لوازم آرایش یک خانم شاغل که همیشه باید با خود داشته باشد

  چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403   زمان مطالعه 5 دقیقه
لوازم آرایش یک خانم شاغل که همیشه باید با خود داشته باشد
مطمئنا می‌دانید که انتخاب لباس برای محل کار آسان نیست. شما باید با توجه به جلسات و مناسبت های خاص، لباس‌های روزانه خود را انتخاب کنید. همچنین شما باید به نحوه آرایش خود نیز دقت کنید. گاهی کاملا ناگهانی نیاز به لوازم آرایشی دارید. در این مطلب از ساعد نیوز به لوازم آرایش یک خانم شاغل دقت کنید که باید همیشه با خود داشته باشد.

لوازم آرایش یک خانم شاغل


باید گفت هرچند در انتخاب لباس می‌شود زیاد هم سخت نگرفت، اما در مورد آرایش این طور نیست. باید دقت کنید تا آرایش کم یا زیاد نباشد. معمولا اکثر زنان شاغل هنگام آماده شدن برای رفتن به محل کار در مورد استفاده از محصولات آرایشی، سردرگم می شوند. این که کدام سایه می‌تواند مناسب محل کار، پوست صورت و رنگ چشم ها باشد، یا هر چیز دیگری. ما در این مطلب سعی کرده ایم تا همه این ابهامات را حل کنیم و بگوییم کیف لوازم ضروری آرایش شما باید شامل چه مواردی باشد.

کانسیلر در کیف لوازم آرایش یک خانم شاغل


کانسیلر محصولی فوق العاده است، زیرا می تواند تقریبا تمام عیب های روی پوست را پنهان کند. از حلقه‌های تیره و لکه‌ها گرفته تا رنگ پوست و منافذ ناهموار را می‌توانید با کانسیلر پنهان کنید. بنابراین اگر بعد از استفاده از کرم بی بی متوجه چند نقص روی پوست خود شدید. به سادگی مقداری کانسیلر بردارید. و به آرامی فقط روی همان قسمت هایی که نیاز به پوشاندن دارند، بمالید و مخلوط کنید. با استفاده از انگشتان خود کانسیلر بزنید تا ظاهری کاملا طبیعی به آرایش خود بدهید. زیرا گرمای انگشتان شما به ترکیب بهتر کانسیلر کمک می کند و ظاهری بی عیب و نقص به شما می دهد.

لوازم آرایش یک خانم شاغل شامل رژگونه است


حالا که پایه آرایشی خود را انجام داده اید، یک رژگونه صورتی ملایم یا رنگ خنثی را روی گونه هایتان بزنید. این مرحله کوچک و در عین حال ضروری آرایش شما باعث می شود چهره روشن تر و شاداب تر به نظر برسد. کمی رژگونه برجستگی گونه شما را نمایان کرده و به چهره شما ظاهری رسمی تر می بخشد. اگر هنوز رژگونه نخریده اید یا تمام شده است. رژ لب کالباسی، مات یا صورتی-هلوی خود را بردارید و از آن به عنوان جایگزینی برای رژگونه استفاده کنید. مقداری از آن را روی نوک انگشت خود بمالید، و به آرامی روی سیب گونه خود ضربه بزنید. سپس کاملا ترکیب و مخلوط کنید تا گونه های برجسته و کاملا طبیعی داشته باشید.

لوازم آرایشی

خط چشم


با استفاده از خط چشم چشمان خود را به سادگی زیبا کنید. اما به یاد داشته باشید که خط چشم مشکی ضخیم و سایه چشم های براق برای یک جشن شب دخترانه زیباست. چنین آرایشی جایی در روتین آرایش اداری شما ندارند. استفاده از سایه چشم اختیاری است. اما اگر می‌خواهید از آن استفاه کنید، از سایه‌های ملایم استفاده کنید، ترجیحا قهوه‌ای، برنزی یا موارد مشابه. چشمان خود را با استفاده از سرمه و خط چشم برجسته تر کنید، اما خط چشم را نازک و دقیق بکشید. چیزی که نه بیش از حد چشمگیر نه زیاد کم رنگ باشد. یک خط دقیق خط چشم، صورت شما را مرتب‌تر نشان می‌دهد و حس خوبی در شما ایجاد می‌کند. اگر دوست دارید از ریمل برای پایان دادن به آرایش چشم خود استفاده کنید. اما به یاد داشته باشید که زیاده روی نکنید.

رژ لب کرمی


شاید بدانید اما خوب گفتن آن حالی از لطف نیست. رژ لب‌های کرمی و نزدیک به رنگ لب، که تنها باعث پر رنگ شدن رنگ طبیعی لب های شما می‌شود. برای آرایش اداری مناسب هستند. انتخاب بافت مناسب رژ لب نیز مهم است، رژ لب‌های مات می‌توانند لب‌های شما را خشک نشان دهند، در حالی که رژ لب‌های براق می‌توانند ظاهری معمولی به چهره شما بدهند. اما خوب رژ لب های براق می‌تواند اطراف لب شما پخش شود. تعادل آرایش خود را با رژ لب کرمی حفظ کنید. از رنگ‌های روشن اجتناب کنید، اگر رنگ های کرمی و کالباسی را دوست ندارید، به سراغ رنگ‌های صورتی ملایم بروید. همچنین همان رنگ رژ لب را در کیف خود داشته باشید تا بتوانید پس از صرف غذا دوباره از آن استفاده کنید. مسلما دوست ندارید رژ لبتان پاک شود.

لاک ناخن


دوستداران لاک ناخن باید آزمایش طراحی ناخن های خود را به آخر هفته ها موکول کنند. زیرا ناخن های براق و خیره کننده که جلب توجه زیادی می‌کند، برای محل کار مناسب نیست. شما نمی خواهید مردم شما را از روی رنگ ناخن هایی که در محل کار استفاده می‌کنید، بشناسند. اول از همه، ناخن های خود را مرتب و تمیز نگه دارید، آن ها را مرتبا مانیکور کنید. و از سایه هایی مانند صورتی روشن و خنثی استفاده کنید. زیرا این رنگ ها عالی به نظر می رسند و باید گفت تقریبا با هر لباسی ست می شوند. بنابراین مجبور نیستید هر روز رنگ ناخن خود را تغییر دهید. با این حال، این به محل کار شما نیز بستگی دارد. اگر در محیطی خلاقانه مانند رسانه یا صنعت مد کار می کنید، همیشه می توانید رنگ های خیره کننده مانند قرمز، پاستلی … را انتخاب کنید.

اسپری بدن


مطمئنا شما آخر آماده شدن از عطر محبوب خود استفاده می‌کنید. زیرا در طول روز گشت و گذار منجر به عرق بدن و بوی بد می‌شود. برای همین بهتر است از یک عطر یا اسپری استفاده کنید. برخی از عطرها ممکن است برای یک محیط اداری رایحه قوی داشته باشد، بنابراین به جای آن همیشه یک بادی میست در کیف خود داشته باشید. و آن را روی مچ دست و گردن خود اسپری کنید تا مطمئن شوید بدن شما بوی خوبی دارد. شما می توانید عطرهای تک ماده ای مانند وانیل یا چیزهایی بر پایه گل را نیز انتخاب کنید. مهم نیست که چه چیزی را انتخاب می کنید. به این نکته توجه کنید که رایحه عطر در حالی که باید ماندگاری بالا داشته باشد، اما نباید زیاد قوی و تند باشد.

قوانینی که باید در مورد آرایش اداری رعایت کنید


  • به دنبال محصولات با ماندگاری بالا باشید، تا زمان خود را صرف تجدید دوباره آن نکنید.

  • هنگام خرید لوازم آرایش به نوع پوست خود توجه کنید. از محصولات آرایشی کمدوژنیک که می توانند منافذ را مسدود کرده و منجر به مشکلات پوستی شوند، خودداری کنید.

  • فراموش نکنید که سیاهی دور چشم را به درستی کرم پودر بزنید تا روشن به نظر برسد و با رنگ بقیه صورت شما هماهنگ باشد


1 دیدگاه
  دیدگاه ها
امیر عباس
1 ماه پیش

اگر مجبور نیستید کار نکنید که همه درآمدتون بدین آرایش خودتون و مهد کودک بچه‌ها تون بشینید خونه بچه‌ها تون خودتون بزرگ کنید نه خودتون زحمت بندازید نه مردها رو به گناه بندازید
پربحث های هفته   
دورهمی صمیمی شهید رئیسی با سعید جلیلی در اتاق کارش و ناهار ساده آن ها با نان خالی و بیسکوئیت+ویدئو/سفره غذایی که سادگی چاشنی اصلی آن بود... (86 نظر) مراسم تشییع پدر علی دایی، با حضور چهره های سرشناس و فوتبالی +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (53 نظر) نگاهی به دکوراسیون شیک و اروپایی مراسم سومین سالگرد ازدواج سوگل طهماسبی با رونمایی از تم آبی رنگِ خاصِ جشن+عکس/ مثل همیشه متین و باوقار (38 نظر) خلاقیت خنده دار پدر ایرانی با پارک زانتیا وسط پذیرایی خانه اش حماسه ساز شد+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت🤣 (31 نظر) خلاقیت های زیبا و رنگارنگ یک مادر ایرانی با قوطی شیرخشک/ هنر نزد ایرانیان است و بس+عکس (28 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز اوستا بنا برای حفظ پرندگان از گرما و سرما/ اشک تو چشم آدم جمع میشه+ویدئو (22 نظر) ناگفته های رهبر معظم انقلاب از کودکی و پدر و مادرشان/ از شعر و قرآن خوانی تا خاطره روز اول مدرسه و والیبال بازی کردن در کوچه (21 نظر) کیک تولد باکلاس و 2 بعدی پسر حامد آهنگی برای تولد 10 سالگیش/ مبارکا باشه+ عکس (21 نظر) نگاهی به حلقه ازدواج شلوغ و زیبای آزاده نامداری و همسرش با نگین های ظریف/ چه سلیقه منحصر به فردی+عکس (19 نظر) آشتی کردن آشا محرابی، فروغ سریال هشت‌ونیم دقیقه با پدرش بعد از 40 سال (18 نظر) کیک تولد باکلاس و 2 بعدی احسان علیخانی برای تولد 37 سالگیش/ مبارکا باشه+ عکس (12 نظر) آشپزی سرصبحی مینا مختاری همسر کدبانو و شیک بهرام رادان/ ماشاءالله با یه بچه کوچیک غذاهای جورباجور هم میپزه+عکس (12 نظر) دورهمی خانوادگی علی دایی در خانه ابدی پدرش +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (11 نظر) (عکس) ماشین های شیک و باکلاس سهیلا منصوریان، بانوی قهرمان ووشو و دارنده مدال طلای بازیهای آسیایی 2024👌 (11 نظر) کیک تولد خاص و چند بعدی آیسان آقاخانی برای تولد آقا رضا گلزار/ خوشمزه به نظر میرسه+عکس (11 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
5 فیلم مهم لیلا حاتمی که حتما باید دید+عکس
جاری‌ حسود زندگی زن جوان را نابود کرد/ عروس یکی‌یکدانه خانواده با خاک یکسان شد
فال ابجد روزانه جمعه 1 تیر 1403
فال روزانه امروز جمعه 1 تیر ماه 1403
فال قهوه با نشان روز جمعه 1 تیر ماه 1403
فال انبیاء روزانه جمعه 1 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 1 تیر 1403 + فیلم
فال شمع روزانه امروز جمعه 1 تیر 1403
روایت رهبر معظم انقلاب از روزی که فلک و قصاص شد!
لیست کاملی از بازیگران معروفی که از همسرانشان طلاق گرفتند/ از مهدی پاکدل تا پژمان بازغی و رامبد جوان+عکس
محمد فاضلی سکوت را شکست؛ من رفتنی‌ام، ایران تو بمان
حمله عجیب همراه بیمار داغ دیده به دماغ تکنسین اورژانس/ وقتی موقع رفتن به سرکار شانستو با خودت نمیبری😂
داغ داغ/ قیمت همستر کامبت در صرافی kucoin اعلام شد/ بنظرتون کوبیدن رو شکم همستر اینقدری ارزش داره؟
لیست کامل پرفروش ترین فیلم های سینمای ایران در یک ماه اخیر/ از تمساح خونی جواد عزتی تا مست عشق و سال گربه+عکس
فراری دادن جوانان از سواحل با موسیقی کلاسیک!