لیفت نخ سینه چیست ؟

  یکشنبه، 01 فروردین 1400   زمان مطالعه 4 دقیقه
لیفت نخ سینه چیست ؟
مشکل افتادگی و آویزان بودن سینه ها در بسیاری از خانم ها پس از اتمام دوران جوانی به وجود می آید که عمده دلایل آن افزایش سن و پیری، شیردهی به نوزاد، بزرگی و سنگین بودن سینه ها و همچنین برخی بیماری ها می باشد.

لیفت نخ سینه چیست و چگونه انجام می شود؟

مشکل افتادگی و آویزان بودن سینه ها در بسیاری از خانم ها پس از اتمام دوران جوانی به وجود می آید که عمده دلایل آن افزایش سن و پیری، شیردهی به نوزاد، بزرگی و سنگین بودن سینه ها و همچنین برخی بیماری ها می باشد.

لیفت نخ سینه به طور کلی به معنای بالا کشیدن و لیفت کردن سینه ها با استفاده از نخ ها مخصوص که از آن برای بالا نگه داشتن فرم سینه ها استفاده می شود. این روش در سال های اخیر توسط بسیاری از کلینیک ها و پزشکان به عنوان یک روش کم خطر و کارساز شناخته شده است و لیفت با نخ را در بسیاری از کلینیک ها برای فرم دهی سینه ها استفاده می کنند.

در واقع لیفت نخ جایگزین جراحی لیفت سینه و ماموپلاستی شده است اما تفاوتی که با جراحی دارد این است که لیفت به صورت دائمی نیست و برای تثبیت نتیجه ممکن است نیاز باشد چندین بار لیفت انجام شود.

انجام لیفت سینه به دلیل این که از سوزن برای انجام آن استفاده می کنند دارای مقداری درد می باشد و به همین علت پزشک از دارو های بی حس کنند برای بی حس کردن ناحیه سینه ها استفاده می کند تا عمل لیفت نخ به خوبی و بدون درد برای بیمار انجام شود.

پس از آن معمولا پزشک متخصص نقاط و خطوطی را بر روی سینه ها مشخص می کند تا به خوبی نقاطی که تحت درمان قرار می گیرد به خوبی مشخص باشد. پس از آن پزشک با استفاده از یک سرنگ کوچک که نخ های مخصوص درون آن قرار گرفته اند، نخ ها را در نقاط مشخص شده وارد می کنند و با این کار باعث بالا کشیده شدن بافت سینه با استفاده از نخ می شوند.

در نهایت نیز پس از اتمام مراحل فوق پزشک سرنگ ها را از داخل بافت خارج می کند. لازم به ذکر است که در لیفت سینه با نخ به هیچ وجه از دارو های بیهوشی که دارای عوارض جانبی می باشند استفاده نمی شود و همچنین در لیفت نخ سینه از بخیه استفاده نمی شود و هیچ گونه جای زخم و اسکار باقی نخواهد ماند.

انجام لیفت سینه با نخ

در این جراحی در ابتدا جراح نواحی مورد نظر را علامتگذاری می کند، این جراحی نیاز به دقت بالای جراح دارد، سوراخ های مورد نیاز در نواحی علامتگذاری شده به منظور قرار دادن نخ های مورد نظر که سازگاری کامل را با بدن انسان دارد و حساسیت و عفونتی را برای بیمار بوجود نمی اورد ایجاد می شود . با استفاده از این نخ ها لیفت سینه صورت می گیرد و فرم زیبایی در سینه ایجاد می گردد .

لیفت سینه با نخ روش کم تهاجمی می باشد که تحت بی حسی موضعی انجام می گیرد .بعد از لیفت سینه با نخ عوارض خاصی ایجاد نمی شود، در این جراحی برش هایی که برای عبور نخ ها ایجاد می شود بسیار ریز می باشد و اسکار را از خود باقی نمی گذارند .لیفت با نخ سینه یکی از بهترین روش ها برای بالا کشیدن سینه می باشد، در افرادی که سینه های افتاده دارند و این امر موجب کاهش اعتماد بنفس و برهم خوردن تناسب اندام آن ها شده است بسیار توصیه می شود .نخ های مورد استفاده در این جراحی سازگاری کامل را با بدن دارند و باعث بروز هیچ گونه عفونتی نمی شود . مشاهده اندکی تورم و کبودی بعد از لیفت سینه با نخ طبیعی است از کمپرس یخ می توانید استفاده نمایید تا تورم و کبودی را کاهش دهید .

لیفت سینه با نخ چه تاثیری بر افتادگی سینه دارد؟

تا کنون روش های فراوانی برای درمان افتادگی سینه کشف و پیشنهاد شده است که اکثر آنها نتیجه دلخواه را حاصل نمی کردند و یا آنکه خطر آفرین بوده اند، اما درطی سال های اخیر روشی تحت عنوان لیفت با نخ پیدا شده است که به سرعت به محبوب ترین روش لیفت صورت و بدن تبدیل شده است.

لیفت با نخ یک جراحی زیبایی کم تهاجمی است که تاثیر بی نظیری بر جوانسازی و لیفت بافت ها دارد.

لازم به ذکر است که در جراحی لیفت سینه با نخ عوارض و خطرات بسیار کمی وجود دارد و بیمار بعد از گذراندن دوران نقاهت کوتاهی به نتیجه دلخواه خود خواهد رسید.

در این روش به کمک چند بخیه کوچک که در بافت نرم سینه قرار می گیرد، سینه به سمت بالا کشیده می شود و افتادگی بافت نیز از بین می رود.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
دورهمی صمیمی شهید رئیسی با سعید جلیلی در اتاق کارش و ناهار ساده آن ها با نان خالی و بیسکوئیت+ویدئو/سفره غذایی که سادگی چاشنی اصلی آن بود... (38 نظر) رونمایی از خواهر باکلاس فاطمه گودرزی، توران سریال لحظه گرگ و میش/ مگه داریم انقد شباهت+عکس (29 نظر) خلاقیت های زیبا و رنگارنگ یک مادر ایرانی با قوطی شیرخشک/ هنر نزد ایرانیان است و بس+عکس (29 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز اوستا بنا برای حفظ پرندگان از گرما و سرما/ اشک تو چشم آدم جمع میشه+ویدئو (28 نظر) تور عروس و آرایش شبیه عروس، ترکیب جدید بهاره رهنما برای جدیدترین استوری اش بعد از بازگشت از کربلا+ عکس (24 نظر) خلاقیت خنده دار پدر ایرانی با پارک زانتیا وسط پذیرایی خانه اش حماسه ساز شد+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت🤣 (24 نظر) نگاهی به حلقه ازدواج شلوغ و زیبای آزاده نامداری و همسرش با نگین های ظریف/ چه سلیقه منحصر به فردی+عکس (19 نظر) کیک تولد باکلاس و 2 بعدی پسر حامد آهنگی برای تولد 10 سالگیش/ مبارکا باشه+ عکس (20 نظر) آشتی کردن آشا محرابی، فروغ سریال هشت‌ونیم دقیقه با پدرش بعد از 40 سال (17 نظر) محمدباقر قالیباف: من برای دخترم جایی عروسی گرفتم که همه کارمندان شهرداری مراسم می گیرند دو نوع بیشتر غذا سفارش ندادم ... +ویدئو (16 نظر) رونمایی شهاب حسینی از جدیدترین عکس فرزاندان خودش و همسر سابقش/ آقا پسرشون بزرگ تر از خودشونن (13 نظر) دورهمی خانوادگی علی دایی در خانه ابدی پدرش +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (13 نظر) (عکس) ماشین های شیک و باکلاس سهیلا منصوریان، بانوی قهرمان ووشو و دارنده مدال طلای بازیهای آسیایی 2024👌 (14 نظر) جشن تولد مفصل و شاهانه بهاره رهنما با حضور دختر اروپا نشینش+عکس/ از تدارک کیک به شکل قو تا چیدمان میزها با انواع و اقسام خوردنی ها به شکل سوپرمارکتی😍 (12 نظر) آشپزی سرصبحی مینا مختاری همسر کدبانو و شیک بهرام رادان/ ماشاءالله با یه بچه کوچیک غذاهای جورباجور هم میپزه+عکس (12 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فال روزانه امروز یکشنبه 3 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 3 تیر 1403
محسن تنابنده: برای صحنه های کُشتی گرفتنم در سریال پایتخت 11 کیلو وزن کم کردم!/ روایت نقی معمولی از آسیب های وارده بر بدنش طی فیلمبرداری از کُشتی گرفتنش
مرگ 2 کودک هنگام تمرین تیراندازی پسر جوان
فال ابجد روزانه یکشنبه 3 تیر 1403
فال انبیاء روزانه یکشنبه 3 تیر ماه 1403
دانلود آهنگ جدید «میزنم قدم» مسعود صادقلو+فیلم/ ببین هم واسه تو آدم زیاده هم واسه من ...
نگاهی به اتاق خواب هنری و ساده نیما شعبان نژاد+عکس/چقدرم شلخته و شلوغ و پلوغه...
حکم اعدام توماج صالحی لغو شد
عیادت رهبر معظم انقلاب از همسرشان در بیمارستان دولتی/ 20 روز بستری به صورت ناشناس و احوالپرسی رهبری در آخرین روز حضور همسرشان در تخت بیمارستان
فال قهوه با نشان روز یکشنبه 3 تیر ماه 1403
تذکر جدی رهبر انقلاب به هر 6 کاندیدای ریاست جمهوری: از اظهارات دشمن شادکن پرهیز کنید
فال حافظ با تفسیر امروز یکشنبه 3 تیر 1403 + فیلم
بیوگرافی و زندگی نامه شخصی مسعود پزشکیان/روایتی از دنیای پزشکی تا دنیای سیاست+ فیلم و عکس‌های جالب
این زن خاطرات دوران جنینی‌ خود را در شکم مادرش به یاد دارد😲