا حتی با وجود دریافت ده ها میلیون دلار پول واکسن آنفلوآنزا مانع از صدور آن به ایران شد و حتی منابع مالی ما را در یک دزدی آشکار بلوکه کرد.

خطیب جمعه زرندیه گفت: در موضوع کرونا هم نخست با هدف صیانت از امنیت بیولوژیک ملت ایران، اعتمادی به انگلستان و امریکا که سابقه تروریستی و تروریست پروری آنها محرز است، وجود ندارد و دوم اینکه اگر درخواست می کردیم و هزینه های آن را نیز می پرداختیم به احتمال زیاد همان اتفاقی می افتاد که در زمینه سفارش برای واکسن آنفلوآنزا رقم زدند.

وی افزود: کشور هایی هم که واکسن ساخت آمریکا را وارد و به مردم خویش تزریق نمودند نیز به واسطه عوارض فراوان از جمله خطر مرگ بعد از تزریق از کار خود پشیمان شدند.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (454 نظر) نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (305 نظر) رهبر معظم انقلاب خطاب به پدر عروسشان: تمام زندگی ما غیر از کتابهایم، یک وانت لوازم کهنه است پولی برای خرید خانه پسرم ندارم /صداقت و ساده زیستی رهبری ... (213 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (123 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (16 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (14 نظر) خلاقیت منحصر بفرد و نوآورانه شهرداری همدان در نصب مجسمه های شاه و سرباز هخامنشی در حال بیرون آمدن از خاک+ویدیو / احسنت به این ذهن (9 نظر) رخت عزای متفاوت فرزاد حسنی، داوود سریال قطب شمال در مراسم تشییع مادرش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (9 نظر) چهره غمزده علیرضا کمالی، احسان سریال لحظه گرگ و میش در مراسم تشییع حسام محمودی/ برای مُردن خیلی جوون بود+عکس (9 نظر) سهم پسر سوم رهبر معظم انقلاب از آقازادگی +عکس/ تصویری قابل تامل و تحسین برانگیز (8 نظر) چهره خندان و ظاهر متین و باوقار بازیگران زن در دیدار با حسن روحانی+عکس/ از الهام حمیدی و شبنم قلی خانی تا خواهران اسکندری ستاره و لاله (8 نظر) (عکس) خلاقیت یک هنرمند خوش ذوق با سنگ های موجود در طبیعت/هزار آفرین به این ذهن خلاق (7 نظر) خوانندگی پراحساس و عاشقانه آهنگ بیا برگرد در کنسرت معرکه رضا گلزار/ قدرت صداش بیستِ بیست+ویدیو (7 نظر) نگاهی به دیزاین میز عزای ساده مادر محسن کیایی، مجری خوش خنده صداتو در خانه اش +عکس/ قاب عکس، شمع مشکی، گل و کیک یزدی (7 نظر) نگاهی به کیک تولد قلبی شکل مادر عینکی سردار آزمون ؛ انتخاب کیک سوپر استار فوتبال منحصر بفرد است (6 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
منتخب روز   
واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان سکانسی از سریال پُرحاشیه این روزها؛ زمین خوردن ثریا در سریال در انتهای شب/ شما چه حِسی داشتین؟ تئوری رنگ قرمز ناگهانی در دکوراسیون منزل ؛ به دیزاین خونتون یه چیز قرمز اضافه کنین تا تاثیرشو ببینین (عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند