معرفی بازارها و مراکز خرید استانبول

  یکشنبه، 19 خرداد 1398   زمان مطالعه 14 دقیقه
معرفی بازارها و مراکز خرید استانبول
. لذت یک خرید لذت بخش از برترین برند های ترکیه در مناسب ترین قیمت تجربه ایست که جایی جز استانبول نمی توان آن را یافت.

 مرکز خرید استانبول مال

استانبول مال یکی از بزرگ ترین مراکز خرید ترکیه است که در آن می توانید نمایندگی های انواع برند ها و مارک ها ی مطرح دنیا و برند های ترک را ببینید. استانبول مال تقریبا ۱۵۶ هزار متر مربع بوده و دارای ۳۵۰ مغازه با ویترین های زیبا از جدید ترین و عجیب ترین طراحی های دنیاست. از برند های موجود در این فروشگاه می توان به   Koçtaş، Media Markt، ، Teknosa Mudo ، YKM و Zara اشاره کرد. از همه مهمتر اینکه بزرگترین مغازه نمایندگی Toyzz و کامل ترین اجناس برند Victoria Secret نیز در استانبول مال می باشد، از این رو در مرکز خرید استانبول مال محال است دست خالی برگردید. 

به شما توصیه می کنیم که برای خریدی آرام و دور از شلوغی صبح ها را برای خرید انتخاب کنید چرا که مرکز خرید استانبول به خصوص در ایام فستیوال خرید و روزهای حراجی استانبول بسیار شلوغ می شود. 

نشانی مرکز خرید استانبول مال : ترکیه ، استانبول ، بشکشهیر ، محبوتبی ، بولوار سلیمان دمیرل 

تصویر
 

مرکز خرید فروم استانبول

اگر قصد خرید رد استانبول را دارید، مرکزخرید فروم را فراموش نکنید، فروم یکی از بزرگترین مراکز خرید اروپایی ترکیه هرساله بیش از ۲۰ میلیون بازدیدکننده دارد. در این مرکز خرید می توانید از برندهای معتبری نظیر Tepe Home، Saturn،Teknosa ،Bimex YKM،C&A، M&S ، Zara و... خرید کنید و هر زمان که از خرید خسته شدید از امکانات تفریحی و مهیجی در این مرکز برای بازدیدکنندگان مهیا گردیده است لذت ببرید.

در طول سفر به استانبول، همه روزه از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۰ شب مرکز خرید بزرگ فروم استانبول باز است و می توانید در این بازه زمانی هرچیزی که بخواهید از پوشاک برند ترکگرفته تاسوغات ترکیه را خریداری کنید. 

نشانی مرکز خرید فروم استانبول : Mimarsinan Mahallesi, Davutpaşa Caddesi No:۴۷, ۳۴۴۰۰ Esenler/İstanbul, Turkey

تصویر
 

مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول 

مرکز خرید ایستینیه پارک یکی دیگر از مراکز خرید بزرگ و البته با کلاس ترین مرکز خرید استانبول به حساب می آید. این مرکز خرید دارای ۴ طبق و بیش از ۳۰۰ مغازه لوکس و زیبا می باشد. اگر به دنبال لباس شیک طبق آخرین مد روز هستید، مرکز خرید  ایستینیه جاییست که باید باشید. در مرکز خرید ایستینیه مطرح ترین برند های دنیا را خواهید دید، برند هایی نظیر : پرادا، آرمانی، شنل، دیور و مارک های شیک ترک دیگر مانند Max Mara  و زارا .

و اما در مرکز خرید ایستینیه پارک نگران قیمت بالای اجناس برند نباشید چرا که همه اجناس در این مرکز خرید با قیمت نه چندان گران، در قیمتی مناسب عرضه می شوند.  

مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول هم روزه از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۰ شب آماده خدمات دهی به بازدید کنندگان است و مراجعه کنندگان مر توانند از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۲ به خرید در این مرکز بپردازند.

نشانی مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول : ترکیه، استانبول، سرییر، خیابان کادسی، محله پینار

تصویر
 

 مرکز خرید زورلو استانبول

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید استانبول، مرکز خرید زورلو استانبول ( Zorlu Center) است ، این مرکز خرید با ۱۸۰ مغازه مختلف و مدرن، یک هتل ۵ ستاره، دفاتر و یک مرکز نشست لوکس و جدید به یکی از مراکز خرید محبوب استانبول تبدیل شده است.

