مزایای مزوتراپی برای پیری پوست

  جمعه، 06 فروردین 1400   زمان مطالعه 6 دقیقه
مزایای مزوتراپی برای پیری پوست
مزوتراپی هنگامی که به درستی انجام شود ، اطمینان حاصل می شود که محصولات به درستی به پوست شما تحویل داده می شوند.

پیش از اینکه بیشتر توضیح بدهیم باید بدانیم این هیالورونیک اسید و آنتی اکسیدان ها چه هستند و چه نقشی دارند؟هیالورونیک اسید ماده است که به طور طبیعی در بدن انسان وجود دارد و نقش کلیدی در سلامت پوست انسان ایفا می کند، این ماده مانند یک اسفنج عمل کرده و آب را در سطح پوست ذخیره می کند.

با بالا رفتن سن بیش از دو سوم از حجم هیالورونیک اسید پوست از بین می رود به طوری که در سن ۳۵ سالگی ضخامت پوست به طور متوسط در حدود ۲۲ درصد کاهش یافته است، هر چقدر که پوست نازک تر می شود، شکننده تر و خشک تر شده و به دنبال آن خصایت ارتجاعی خود را از دست می دهد.از سوی دیگر یکی از عوامل تخریب پوست در گذر عمر، اکسیدان ها هستند، در ترکیبات مزوتراپی اگر بتوانیم به طور منظم و روتین هیالورونیک اسید و آنتی اکسیدان را به پوست تزریق کنیم، روند افت پوست بسیار کندتر خواهد شد و در پروسه درمان پوست بسیار شاداب تر خواهد بود.علاوه بر این، پس از معاینه در بسیاری از افراد با ترکیب درمان مزوتراپی + کربوکسی تراپی در رفع تیرگی و گودی چشم موثر است، البته نه همه افراد، در این خصوص باید از نزدیک معاینه شوید.در حال حاضر جهت مزوتراپی در این مطب از برند Revitacare ساخت کشور فرانسه استفاده می شود، این محصول حاوی هیالورونیک اسید، آنتی اکسیدان ها و مواد معدنی لازم پوست می باشد. این برند تا کنون دوبار برنده جایزه بهترین ترکیب مزوتراپی اروپا شده است.ترکیبات این داروی مزو به طور کلی شامل هیالورونیک اسید، آنتی اکسیدان ها و ویتامین ها می باشد که به طور مفصل در پایان مقاله توضیح داده شده است.*این حجم وسیع از ویتامین ها و مواد موثر اصلی ترین دلیل نتایج بسیار رضایت بخش مزوتراپی صورت و این محصول شده است.

انواع چروک

چروک ها را می توان به دو نوع خطوط ظریف و چین های عمیق تقسیم بندی کرد. این چروک ها عمدتاً روی صورت، گردن، دست و بالای بازوها مشاهده می شود.

پزشک همچنین خطوط و چین و چروها را به دو دسته تقسیم می کنند:

  • چروک های استاتیک: این خطوط همیشه حتی زمانی که عضلات صورت بی حرکت است، دیده می شود.
  • چروک های دینامیک: این خطوط و چروک ها هنگام حرکت دادن عضلات صورت قابل مشاهده است.

علل

  • قرار گرفتن در معرض آفتاب: نور خورشید دلیل اصلی ایجاد چین و چروک صورت است. قرار گرفتن در معرض اشعه های مضر ماوراء بنفش (UVA و UVB) عامل تقریباً تمام علائم پیری زودرس است. پژوهش ها نشان داده است که حتی میزان کمی از نور خورشید نیز فرایند تشکیل چین و چروک را شروع می کند.
  • پیری: پیر شدن سلول ها فرایندی طبیعی و ناگزیر است. تغییرات بیولوژیکی مانند کاهش تدریجی دوام و عملکرد سلولی در اثر آسیب مولکولی که از تاخیر در تکثیر و ترمیم سلولی نشأت می گیرد، فرایند پیری سلول ها را تسریع می کند.
  • استعمال دخانیات: استعمال دخانیات تولید رادیکال های آزادی را در بدن افزایش می دهد که در پیری زودرس نقش دارند.
  • آلودگی: آلاینده های هوا میزان ویتامین E موجود در پوست را کاهش می دهند.
  • کاهش وزن سریع: لاغر شدن بسیار سریع شل شدن و افتادگی پوست را به دنبال دارد و چین و چروک ها را بیشتر می کند.
  • رژیم غذایی نامناسب: افرادی که رژیم غذایی ناسالم دارند و در مصرف فست فود، غذاهای چرب و قند تصفیه شده زیاده روی می کنند، سریع تر از افرادی با رژیم غذایی سالم پیر می شوند.
  • تحرک نداشتن: ورزش نکردن و تحرک نداشتن گردش خون را مختل می کند و میزان اکسیژن پوست را کاهش می دهد که به نوبه خود به ایجاد چین و چروک صورت و سریع تر پیر شدن می انجامد.
  • شرایط شغلی: اگر لازمه شغلتان کار در فضای باز و قرار گرفتن زیر آفتاب است، احتمال آسیب دیدن پوست و ایجاد چین و چروک افزایش می یابد.
  • وراثت: چین و چروک در بعضی خانواده ها مشکلی رایج است که حکایت از ارثی بودن این عارضه پوستی دارد.
  • رنگ پوست: افرادی که پوست روشن تر و مو و چشم های روشن دارند، سریع تر از افراد با پوست تیره با مشکل پیر شدن پوست مواجه می شوند.
  • نحوه خوابیدن: وضعیت بدن هنگام خواب یکی از علل اصلی ایجاد چین و چروک های استاتیک است. اگر سال های متمادی هر روز صورت را از یک سمت روی بالش بگذارید، در نهایت با چین و چروک های ناخوشایندی روی صورت مواجه خواهید شد.

از دیگر علل ایجاد چین و چروک صورت و افتادگی و شل شدن پوست می توان به اختلال های پوست، استرس، تغییرات هورمونی، سبک زندگی و بیماری های مختلف اشاره کرد.

مزایای مزوتراپی چیست؟

پوست شما غلظت بالایی از ویتامین ها و سایر عناصر ضروری را دریافت می کند

پوست با غلظت بالای سرم ها ، ویتامین ها و سایر ترکیبات مغذی تغذیه شده و این باعث می شود پوست شما احساس طراوت و جوانی کند. مزوتراپی هنگامی که به درستی انجام شود ، اطمینان حاصل می شود که محصولات به درستی به پوست شما تحویل داده می شوند.

می تواند جایگزینی برای جراحی های گران قیمت باشد

مزوتراپی می تواند بخشی از روند ضد پیری پوست شما باشد و نسبت به سایر روش ها و جراحی های پلاستیک، تهاجمی کمتری دارد. برای داشتن ظاهری بهتر نیازی به رفتن زیر چاقو نیست. سرم های غلیظ شده با استفاده از سوزن به پوست شما تحویل داده می شوند و پوست سالم و زیبایی به دست می آورید. همچنین در این روش نقاهت و از کارافتادکی وجود ندارد.

این روش می تواند نیازهای چندگانه پوستی را برطرف کند

خواه به دنبال یک راه حل ضد پیری باشید و یا می خواهید درخشندگی پوست خود را بیشتر کنید ، مواد و عناصر مخصوص برای پوست خود دریافت خواهید کرد. پوست یک تقویت انرژی دریافت می کند و شما می توانید نتایج قابل مشاهده را بلافاصله بعد از اولین دوره درمان مشاهده کنید.

مزوتراپی پوست شما را درخشان می کند

بسته به مواد تشکیل دهنده ، مزوتراپی می تواند به رفع مشکلات پوستی مانند لکه های مربوط به سن ، رنگدانه ها و ملاسما بپردازد. این می تواند صورت شما را درخشان کرده و حتی باعث افزایش سفتی پوست شما شود.

پوست شما را هیدراته (آبدار) نگه می دارد

مزوتراپی همچنین می تواند به بهبود رطوبت پوست کمک کند و باعث شود که حجم دار ، سفت و سالم به نظر برسد.مزوتراپی یک روش عارضه دار نیست. با این حال ، شما باید برای مشاوره اولیه سراغ پزشک پوست خود بروید و در مورد نگرانی های خود صحبت کنید. او بهترین فرد برای درک نیازهای پوست شما و نوع مواد لازم برای آن است.بسته به شدت مشکل شما و مواد تشکیل دهنده مورد استفاده ، ممکن است تعداد جلسات متفاوت باشد. درمان معمولاً شخصی ساز می شود. در اینجا به اختصار به آنچه در طول عمل اتفاق می افتد پرداخته می شود.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (217 نظر) سه پرس کباب سفارش پسر کوچک رهبر معظم انقلاب برای خانواده شش نفره‌شان+عکس/ فرزندانی که در ساده زیستی راه پدر را ادامه میدهند (165 نظر) ساده زیستی مثال زدنی رهبر انقلاب ؛ از عینک شکسته و کفش قدیمی تا مبل ساده و عبای نخ کش شده +عکس (150 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (36 نظر) نوزاد بانمک و خوشگل المیرا شریفی مقدم مجری خوش اخلاق صداوسیما سر سفره ساده عید/ پروفیل یک مادر مهربون+عکس (36 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (29 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده یزدی، با نوشته جالب پشت کامیون حماسه ساز شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا... (21 نظر) تزیین ماشین مخصوص حاجی ها/ مُد جدید این روزهای کشورمان +عکس (20 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان نسرین مرادی، فریده سریال نون خ/ روحش شاد و یادش گرامی (19 نظر) نگاهی به سبک دکوراسیون و سلیقه ساده پسندِ خانه علیرضا زاکانی+عکس/ خانه ای با فرش ماشینی و لوازم در حد شهروند عادی (18 نظر) مراسم تشییع پدر محسن تنابنده، شوهر همای پایتخت با حضور چهره های سرشناس و بازیگران/ روحش شاد و یادش گرامی +عکس (15 نظر) (عکس) انگشتر بسیار زیبای رهبر انقلاب با طرحی دلربا و چهره شاداب و پرانرژی ایشان در 85 سالگی / پیر ما اشرف مخلوقات است ... (10 نظر) رستوران گردی دو نفره حامد آهنگی با مادر شاد و خوش پوشَش+عکس/ خلوت مادر و پسری به سبک مجری خوش خنده😍 (10 نظر) نگاهی به کیک تولد متفاوت و به شکل سالاد الویه حامد آهنگی در مراسم سورپرایز تولدش+ویدیو/ چه ذوقی میکنه آقای خوش خنده😍 (9 نظر) میز غذای خوشمزه و مفصل سپیده بزمی پور برای مهمانانش/ خوش به حال آقا شاهرخ با این خانوم کدبانو (8 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
خواننده معروف لس آنجلسی به ایران بازگشت+عکس خواننده در فرودگاه
فرهنگ عجیب ازدواج زنان با درخت در هند!!
پشت‌پرده علاقه عجیب ایرانی‌ها به خرید بچه میمون! / دیگر سگ و گربه جواب نمی‌دهد!
بیوگرافی و زندگی خصوصی شبنم قلی خانی، یکتای سریال هشت و نیم دقیقه و همسر جنتلمنش+تصاویر جذاب و دیدنی
تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند
حمایت تمام قد قالیباف از جلیلی: همه باید تلاش کنیم تا نامزد جبهه انقلاب آقای دکتر جلیلی بعنوان رئیس دولت چهاردهم انتخاب شود
تاریخ مناظره‌ ها و برنامه‌های تبلیغاتی دور دوم انتخابات ریاست‌ جمهوری + جدول
میانجی گری پسر 17 ساله با از دست دادن جانش تمام شد
یک حیوان نایاب پس از 2 قرن در ایران دیده شد + فیلم | این حیوان گمشده، ایرانی‌ها را خوشحال کرد
قدرت صدای علیرضا قربانی بنای تخت جمشید را خراب می‌کند؟ حاشیه‌های تازه کنسرتی که از امروز شروع می‌شود
از فحاشی به ایرانیان مقیم خارج پای صندوق های رای تا واکنش مردم به دو مرحله‌ای شدن انتخابات در حواشی داغ امروز یکشنبه 10 تیر 1403
وزیر علوم: علم قابل خرید و فروش نیست، ما به علم عنکبوتی اعتقاد نداریم
پیام پزشکیان خطاب به زنان و دختران ایرانی بعد از اعلام نتایج انتخابات
بار مسکن از چه زمانی روی دوش مردم سنگین شد؟
(عکس) درختی که زمان مرگ خونریزی می کند