معرفی بهترین فیلترشکن های دنیا برای اندروید+ لینک دانلود

  جمعه، 12 خرداد 1402   زمان مطالعه 9 دقیقه
معرفی بهترین فیلترشکن های دنیا برای اندروید+ لینک دانلود
به طور تقریبی 95% از کاربران اینترنت در ایران برای دسترسی به سایت‌های مسدود شده از فیلتر شکن استفاده می‌کنند. تعریف اکثر مردم از فیلترشکن نرم افزاری می‌باشد که دسترسی به سایت‌های فیلتر شده را مهیا می‌کند. و یکی از ضروریات موبایل یا رایانه خود میدانند در ادامه ساعدنیوز به معرفی چند تا از فیلترشکن های معروف و ایمن خواهد پرداخت. همراه ما باشید.

کدام فیلترشکن برای باز کردن اینستاگرام قوی تر است؟

خیلی از کاربران اینترنت در ایران برای دور زدن فیلترینگ به سراغ نصب نرم افزارهای فیلترشکن و وی پی ان رفته اند و این باعث دانلود اپ ها ضد فیلتر و یا فیلترشکن شده است و همچنین فروش وی پی ان و نرم افزارهای فیلترشکن هم زیاد شده است؛ به نحوی که رئیس پلیس فتا چندی پیش آمار استفاده کنندگان کاربران ایرانی از VPN را حدود 30 درصد اعلام کرد. با توجه به اینکه دادستانی اعلام کرده، ارائه دهندگان خدمات دسترسی به اینترنت کشور باید شبکه اجتماعی اینستاگرام را مسدود کنند و همچنین این مسدودسازی باید به نحوی اجرا شود که محتوای شبکه مذکور با هیچ نرم افزاری (اعم از فیلترشکن و نظایر آن) در کشور قابل دسترس نباشد، خیال استفاده از فیلتر شکن برای دسترسی به تلگرام یک خیال واهی است. در حقیقت با استفاده از هیچ یک از هیچ فیلترشکن‌ها نمی‌توان به این شبکه پیام‌رسان دسترسی پیدا کرد.

نحوه انتخاب یک فیلتر شکن قوی برای گوشی های اندروید

فیلترینگ یا به عبارتی ایجاد محدودیت دسترسی کاربران به اینترنت و وبسایت ها کاری است که توسط ارگان های بالادستی انجام می شود و روش های مختلفی دارد. اما معمولا از طریق سانسور افزارها و مسدود کردن پورت ها انجام می شود. سانسورافزارها نرم افزارهایی هستند که بیشتر توسط دانشگاه ها و مدارس اعمال می گردد و در خیلی از کشورها مانند ایالات متحده آمریکا هم اکنون نیز در حال اجرا است. پورت ها نیز درگاه های ارائه سرویس هستند که اگر مسدود شوند، آن درگاه غیر قابل دسترس خواهد شد. به همین دلیل این روزها عبارت فیلترشکن پرسرعت اندروید سرچ بسیار بالایی دارد. هر چند که بیشتر افراد از فیلترینگ ناراضی هستند، اما فیلترینگ هم مزایای خود را دارد. از جمله اینکه فیلترینگ مانع گسترش اطلاعات نادرست در بین عموم مردم، مانع کلاهبرداری و مانع رد و بدل شدن محتواهای غیراخلاقی در جامعه می شود. از معایب آن نیز می توان به کندی اینترنت و هدر رفتن وقت زیادی از کاربران و عدم دسترسی به بسیاری از سایت های مهم به خصوص صفحه های علمی اشاره کرد. به همین دلایل است که به فیلترشکن ها روی می آوریم.

فیلتر شکن (vpn) قوی و پرسرعت گوشی اندروید رایگان

با توجه به محدودیت های اخیر اینترنتی در کشور ما و عدم اتصال مستقیم شبکه های اجتماعی یافتن بهترین فیلترشکن قوی و فعال اندروید به یک دغدغه برای مردم تبدیل شده است. برخی افراد حتی چندین فیلتر شکن vpn نصب می کنند تا در نهایت یکی از آن ها به اینترنت متصل شده و مشکل شان حل شود. اگر قصد دارید از یک فیلتر شکن قوی فعال و پرسرعت اندروید که قابل نصب بر روی گوشی هستند استفاده کنید، بهتر است تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

وی پی ان اولتراسرف ( ultrasurf ) برای اندروید 2.3.0

این فیلترشکن پرسرعت و رایگان را می توان یک فیلترشکن قوی اندروید دانست. از همه مهم تر اولتراسرف تبلیغات ندارد و می تواند وب سایت های محبوب و شبکه های مجازی مانند تلگرام و اینستاگرام را از حالت انسداد خارج کند و با همه انواع داده های تلفن همراه کار می کند. این فیلترشکن یکی از محبوب ترین اپ هایی است که به مردم زیادی در جهان کمک کرد تا محدودیت های اینترنتی را دور بزنند. شما در این برنامه می توانید جهت حفظ حریم خصوصی و امنیت خود را رمزگذاری کرده و آی پی خود را مخفی کنید. در آخرین نسخه به روز رسانی شده فیلترشکن اولتراسرف اشکالات رفع شده، پاسخ دهی سریع تر شده و با اندرویدهای بالاتر از 7 هم سازگاری پیدا کرده است و هم چنین مشکلات قطع اتصال نیز در این نسخه جدید کاملا حل شده است.

توربو وی پی ان (Turbo vpn) فیلترشکن قوی گوشی اندروید

توربو وی پی ان یک پروکسی رایگان و نامحدود است و دسترسی به سرورهای آن سریع و پایدار می باشد. با کمک توربو وی پی ان نه تنها می توان بدون محدودیت به اینترنت متصل شد، بلکه می توانید تجربه بازی آنلاین بدون توقف و لذت بخش را داشته باشید. توصیه ما به شما این است که همین الان این فیلتر شکن قوی را دانلود کنید.

لوگوی توربو وی پی ان

نت وی پی ان Net VPN فیلتر شکن قوی و پرسرعت اندورید

یکی از وی پی ان های موثر و پرسرعتی که در هفته های اخیر بدون هیچگونه مشکلی روی انواع گوشی های اندرویدی به خوبی عمل کرده و امتحان خود را پس داده است، نت وی پی ان می باشد. اگر به دنبال یک فیلترشکن قوی اندروید برای گوشی خود هستید، ما به شما Net VPN را توصیه می کنیم. البته در برخی مواقع سرعت این VPNها تغییراتی دارد اما در کل می توان برای برقرار ارتباط و انتقال پیام روی آنها حساب کرد. هنگامی که این وی پی ان را باز می کنید باید زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید که بهترین آن برای ما زبان انگلیسی است. در فضای برنامه شما می توانید وی پی ان خود را روی سرورهایی از کشورهای مختلف تنظیم کنید و به اینترنت جهانی متصل شوید. استفاده از این نرم افزار کاملا رایگان است و می توانید آن را از گوگل پلی و یا با سرچ در فضای اینترنت، به راحتی پیدا کنید.

فیلترشکن Swing VPN فیلتر شکن قوی و فعال گوشی اندورید

این وی پی ان یکی از انواع فیلترشکن پرسرعت اندروید در بین اپلیکیشن های از نوع خود است. همچنین این وی پی ان یک فیلترشکن قوی اندروید با استفاده از وای فای های کم سرعت خانگی است. شکل ارائه خدمات این فیلترشکن خیلی شبیه فیلترشکن های دیگر بوده و شما می توانید با انتخاب کشور مورد نظر خود از خدمات این فیلترشکن استفاده کنید. از نظر خیلی از کاربران، بهترین فیلترشکن پرسرعت اندروید را می توان همین وی پی ان دانست. البته این مساله ممکن است به برند و مدل گوشی شما نیز وابسته باشد. در برخی گوشی ها برخی فیلترشکن ها بهتر جواب می دهند. لذا پیشنهاد می شود لیست فیلترشکن های معرفی شده در این مقاله را یکی یکی نصب کنید تا بررسی کنید کدام یک روی گوشی شما موثر تر می باشد.

فیلتر شکن V2ray NG فیلترشکن قوی و فعال گوشی اندورید

شاید تا به حال نام این برنامه را نشنیده باشید، اما اگر به دنبال یک فیلترشکن قوی اندروید برای گوشی خود هستید این وی پی ان یکی از نرم افزارهایی است که می تواند محیط های شبکه های خاص را به صورت خصوصی روی گوشی شما پیاده سازی کند. هدف اصلی استفاده از این نرم افزار جلوگیری از سانسور اینترنت می باشد. با استفاده از V2ray NG VPN می توان حتی در کشورهایی مانند چین که نظارت شدیدی روی محتوای فضای مجازی آن است، به مطالب دلخواه و فیلتر شده دست پیدا کرد. این فیلترشکن وظیفه کنترل و هدایت پروتکل های ارتباطات و شبکه را بر عهده دارد. با استفاده از این نرم افزار می توان انواع پورت های خصوصی و عمومی را روی آن نصب کرد. پروکسی های نصب شده روی این نرم افزار می تواند رایگان و یا پولی باشند. به طور حتم پروکسی های پولی ثبات و سرعت بیشتری دارند.

