مزایای عمل جراحی زیبایی گوش

  سه شنبه، 16 دی 1399   زمان مطالعه 4 دقیقه
مزایای عمل جراحی زیبایی گوش
اتوپلاستی یا جراحی زیبایی گوش ، روشی است که در آن سایز و حالت گوش ها تغییر می یابد. نتایج عمل جراحی تغییر شکل گوش تا حد زیادی به تغییرات مورد نظر وابسته است؛ به هر حال این روش ها به طور کل موجب افزایش اعتماد به نفس و رفع مشکل گوش بزرگ ، مخصوصا در کودکان و نوجوانان می شود.

اتوپلاستی یا جراحی زیبایی گوش ، روشی است که در آن سایز و حالت گوش ها تغییر می یابد. نتایج عمل جراحی تغییر شکل گوش تا حد زیادی به تغییرات مورد نظر وابسته است؛ به هر حال این روش ها به طور کل موجب افزایش اعتماد به نفس و رفع مشکل گوش بزرگ ، مخصوصا در کودکان و نوجوانان می شود. اگر گوش ها برجسته و بیرون زده باشند، با بخیه زدن غضروف می توان لاله ی گوش را صاف و به سر نزدیک تر کرد. اگر یکی از گوش ها نسبت به دیگری بالاتر قرار گرفته باشد، توسط عمل زیبایی گوش می توان آن ها را نسبت به هم متقارن کرد. گوش هایی که بیش از حد بزرگ هستند را نیز می توان توسط جراحی پلاستیک گوش به تنهایی و یا به همراه سایر عمل های جراحی مربوط به گوش به اندازه ی متناسب درآورد. درمان درد گوش ناشی از جراحی زیبایی گوش معمولا با قرص های مسکن کنترل می شود.

اقدام برای عمل زیبایی گوش

چنانچه به طور مادرزادی دارای گوش های بیش از بزرگ و یا کوچکی هستید.چنانچه اندازه و محل قرارگیری گوش های شما با سرتان متناسب نیستچنانچه گوش هایتان بیرون زده و برجسته است.چنانچه دچار آسیبی شده اید که در شکل گوش های شما تاثیر گذاشته است.اگر گوش های برجسته یا بدشکل، شما یا فرزند شما را آزار می دهد، به فکر جراحی پلاستیک باشید. جراحی گوش که اتوپلاستی نیز نامیده می شود می تواند شکل، موقعیت و نسبت گوش شما را اصلاح نماید. این جراحی می تواند نقایص ساختاری گوش مربوط به زمان تولد، مشکلاتی که با رشد ظاهر می شوند و نیز بدشکلی های گوش ناشی از آسیب ها را مرتفع کند.

جراحی گوش، شکل طبیعی برای گوش ها ایجاد نموده و تعادل و نسبت را برای گوش ها و صورت ایجاد می نماید. تصحیح اشکالات کوچک می تواند تاثیر عمیقی در ظاهر فرد و اعتماد به نفس او ایجاد کند.

جراحی گوش به ویژه می تواند موارد زیر را اصلاح نماید:

گوش های بسیار بزرگ که یک وضعیت نادر است و ماکروتیا نامیده می شود.گوش های برجسته در یک یا هر دو طرف با درجات متفاوت و بدون کاهش شنوایی

مزایای عمل جراحی زیبایی گوش

بیمارانی که عمل جراحی اتوپلاستی را انجام می دهند ، در نتیجه آن می توانند از مزایای زیر بهره مند شوند :

  • عمل جراحی ایمن است و خطرات ناچیز یا نادری در آن وجود دارد .
  • این عمل جراحی می تواند بسیاری از نواقص گوش را اصلاح کند .
  • در نتیجه انجام این عمل جراحی کودکان توسط دوستان و اطرافیان خود مسخره نمی شوند .
  • این عمل جراحی می تواند میزان اعتماد به نفس و رضایت فرد از خود را افزایش دهد .
  • عمل جراحی اتوپلاستی دارای حداقل دوره استراحت است که تقریباً یک هفته می باشد .
  • این جراحی می تواند شرایط احساسی و روانی فرد را بهبود بخشد .
  • در این نوع عمل برش های ایجادشده در سطح حداقل قرار دارند .
  • این عمل باعث بازیابی ظاهر طبیعی فرد می شود .
  • با استفاده از این عمل جراحی شما می توانید ظاهر دلخواه گوش های خود را انتخاب کنید.

اگر گوش دچار عارضه مادرزادی باشد بهتر است در سنین کودکی ( بعد از شش سالگی ) که در سن ورود به مدرسه است انجام شود زیرا ممکن است به دلیل برخی مشکلاتی که در جامعه وجود دارد توسط بچه های دیگر مورد تمسخر واقع شود . در این سن گوش ها به اندازه کافی رشد کرده اند و برای جراحی مناسب است .

اقدامات لازم قبل از عمل زیبایی گوش

قبل از انجام جراحی زیبایی گوش ، ابتدا تمامی راهنمایی ها و دستورات لازم را به شما ارائه می کند ، به هر پرسشی که احتمالاً در این مورد دارید پاسخ می دهد ، سوابق پزشکی شما را به طور کامل بررسی می کند و یک معاینه کامل بر روی شما انجام می دهد تا صلاحیت شما برای عمل جراحی زیبایی مشخص شود . همچنین ممکن است از شما بخواهد که قبل از انجام عمل ، آزمایش پزشکی خاصی را انجام دهید که حتماً باید این آزمایش را در فاصله زمانی مناسب قبل از نزدیک شدن به زمان عمل انجام دهید .

قبل از انجام عمل ، از شما خواسته می شود :

  • سیگار کشیدن را از حداقل ۶ هفته قبل از عمل ، متوقف کنید.
  • از مصرف قرص های آسپرین ، داروهای ضدالتهاب و برخی داروهای گیاهی که ممکن است باعث افزایش خونریزی در زمان عمل شود ، خودداری کنید.
  • از پوست خود به خوبی محافظت و مراقبت کنید .


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
سه پرس کباب سفارش پسر کوچک رهبر معظم انقلاب برای خانواده شش نفره‌شان+عکس/ فرزندانی که در ساده زیستی راه پدر را ادامه میدهند (167 نظر) ساده زیستی مثال زدنی رهبر انقلاب ؛ از عینک شکسته و کفش قدیمی تا مبل ساده و عبای نخ کش شده +عکس (149 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (36 نظر) پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (28 نظر) تزیین ماشین مخصوص حاجی ها/ مُد جدید این روزهای کشورمان +عکس (21 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده یزدی، با نوشته جالب پشت کامیون حماسه ساز شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا... (21 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان نسرین مرادی، فریده سریال نون خ/ روحش شاد و یادش گرامی (19 نظر) نگاهی به سبک دکوراسیون و سلیقه ساده پسندِ خانه علیرضا زاکانی+عکس/ خانه ای با فرش ماشینی و لوازم در حد شهروند عادی (18 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (18 نظر) مراسم تشییع پدر محسن تنابنده، شوهر همای پایتخت با حضور چهره های سرشناس و بازیگران/ روحش شاد و یادش گرامی +عکس (15 نظر) نوزاد بانمک و خوشگل المیرا شریفی مقدم مجری خوش اخلاق صداوسیما سر سفره ساده عید/ پروفیل یک مادر مهربون+عکس (16 نظر) (عکس) انگشتر بسیار زیبای رهبر انقلاب با طرحی دلربا و چهره شاداب و پرانرژی ایشان در 85 سالگی / پیر ما اشرف مخلوقات است ... (10 نظر) رستوران گردی دو نفره حامد آهنگی با مادر شاد و خوش پوشَش+عکس/ خلوت مادر و پسری به سبک مجری خوش خنده😍 (10 نظر) نگاهی به کیک تولد متفاوت و به شکل سالاد الویه حامد آهنگی در مراسم سورپرایز تولدش+ویدیو/ چه ذوقی میکنه آقای خوش خنده😍 (9 نظر) نگاهی به کانتر آشپزخانه شلوغ و جمع و جور خانه مهران غفوریان در این پیام تبریکش+ویدیو/ یخچال هم قشنگ برا خودش آلبوم عکسه (8 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
(عکس) درختی که زمان مرگ خونریزی می کند
بازسازی صدای کاهن مصری پس از 3 هزار سال از روی مومیایی او+ تصاویر
فال روزانه امروز یکشنبه 10 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه یکشنبه 10 تیر 1403
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 10 تیر خرداد 1403
قیمت رسمی انواع چلوکباب 43 سال قبل در رستوران اصیل ایرانی! +عکس
روایت جالب آیت الله هاشمی رفسنجانی از آوازخوانی دلپذیر و اجباری آیت الله طالقانی و منتظری در زندان/ خودم صدای خوبی ندارم اما...+ویدیو
فال قهوه با نشان روز یکشنبه 10 تیر ماه 1403
دانلود آهنگ جدید "دل بیچاره" مهدی جهانی +فیلم/ منو تنهام نذار با این احوال زار نگاه کن به دلت منو یادت بیار
فال حافظ با تفسیر امروز یکشنبه 10 تیر 1403 + فیلم
فال انبیاء روزانه یکشنبه 10 تیر ماه 1403
استفتاء از رهبری در مورد رای سفید
قتل دلخراش خانم معلم به دست شوهرش/ پرت کردن همسر از طبقه سوم
ماجرای تصمیم خاص حاج قاسم برای کَفنش از زبان یکی از همرزمان جانبازش
دست نوشته‌های یک جانباز هنرمند: نسل انتقالی به پایان راه نزدیک می‌شود