مایلی کهن: اینکه می‌گویند گابریله پین استقلال را قهرمان کرد خنده دار است

  سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ID  کد خبر 205648
مایلی کهن: اینکه می‌گویند گابریله پین استقلال را قهرمان کرد خنده دار است
ساعدنیوز: محمد مایلی‌کهن پیشکسوت فوتبال و بازیکن پیشین پرسپولیس در مورد شرایط لیگ برتر و تیم ملی صحبت کرد.

به گزارش سایت خبری ساعدنیوز به نقل از خبرورزشی، محمد مایلی کهن در خصوص عدم موفقیت پرسپولیس در کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر و نارضایتی هواداران این تیم اظهار داشت: از کدام عدم موفقیت حرف می زنید؟ پرسپولیس در حال حاضر دوم جدول است و در بدترین حالت نهایتش سوم جدول می شود، این را کجا اسمش را عدم موفقیت می گذارند؟ به نظر من تیم نتایج قابل قبولی گرفته است و مشکلی وجود ندارد و دلیل نارضایتی آنهایی که انتقاد می کنند را نمی دانم.

وی در مورد اینکه قهرمانی در پنج دوره پیاپی باعث شده هواداران پرسپولیس به چیزی کمتر از این قانع نباشند، گفت: قرار نیست یک تیم همیشه و هر فصل قهرمان شود. فوتبال است و رقابت و جذابیتش به همین است و اگر قرار بود یک تیم همیشه جام قهرمانی بالای سر ببرد که دیگر جذابیتی نداشت. همین منچستر یونایتد از وقتی آقای فرگوسن رفته چند سرمربی عوض کرده و چقدر هزینه خرید بازیکن کرده است؟ آیا توانسته جام بیاورد که از پرسپولیس انتظار دارید هر سال قهرمان شود؟ بله اگر موفق می شد و قهرمانی کسب می کرد خوب بود ولی تا همینجا هم عملکرد بدی نداشته است.

پیشکسوت فوتبال در مورد انتقاداتی که به برخی از بازیکنان پرسپولیس از جمله گلر این تیم و خریدهای خارجی تیم صورت می گیرد گفت: همین حامد لک که به خاطر چند اشتباه این همه مورد هجمه قرار گرفته است مگر فصل قبل در قهرمانی تیم نقش کمرنگی داشت؟ البته من از حامد لک می خواهم به خودش بیاید و می داند که چه می گویم و امیدوارم حرف من را بگیرد. در مورد بازیکنان خارجی به هر حال هنانوف به نظرم کیفیتش از دو نفر دیگر بهتر بود، هرچند به خاطر یک اشتباه او را نیمکت نشین کردند و دیگر بازی ندادند.

مایلی کهن در رابطه با اینکه به نظرش گل محمدی باید در پرسپولیس بماند یا برود، گفت: چرا نباید بماند؟ دو بار تیم را قهرمان کرده و به فینال آسیا برده است. مگر اینکه من نوعی به صندلی او چشم داشته باشم و بخواهم جایش را بگیرم که بگویم او باید برود، در غیر این صورت دلیلی برای این نیست که بگوییم یحیی باید تغییر کند.

مایلی کهن در مورد قهرمانی استقلال با فرهاد مجیدی هم توضیح داد: تبریک می گویم و استقلال شایسته قهرمانی بود و نتایج خوبی گرفته و بدون شکست به جام رسیده است که رکورد خوبی است. برایم جالب است که شنیدم می گویند استقلال به خاطر گابریل پین قهرمان شد و کار فرهاد مجیدی نبود. این دیگر چه حرف خنده داری است؟ مگر می شود موفقیت استقلال را به فرهاد مجیدی نسبت نداد؟ سال گذشته هم چند ماه استراماچونی سرمربی بود و رفت و بعد مجیدی آمد و می گفتند نتایجی که استقلال می گیرد حاصل زحمات استراماچونی است و حالا هم آن را به گابریل پین می بندند. هیچ منطقی پشت این صحبت ها نیست.

وی در ادامه گفت: یک مجموعه وقتی موفق می شود افراد زیادی در آن نقش داشتند. از مدیریت گرفته تا کادرفنی و بازیکنان و مهم ترین مسأله داشتن یک تیم خوب و کامل از بازیکنان با کیفیت است که بتوانی آنها را هماهنگ کنی و اتحاد و یکدلی در تیم ایجاد کنی تا نتیجه بگیرد و استقلال تمام این موارد را در اختیار داشت.

پیشکسوت فوتبال در رابطه با وضعیت تیم ملی و انتقاداتی که بابت عدم تدارکات مناسب پیش از جام جهانی صورت می گیرد گفت: مگر بقیه تیم ها چه تدارکاتی دیده اند که از آنها عقب مانده ایم. بازی با کانادا را ترتیب دیده اند که فکر می کنم بازی خوبی است. ما هم اتفاقا سال ۹۵ به کانادا رفتیم و با آنها بازی کردیم. سبک بازی شان به آمریکا شبیه است و اتفاقا از آمریکا تیم بهتری هستند چرا که به عنوان تیم اول گروه صعود کردند و فکر می کنم بازی خوبی باشد.

مایلی کهن در پایان در مورد وضعیت حضور اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی و اینکه می گفتند باید سرمربی بزرگتری جای او به کار گرفته می شد، گفت: قبلا هم گفته ام، دیگر اسکوچیچ باید چکار می کرد که شایسته ماندن روی نیمکت تیم ملی باشد؟ فراموش کرده ایم تیم ملی را در چه شرایطی به او تحویل دادیم؟ با ویلموتس دو بازی را باخته بودیم و امیدی به صعود نداشتیم ولی حالا به عنوان تیم اول صعود کردیم. حتما باید با ویلموتس ادامه می دادیم و حذف می شدیم؟ یک جا مجیدی تیم را قهرمان کرده می گوییم کار پین است و اینجا هم اسکوچیچ موفق شده و آن را به مسایل دیگر نسبت می دهیم.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
از پوشیدن کفش ایرانی و نشستن در ردیف آخر جلسه انجمن اولیا و مربیان تا سوار شدن به ارزان ترین ماشین ایرانی و عدم استفاده از منبر در تدریس؛ در مروری بر سهم آقازادگی فرزندان رهبر معظم انقلاب+عکس (574 نظر) سردار آزمون : خداحافظ دختر خوشگلم همیشه به یادت می مونم 🖤💔 / #میس نوا (383 نظر) ژیلا صادقی : توی مسیر زندگیم فرصت مادر شدن رو برای همیشه از داست دادم / اشک های ژیلا صادقی در برنامه تلویزیونی (235 نظر) الهام چرخنده با ناراحتی قلبی راهی بیمارستان شد / الهام چرخنده : چون قلبم تقوا داشت الان ظاهرم رو شبیه به قلبم کردم (204 نظر) همزاد علی دایی، با شباهت صد در صدی پیدا شد+عکس/یکی از یکی جذاب تر و خوشتیپ تر و معروفتر (192 نظر) مسعود پزشکیان: برای ثبت نام بچه هایم در مدرسه هر جای که می‌رفتیم پول می‌خواستند؛ خب پول نداشتیم و با همان حقوقی که داشتیم به زور می‌توانستیم زندگی را بگذرانیم+ویدیو (150 نظر) رونمایی از محمد کاشانکی رقیب تهرانی هادی چوپان با عضله های آهنین/ لقب پدر بدنسازی ایران برازندشه (134 نظر) نگاهی به حیاط باصفا و دلباز خانه زیبای سید احمد خمینی و همسرش/ خونه نگو باغ بگو!+عکس (118 نظر) ابتکار و نوآوری؛ خلاقیت بستنی فروش تبریزی / اقدام خدا پسندانه با نوشته جالب روی شیشه مغازه +عکس (93 نظر) ژیلا صادقی : شهروند آمریکا هستم و شاید به آمریکا برگردم (89 نظر) ژیلا صادقی : چون خیلی شاد و خوب زندگی می کنم به خاطر همین 47 سال بهم نمیاد (85 نظر) رونمایی از یاسین قادری رقیب افغانی هادی چوپان با فیزیکی تحسین برانگیز +عکس/ یک آواره جنگی در رؤیای قهرمانی در مستر المپیا (73 نظر) سالار عقیلی: ریه ام 80 درصد درگیر شده بود به امام رضا گفتم به ماهور 14 ساله ام رحم کن فردا دکتر اومد گفت 20 درصد عفونت ریه ات پایین اومده+ویدئو (72 نظر) رونمایی از کفش پاره ی امیرحسین علیپور برنده مدال طلای پارالمپیک پاریس در مقابل دیدگان میلیاردها تماشاگر تلویزیونی +عکس/ دستاوردی دیگر از مدیریت علی اصغری ورزش کشور (65 نظر) مازیار لرستانی: خجالت بکشید برای این صحبت هایتان من ریالی از هیچ کس تقاضای پول نکرده‌ام؛ بعد از تغییر جنسیت 3 سال اجازه کار نداشتم که این زمان داره تموم میشه+ویدیو (64 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
منتخب روز   
کیک تولد خاص و شکلاتی همسر هاشمی رفسنجانی برای تولد 82 سالگی یارش با طرح مورد علاقه اش / مبارکا باشه+عکس تصویر رهبر معظم انقلاب در دستان وزیر کودک‌کش+عکس انتشار غزل جدیدی از رهبر معظم انقلاب + فیلم/ دیدن این ویدیو با صدای دلنشین رهبری رو از دست ندید نگاهی به کیک تولد 44سالگی شهاب حسینی با دیزاین خاص در خانه اش/مبارکا باشه +عکس پخش کردن ساندویچ نذری بین مردم با لباس خادمی؛ اقدام پسندیده سیدعباس عراقچی وزیر امور خارجه در روز شهادت امام رضا(ع)+ویدیو سعادت بر تن کردن لباس خادمی امام رضا(ع) نصیب این چهره‌های مشهور شد؛ از ظریف و عراقچی تا فرهاد قائمیان و علیرضا دبیر+عکس سفر به ایران قدیم؛ ژست متفاوت و خلاقانه 5 زن و یک کودک قاجاری مقابل دوربین+عکس خدمت با دل و جان و چای دادن دست مردم توسط فرزند ارشد رهبر معظم انقلاب در حرم امام رضا(ع)+ویدیو در آستانه سالروز شهادت امام رضا(ع)؛ مروری بر حال خوش رهبر معظم انقلاب با لباس یکدست سفید در غبارروبی ضریح امام هشتم+عکس (عکس) رونمایی از عروس ترکیه‌ای خاندان احمدی‌نژاد + تصاویری از لباس عروسی ساده او از پوشیدن کفش ایرانی و نشستن در ردیف آخر جلسه انجمن اولیا و مربیان تا سوار شدن به ارزان ترین ماشین ایرانی و عدم استفاده از منبر در تدریس؛ در مروری بر سهم آقازادگی فرزندان رهبر معظم انقلاب+عکس شهاب حسینی: وقتی پدرم فوت کرد دیوانه شدم، دست روی دلم نگذارید که اشکم در میاد