جالب است بدانید که نخستین نمایندگی apple در ترکیه به نام مغازه  cube store که منحصرا برای نیویورک است در مرکز خرید زورلو قرار دارد. در کل، اگر چه استانبول شهر خرید است و مراکز خرید بزرگ و نمایندگی هیا برند ها همه جا هستند، اما ،  اولین فروشگاه های مارک های معروف دنیا Brooks Brothers, Industrie Denim, Cos, Lanvin, Pomellato, Stella McCartney  و  Superdry تنها در مرکز خرید زورلو استانبول قرار دارد.

مرکز خرید زورلو استانبول همه روزه از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۰ شب باز است، در طول سفر با تور استانبول حتی اگر قصد خرید ندارید می توایند یک روز خوب را در مرکز خرید استانبول سر کنید و در رستوران های این مرکز خرید که یکی از بهترین رستوران های استانبول محسوب می شوند غذای ترکی نوش جان کنید. 

نشانی  مرکز خرید زورلو استانبول : Zorlu Center, Koru Sokak No.۲, Zincirlikuyu Zincirlikuyu

تصویر
 

مرکز خرید کانیون استانبول

به یکی از مراکز خرید برجسته و مشهور در استانبول می توان به مرکز خرید کانیون استانبول  Kanyon) Istanbul) اشاره کرد. در این مرکز خرید می توانید تجربه یک خرید خوب، هیجانی به یاد ماندنی و طعم یک غذای خوشمزه ترکی را یک جا با هم داشته باشید. می توانید با قیمت های مناسبی از بهترین مارک ها خرید کنید، اگر می خواهید خرید معقولانه و ارزان تری داشته باشید، ختما به این مرکز خرید ارزان بروید. کانیون ۴ طبقه داشته و در لیست مراکز خرید محبوب استانبول ترکیه  قرار می گیرد.

نشانی مرکز خرید کانیون استانبول : Buyukdere Caddesı No:۱۸۵ ۳۴۳۹۴ Levent-ıst., Turkey

تصویر
 

مرکز خرید پالادیوم استانبول

مرکز خرید پالادیوم را می توان از مراکز خرید جدید استانبول با ۱۹۰ فروشگاه مختلف دانست، در این مرکز خرید می توانید نیاز تمام افراد خانواده را یکجا تامین کنید.

فروشگاه پوشاک بچگانه و کفش بچگانه برند  LC Waikiki، انواع پوشاک زنانه از برند های : Benetton، Bershka، Koton، Mango و GAP، انواع پوشاک مردانه از برندهای : Lacoste، Tommy Hilfiger، U.S. Polo، کفش های مردانه و زنانه ترک از فروشگاه Massimo Dutti، فروشگاه عطر و لوازم آرایشی از برند های مشهور : MAC و Yves Rocher، فروشگاه انواع لباس ورزشی از برند های : Adidas و Nike و ده ها فروشگاه ها در برند ها و مارک های مختلف دیگر....

نشانی مرکز خرید پالادیوم استانبول : Barboros Mahallesi Halk Caddesi No:۶, ۳۴۷۵۰, Turkey

تصویر
 

گراند بازار استانبول

یکی از جذاب‌ترین مراکز خرید استانبول «گراند بازار استانبول» است که در بخش اروپایی شهر قرار دارد و محال است، دست خالی از این بازار پر از عطر و طعم و رنگ بیرون بیایید. اگر دنبال قهوه‌ی خوب ترک یا ادویه‌های ناب آفریقایی و آسیایی هستید، حتماً به این بازار سر بزنید. قیمت‌های این بازار نسبت به دیگر بازارهای استانبول مناسب‌تر است.
 
