معرفی انواع کیف پول زنانه چرم

  سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401   زمان مطالعه 5 دقیقه
معرفی انواع کیف پول زنانه چرم
کیف پول چرم زنانه برای فعالیت های روزمره بانوان بسیار کاربردی و لازم است. بنابراین می خواهیم چندین مدل کیف پول چرم را برای شما معرفی کنیم، اما در ابتدا راهنمای خرید آن را به شما توصیه می کنیم. انتخاب یک کیف پول چرم با کیفیت و شیک کار ساده ای نیست اما می توانیم در این انتخاب، شما را یاری کنیم. با ما همراه باشید.

کیف پول برای یک خانم، فارغ از این که یک کیف پول چرم اصل زنانه باشد یا کیف پول معمولی، وسیله ای مهم و کاملاً شخصی است. شخصی به این معنی که مدل آن بخشی از ویژگی های اخلاقی و روحیات او را به نمایش می گذارد. مثلاً اگر خانمی بسیار منظم باشد، کیف پول انتخابی او اغلب از انواع کیف پول جادار زنانه با بخش بندی های زیاد و بسیار مرتب خواهد بود. یا اگر یک خانم فرد خلاقی بوده و در عین حال قدرت ریسک پذیری بالایی داشته باشد، بیشتر کیف چرم دخترانه و کیف پول هایی را انتخاب خواهد کرد که طرح های پیچیده، رنگ های جیغ و شاد و سبک های بسیار مدرن دارند. به همین دلیل انتخاب یک کیف پول و در نظر گرفتن ویژگی های آن موضوع بسیار مهمی است که باید به آن توجه ویژه داشت. تنوع بسیار زیادی در انواع کیف پول زنانه و کیف پول دخترانه چرم وجود دارد. اما رایج ترین و پرفروش ترین مدل های آن 3 مورد زیر هستند:

کیف پول زنانه 3 لتی

کیف پول زنانه سه لتی نوعی از کیف پول شیک زنانه است که وقتی باز می شود شبیه یک نوار دراز با عرض 10 تا 15 سانتی متر است. داخل این نوع کیف پول اسلات های زیاد و مختلفی برای قرار دادن کارت، اسکناس و سکه قرار دارد.

کیف پول زنانه 3 لتی

کیف پول چرم اصل زنانه کلاچ

کلاچ به نوع خاصی از کیف پول زنانه گفته می شود که برای حمل پول و وسایل شخصی کوچک استفاده می شود. کلاچ ها در اشکال و اندازه های مختلفی وجود دارند و می توانند به صورت دستی یا به عنوان یک مینی سازمان دهنده استفاده شوند. گرچه نمی توان برای کیف پول محدودیت سنی خاصی در نظر گرفت اما کلاچ بیشتر یک کیف پول دخترانه چرم است که خانم های جوان مشتری اصلی آن هستند.

کیف پول

کیف پول چرم دخترانه و زنانه کتابی (یا کیف پول سفری)

به خاطر ابعاد، شکل و جادار بودن این نوع کیف پول چرمی دخترانه حتی امکان حمل پاسپورت و کارت هایی شناسایی را دارند، به این نوع از کیف پول ها، کیف پول کتابی یا سفری گفته می شود. البته این به معنی آن نیست که کیف پول کتابی فقط مخصوص سفر است.

کیف پول

نکات مهم برای خرید کیف پولی چرم زنانه

اگر شما به عنوان یک خانم اخیراً تصمیم به خرید کیف پول چرم زنانه لاکچری یا دخترانه گرفته اید، بد نیست برای این که کیف پول منتخب شما از نظر مدل، جنس و کارایی هم راستا با سلیقه و نیازهایتان باشد، به این موارد توجه کنید:

1- انتخاب رنگ کیف پول لاکچری دخترانه و زنانه

بازار پر از انواع کیف پول چرم زنانه با رنگ های مختلف است. گاهی این رنگ ها چنان دل فریب و جذاب هستند که موقع خرید حواستان از موضوع مناسب بودن رنگ پرت می شود. به این معنی که شاید رنگ زرد یا صورتی برای یک کیف پول چرم زنانه خیلی زیبا باشد، اما این ها رنگ هایی هستند که خیلی زود کثیف می شوند و شاید انتخاب آن ها به عنوان کیف پولی که هر روز قرار است آن را با خودتان به سرکار، دانشگاه یا خرید ببرید مناسب نباشند. بنابراین شاید بد نباشد برای استفاده روزمره خود یک کیف پول چرم اصل با رنگ هایی در طیف عسلی، مشکی یا قهوه ای بخرید و یک کیف پول چرم اصل رنگی و شاد برای مواقعی که به مهمانی های خاص می روید تهیه کنید.

