لیست بهترین تولید کننده ساندویچ پانل ها در ایران

  شنبه، 18 فروردین 1403   زمان مطالعه 7 دقیقه
لیست بهترین تولید کننده ساندویچ پانل ها در ایران
با توجه به مقاومت ساندویچ پانل‌ها در برابر زلزله به دلیل سبکی و انعطاف‌پذیری و همچنین تنوع بالا آنها در طرح و رنگ، به‌کارگیری این محصول در ساخت انواع سازه‌ها در کشور گسترش‌یافته است. امّا بهترین تولید کننده ساندویچ پانل‌ها در ایران کدام است؟

تولیدکنندگان مختلفی در کشور برای ساخت این محصول از پیش‌ساخته فعالیت می‌کنند و این تنوع و گستردگی باعث شده تا یافتن محصولات باکیفیت، مرغوب و مطابق با پروژه گاهی سخت شود. لیستی از برترین تولیدکنندگان داخلی ساندویچ پانل را در ادامه آورده شده است تا روند انتخاب آسان‌تر شود.

آریا بارون توس بهترین تولید کننده انواع ساندویچ پانل ها در ایران است.

ساندویچ پانل و انواع آن توسط بهترین تولیدکنندگان

اگر قصد ساخت یک سازه سبک و کارآمد را داشته باشید، قطعاً به دنبال مصالحی مناسب هستید. ساندویچ پانل یکی از انواع مصالح ساختمانی پیش‌ساخته است که از سه لایه (شامل دو ورق و یک عایق) تشکیل می‌شود. وزن کم، عایق‌بندی، مقاومت بالا و نصب آسان از ویژگی‌های آن است. بهترین تولید کننده ساندویچ پانل‌ها در ایران، انواع مختلفی از ساندویچ پانل را تولید می‌کند تا بتواند نیاز بازار را تامین کند.

ساندویچ پانل ها بهترین گزینه ساخت و ساز سریع و کم هزینه هستند. زیبایی و کیفیت بالایی دارند و برای سفارش و خرید حتما از بهترین تولید کننده ساندویچ پانل را تهیه کنید.

برحسب کاربرد می‌توان ساندویچ پانل‌ ها را به این صورت دسته‌بندی کرد:

  • ساندویچ پانل دیواری

  • ساندویچ پانل سقفی

  • ساندویچ پانل سردخانه‌ای

  • ساندویچ پانل‌های سوله

  • ساندویچ پانل کلین روم

ساندویچ پانل‌ ها نسبت به مصالح سنتی مانند آجر و بلوک قیمت مناسب‌تری دارند و همچنین می‌توانند به‌عنوان عایق حرارتی و صوتی در ساخت انواع سازه‌های پیش‌ساخته مانند کانکس و کانتینر نیز استفاده شوند.

انتخاب پانل مناسب نه‌تنها بر حسب ظاهر بلکه باید باتوجه‌به مواد اولیه و تجهیزات کارخانه انجام شود. بسیاری از تولیدکنندگان برتر دارای نمایشگاه‌های دائمی هستند و این امکان را فراهم می‌سازند تا بتوانید محصولات را پیش از خرید مشاهده کرده و از کیفیت و صحت آنها مطمئن شوید.

ساندویچ پانل (Sandwich Panels)

1- آریا بارون

یکی از بهترین تولیدکنندگان ساندویچ پانل در ایران است که انواع پانل‌های گفته شده در بالا را با مرغوب‌ترین مواد و به‌کارگیری متدهای روز دنیا، طراحی و تولید می‌کند.

مجموعه آریا بارون، بهترین تولید کننده ساندویچ پانل‌ها در ایران از استاندارد CE اروپا پیروی می‌کند. تمامی محصولات به وسیله ماشین‌آلات پیشرفته و تمام‌خودکار با مواد اولیه با کیفیت تولید می‌شوند. مراحل طراحی و تولید تحت نظر مهندسان ماهر و با تجربه انجام می‌شود تا محصولات با دقت تمام عرضه شوند.

این مجموعه که در شهر مشهد واقع شده در سال‌های اخیر به‌عنوان واحد نمونه صنعت کشور و استان و واحد برتر مرکز تحقیق و توسعه معرفی شده است. آریا بارون توس از تولیدکنندگان برتری است که علاوه بر ارائه محصولات در بازار داخلی، آن را به دیگر کشورها نیز صادر می‌کند. علاوه بر تولید انواع پانل، این شرکت به طراحی و ساخت کانکس و خانه‌های پیش‌ساخته نیز می‌پردازد.

شماره تماس: 05136228800

ساندویچ پانل (Sandwich Panels)

2- آریا پانل

شرکت آریا پانل، بهترین تولیدکننده ساندویچ پانل‌ ها در ایران است که علاوه بر شهر مشهد در چندین شهر دیگر ایران نیز شعبه دارد و این دسترسی به محصولات را آسان‌تر می‌کند. این مجموعه روزانه چند صد متر ساندویچ پانل را طراحی و تولید می‌کند تا نیاز روز بازار را تامین کرده و به‌کارگیری از ساندویچ پانل را گسترش دهد.

شعبه اصلی شرکت آریا پانل نیز، در شهر مشهد واقع شده است. کارخانه ساندویچ پانل این شرکت به دو صورت خط پیوسته و ناپیوسته فعالیت می‌کند. این مجموعه دارای یک سایت رسمی است که شما می‌توانید کاتالوگ انواع پانل‌ها و محصولات پیش ساخته دیگر تولید شده توسط این شرکت را در آن مشاهده کنید. این شرکت پانل‌های سفارشی با ابعاد دلخواه مشتری را نیز تولید می‌کند. پس اگر طرح خاصی را مد نظر دارید، خوب است با کارشناسان مجموعه در تماس باشید.

ساندویچ پانل (Sandwich Panels)

3- پانل بارون

کارخانه پانل بارون فعالیتش را در سال 1398 در شهر مشهد آغاز کرد. از آن زمان تا به امروز این کارخانه سالانه میلیون‌ها مترمربع پانل‌های درجه یک را برای ارائه در بازار تولید کرده است. کارخانه این شرکت در زمینی به مساحت شصت هزار مترمربع و زیربنای بیست هزار مترمربعی بنا نهاده شد.

یکی از نکات مثبت پانل بارون به عنوان بهترین تولید کننده ساندویچ پانل‌ها در ایران، به‌کارگیری از ماشین‌های صنعتی و دستگاه‌های حرفه‌ای است. دستگاه‌های برش، ساخت و تزریق فوم به صورت دقیق توسط ماشین‌آلات صنعتی به روز موجود در کارخانه پانل بارون انجام می‌شوند.

شرکت پانل بارون انواع ساندویچ پانل‌های سقفی، دیواری، سردخانه و کلین روم را به درخواست مشتریان طراحی و تولید می‌کند. اگر به رنگ یا عایق خاصی نیاز دارید، پیشنهاد می‌کنیم با کارشناسان پانل بارون در میان بگذارید.

مراحل تولید ساندویچ پانل

توضیحات

آماده سازی مواد اولیه

شامل آماده سازی ورق‌های فلزی، فوم عایق و مواد دیگر

برش ورق‌ها

در ابعاد استاندارد یا مورد نظر کارفرما

تزریق فوم

تزریق فوم بین دو ورق فلزی دلخواه

پرس کردن

ساندویچ پانل تحت فشار پرس قرار می‌گیرد

برش نهایی

در ابعاد دلخواه برش داده خواهد شد

بسته بندی

برای حمل و نقل به سراسر ایران در بسته بندی مناسب قرار می‌گیرد

ساندویچ پانل (Sandwich Panels)

شماره تماس: 09150020620

4- چیلان ساندویچ پانل

در شرکت ساندویچ پانل چیلان شما می‌توانید انواع ساندویچ پانل‌ها سقفی، سردخانه، کلین روم و دیواری را خریداری کنید. شرکت چیلان به طور خاص به عنوان برترین تولید کننده ساندویچ پانل‌های پلی‌اورتان در کشور شناخته می‌شود.

مجموعه چیلان نماینده رسمی فروش محصولات آریا بارون است و شما می‌توانید علاوه بر پانل‌های با کیفیت پلی اورتان، دیگر محصولات ساخته شده از پلی‌استایرن، پشم سنگ، آلومینیوم و... را از این مجموعه تهیه کنید. برای دریافت قیمت این محصولات و سفارش آنها تنها لازم است به وب‌سایت رسمی چیلان مراجعه کرده و از طریق شماره‌های تلفن با مشاوران فروش چیلان ساندویچ پانل در تماس باشید.

5- مدرن پانل

انواع ساندویچ پانل، درب سردخانه، کانکس، ساختمان پیش‌ساخته و سوله را می‌توانید در میان کاتالوگ محصولات شرکت مدرن پانل مشاهده کنید. مدرن پانل، نماینده رسمی بهترین تولید کننده ساندویچ پانل‌ها در ایران، آریا بارون است و شعبه‌های مختلفی در کشور دارد.

بیش از 10 سال است که از آغاز فعالیت شرکت مدرن پانل می‌گذارد و در حال حاضر در شهرهای تهران، همدان، مرکزی، قم و البرز حضور دارد.

مدرن پانل با هدف ارائه محصولات مرغوب در جای‌جای ایران تاسیس شد. اگر در تهران یا دیگر شهرهای معرفی شده هستید، به راحتی با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید تا بتوانید محصولات پیش‌ساخته را با قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه دریافت کنید.

شماره تماس: 02144004900

6- ماموت

کارخانه ساندویچ پانل ماموت در کرج واقع شده و دفتر فروش این مجموعه در تهران است؛ برای کارفرمایانی که قصد ساخت سازه‌های سبک در شهر تهران را دارند، دسترسی به این شرکت آسان خواهد بود. شرکت ماموت با نام‌های ماموت ساختمان و دنیای ماموت نیز شناخته می‌شود و در سه دهه فعالیت خود تمرکز خود را بر تولید محصولات در پنج دسته اصلی قرار داده است. محصولات شرکت ماموت شامل: ساندویچ پانل، تریلر، کانتینر، اتاق ایزوله و کانکس می‌شود.

شماره تماس: 02188109048

7- کبیر

شرکت کبیر پانل فعالیت خود را از سال 1384 آغاز کرد. انواع پانل‌های سقفی و دیواری در طرح‌ها و عایق‌های مختلف توسط این شرکت تولید می‌شوند. علاوه بر ساندویچ پانل‌های گالوانیزه، آلومینیوم و تولید ورق‌های فرم دارد، این شرکت انواع ورق‌های عرشه را نیز طراحی و تولید می‌کند.

توجه این شرکت بر تولید محصولاتی است که با محیط‌زیست سازگار باشند. این شرکت از گاز پنتان در تولید محصولات خود استفاده می‌کند که گفته می‌شود این گاز در صنایع به عنوان یک محصول حافظ محیط‌زیست شناخته شده است.

شماره تماس: 0212932

8- کیان

کیان پانل یکی از اعضای هلدینگ ساختمانی تیراژ است که در سال 1383 فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت با بیش از 15 سال سابقه در زمینه تولید و عرضه انواع ساندویچ پانل سقفی و دیواری، یکی از تولیدکنندگان شناخته شده در کشور ایران به شمار می‌آید. این شرکت از دانش فنی روز دنیا، تجهیزات مدرن و مواد اولیه مرغوب در راستای ارائه محصولاتی باکیفیت بالا و مطابق با استانداردهای جهانی استفاده می‌کند.

انواع ساندویچ پانل‌های سقفی، دیواری، سردخانه‌ای و برخی پانل‌های خاص آکوستیک و آنتی‌باکتریال در مجموعه کیان پانل طراحی و تولید می‌شوند.

شماره تماس: 9028258616

9 - مهدی

گروه صنعتی پانل مهدی (بنی کریم) از اولین تولیدکنندگان ساندویچ پانل با فوم‌های عایق پلی‌استایرن و xps در ایران بود. این مجموعه فعالیتش را از سال 1384 آغاز کرد و در حال حاضر در تهران فعالیت می‌کند. در حال حاضر علاوه بر پانل‌های استایرن، انواع ساندویچ پانل‌های پلی‌یورتان، پشم سنگ، گالوانیزه و... را نیز تولید می‌کند.

این شرکت علاوه بر ساخت انواع پانل‌ها و عرشه‌های فولادی در سال 1350 با همکاری شرکت pernator work آلمان به تولید چسب سیلیکون و انواع چسب ماستیک پرداخت.

شماره تماس: 02133932025

10 - فولاد پانل

اگر قصد خرید انواع ساندویچ پانل‌های سقفی، دیواری، سردخانه‌ای و کلین روم در استان اصفهان را دارید، فولاد پانل گزینه‌ای مناسبی برای شما خواهد بود. این شرکت انواع پانل‌های پلی‌استایرن و پلی‌اورتان را با رویکردی اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه ارائه می‌دهد.

در حال حاضر این شرکت به عنوان یکی از نمایندگان رسمی آریا بارون توس فعالیت می‌کند و محصولات این شرکت را علاوه بر استان اصفهان به چهارمحال‌وبختیاری و کهگیلویه و بویراحمد و استان فارس نیز عرضه و ارسال می‌کند.

فولاد پانل محصولات دقیق و مهندسی شده را برای ساخت انواع سازه‌های پیش‌ساخته مسکونی، اداری، تجاری، آموزشی و صنعتی ارائه می‌دهد.

شماره تماس: 09131175066


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
روایت سیدابراهیم رئیسی از خانه داری و آشپزی همسرش جمیله علم الهدی +ویدیو/ بعضی روزا غذا نبود و کیک و شیر میخوریم (214 نظر) روایت جالب شهید سید ابراهیم رئیسی از درس خواندن نوه هایشان در مدرسه دولتی/ رئیس جمهور ساده زیست و مردمی+ویدیو (155 نظر) دختر شهید سید ابراهیم رئیسی: ما تا 13 سالگی اجاره نشین بودیم+ویدئو (128 نظر) تابلو نقاشی چهره دلنشین سیدابراهیم رئیسی در خانه رئیس جمهور شهید+عکس (104 نظر) چهره های غمگین دختر سیدابراهیم رئیسی و پسر حسین امیرعبداللهیان در مراسم بزرگداشت پدرشان در دانشگاه+عکس (79 نظر) ناگفته هایی از ساده زیستی سیدابراهیم رئیسی؛ رئیس‌‌جمهوری که سال‌ها اجاره‌نشین بود! (65 نظر) سبک چیدمان وسایل دکوری برای ورودی خانه به سبک مینا مختاری همسر خوش سلیقه بهرام رادان+عکس/ به رخ کشیدن طراحی خانه به سبک اروپایی (66 نظر) گردنبند و دستبند طلای هادی چوپان با طرح نقشه ایران/ هادی چوپان و زرق و برق جواهراتش +عکس (53 نظر) رونالدو کچل کرد ؛ چهره ابرستاره فوتبال جذاب‌تر شد (44 نظر) نگاهی به خونه زندگی ساده و بدون تجملات سید ابراهیم رئیسی با رونمایی از عکس بزرگ آن شهید روی دیوار+عکس/ ساده زیستی سید محرومان ... (42 نظر) انتخاب هوشمندانه و تحسین برانگیز همسر و دختران سیدابراهیم رئیسی در عکس میز عزای رئیس جمهور شهید با مشهورترین قاب ایشان در سازمان ملل+ عکس (27 نظر) زیباترین اسم های فرزندان بازیگران ایرانی همراه با معنا/ از محسن تنابنده تا شهاب حسینی و ... (25 نظر) دکوراسیون شیک و اروپایی خانه شبنم قلی خانی با چیدمان مدرن و امروزی/ ماشاءالله چقدر خوش سلیقه+عکس (24 نظر) سلفی زیبای شبنم قلی خانی، یکتای سریال هشت و نیم دقیقه در ماشین/ مثل همیشه اصیل، شیک و باکلاس+عکس (22 نظر) خطر از بیخ گوش حامیم گذشت/ پایان 3 عمل موفقیت آمیز +جزئیات عمل (21 نظر)
دیگران می‌خوانند   
مدل ماشین قدیمی و کلاسیک بهرنگ علوی،فرزین سریال هشت‌ ونیم دقیقه با استایل دهه شصتی جذاب+عکس مدل مانتو مزونی و شیک شبنم قلی خانی یکتای سریال هشت‌ونیم دقیقه با طرح اصیل ایرانی+عکس گلوریا هاردی بازیگر سریال کیمیا در حال هم زدن دیگ آش نذری/ ساعد سهیلی چه همسر کدبانویی داره فال انبیاء روزانه سه شنبه 15 خرداد 1403 ماشین خارجی اتومات و زرد رنگ رضا گلزار در پارکینگ خونه اش/ این جت شخصیه یا ماشین؟ تولد نوزاد عجیب الخلقه با دو صورت و 4 چشم/ پشت پرده این تولد فاش شد+ فیلم خلاقیت خنده دار یک هم وطن ایرانی برای پیدا کردن صاحب طلاهای گم شده/ داداش این 15 سالو کجا بودی پس!! واکنش رامین رضاییان به خط خوردن از تیم ملی عکس پُر از احساس و سرشار از زندگی بهنوش طباطبایی با گل های آفتاب گردون/ خانوم بازیگر جوون تر از همیشه مار عظیم الجثه ای که 257 نفر را خورد ماجرای درگذشت همسر بشار اسد چیست؟ سوءاستفاده از دختر 20 ساله زنی که کشته شده بود ؛ کشف بقایای جسد در کوره زغال‌سازی/ مرد مخوف دستگیر شد حرکات جنون‌آمیز راننده پژو؛ حرکت روی دو چرخ!+ فیلم نوشته های نقی معمولی برای دل شکسته های استقلالی/ محسن تنابنده: از حقتان نگذرید وسواس و شیوه خاص ستاره سادات قطبی برای خرید روسری های باحجاب و شیکش/ بیچاره فروشنده!! +عکس کار عجیب مادر شوهر برای انتقام از عروسش نگاهی به کیک تولد باکلاس و 2 بعدی پسر فرناز رهنما، نسرین سریال هشت و نیم دقیقه برای تولد 2 سالگیش/ خانوم بازیگر چه کیکی پخته+ عکس فال ابجد روزانه سه‌شنبه 15 خرداد 1403 نگاهی به خونه زندگی لوکس و دلباز پژمان بازغی ، امیرتاجیک سریال هشت‌ونیم دقیقه با چیدمان شیک و لاکچری +عکس/چه مبلمان خوش رنگ و باکلاسی😍 فال حافظ با تفسیر سه شنبه 15 خرداد 1403 + فیلم فال قهوه با نشان روز سه شنبه 15 خرداد ماه 1403 تفریحات لاکچری سردار آزمون بازیکن تیم ملی ایران در استرالیا+عکس / چشم انداز زیبایش خیره تان می کند فوتبال حرفه ای منوچهر هادی و سیدجواد هاشمی با لباس مخصوص ورزشی در استادیوم فال روزانه امروز سه شنبه 15 خرداد ماه 1403 فال شمع روزانه امروز سه شنبه 15 خرداد 1403 نگاهی به ماشین لوکس و هوش پَران شبنم قلی خانی، یکتای سریال هشت و نیم دقیقه/ این ماشین نیست هواپیماست + عکس رونمایی از همسر و پسران محمود احمدی نژاد / یکی از پسرها کپی برابر اصل باباشه ظاهر متفاوت ستاره قطبی در اتاق گریم + عکس دانلود آهنگ جدید «رز سفید من» حامیم +فیلم/ اگه میتونستم تورو میچیدم…... دانلود آهنگ جدید "مسکن" حمید عسکری/ مسکنه واسه دردای من عشق تو چشمای عاشق تو...+فیلم رابطه پنهانی زن با دوست پسر سابقش با قتل خاتمه یافت نگاهی به حضور رهبر معظم انقلاب در مراسم تشییع امام خمینی(ره)+عکس 2 تصویر متفاوت و تکان دهنده از سید ابراهیم رئیسی در مراسم سالگرد امام خمینی (ره)+عکس/ تا چشم کار میکند جای تو خالیست ... سلفی جذاب و دلنشین احمدرضا عابدزاده و پسرش در آمریکا+عکس تصویری از قبا و نعلین امام خمینی (ره) در جماران +عکس خانم بازیگر جنجالی عاشق شد ؛ عاشق شدم، واویلا ! +عکس چرا کفن امام خمینی(ره) در روز تشییع تعویض شد؟/ ماجرای نامه به هاشمی‌رفسنجانی در جریان انتخاب رهبر سر زدن به علی انصاریان به سبک حسین سلیمانی +عکس/ جای خالی رفیق صمیمیش هیچوقت پر نمیشه حضور تازه عروس و داماد سینما در منزل سروش رفیعی بابت تبریک قهرمانی پرسپولیس+عکس جای خالی شهید رئیسی در جایگاه مراسم سالگرد رحلت حضرت امام (ره)+عکس
تیتر امروز   
واکنش رامین رضاییان به خط خوردن از تیم ملی
فال انبیاء روزانه سه شنبه 15 خرداد 1403
مار عظیم الجثه ای که 257 نفر را خورد
ماجرای درگذشت همسر بشار اسد چیست؟
سوءاستفاده از دختر 20 ساله زنی که کشته شده بود ؛ کشف بقایای جسد در کوره زغال‌سازی/ مرد مخوف دستگیر شد
فال روزانه امروز سه شنبه 15 خرداد ماه 1403
فال شمع روزانه امروز سه شنبه 15 خرداد 1403
دانلود آهنگ جدید «رز سفید من» حامیم +فیلم/ اگه میتونستم تورو میچیدم…...
دانلود آهنگ جدید "مسکن" حمید عسکری/ مسکنه واسه دردای من عشق تو چشمای عاشق تو...+فیلم
رابطه پنهانی زن با دوست پسر سابقش با قتل خاتمه یافت
فال ابجد روزانه سه‌شنبه 15 خرداد 1403
فال حافظ با تفسیر سه شنبه 15 خرداد 1403 + فیلم
فال قهوه با نشان روز سه شنبه 15 خرداد ماه 1403
چرا کفن امام خمینی(ره) در روز تشییع تعویض شد؟/ ماجرای نامه به هاشمی‌رفسنجانی در جریان انتخاب رهبر
رهبر انقلاب در حرم امام(ره): فلسطینی‌ها در طوفان الاقصی دشمن را به کنج میدان بردند
منتخب روز   
2 تصویر متفاوت و تکان دهنده از سید ابراهیم رئیسی در مراسم سالگرد امام خمینی (ره)+عکس/ تا چشم کار میکند جای تو خالیست ... سیر تحولات تیپ و استایل محمود احمدی نژاد در روز ثبت نام برای انتخابات ریاست جمهوری از سال 1384 تا 1403+عکس جایزه بزرگ خودرو اتومات و لوازم برقی دولت به مردم در صورت رعایت یک چیز+فیلم آشنایی با چهره 4 فرزند علی لاریجانی+عکس/ از پسر آخوند تا دختر پزشک حضور خبرنگار صداوسیما با کت و دامن کرم قهوه ‌ای در وزارت کشور برای پوشش اخبار انتخابات +عکس تفریحات سالم امیرمحمد یزدانی ستاره کشتی؛ از شکستن چوب هیزم تا دوستی با حیوانات و تیراندازی+ فیلم تیکه سنگین احمدرضا عابدزاده به کریم باقری/ ناراحتی کریم باقری از عقاب+ فیلم انتخاب هوشمندانه و تحسین برانگیز همسر و دختران سیدابراهیم رئیسی در عکس میز عزای رئیس جمهور شهید با مشهورترین قاب ایشان در سازمان ملل+ عکس روایت سیدابراهیم رئیسی از خانه داری و آشپزی همسرش جمیله علم الهدی +ویدیو/ بعضی روزا غذا نبود و کیک و شیر میخوریم سینه زنی شهید آیت الله آل هاشم در مراسم شاخسی (عزاداری شاه حسین گویان)+ویدئو/ لحظات تکان‌دهنده وداع پدر شهید مالک رحمتی با پسرش ... +ویدئو شهید آل هاشم، امام‌ شنبه تا جمعه!+ویدئو/پدر معنوی آذربایجان...