لوگوی فیلتر شکن V2ray NG

فیلتر شکن Tunnelbear دانلود فیلترشکن قوی گوشی اندورید

اگر بخواهیم 10 فیلترشکن قوی اندروید را در یک لیست معرفی کنیم، به طور حتم یکی از آنها فیلترشکن Tunnelbear می باشد. این فیلترشکن پرسرعت همچنین امنیت بالایی نیز دارد. این فیلترشکن در دو نسخه رایگان و پولی عرضه می شود. نسخه رایگان این فیلترشکن دارای محدودیت داده می باشد. ترافیک داده رایگان این فیلترشکن فقط 500 مگابایت در هر ماه است و تنها می توان در مواقع ضروری از آن استفاده کرد. یکی از ویژگی های خاص این فیلترشکن قابلیتی به نام خرس شبح است. این قابلیت باعث می شود شما به عنوان یک استفاده کننده از فیلترشکن معرفی نشوید. با این نرم افزار می توان به بیش از 25 کشور و 350 سرور متصل شود. از دیگر قابلیت های این فیلترشکن پرسرعت اندروید kill switch و spilit tunneling می باشد.

نورد وی پی ان NordVPN نصب خودکار فیلترشکن

یکی دیگر از وی پی ان های پرسرعت در تعیین بهترین فیلترکشن قوی اندروید را می توان NordVPN در نظر گرفت. این وی پی ان حدود 6000 سرور در بیش از 50 کشور دنیا دارد. با استفاده از این وی پی ان می توان خیلی آسان و سریع به فیلترشکن متصل شد. از دیگر ویزگی های برتر این وی پی ان می توان به پهنای باند نامحدود، دسترسی آسان و عدم محدودیت جغرافیایی نام برد. به علاوه می توان این فیلترشکن ها را در مرورگرهای Chrome و Firefox نصب کرد. همچنین با این فیلترشکن می توان به مدت یک هفته از سرویس رایگان وی پی ان استفاده کرد.

وی پی ان ExpressVPN

ExpressVPN یکی از معتبرترین نرم افزار ها در صنعت شبکه خصوصی مجازی است. این وی پی ان سریع و بسیار ایمن، دارای یک شبکه SSL ایمن با رمزگذاری 256 بیتی است که از طریق آن، پهنای باند و سرعت نامحدود را ارئه می دهد. ExpressVPN دارای سرورهایی در 94 کشور مانند هنگ کنگ ، تایوان ، ژاپن و دیگر کشورها است. بنابراین همیشه مکانی در نزدیکی شما وجود دارد تا تجربه سرعت بالا را به شما ارائه دهد. به دلیل همین ویژگی ها است که ExpressVPN ، در لیست یکی از بهترین وی پی ان های اندروید 2021 قرار گرفته است.

وی پی ان Betternet

Betternet یکی از مناسب ترین و بهترین برنامه های VPN است که سیاست عدم ورود به سیستم را دارد و استفاده از آن بسیار ساده است و نیازی به ثبت نام ندارد. استفاده از این وی پی ان، تنها یک رابط کاربری ساده و لمسی لازم دارد که خود شما هستید! همین امکانات ساده و البته پر سرعت بودن، باعث شده از آن در لیست بهترین فیلترشکن های اندروید سال 2021 نام برده شود.

وی پی ان VPN Freedome

VPN Freedome ، توسط شرکت F-Secure ایجاد شده است و از بهترین وی پی ان های اندروید 2021 به شمار می رود. این برنامه همه ویژگی هایی که شما از یک VPN می خواهید، از جمله عدم ورود به سیستم ، پهنای باند نامحدود و ویژگی های دیگر را در خود دارد. با استفاده از این وی پی ان، بررسی حساب بانکی شما در هنگام استفاده از WiFi عمومی غیر ممکن می شود. همچنین VPN Freedome ، از پخش فیلم های Netflix هم رفع محدودیت می کند.

وی پی ان Mozilla VPN

Mozilla VPN توسط همان توسعه دهندگان مرورگر Firefox تولید شده است. این فیلترشکن، در ابتدا مشکلات بزرگی داشت اما بعد از رفع آنها، حالا به نظر می رسد که VPN بسیار خوبی است. این برنامه شامل رمزگذاری WireGuard ، سیاست سختگیرانه عدم ورود به سیستم و بدون ردیابی، یک دکمه فعال سازی با یک ضربه سریع و موارد دیگر است.

سخن پایانی

بنابراین اگر به دنبال وی پی ان سریع و امن هستید در مطالب فوق برایتان گلچین کرده ایم میتوانید از آنها بهره گیرید. همچنین برای مشاهده ی مطالب مرتبط دیگر میتوانید به بخش آموزش ساعدنیوز مراجعه نمایید. از همراهی شما بسیار سپاسگزارم.


1 دیدگاه
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (280 نظر) سه پرس کباب سفارش پسر کوچک رهبر معظم انقلاب برای خانواده شش نفره‌شان+عکس/ فرزندانی که در ساده زیستی راه پدر را ادامه میدهند (161 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (36 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (33 نظر) نوزاد بانمک و خوشگل المیرا شریفی مقدم مجری خوش اخلاق صداوسیما سر سفره ساده عید/ پروفیل یک مادر مهربون+عکس (29 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده یزدی، با نوشته جالب پشت کامیون حماسه ساز شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا... (19 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان نسرین مرادی، فریده سریال نون خ/ روحش شاد و یادش گرامی (18 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (18 نظر) (عکس) انگشتر بسیار زیبای رهبر انقلاب با طرحی دلربا و چهره شاداب و پرانرژی ایشان در 85 سالگی / پیر ما اشرف مخلوقات است ... (10 نظر) نگاهی به کیک تولد متفاوت و به شکل سالاد الویه حامد آهنگی در مراسم سورپرایز تولدش+ویدیو/ چه ذوقی میکنه آقای خوش خنده😍 (9 نظر) نگاهی به کانتر آشپزخانه شلوغ و جمع و جور خانه مهران غفوریان در این پیام تبریکش+ویدیو/ یخچال هم قشنگ برا خودش آلبوم عکسه (7 نظر) سنگ تمام فاطمه گودرزی، توران سریال لحظه گرگ و میش در تبریک تولد عروسش با اشاره به چشمان دریا خانوم+عکس/ تعریف و تمجیدی عروس‌پسند😍 (6 نظر) نگاهی به ورودی خانه ویلایی پوریا پورسرخ در میزبانی از بازیگر معروف ترکیه ای+ویدیو/ میز بیلیارد با پرده هایی خوش رنگ و خاص 😍 (5 نظر) تغییر استایل پاشا رستمی، حامد سریال لحظه گرگ و میش در خیابان اصلا قابل شناسایی نبود+ عکس (5 نظر) مینی کیک ساده و خوشمزه نفس بازغی برای تولد 16 سالگی اش /تزئین زیبا با شمع و توت فرنگی و بلوبری+ویدئو (5 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
با این سبزیجات سالم و مقوی به جنگ چاقی شکم بروید/ با این خوشمزه ها زود لاغر میشی!
فال روزانه امروز دوشنبه 11 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز دوشنبه 11 تیر خرداد 1403
فال قهوه با نشان روز دوشنبه 11 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 11 تیر 1403 + فیلم
فال ابجد روزانه دوشنبه 11 تیر 1403
فال انبیاء روزانه دوشنبه 11 تیر ماه 1403
ماجرای دیده شدن بازیگر زن سلبریتی با برادر سعید جلیلی در ژاپن‎+عکس
نسبت فامیلی فاطمه گودرزی توران سریال لحظه گرگ و میش و حمید گودرزی نادر سریال دلدادگان/ گودرزی های سینمای ایران را بشناسید
روایت‌هایی تاریخی از قتل فجیع امیرکبیر در کاشان توسط ایرانی‌ها انگلیسی‌ها / جان کندن او چهار ساعت طول کشید ...
همدستی خانم وکیل و پرستار بیمارستان در قتل مرد ثروتمند / پای 24 میلیارد تومان وسط بود
وقتی گریه رضا شاه را خارجی‌ها درآوردند!
نکات مهم درباره نظافت ماشین ظرفشویی که باید بدانید
خواننده معروف لس آنجلسی به ایران بازگشت+عکس خواننده در فرودگاه
فرهنگ عجیب ازدواج زنان با درخت در هند!!
منتخب روز   
(عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن! زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ... حضور حمید نوری در منزل حسین امیرعبداللهیان برای عرض تسلیت به خانواده ایشان و قدردانی از تلاشهای وزیر شهید برای آزادی وی+عکس