مانتو افراد لاغر چه ویژگی هایی دارد؟

  یکشنبه، 04 خرداد 1399   زمان مطالعه 5 دقیقه
مانتو افراد لاغر چه ویژگی هایی دارد؟
 مدل مانتو بهتر است با توجه به فرم اندام خانم ها انتخاب شود تا ظاهر و تیپ آن ها متفاوت و جذاب تر از همیشه به نظر برسد. مدل مانتو برای زنان و دختران  لاغر در انواع طرح و رنگ های مختلف موجود است و شما می توانید از بین این طرح های متنوع مدلی را که با فرم اندام تان مطابقت و همخوانی دارد را برای پوشیدن انتخاب نمایید

مدل مانتو بهتر است با توجه به فرم اندام خانم ها انتخاب شود تا ظاهر و تیپ آن ها متفاوت و جذاب تر از همیشه به نظر برسد. مدل مانتو برای زنان و دختران لاغر در انواع طرح و رنگ های مختلف موجود است و شما می توانید از بین این طرح های متنوع مدلی را که با فرم اندام تان مطابقت و همخوانی دارد را برای پوشیدن انتخاب نمایید.مدل و رنگ مانتو برای خانم ها اگر بدرستی انتخاب شود تیپ و ظاهر آن ها جذاب و زیباتر به نظر می رسد بنابراین بهتر است خانم ها در رده سنی های مختلف در انتخاب مدل مانتوی خود دقت لازم را به خرج دهند.

مانتوی راه راه افقی

اگر لاغر اندام هستید از طرح راه راه های افقی استفاده کنید. این طرح باعث می شود عرض بدن شما بیشتر دیده شود.برعکس٬ استفاده از راه راه های عمودی شما را لاغر تر و بلندتر نشان می دهد.می توانید از تیشرت هایی با پترن راه راه افقی در زیر مانتوی جلوباز نیز استفاده کنید.

مانتوی رنگ روشن

حتما شنیده اید که کسانی که چاق هستند بیشتر از رنگ های تیره و مشکی استفاده می کنند. برعکس افراد لاغر اندام بهتر است از رنگ های روشن استفاده کنند.
سفید٬ صورتی روشن٬ آبی روشن٬ زرد و قرمز روشن گزینه های مناسبی برای این افراد هستند.

استایل لایه لایه

اگر اهل دنبال کردن مد باشید در سال های اخیر استفاده از پوشاک به شکل چند لایه بسیار زیاد شده است.چند لایه روی هم پوشیدن٬ تکنیکی است که در فصول سرد سال به کار برده می شود و می تواند حجم بدنتان را زیادتر نشان دهد. ترکیب تکنیک های چندلایه و رنگ های روشن می تواند معجزه ای در اندام و استایل شما ایجاد کند.

مدل مانتوی کوتاه و بلند

برای انتخاب مدل مانتو ابتدا باید فرم اندام تان و نقاطی که لاغر هستند را بشناسید سپس مدل مانتویی را انتخاب کنید که بخش های لاغر اندام شما پرتر به نظر برسند تا در فرم اندام تان تعادل ایجاد شود.
توجه داشته باشید که خانم های لاغر اندام بهتر است در انتخاب مدل و طرح آستین های مانتوی خود دقت لازم را به خرج دهند زیرا آستین ها برا حجم شانه های شما می افزایند و باعث می شوند تا قسمت بالاتنه تان پرتر به نظر برسد. مدل مانتوهای تنگ و چسبان برای خانم ها با فرم اندام لاغر مناسب نیستند بنابراین بهتر است شما مدل مانتویی را برای پوشیدن انتخاب کنید که کاملا هم سایز شما است. مدل مانتوهای راه راه و طرح دار برای خانم های لاغر انتخابی مناسب و ایده آل هستند و این مدل مانتوها هیچوقت از مد نمی افتند بنابراین بهتر است شما برای متعادل به نظر رسیدن فرم اندام تان این مدل مانتوها را برای پوشیدن انتخاب نمایید.
علاوه بر طرح مانتو باید در انتخاب رنگ مانتو نیز حساسیت لازم را به خرج دهید تا فرم اندام شما متناسب و زیباتر به نظر برسد. مدل مانتوها با رنگ های روشن برای خانم ها لاغر اندام انتخابی مناسب هستند و اگر قسمت پایین تنه شما لاغر است بهتر است مانتوی خود را با شلوار و کفش های رنگی بپوشید تا قسمت پایین تنه تان متناسب و پرتر به نظر برسد.

مانتوهای یقه بزرگ و پهن

یقه های پهن و بزرگ هر چقدر که برای اندام های درشت نا مناسب هستند؛ برای اندام های لاغر و ظریف گزینه ای عالی به حساب می آیند. اگر سرشانه های ظریفی دارید یقه ی انگلیسی بزرگ و یقه ی آرشال بزرگ می توانند مناسب ترین گزینه ها برای افراد لاغر اندام باشند.از انتخاب مانتوهایی با یقه های دیپلمات و گرد و هفت اجتناب کنید زیرا این مدل ها ظرافت سرشانه شما را چند برابر می کند و لاغرتر به نظر می رسید.

جنس لباس

انتخاب جنس مناسب لباس راه دیگری برای افزایش ابهت تان است. به طور کلی هر چیزی که با لمس کردن حس ناهمواری بیشتری بدهد، برای بزرگ تر نشان دادن اندام تان بهتر است. علاوه بر بافت لباس، باید به ضخامت یا کلفتی لباس نیز توجه کنید.بافت های زبر و کلفت چند سالی است که محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند. پوشیدن این لباس ها در فصول سرد سال تا حدی کار را برای تان آسان می کند. بنابراین چند بافت کلفت در کمد لباس تان داشه باشید تا بتوانید در جاهای خودمانی تر به جای کت بپوشید. این لباس ها هم ضخامت بیشتری دارند و هم طرح های برجسته دارند. هر دوی این عوامل در بزرگ تر نشان دادن اندام تان مؤثرند. بنابراین با انتخاب این لباس ها می توانید با یک تیر دو نشان بزنید.

مانتوهای چین دار برای افراد لاغر

چین سوزنی به چین های ریزی گفته می شود به وسیله ی دوختن کش به پارچه و یا چین دادن ریز ریز به خود پارچه به وجود می آید.اگر قصد دوختن مانتو دارید حتما به خیاطتان یادآوری کنید که برای بهتر جلوه کردن سرشانه و کمر ریز نقش شما٬ در خط کمر و دورحلقه آستین لباس چین سوزنی ایجاد کند. این چین باعث ایجاد پف می شود و لاغری اندام شما را کمتر نمایش می دهد. این مدل چین حالت نوستالژی و کلاسیک دارد و یادآور لباس های قدیمی مادربزرگ هاست. اگر اهل پوشش کلاسیک و قدیمی هستید از این مدل غافل نشوید.

مانتوی طرح دار و شلوغ

پارچه های طرح دار و شلوغ برای افراد درشت اندام پیشنهاد نمی شود در عوض برای افراد ریزنقش انتخاب خوبی است.از مانتو هایی با طرح های شلوغ و درشت استفاده کنید. بهتر است طرح ها درشت و در قسمت هایی باشند که می خواهید ایراد اندام را برطرف کنید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (386 نظر) سه پرس کباب سفارش پسر کوچک رهبر معظم انقلاب برای خانواده شش نفره‌شان+عکس/ فرزندانی که در ساده زیستی راه پدر را ادامه میدهند (166 نظر) ساده زیستی مثال زدنی رهبر انقلاب ؛ از عینک شکسته و کفش قدیمی تا مبل ساده و عبای نخ کش شده +عکس (151 نظر) نوزاد بانمک و خوشگل المیرا شریفی مقدم مجری خوش اخلاق صداوسیما سر سفره ساده عید/ پروفیل یک مادر مهربون+عکس (61 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (47 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (36 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده یزدی، با نوشته جالب پشت کامیون حماسه ساز شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا... (21 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان نسرین مرادی، فریده سریال نون خ/ روحش شاد و یادش گرامی (18 نظر) نگاهی به سبک دکوراسیون و سلیقه ساده پسندِ خانه علیرضا زاکانی+عکس/ خانه ای با فرش ماشینی و لوازم در حد شهروند عادی (17 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (16 نظر) مراسم تشییع پدر محسن تنابنده، شوهر همای پایتخت با حضور چهره های سرشناس و بازیگران/ روحش شاد و یادش گرامی +عکس (15 نظر) تزیین ماشین مخصوص حاجی ها/ مُد جدید این روزهای کشورمان +عکس (14 نظر) (عکس) انگشتر بسیار زیبای رهبر انقلاب با طرحی دلربا و چهره شاداب و پرانرژی ایشان در 85 سالگی / پیر ما اشرف مخلوقات است ... (10 نظر) رستوران گردی دو نفره حامد آهنگی با مادر شاد و خوش پوشَش+عکس/ خلوت مادر و پسری به سبک مجری خوش خنده😍 (10 نظر) نگاهی به کیک تولد متفاوت و به شکل سالاد الویه حامد آهنگی در مراسم سورپرایز تولدش+ویدیو/ چه ذوقی میکنه آقای خوش خنده😍 (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فال روزانه امروز دوشنبه 11 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز دوشنبه 11 تیر خرداد 1403
فال قهوه با نشان روز دوشنبه 11 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 11 تیر 1403 + فیلم
فال ابجد روزانه دوشنبه 11 تیر 1403
ماجرای دیده شدن بازیگر زن سلبریتی با برادر سعید جلیلی در ژاپن‎+عکس
نسبت فامیلی فاطمه گودرزی توران سریال لحظه گرگ و میش و حمید گودرزی نادر سریال دلدادگان/ گودرزی های سینمای ایران را بشناسید
روایت‌هایی تاریخی از قتل فجیع امیرکبیر در کاشان توسط ایرانی‌ها انگلیسی‌ها / جان کندن او چهار ساعت طول کشید ...
همدستی خانم وکیل و پرستار بیمارستان در قتل مرد ثروتمند / پای 24 میلیارد تومان وسط بود
وقتی گریه رضا شاه را خارجی‌ها درآوردند!
نکات مهم درباره نظافت ماشین ظرفشویی که باید بدانید
خواننده معروف لس آنجلسی به ایران بازگشت+عکس خواننده در فرودگاه
فرهنگ عجیب ازدواج زنان با درخت در هند!!
پشت‌پرده علاقه عجیب ایرانی‌ها به خرید بچه میمون! / دیگر سگ و گربه جواب نمی‌دهد!
بیوگرافی و زندگی خصوصی شبنم قلی خانی، یکتای سریال هشت و نیم دقیقه و همسر جنتلمنش+تصاویر جذاب و دیدنی
منتخب روز   
(عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن! زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ... حضور حمید نوری در منزل حسین امیرعبداللهیان برای عرض تسلیت به خانواده ایشان و قدردانی از تلاشهای وزیر شهید برای آزادی وی+عکس