مرکز خرید زیبای اوت لت اپتیموم کجاست؟

  جمعه، 29 مهر 1401   زمان مطالعه 4 دقیقه
مرکز خرید زیبای اوت لت اپتیموم کجاست؟
مرکز خرید اوت لت اپتیموم استانبول، یک مرکز خرید ارزان در شهر آسیایی-اروپایی استانبول است. این مرکز خرید در بخش آسیایی شهر استانبول ترکیه قرار گرفته است.این مرکز خرید دارای پسوند اوت لت (Outlat) است. فروشگاه های اوت لت، اقدام به فروش محصولاتی می کنند که فصل فروش آنها به اتمام رسیده و از ترند خارج شده اند.

استانبول همیشه از پربازدیدترین مقاصد گردشگری بوده و سفر به استانبول از محبوبیت زیادی در میان ایرانیان برخوردار است. یکی از مهم ترین دلایل گردشگران خصوصا گردشگران ایرانی به این کشور، خرید است. پس داشتن اطلاعات کافی از مراکز خرید این کشور یکی از ملزومات سفر به این کشور محسوب می شود.

خرید از مرکز خرید اوت لت اپتیموم

شما می توانید مدل های مختلف لباس را با قیمت مناسبتر نسبت به گذشته خریداری کنید.گرچه ممکن است با برخی کالاهای باز شده یا کالاهایی با بسته بندی مخدوش مواجه شوید. در صورتی که قصد خرید آن محصول برای استفاده شخصی خود رادارید، این موضوع نمی تواند چندان مهم باشد؛ اما اگر آن کالا را به عنوان سوغاتی خریداری می کنید، بهتر است بسته بندی سالمی داشته باشد.به صورت کلی، می توانید با بودجه ای کمتر از هزار لیره، خرید مناسبی را از مرکز خرید اوت لت اپتیموم داشته باشید.

امکانات رفاهی و تفریحی مرکز خرید اوت لت اپتیموم استانبول

به طور خلاصه، امکانات رفاهی و تفریحی این پاساژ، آنچنان زیاد نیستند و به پای مراکزی مثل مرکز خرید ایستینیه پارک یا مرکز خرید زورلو سنتر نمی رسد؛ اما در حد و اندازه یک مرکز خرید اوت لت است.در این مرکز خرید شما به رستوران و کافه های پرتعدادی دسترسی دارید. همچنین بعد از اتمام خرید، می توانید به تماشای یک فیلم سینمایی فوق العاده بنشینید تا خستگی خرید، از بدنتان خارج شود. فیلم های جدید، دارای زبان اصلی و زیرنویس ترکی هستند.از سایر امکانات مرکز خرید اوت لت اپتیموم می توان به ویلچر، پارکینگ هم برای افراد عادی هم معلولین، نمازخانه، دستگاه خودپرداز، داروخان، خشک شویی و... اشاره کرد.

معرفی مرکز خرید اوت لت اپتیموم استانبول

این مرکز خرید در سال 2008 میلادی در منطقه کادیکوی افتتاح شده است. برندهای پرشمار و بیش از 130 فروشگاه در مرکز خرید اوت لت اپتیموم وجود دارد که هرکدام، در حال فروش محصولات خود هستند. شما می توانید در این مرکز خرید محصولاتی از برندهای مختلف مثل آدیداس، ال سی وایکیکی، پوما، سامسونگ، ناین وست و ده ها برند دیگر اشاره کنیم.

 مرکز خرید اوت لت اپتیموم

فروشگاه های مرکز خرید اوت لت اپتیموم

بیش از 130 فروشگاه در ایم مجتمع تجاری وجود دارد که به عرضه محصولات برندهای خودشان مشغول هستند. بسیاری از کمپانی ها و برندهای مشهور، دارای شسعبه ای در این مرکز خرید هستند.از شاخص ترین برندهای فعال در مرکز خرید اوت لت اپتیموم، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آدیداس
  • پوما
  • سامسونگ
  • نایکی
  • کاراکا
  • انگلیش هوم
  • ال سی وایکیکی
  • دفاکتو
  • منگو
  • لویس
  • پنتی
  • ناین وست
  • لگو
  • پولو
  • لیوایز
  • ماوی
  • تامی هیلفیگر
  • تفال
  • واکو
  • کوتون
  • مودو
  • دیزل

معماری مرکز خرید اوت لت اپتیموم

معماری این پاساژ استانبولی، بسیار زیبا و منحصر به فرد است. پنل های فلزی بکار رفته در پنجره های این مرکز خرید، با تغییر فصل جلوه زیبایی به آن می دهد. در واقع اصلی ترین ویژگی معماری مرکز خرید اوت لت اپتیموم، همین مورد است. معماری درون ساختمان، بر اساس معماری مدرن است و شبیه آن چیزی است که در دیگر اوت لت های مشهور می بینید.

 مرکز خرید اوت لت اپتیموم

امکانات مرکز خرید اوت لت اپتیموم استانبول

اوت لت اپتیموم استانبول در ساختمانی پنج طبقه قرار دارد. از امکانات تفریحی این مجتمع می توان به زمین پاتیناژ به مساحت ۵۴۱ متر مربع و سینمایی بسیار بزرگ اشاره کرد. همچنین تعداد زیادی کافه و رستوران در فودکورت این مجتمع وجود دارد که با توجه به سلیقه خود می توانید یکی از آن ها را برای صرف غذا یا استراحت انتخاب کنید. برخی از دیگر امکانات مجموعه شامل موارد زیر می شود:

  • اتاق مادر و کودک
  • خودپرداز
  • ماشین واکس
  • پارکینگ رایگان
  • نمازخانه
  • دسترسی معلولین

 مرکز خرید اوت لت اپتیموم

نحوه دسترسی به مرکز خرید اوپتیموم اوت لت

از آنجایی که مرکز خرید اپتیموم اوت لت استانبول در قلب آناتولی واقع شده است، حمل و نقل به آن بسیار راحت و بهینه است؛ اگر در منطقه ی تقسیم اقامت دارید، لازم است مسیر طولانی تری را طی کنید تا به این فروشگاه برسید. جدا از تاکسی که اولین گزینه برای وسایل نقلیه ی عمومی است، می توانید در ایستگاه “تکسیم” سوار مترو شوید و به سمت ایستگاه “گایره تپه” بروید؛ بعداز پیاده شدن در این ایستگاه و در حدود ۱۰ دقیقه پیاده روی به ایستگاه اتوبوس “کوپ رولو کاوشاک” رفته و به سمت “ینی صحرا” سوار اتوبوس شوید؛ وقتی به این ایستگاه رسیدید، فقط به مدت ۵ دقیقه پیاده روی با مرکز خرید اپتیموم اوت لت استانبول فاصله دارید.همچنین برای رفتن به این مرکز خرید تعدادی اتوبوس در میدان تکسیم وجود دارند در ساعاتی مشخص به صورت رفت و برگشت، مسافران را به سمت “ینی صحرا” برده و از آنجا نیز به تقسیم بازمی گردانند.

همه روزه می توانید از مرکز خرید اپتیموم بازدید و محصولات موردنیاز خود را از آن خرید کنید. این مجموعه کار خود را از ساعت ۱۰ صبح آغاز می کند و در ساعت ۱۰ شب بسته می شود.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (690 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (199 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (69 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (61 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (34 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (24 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (26 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز مغازه دار یزدی در ایام محرم/آدم حظ میکنه از اینهمه درک و شعور+فیلم (15 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (14 نظر) پارسا پیروزفر سَرَش را از ته تراشید؛ تغییر چهره آقای بازیگر قابل شناسایی نیست (12 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (10 نظر) (ویدئو) آخرین لحظات ثبت شده بازیگران فوت شده در کنار همسر و فرزندانشان/ یادی کنیم از هنرمندانی که در بین ما نیستند، روحشان شاد😢 ماهچهره خلیلی، حسام محمودی ، حسن جوهرچی و .. (10 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (10 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
(عکس) عزاداری الناز شاکردوست در عاشورا/ پست عاشورایی الناز شاکردوست
(تصاویر) چیدمان شیک و ایرانی پسند سفره حضرت ابوالفضل در منزل باسلیقه علی دایی، با جاشمعی‌ها و مبلمان طلایی و دیزاین زیبای گل در وسط سفره
جدیدترین عکس محمدرضا گلزار در فضای مجازی در روز عاشورا
مسمومیت حدود 800 نفر در گلوگاه / یک مقام مسئول: علت مسمومیت نوشیدن آب یا شربت توزیع شده است
ترامپ: اگر در انتخابات قبلی آمریکا تقلب نمی‌شد یک هفته‌ای با ایران معامله می‌کردم!
شریعتمداری: ظریف جایگاه رسمی ندارد، نباید به صدا و سیما دعوت می‌شد!
از اهدای چفیه رهبری به عزاداران حسینی تا رونمایی تراکتور از بیرانوند در حواشی داغ امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
ظریف در گفتگوی ویژه خبری نحوه انتخاب وزرا در دولت چهاردهم را تشریح کرد
(فیلم) عزاداری امیر قلعه نویی، سام درخشانی و محمدحسین میثاقی در کنار وحید شمسایی در مجلس سلبریتی ها در شب تاسوعا
لباس های مزونی المیرا شریفی مقدم با مانتوی بلند تزئین شده کاردست و روسری نگین دار زیبا/ رعایت کامل حجاب در عین داشتن استایلی جذاب +عکس
بورس دانشجویان سال آخر دکتری برای تأمین نیاز هیئت علمی دانشگاه‌ها
جزئیات تماس تلفنی محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان با مسعود پزشکیان
استایل همسر راجر فدرر قهرمان مسابقات تنیس با لباسی متشکل از پَر/ فکر کنم این حجم از پَر توی دوخت لباس اوج هنرنمایی طراح باشه +عکس
کلید اولیه سوالات نوبت دوم کنکور 1403 منتشر شد
استایل پولداری همسر علی دایی در کنار مولتی میلیاردر فوتبال ایران / مانتو جلو باز با طرح چهارخونه و کیف پر زرق و برق بانو فرخ آذر دیدن داره !
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان