دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

تتلو بلاخره اعتراف کرد: قبول دارم ... /حواشی داغ امروز سه شنبه 4 اردیبهشت 1403 

سه شنبه، 04 اردیبهشت 1403
کد خبر: 385196
حواشی داغ خبری ایران و جهان را در ساعدنیوز دنبال کنید.

برگزاری دومین دادگاه تتلو

4 اردیبهشت 1403، 14:47

دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» در شعبهٔ 26 دادگاه انقلاب با حضور وکیل و خانواده‌ٔ متهم و نمایندهٔ دادستان برگزار شد.

تشویق نسل جوان به فساد و فحشا و فراهم‌کردن شرایط آن، فعالیت تبلیغی علیه نظام، دائرکردن سایت شرط‌بندی برای قمار و تشویق دیگران به آن، انتشار محتویات مستهجن در قالب تولید کلیپ و آهنگ، تحریک و دعوت از مخاطبان‌ به ارتکاب جرایم منافی عفت، مصرف موادمخدر، اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور با توصیه به هواداران، فعالیت آموزشی و تبلیغی مغایر شرع اسلام، اتهامات مقصودلو در این پرونده است.

متهم در پاسخ به اتهامش درباره تبلیغ قمار و شرط‌بندی مدعی شد: صاحب سایت شرط‌بندی نبودم. صاحبان سایت شرط بندی مشخص هستند. من فقط تبلیغش می‌کردم. مقصودلو ادامه داد: در آن زمان برای بنده اعلان پلیس اینترپل صادر شده بود و دستگیرم کردند. پس از دستگیری در ترکیه با کمک گردانندگان اصلی سایت شرط‌بندی و قمار آزاد شدم و برایم ویلایی خریداری کردند. متهم درباره اقداماتش در فضای مجازی در اغتشاشات سال 1401 گفت: در آن بازه یکی از بازیگران زن کشور که اکنون ساکن ترکیه است، من را تحریک کرد تا آهنگی درست کنم، البته بعد‌ها متوجه اشتباهم شده و این اهنگ را پاک کردم.در بخش دیگری از جلسه دادگاه به اقدامات متهم در تولید و انتشار کلیپ‌های مستهجن و غیر اخلاقی پرداخته شد.متهم مقصودلو در پایان این جلسه دادگاه گفت: بابت همه اشتباهاتم عذرخواهی می‌کنم.

ویدئویی که میلاد کی مرام به مناسبت تولدش منتشر کرد

4 اردیبهشت 1403، 12:08

پوشش مریم نواز هنگام استقبال از رئیسی

4 اردیبهشت 1403، 10:17

تمرین مختلط زنان بی‌حجاب و آقایان زیر نظر یک مربی مرد در تهران

4 اردیبهشت 1403، 10:10

تصویری از پشت صحنه سریال نون خ

4 اردیبهشت 1403، 9:20

عاشقانه های سلمان و شیرین در اتوبوس

4 اردیبهشت 1403، 9:19

کشف شیر وحشی از یک ویلا در ساری

4 اردیبهشت 1403، 8:28

مأموران یگان حفاظت محیط زیست ساری درپی انتشار تصاویری از یک توله شیر در فضای مجازی، اقدام به شناسایی متخلف کردند و با همکاری مأموران نیروی انتظامی و با داشتن حکم قضائی یک قلاده «توله شیر» را که به صورت غیر مجاز در خانه باغ (مخفیگاه) متخلف نگهداری می‌شد، کشف و ضبط کردند.

ماجرای زنی که فرمانده‌ سپاه پاسداران شد!

4 اردیبهشت 1403، 8:09

10 کشته در برخورد 2 بالگرد ارتش مالزی

4 اردیبهشت 1403، 8:08


3 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 11 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مراحل سابمیت مقاله
نگاهی به مراسم سالگرد همسر یونس ژائله مالک برند شیرین عسل؛ از گل آرایی فوق اعیانی مزار در مقبره خانوادگی تا باکس‌های شیشه‌ای شامل یک شاخه گل ارکیده و حلوا به شکل رز+ویدیو
ژیلا صادقی : هر وقت دلم برای امام رضا(ع) تنگ میشه خود آقا میفهمه و هیچوقت سلام منو بی جواب نگذاشته
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
نگاهی به خونه زندگی و دکوراسیون منزل 10 بازیگر زن سینمای ایران؛ از متین ستوده و شیلا خداداد گرفته تا الناز شاکردوست و زهره حمیدی / کدومشون باسلیقه ترند؟
رونمایی از محسن رضایی در حال بازی کردن با نوه هایشان +عکس / آقای سیاستمدار پدربزرگ مهربانی از آب درآمد
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
کلیپ طنز خنده دار؛ طنز حسن ریوندی/نام گذاری میوه ها در ایران: چرا زرد قبل از آلو بیاد میشه زردآلو بعد از آلو بیاد میشه آلو زرد
خلاقیت خنده دار اوستا کابینت کار در جاسازی توالت فرنگی داخل کابینت آشپزخانه برای راحتی اهالی خانه+عکس/ خسته نباشی دلاور، مغزت طلا😂