2- توجه به اندازه کیف پول

فراموش نکنید که هرچقدر کیف پول بزرگ تری تهیه کنید با احتمال بیشتری تمایل به حمل کردن لوازم اضافی یا نگهداری از چیزهایی دارید که شاید هرگز به دردتان نخورد. مثلاً اگر کیف پول چرم زنانه جیبی شما به اندازه نگهداری اسکناس، چند کارت بانکی و گواهینامه جا داشته باشد، دیگر جایی برای نگهداری از ته قبض های دستگاه POS که عملاً به هیچ دردی نمی خورند نخواهید داشت. پس کیف پولی را انتخاب کنید که از نظر ابعاد فقط به اندازه جای دادن لوازم روزانه شما جا داشته باشد.

3- دقت در خصوص جاهای پنهان کیف پول و محفظه ها

یک کیف پول شیک زنانه مناسب کیف پولی است که طراح آن به محفظه ها، جیب های پنهان و به طور کلی سازمان دهی درونی آن دقت کرده باشد. چون موارد بسیاری پیش می آید که شما تمایل داشته باشید کارت خاصی را در جای مخصوصی در کیف پول چرم خود پنهان کنید یا کارت های خود را به شیوه مشخصی سازمان دهی کنید. بنابراین فارغ از اندازه، طرح، رنگ و به طور کلی ظواهر در خرید کیف پول چرم اصلی که انتخاب کرده اید، سازمان دهی داخلی و محفظه بندی آن را نیز در نظر بگیرید.

4- مشخص کردن انتظارات اولیه از یک کیف پول

قبل از انتخاب انواع کیف چرم از جمله انتخاب و خرید کیف پول چرم اصل زنانه به این فکر کنید که چه انتظاری از آن دارید. به طور مثال اگر شما تعداد زیادی کارت بانکی دارید و علاوه بر آن ها کارت های شناسایی تان را نیز همیشه با خودتان حمل می کنید، شاید بهتر باشد به جای خرید یک کیف پول چرم جادار، یک جاکارتی چرم و یک کیف پول چرم اصل زنانه را به صورت مجزا بخرید. اما اگر آنچه هر روز با خودتان حمل می کنید فقط بسیار متنوع است، مثلاً همیشه چند کارت بانکی، مقداری پول و یک کارت شناسایی به همراه دارید، بهتر است یک کیف پول چرم چند منظوره تهیه کنید تا همه نیازهای شما را یکجا تأمین کند.

کیف پول

در نهایت به یاد داشته باشید که شاید قیمت کیف پول چرم در ظاهر کمی بالاتر از جنس های دیگری کیف پول باشد، اما اصالت و مرغوبیت کالایی که می خرید تضمین کننده عمر مفید آن و بی نیازی شما در خرید مکرر یک وسیله خواهد بود.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (557 نظر) رهبر معظم انقلاب: در ایستگاه منتظر قطار بودم که فردی که اصلا نمی شناختمش شروع کرد به مسخره کردن من+ویدیو (211 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (177 نظر) میزبانی رهبر معظم انقلاب از مهمانش در ضیافتی به صرف شام +عکس/سفره ای که اُملت تنها غذای آن بود... (145 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (67 نظر) نگاهی به کیک تولد آیتک سلامت کاپیتان چشم آبی تیم ملی والیبال بانوان و رقیب زهرا گونش/ مبارکا باشه (60 نظر) نگاهی به میز عقد ساده و با دیزاین مختصرِ زینب سلیمانی دختر کوچکِ سردار سلیمانی و همسر لبنانی‌اش+عکس/ استندهای اسم و شمع های تک رنگ (49 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (45 نظر) در خانه شهید رئیسی به روی همه مردم باز می شود (45 نظر) خلاقیت هوش پران مغازه دار کاشانی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغزشو باید طلا گرفت+عکس (25 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (24 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده تهرانی، با نوشته جالب پشت پژو پارس حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا (21 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (18 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز مغازه دار یزدی در ایام محرم/آدم حظ میکنه از اینهمه درک و شعور+فیلم (13 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منظور ظریف از دولت وفاق ملی چیست؟
خرید کردن پسر رهبر معظم انقلاب: از ایستادن در صف و رعایت نوبت تا لحن عادی فروشنده با ایشان مثل دیگر مشتری ها
اختلاف زن و شوهر بوکانی هفت هکتار مزرعه گندم را به آتش کشاند
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان