ساعدنیوز
ساعدنیوز

معرفی 10 برند برتر لوازم آرایشی دنیا

  شنبه، 20 آبان 1402   زمان مطالعه 9 دقیقه

میل به زیبایی و بهتر بودن در بین تمامی افراد جامعه مخصوصا زنان وجود دارد و در تمام تاریخ بشر به دنبال راه هایی برای افزایش زیبایی و اعتماد بنفس خود بوده است. امروزه مساله زیبایی بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است و با پیشرفت تکنولوژی و افزایش رقابت جهانی برند های مختلف سعی در بالا بردن کیفیت محصولات خود و کسب سود بالاتر هستند. لوازه آرایشی و زیبایی هر چقدر از مواد با کیفیت و اصلی ساخته شوند نتیجه فوق العاده ای خواهند داشت. پس بهتر است با آشنایی از برند های مطرح دنیا انتخاب مناسب تری در این مورد داشته باشید. در ادامه 10 مورد از برترین برند های لوازم آرایش و زیبایی دنیا خدمتتان معرفی می شوند.

1. معرفی برند لوازم آرایشی مک (MAC)

برند لوازم آرایشی مک، جزو مشهورترین و معتبرترین برندهای زیبایی جهان است. به همین دلیل ممکن است که قرار گرفتن نام مک را در این لیست پیش بینی کرده باشید. این برند محبوب که توسط "فرانک توسکان" تاسیس شد، فعالیت خود را از سال 1984 از کشور کانادا آغاز کرد و برای چندین سال متوالی توانست که جزو سه برند برتر جهانی لوازم آرایشی قرار بگیرد.

محصولات تولید شده توسط این برند آنقدر متنوع است که می‌توانید تمام نیازهای آرایشی خود را با آن برطرف کنید که همین ویژگی موجب شده است این برند به بیش از 120 کشور مختلف از جمله ایران صادرات داشته باشند. یکی دیگر از ویژگی‌های این برند توجه آن به تمام اقشار و نژادهای دنیا است، به طوری که محصولات مک برای همه جنسیت‌ها، نژادها و سنین مختلف کارایی خودشان را دارند. جالب است بدانید یکی از محصولات پر فروش این برند پنکیک مدل studio fix آن است.

برند آرایشی مک

2. معرفی برند لوازم آرایشی هدی بیوتی (Huda Beauty)

هدی بیوتی یکی از برندهای تازه تاسیس است که به دلیل کیفیت بالا و تاثیر گذاری محصولاتش، توانسته است جزو پر فروش‌ترین و بهترین برندهای آرایشی قرار گیرد و به جرئت می‌توان گفت که این برند جزو بهترین برندهای آرایشی حال حاضر دنیا است. این کمپانی در سال 2013 توسط "هدی کتان" راه اندازی شد و محصولات متنوعی اعم از رژ لب، پالت سایه، هایلایتر و... را روانه بازار کرد. تمامی محصولات تولید شده توسط این برند از کیفیت و ماندگاری بالایی برخوردارند که همین امر موجب استقبال و توجه بسیاری از خانم‌ها به این برند شد. از محبوب‌ترین محصولات این برند می‌توان به پالت هایلایتر 3D اشاره کرد.

فرمولاسیون مخصوص و مخملی رنگ این پالت موجب شد که طبیعی‌ترین حالت را به چهره فرد بدهد. همچنین سایه‌های صورتی رنگ این محصول مخصوص رنگ پوست‌های روشن و معمولی، سایه‌های رنگ برنزه مخصوص پوست‌های تیره و برنزه و در نهایت هم رنگ طلایی مخصوص رنگ پوست‌های متوسط رو به تیره می‌باشد.

برند آرایشی هدی بیوتی

3. معرفی برند لوازم آرایشی کلینیک (Clinique)

برند لوازم آرایشی کلینیک یکی از محبوب‌ترین برندها در سرتاسر جهان می‌باشد. این برند محصولات متنوعی را با توجه به پوست مردم هر منطقه ارائه می‌کند که همین امر موجب شده تا این برند بسیار طرفدار پیدا کند. البته این برند آمریکایی طبقه اجتماعی مرفه و ثروتمند را هدف قرار گرفت و تولیدات خود را مخصوص این طبقه از جامعه ارائه می‌کند. جالب است بدانید برند کلینیک اولین برندی است که تست ضد آلرژی را بر روی محصولاتش اجرا کرد و این اطمینان را به مشتریان خود داد که محصولاتش کاملا تست شده و بدون آلرژی می‌باشند. در میان محصولات این برند، کرم پودر، پنکیک و کرم‌های مراقبتی بیشترین طرفدار را داشته‌اند.

برند آرایشی کلینیک

4. معرفی محصولات آرایشی برند دیور (Dior)

محصولات آرایشی برند دیور که تولید کشور فرانسه هستند، از نظر کیفیت و خلاقیت فوق العاده می‌باشند. اگر تا به حال از محصولات این برند استفاده نکرده‌اید بهتر است این کار را حتما انجام دهید زیرا تمامی محصولات این برند فوق العاده با کیفیت است. همچنین علاوه بر محصولات آرایشی این برند، محصولات مراقبتی مانند سرم چشم و سرم آبرسان پرطرفدار بوده است.

برند آرایشی دیور

5. معرفی برند آرایشی استی لادر (Ester Lauder)

یکی دیگر از بهترین و معروف‌ترین شرکت‌های لوازم آرایشی در جهان استی لادر است. این برند طبق آمارهای رسمی چهارمین تولید کننده لوازم آرایشی و بهداشتی در جهان می‌باشد که هدف نهایی آن تولید محصولات با کیفیت، مرغوب و تاثیر گذار است تا مصرف کنندگان خود را خشنود و راضی نگه دارد.
محصولات این برند شامل محصولات آرایشی، ضد پیری، ترمیم کننده، مرطوب کننده، پاک کننده و عطر می‌باشد. همچنین باید بدانید که این کمپانی تمامی محصولات خود را کاملن نوآورانه و تاثیرگذار تولید می‌کند.
جالب است بدانید ریمل حجم دهنده استی لادر مدل double wear lengthening از بهترین محصولات این برند است که ماندگاری بالایی دارد و بدون لک شدن زیر پلک و چشم مژه‌های شما را به صورت طبیعی حالت می‌دهد و آن‌ها را مشکی می‌کند.
خانم‌ها در همه جای جهان هنگام خرید لوازم آرایشی، حتماً از این برند تجاری به دلیل تنوع و کیفیت بالایی که دارد خرید می‌کنند. اگر قصد دارید یک میکاپ بی‌نقصی داشته باشید بهتر است محصولات آرایشی این برند را امتحان کنید.

برند آرایشی استی لادر

6. معرفی برند آرایشی لورآل (Loreal)

برند لورآل پیشرو و رهبر صنعت زیبایی در جهان است. این برند فرانسوی در سال 1909 توسط یک شیمیدان فرانسوی در پاریس تاسیس شد. این شرکت فرانسوی نه تنها در صنعت زیبایی بلکه در جهان یکی از پر فروش‌ترین و بزرگترین برندهاست. از جمله محصولات این برند می‌توان به ضد آفتاب، رنگ مو، عطر، لوازم آرایشی و... اشاره کرد.
جالب است بدانید این کمپانی در زمینه زیست شناسی و مهندسی بافت پوست فعالیت‌های تحقیقاتی نیز انجام می‌دهد. تمامی محصولات این برند در حال حاضر به بیش از 130 کشور دنیا عرضه می‌شوند و هشتاد و نه هزار کارمند در سراسر دنیا برای این شرکت فعالیت می‌کنند. یکی دیگر از افتخارات این کمپانی 437 اختراع ثبت شده در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی است و به همین علت بدون شک می‌توان این کمپانی را یکی از بهترین برند‌های آرایشی شناخت. از محصولات پر فروش برند لورآل می‌توان به ماسکارای مگا ولوم کلاژن 24 ساعته رویال اشاره کرد. این محصول با فرمولاسیون غنی شده با کلاژن و همچنین با رنگدانه‌های بسیار قوی تولید شده است. شما با این محصول می توانید حجم زیادی به مژه‌های خودتان بدهید. همچنین کسانی که از لنز استفاده می‌کنند این محصول بسیار مناسب‌شان است. اگر شما فردی هستید که به دنبال لوازم آرایشی با کیفیت و لوکس می‌گردید محصولات آرایشی لورآل برای شما انتخاب مناسبی می‌باشد.

برند آرایشی لورآل

7. معرفی برند لوازم آرایشی میبلین (maybeline)

برند میبلین در سال 1915 توسط کارآفرینی جوان به نام "توماس لیل ویلیامز" تاسیس شد. این برند فرانسوی یکی از بهترین برندهای لوازم آرایشی جهان است که طرفداران زیادی دارد.
این کمپانی محبوبیت خود را مدیون ریملی است که در سال 1971 به بازار عرضه کرد که در آن زمان این محصول یکی از محصولات آرایش و زیبایی مدرن برای چشم محسوب می‌شد. جالب است بدانید که تولید این محصول زمانی به ذهن توماس آمد که متوجه شد خواهر جوان‌تر آن که نامش میبل بود، با استفاده از زغال سنگ و وازلین مژه‌های خود را آرایش می‌کند. او این کار را برای سیاه‌تر و زیباتر سازی ابرو‌هایش انجام می‌داد. این امر، این ایده را در ذهن توماس روشن کرد و سریع مشغول به تولید آن شد. هنگامی که او این محصول را تولید کرد، برای یاد آوری ریمل خانگی خواهرش نام آن را میبلین گذاشت.
امروزه به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب محصولات میبلین تمامی محصولات آن به بیش از 120 کشور جهان صادر می‌شود، که این محصولات شامل خط چشم، رژلب، ریمل، سایه چشم، لاک ناخن و... می‌شوند. در میان تمامی این محصولات کانسیلر میبلین سری lnstant anti-age Rewind Eraser جزو بهترین محصولات این برند محسوب می‌شود. این محصول دارای بافتی بسیار سبک و نرم است که با پوشش دهی بالا خطوط اطراف چشم را به مرور از بین می‌برد. همچنین رژلب‌های 24 ساعته میبلین و رژگونه و پالت پنکیک آن نیز فوق العاده می‌باشد. در رابطه با محصولات آرایشی این برند باید بدانید که افراد مبتدی هم با استفاه از لوازم آرایشی میبلین به راحتی می‌توانند آرایشی جذاب و حرفه‌ای داشته باشند.

برند آرایشی  میبلین

8. معرفی برند لوازم آرایشی نارس (NARS)

برند فرانسوی نارس یکی از بهترین و مرغوب‌ترین برندهای آرایشی است که توسط آرایشگری حرفه‌ای و عکاس ماهری به نام "فرانسوا نارس" در سال 1994 تاسیس شد.
فرانسوا نارس در سال 1959 در جنوب فرانسه به دنیا آمد و از کودکی تحت تاثیر عملکرد مادر خود قرار گرفت و علایق زیادی به فشن نشان داد. او در سال 1984 پس از به پایان رساندن تحصیلاتش به نیویورک سفر کرد و به دلیل علاقه و سبک مدرنی که داشت به سرعت توانست به موفقیت‌های والایی دست یابد به طوری که او در مجلات Vogue و Elle با چهره‌های نام آشنایی همکاری کرد. هنگامی که او برند خود راه اندازی کرد تنها 12 رژلب بسیار کوچک تولید کرد که پس از آن به سرعت تبدیل به یک برند جهانی شد.
جالب است بدانید محصولات این برند تنها مختص به قشر خاصی از جامعه نیست بلکه تمامی خانم‌ها می‌توانند از محصولات این برند استفاده کنند. تمامی محصولات برند نارس، کلاسیک اما در عین حال مدرن هستند. روژ گونه نارس یکی از محبوب‌ترین محصول این کمپانی است که با بافت نرم و سبک که دارد به راحتی روی پوست می‌نشیند، که شما از این محصول به صورت تک لایه و چند لایه می‌توانید استفاده کنید

برند آرایشی نارس

9. معرفی برند لوازم آرایش شنل (Chanel)

حتما تا به حال نام این برند لوکس به گوش‌تان خورده است. برند شنل یکی از بهترین بندهای لوازم آرایشی جهان است که در سال 1909 توسط ریل کوکو‌ شنل راه اندازی شد.
این برند نه تنها در بخش مد و پوشاک فرانسوی توانست به موفقیت‌های زیادی دست یابد بلکه در بخش لوازم آرایشی هم دست آوردهای بزرگی داشت و محصولاتی مرغوب و با کیفیت ارائه کرد.
همچنین این برند عطرهای خاصی را تولید می‌کند که مخاطبین آن افراد مشهوری می‌باشند. البته تمام اقشار می‌توانند محصولات این برند را خریداری کنند. یکی از محصولات خاص لوازم آرایشی برند شنل، رژ لب‌های Chanel است. این رژ لب‌ها خاصیت مرطوب کنندگی بالایی دارند و همچنین حالتی مخملی و زیبا به لب‌ها می‌دهند و به هیچ وجه موجب خشکی پوست لب‌ها نمی‌شوند. همچنین اگر از کانتور شنل استفاده کنید متوجه می‌شوید که تمامی ایرادات پوستی شما محو می‌شود و با بافت مخملی که دارد زیبایی چهره‌تان را دو چندان می‌کند.

برند آرایشی شنل

10. معرفی برند آرایشی لدورا (Ldora)

لدورا یکی دیگر از شناخته شده‌ترین و معتبرترین برندهای آرایشی و بهداشتی است که تحت لیسانس کشور فرانسه اما در ایران تولید می‌شود. برند لدورا محصولات مراقبتی و آرایشی پوست و مو را با فرمولاسیون خاص و کیفیت بالا تولید می‌کند. همچنین باید بدانید که تمامی مواد اولیه این برند در معتبرترین تولیدکنندگی‌ها مانند کشور سوئیس و ژاپن تهیه می‌شود. محصولات لدورا توسط متخصصین داخلی در بسته بندی‌هایی شیک و با دوام به مصرف کنندگان عرضه می‌شود.

برند آرایشی لدورا

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
تصویری بسیار قدیمی از 17 سالگی آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب/ساده زیستی رهبر از ابتدای زندگی (275 نظر) میز عزای ساده و بدون تجملات مادر محسن کیایی، مجری برنامه صداتو +عکس/ روحشون شاد چه چهره دلنشینی داشتن (153 نظر) بهترین گردو ایران متعلق به کدام شهر است (130 نظر) (عکس) دمپایی‌های لاکچری بچه‌های دهه شصت / هر کی از اینا برای بچش می‌خرید خیلی لاکچری بود ... (103 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان فریبا نادری/ روحش شاد و یادش گرامی (53 نظر) شبی که محمود احمدی نژاد مهمانِ خانه ابدی مادرش شد و در آن خوابید+عکس/روحش شاد و یادش گرامی... (47 نظر) (عکس) زیبایی بی حد و اندازه روژان سریال نون خ در عکسی که هدیه بازوند در اینستاگرامش منتشر کرد / مهیار حق داره این قدر عاشقش باشه ... (32 نظر) حضور چهره های فوتبالی در بیمارستان و روحیه دهی به علی دایی در عیادت از اسطوره فوتبال+ عکس/ مهدی رحمتی، عادل فردوسی‌ پور، کارلوس کی‌روش و ... (32 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس / عاشقانه های ریما و امیر جعفری ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (30 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (28 نظر) خلاقیت خنده دار و هوشمندانه قصاب اهوازی برای فریب گوسفند و قربانی کردنش حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (24 نظر) علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همیشه عضو خانواده پرسپولیس هستم/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم (24 نظر) میز عزای شیک پسر نسرین مقانلو با گل آرایی منحصر به فرد و شمع و تسبیح/ حیف جوونیش+عکس (21 نظر) نگاهی به گل آرایی فوق زیبا و شیک مراسم ترحیم رضا داوودنژاد/ واقعا حیف جوونیش+عکس (20 نظر) رونمایی از خواهر زیبا و واقعی رحمان و رحیم پایتخت / فقط شباهت بی حد و اندازه به برادراش+عکس (18 نظر)
دیگران می‌خوانند   
تصویری بسیار قدیمی و کمتر دیده شده از کودکی و جوانی رهبر معظم انقلاب تولد حیرت انگیز و هوش پران یک بچه خرگوش با صورت شبیه فیل+عکس فال انبیاء روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 (عکس) گریه های تلخ همسر جوان حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله ها در روز تشییع پیکرش/ روحش شاد و یادش گرامی نگاهی به کیک دو طبقه سالگرد ازدواج پدرام کریمی مجری مشهور ایرانی و همسر باکلاسش+عکس کودکی بامزه سعید آقاخانی، نورالدین خانزاده سریال نون خ/ چقدر ناز و گوگولی+عکس تبریک تولد جالب محسن کیایی برای بهرام رادان/ چه سلفی زیبا و خاصی+عکس خلاقیت جالب یک مادر ایرانی با نوشته جالب روی یخچال/ این متن پربازدید شد+عکس تغییر چهره هوش پران مژده لواسانی با لباس بندری در قایق+عکس سکانس خنده دار نعیمه نظام دوست: وقتی خارجی میشه و با مهمون روسی حرف میزنه +ویدئو/فقط خنده هاش وسط مکالمه... فال شمع روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد خواهرکشی ناموسی در مشهد/ قتل زن 23 ساله به دست برادر 17 ساله سورپرایز تولد خاص علی دایی برای یک دوست و طرفدار/ چه کیک خرسی بامزه و قشنگی+عکس خواستگاری باحال مهران مدیری از نعیمه نظام دوست 20 ساله/ این سکانس عالیه+ویدیو اتمام حجت خلاقانه صاحب بوتیک تهرانی با خریداران درباره تعویض و پس دادن لباس +عکس/ مشخصه یا بیشتر توضیح بده😂 عجیب و غریب‌ترین مهریه‌های تاریخ ایران که باور نمی‌کنید/ از بال مگس و 1000 سفر پیاده به کربلا تا.... کاظم نوربخش، سلمان نون خ: توی مراسم ختم به من میگن بخند! فال ابجد روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 کوچکترین و منحصربفردترین کتابفروشی تهران که در دیوار جا خوش کرده+عکس فال حافظ با تفسیر روز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 + فیلم خلاقیت خنده دار اُوستا معمار در طراحی در و پله برای ورودی/دکترا افتخاری حق توئه هم وطن+ عکس زیبایی و جذابیت منحصربفرد ندا قاسمی، شیرین سریال نون خ/برق نگاهش هوش از سر آدم می پراند+عکس رونمایی مژده لواسانی از کیف زیبا و شیکش به رنگ کرمی/ در عین سادگی خیلی خاصه+عکس نگاهی به عکس های خصوصی شاهان شکیبا مجری خوش بر و روی تی وی پلاس/ ماشالا چه چشمای خوشگلی بیوگرافی و زندگی خصوصی مصطفی و مجتبی بلال حبشی، رحمان و رحیم سریال پایتخت+ تصاویر جذاب و دیدنی صدای بهشتی پسر شرکت کننده با خوانندگی آهنگ چشمای تو در برنامه صداتو +ویدئو/هنوزم چشمای تو مثل شبای پر ستارست... وقتی ستاره سادات قطبی کمبود نداشتن دختر رو با عروسک جبران میکنه+ویدیو/ ولی بهش میاد مامان دختر باشه نه 4 تا پسر خلاقیت منحصر به فرد یک مشتری در مدل موی درخواستی از آرایشگر حماسه آفرید +عکس/سلطان شینیون در سطح خاورمیانه😂 خلاقیت تحسین برانگیز شهرداری تبریز برای زیباسازی شهر حماسه آفرید/ این تصویر زیبا رو فقط تو ایران میشه دید+عکس مهران مدیری: گربه‌ام را هم به هنرمندان نمی‌دهم چه برسد به دخترم! +ویدئو اقدام تحسین برانگیز صاحب نیسان تبریزی در حمل بار با ماشینش+ویدیو/ سخاوت به جیب نیست به دله👌 نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس حضور چهره های فوتبالی برای عرض تسلیت به عابدزاده در مراسم ختم پدرش+عکس/از علی دایی و کریم باقری تا علی پروین و مهدی و رحمتی تصویری از رژه گشت کمیته در دهه شصت+ تاریخچه گشت ارشاد از اول انقلاب تاکنون خلاقیت خنده دار و حواس پرت کن فردی در رانندگی با ماشینی عجیب که سر و تهش برعکس شده+ویدیو/لامصب این معلوم نیست که داره میره یا میاد😂😂 بهترین سایت خرید پیج اینستاگرام در ایران کدام است؟ برای موفق شدن درترید باید این موارد را رعایت کنیم
تیتر امروز   
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد خواهرکشی ناموسی در مشهد/ قتل زن 23 ساله به دست برادر 17 ساله عجیب و غریب‌ترین مهریه‌های تاریخ ایران که باور نمی‌کنید/ از بال مگس و 1000 سفر پیاده به کربلا تا.... فال ابجد روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 کوچکترین و منحصربفردترین کتابفروشی تهران که در دیوار جا خوش کرده+عکس فال حافظ با تفسیر روز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 + فیلم فال انبیاء روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 بیوگرافی و زندگی خصوصی مصطفی و مجتبی بلال حبشی، رحمان و رحیم سریال پایتخت+ تصاویر جذاب و دیدنی 9 اردیبهشت 1357 در ایران چه خبر بود؟ دردسرهای چغاله خوردن زیاد معشوقه سوئدی محمدرضا شاه در ایران! استایل اسپرت آیت الله هاشمی رفسنجانی در ژاپن که هرگز ندیده اید+عکس برگزاری مجدد آزمون سراسری در خراسان جنوبی
منتخب روز   
نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده