دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

لاپورتا: بارسا هیچ برنامه‌ای برای بازگشت مسی ندارد 

سه شنبه، 09 فروردین 1401
کد خبر: 198274
ساعدنیوز: خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا، تمامی شایعات درباره احتمال بازگشت لیونل مسی به این تیم را تکذیب کرد.

به گزارش سایت خبری ساعدنیوز به نقل از ورزش سه، مسی تابستان گذشته پس از سال ها حضور در بارسلونا از این باشگاه جدا شد و با امضای قراردادی دو ساله با باشگاه پاری سن ژرمن به عنوان بازیکن آزاد به این تیم پیوست.
با این حال این انتقال مطابق انتظار هیچ یک از طرفین پیش نرفت و این ستاره آرژانتینی نتوانست انتظارات را در این تیم برآورده کرده و درخشش سابق را در پارک دو پرنس داشته باشد. پی اس جی در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان برابر رئال مادرید حذف شد و کار به جایی رسید که مسی در ورزشگاه خانگی این تیم از سوی هواداران هو شد.
همین باعث شد که شایعات بسیاری درباره احتمال بازگشت این بازیکن به نوکمپ به گوش برسد. بازیکنانی چون دنی آلوس و پدری نیز این مسئله را مطرح کرده بودند اما به نظر می رسد که این باشگاه چنین تصمیمی ندارد.
لاپورتا در گفتگو با RAC1 در این باره اظهار داشت:« من هیچ پیامی از طرف مسی یا نزدیکان او درباره احتمال بازگشت به بارسلونا دریافت نکرده ام. ما تا به امروز هیچ بحثی درباره چنین موضوعی با هیچکس نداشته ایم. من دیگر مانند قبل رابطه نزدیکی با مسی ندارم. جدایی او باعث شد که بیشتر از جنبه ورزشی، از نظر شخصی و خانوادگی احساس بدی داشته باشم.»
رییس باشگاه بارسلونا با تاکید بر این که تصمیم دارد تا تیم جدیدی بسازد، اضافه کرد:« ما هیچ تصمیمی برای بازگرداندن مسی ندارم. ما در حال ساخت تیمی تازه هستیم که ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه است. اگرچه که لئو همیشه لئو است و همیشه یک قهرمان به حساب می آید. مطمئنا جدایی برای او هم آسان نبوده اما این شرایط رخ داد. من به شرایط مالی باشگاه فکر کردم و نتوانستم بارسا را با ریسک بیشتری مواجه کنم. فکر می کنم ما کاری که مجبور به انجام آن بودیم را انجام دادیم.»


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
مراحل اکسپت مقاله
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
تبدیل پایان نامه به مقاله !
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