مزایای جراحی پروتز چانه با چربی

  شنبه، 06 دی 1399   زمان مطالعه 3 دقیقه
مزایای جراحی پروتز چانه با چربی
بسیاری از فرآیند های زیبایی، برای مدت ها رد و نشانه های خود را روی چهره افراد باقی می گذارند اما در تزریق چربی، هرگز چنین اتفاقی رخ نمی دهد. تزریق چربی به چانه، فعالیتی است که موجب صافی و وضوح بیشتر خط فک می شود و جذابیت زیادی برای چهره شما به وجود می آورد

بسیاری از فرآیند های زیبایی، برای مدت ها رد و نشانه های خود را روی چهره افراد باقی می گذارند اما در تزریق چربی، هرگز چنین اتفاقی رخ نمی دهد. تزریق چربی به چانه، فعالیتی است که موجب صافی و وضوح بیشتر خط فک می شود و جذابیت زیادی برای چهره شما به وجود می آورد.

برای به وجود آوردن یک تغییر ظاهری در چانه، روش های زیادی وجود دارد. بعضی از افراد به سراغ روش های جراحی می روند و در کنار متحمل شدن یک هزینه بسیار سنگین، عوارض جانبی زیادی را نیز تحمل می کنند. استفاده از پروتز ها برای چانه، در کنار همه آثار جانبی ممکن است بسیار دردناک نیز باشند. تزریق چربی به چانه اما بسیاری از مشکلات را حل کرده و یک انتخاب امن، مطمئن و بی دردسر را پیش روی افراد مختلف قرار داده است.

تزریق چربی به چانه یک فعالیت دائمی نیست و نتایج آن برای همیشه باقی نمی مانند. شما پس از مشاهده اثرات این فرآیند، می توانید در مورد تکرار کردن یا نکردن آن برای خود تصمیم بگیرد. به طور معمول بیشتر افرادی که این تزریق را پشت سر می گذارند، خواهان ادامه دادن آن در آینده هستند. چرا که انتقال چربی به چانه، افراد را به استاندارد های ظاهری مد نظر خودشان بسیار نزدیک می کند.

مزایای تایید شده ی بسیاری برای پروتز چانه با چربی وجود دارد که عبلرتند از:

نیمرخ اصلاح شده

بیمارانی که علاقمند به عمل پروتز چانه با چربی هستند، اغلب با ظاهرشان از نمای نیمرخ مشکل دارند. ممکن است بینی بزرگ باشد، یا چانه تورفته باشد، یا هردو ،که سبب عدم تعادل ظاهر صورت می شوند. با هماهنگ کردن اجزای صورت از این زاویه، پروتز چانه با چربی می تواند ظاهر صورت را از تمام زوایا، به خصوص نیمرخ بهبود بخشد.

خط آرواره ی اصلاح شده

جراحی پلاستیک چانه نه تنها ظاهر اجزای صورت را تقویت می کند بلکه به این دلیل که ساختار پایینی صورت دگرگون می شود، آرواره هم می تواند بهتر به نظر بیاید. ایمپلنت آرواره وجود دارد ولی بعد از این جراحی بسته به اندازه ی تزریق چربی و محل آن ممکن است نیاز نباشد. خط آرواره ی تقویت شده می تواند بسته به تقاضای فرد عضلانی بودن یا زنانگی را بیشتر به رخ بکشد.

برقراری توازن با یک بینی جذاب

بیشتر افراد با بینی برجسته متولد می شوند و علاقه ای به تغییر این مشخصه ی ویژه در صورتشان ندارند. اگر بیماران تمایل داشته باشند تا تحت عمل رینوپلاستی( جراحی زیبایی بینی) قرار گیرند، شاید پزشک به دلایل مختلف با بافت ها محافظه کارانه رفتار کند. در هر دو حالت پروتز چانه با چربی می تواند تعادل بینی را برقرار سازد و نسبت جذابی بین این اجزای صورت ایجاد کند.

ظاهری با اعتماد به نفس بیش تر

صرف نظر از اینکه یک فرد از لحاظ باطنی چگونه رشد می کند، زمانیکه ظاهر بیرونیش دگرگون شود، اعتماد به نفس پیدا خواهد کرد. از جنبه بیولوژیکی، چانه در جذابیت فرد نقش دارد و می تواند با تغییر شکل یک سوم پایینی صورت،حتی یک خانم را ظریف تر و یک مرد را عضلانی تر نشان داد. به علاوه، چانه ی قوی و خط آرواره به شخص کمک می کند تاحدی بزرگتر به نظر بیاید، زیرا این تغییرات هورمونی در طی بلوغ روی می دهند.

این روش ها برای چه کسانی مناسب است؟

درمان های حجیم کردن چانه با تزریق ژل ها یا تزریق چربی برای بیماران زیر توصیه می شود:

  • بزرگسالانی که در مورد شکل چانه خود نگرانی دارند و مایلند آن را تغییر دهند.
  • بزرگسالانی که به علت روند طبیعی پیری یا بی ثباتی وزن برجستگی چانه کمی دارند.
  • بزرگسالانی که ترجیح می دهند چانه مخروطی تری داشته باشند.
  • بزرگسالانی که تمایل به اصلاح بی قاعدگی چانه شان دارند.

به طور کلی، بزرگسالان مرد و زن متقاضیان خوبی برای انجام روش بزرگ کردن چانه با تزریق هستند، به شرطی که شرایط سلامتی کلی خوبی داشته باشند.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب بعد از خریدن مبل دست دوم توسط رهبری: تا الان زندگی ‌ما طلبگی بوده، الان هم مبل در خانه نیاورید! (354 نظر) تزئین میز عزای سعید راد با شمع و گل و خرما و عکس های یادگاری در خانه مجللشان/ خدا رحمتشون کنه+عکس (258 نظر) روایتی از عصبانیت رهبر معظم انقلاب از عوض کردن فرش کهنه و نخ نمای خانه شان: اشتباه کردید که عوض نمودید بروید همان زیلوها را بیاورید (138 نظر) رهبر معظم انقلاب: ما درخانه تنها یک فرش دستباف داریم که جهیزیه همسرم بوده بقیه خانه موکت است/ ساده زیستی ایشان مثال زدنی است (129 نظر) عروسِ رهبر معظم انقلاب: بچه ام اسباب بازی ندارد، در اتاق آقا یک میز هست و 6 تا صندلی پلاستیکی و یک تلفن که به دیوار وصل است+عکس (112 نظر) خلاقیت خنده دار مغازه دار اردبیلی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغز نیس که معدن طلاست😂👌+عکس (100 نظر) ابتکار جالب یک مرد خلاق در دادن انواع لقب به مسعود پزشکیان حماسه آفرید+ویدئو/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (67 نظر) نگاهی به اعلامیه ترحیم مادر جوان حمید گودرزی که دیشب خبر فوتش را آقای بازیگر اعلام کرد +عکس/ روحش شاد (65 نظر) خلاقیت خنده دار هندوانه فروش سمنانی برای جذب مشتری حماسه آفرید/ مغز نیست که معدن طلای خالصه😂+عکس (61 نظر) خلاقیت خنده دار هندونه فروش شیرازی، برای فرار از گرما حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (61 نظر) خلاقیت خنده دار مغازه دار شیرازی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغز نیست که معدن طلاست😂👌+عکس (48 نظر) تصویری از خانه ابدی برادر زاده نرگس محمدی / روحش شاد و یادش گرامی (41 نظر) نگاهی به جشن تولد عاشقانه 45 سالگی الهام چرخنده بازیگر سریال آوای باران و باکس گل شیک روی میز/ مبارکا باشه+عکس (38 نظر) استوری تبریک خاص سرلشگر باقری به مناسبت روز چپ دست‌ها به رهبر معظم انقلاب+عکس (32 نظر) نگاهی به خونه زندگی مجلل و شاه نشین مهران مدیری به سبک پادشاه عربستان/ خونه نگو کاخ بگو قصر بگو+عکس😍👌 (32 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فال روزانه امروز جمعه 5 مرداد 1403
فال ابجد روزانه جمعه 5 مرداد 1403
حمله گازانبری ندا چملانیان همسر دانیال اسماعیلی فر به سروش رفیعی با اسم رمز یه سری آدماااا/ نظرتون در موردش چیه؟ +سند
فال شمع روزانه امروز جمعه 5 مرداد 1403
فال قهوه با نشان روز جمعه 5 مرداد ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 5 مرداد 1403 + فیلم
فال انبیاء روزانه جمعه 5 مرداد 1403
خلاقیت رسانه ای سمی باشگاه استقلال خوزستان با لو رفتن یک پست اینستاگرامی فیک درباره بازیکن معروف ساحل عاجی جنجالی شد/ مغز نیست که طلا است +عکس
ناگفته‌های سخنگوی وقت وزارت بهداشت از دستگاه کرونایاب مستعان
(تصاویر) اولین پسر جهان که با بلندترین مو روی همه دخترا رو کم کرد!/ موی 1.5 متری که رکوردار گینس شد
هدف نهایی زندگی شما با توجه به ماه تولدتان چیست؟
قاب تلخ و غم‌انگیزی از وداع آخر دختر و پسر سعید راد با پیکر پدرشان
(تصاویر)اگه دنبال رژلب های خنک و تابستونی میگردی این 6 مدل رو امتحان کن!/ مخصوص خانم های سخت پسند!
پزشکیان از کجای اقتصاد باید شروع کند؟
(تصاویر) حیاط پر گل و گیاه خانه مادری احسان علیخانی با صندلی‌های فلزی سفید
منتخب روز   
ابتکار جالب یک مرد خلاق در دادن انواع لقب به مسعود پزشکیان حماسه آفرید+ویدئو/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (فیلم) سکانس فوق عاشقانه شهاب حسینی و لیلا حاتمی در فیلم "پرسه در ماه" / ما کاملا شبیه همیم طرز نگاهامون دو دو زدن چشامون ...😍 استارت تمرینات سخت علیرضا بیرانوند در تراکتور +فیلم/ آقای دروازه بان آمادگی بدن بالایی دارد! سکانس عاشقانه دل باختن قباد به شهرزاد/ نشود فاش کسی آنچه میان من و توست (فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان....