ماجرای آبونمان ۲۰ هزار تومانی تلفن ثابت چیست؟

  چهارشنبه، 09 آذر 1401 ID  کد خبر 232464
 ماجرای آبونمان ۲۰ هزار تومانی تلفن ثابت چیست؟
ساعد نیوز: نماینده مردم میانه در مجلس با انتقاد از افزایش آبونمان تلفن ثابت به ۲۰ هزار تومان، گفت: با گرانی های فعلی چرا شرکت مخابرات نرخ آبونمان را تا این حد افزایش داده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از ایلنا، سید مرتضی حسینی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۹ آذرماه) مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید مدرس و روز مجلس و تبریک به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار در اخطاری با استناد به اصل ۴۰ قانون اساسی، گفت: شرکت مخابرات آبونمان تلفن ثابت را ۲۰ هزار تومان کرده است.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حال سوال این است که آیا با گرانی های فعلی و فشاری که به مردم تحمیل می شود شرکت مخابرات دچار آسیب مغزی شده که تا این حد اشتراک را افزایش داده است. لذا باید نسبت به این موضوع پاسخگو باشند.

وی ضمن تشکر از نمایندگان و رئیس مجلس برای حل مشکل اسقاط خودرو و تسهیل پلاک گذاری توسط رانندگان کامیون در مصوبه امروز مجلس، اظهار کرد: کامیونداران حدود یکسال پشت درهای پلاک گذاری معطل مانده اند و برای این افراد زمان و سرعت کار بسیار اهمیت دارد لذا از شورای نگهبان درخواست دارم در اسرع وقت مصوبه مجلس را بررسی و تائید کرده و هیات دولت نیز در سریع ترین زمان اجرایی کند تا کامیون دارانی که تا حد کافی شرایط فعلی را تحمل کرده اند از این معضل و مشکل رهایی پیدا کرده و طعم این مصوبه را بچشند.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (472 نظر) نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (373 نظر) رهبر معظم انقلاب خطاب به پدر عروسشان: تمام زندگی ما غیر از کتابهایم، یک وانت لوازم کهنه است پولی برای خرید خانه پسرم ندارم /صداقت و ساده زیستی رهبری ... (224 نظر) مبل ساده و چوبی رهبر معظم انقلاب که 20 سال است روی آن می نشینند+عکس/ دکوراسیونی که هیچوقت تغییر نمیکند! (117 نظر) سهم پسر سوم رهبر معظم انقلاب از آقازادگی +عکس/ تصویری قابل تامل و تحسین برانگیز (100 نظر) معلم زبان انگلیسی رهبر معظم انقلاب: ایشان در منزلشان با پرده پارچه‌ای قسمت مهمان‌ها و خانواده را از هم جدا کرده+عکس/ همیشه بساط چای رهبر برقراره (57 نظر) پوشش متفاوت بازیگران زن سینمای ایران در ضیافت شام حسن روحانی+عکس/ از الهام حمیدی تا فریبا متخصص... (38 نظر) سنگ تمام خواهر و همسر آزاده نامداری در برگزاری جشن تولد مجری جوانمرگ+عکس/ از سفارش کیکی درست شبیه آخرین کیک تولدش در خانه تا آوردن گلهای خشک و بی روح تولد 37 سالگی‌اش (24 نظر) نگاهی به دکوراسیون ساده و معمولی خانه حسن روحانی/ ظرف میوه و استکان های کریستال و مبلمان راحتی+عکس (24 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (16 نظر) خوانندگی پراحساس و عاشقانه آهنگ بیا برگرد در کنسرت معرکه رضا گلزار/ قدرت صداش بیستِ بیست+ویدیو (16 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (14 نظر) نگاهی به بوفه دکوری خانه پدری رهبر انقلاب؛ بوفه ای چوبی به ظروف چینی گُل سرخ قدیمی (15 نظر) کیف مجلسی زیبا و جذاب مینا مختاری، همسر خوش سلیقه بهرام رادان با طراحی اصیل و ایرانی پسند/ خانوما ایده بگیرین+عکس (12 نظر) چهره خندان و ظاهر متین و باوقار بازیگران زن در دیدار با حسن روحانی+عکس/ از الهام حمیدی و شبنم قلی خانی تا خواهران اسکندری ستاره و لاله (12 نظر)
تیتر امروز