تصویر
 

بازار قدیمی استانبول

بازار قدیمی استانبول (یا بازار مصری‌ها) نزدیک مسجد «ایاصوفیه» قرار گرفته است. در این بازار به‌غیر از صنایع‌ دستی و زیورآلات، مواد غذایی خوبی هم پیدا می‌شود. می‌توانید در حاشیه‌ی آن انواع غذاهای خیابانی را بچشید یا یک استکان چای ترکی با باقلوا نوش جان کنید. در کنار ورودی بازار، باقلوا‌فروشی‌ها، شیرینی‌فروشی‌ها و غذاخوری‌های جورواجور ترکیه‌ای (برای ناهار یا میان‌وعده) آماده‌ی پذیرایی از شما هستند. اگر روی غذای‌تان وسواس زیادی ندارید، این‌جا مکان خوبی برای خوردن میان‌وعده یا حتی «کباب ترک» است.
تصویر
 

خیابان استقلال

خیابان استقلال را اگر نبینید، مثل این است که در پاریس باشید و به شانزلیزه سر نزنید. استقلال، معروف‌ترین خیابان شهر به طول ۳ کیلومتر که از میدان پر‌جنب‌و‌جوش تقسیم شروع می‌شود و دو طرف آن پر از کافه، رستوران، بوتیک‌های خوش‌آب‌و‌رنگ و البته مهمترین مراکز خرید استانبول است. انتهای خیابان هم حال‌و‌هوای دلچسبی دارد؛ مغازه‌هایی که ساز‌های قدیمی می‌فروشند، نقاشانی که آثار‌شان را حراج می‌کنند و لباس‌های دست‌دوز رنگارنگ. استقلال بهترین جا برای خرید همزمان با پیاده‌روی، گردش و خوش‌گذرانی است؛ یک جورهایی می‌شود گفت خیابان استقلال جزء دیدنی‌های استانبول هم حساب می‌شود و بی‌دلیل نیست که آخر هفته‌ها حدود سه میلیون نفر در روز از این خیابان بازدید می‌کنند. با همه‌جور وسایل نقلیه‌ عمومی هم می‌توانید به میدان تقسیم برسید و بدون آنکه متوجه گذر زمان بشوید، تا انتهای خیابان استقلال را قدم بزنید و از مراکز خریدش دیدن کنید.

تصویر
 

مرکز خرید اولیویوم

اگر دنبال جایی به‌صرفه‌تر برای خرید هستید، بهترین پیشنهاد، مرکز خرید «اولیویوم» (Olivium Outlet Center) است. این مرکز خرید که در قسمت کارگرنشین استانبول، یعنی محله‌ی «زیتین بورنو» قرار دارد، همیشه در حراج است و کالاهایی که ارایه می‌دهد، اگرچه ممکن است چندان مد روز نباشند، اما کیفیت خوبی دارند. از اولیویوم می‌توانید، سوغات خوبی برای عزیزان‌تان بخرید.

تصویر
 

اوت لت ویاپورت

این مرکز خرید در سال ۲۰۰۸ افتتاح شد و یکی از بهاریت اوت لت‌هایی است که می‌بینید. ویا پورت بسیار وسیع است و تمامی برندهای معتبر جهانی در آن شعبه دارند. در این مجموعه‌ی روباز حدود ۲۰۰ متفاوت وجود دارد که شما می‌توانید با گشت و گذار در خیابان‌های آن محصلو مورد نظر خود را خریداری کنید.
از جذابیت‌های ویاپورت که در لیست مراکز خرید استانبول بسیار محبوب است می‌توان به فضای سبز، دریاچه، مرکز بازی، رستوران‌ها، کافه‌ها و میدان‌های شلوغ آن است. فضای کلی این اولت لت شما را به حال و هوای مدیترانه می‌برد و گل‌های رنگارنگ به آن جان می‌بخشند.

تصویر
 

مرکز خرید فروم

در بخش اروپایی ترکیه می‌توانید به مرکز خرید فروم بروید. مرکز خریدی بزرگ که ۲۸۰ برند داخلی و خارجی با ۵۰۰۰ کارمند در آن مشغول فعالیت هستند. یکی از چشمگیرترین بخش‌های فروم سوپرمارکت آن است که ۱۵۵۰۰ مترمربع از این مجموعه را به‌خود اختصاص داده است.
در این برج خاص شما فرصت دارید که به طبقات بالای ان بروید و تنگه بسفر را ببینید. همچنین این مجموعه دارای سالن بولینگ، رستوران‌های مختلف، سالن های نمایش سینمای imax ، اسکی روی یخ ، اتاق‌های بازی مخصوص کودکان و پارک ژوراسیک داست.
اگر از تونلی که در فروم قرار دارد بازدید کنید متوجه می‌شوید که چرا یکی از خاص‌ترین مراکز خرید استانبول است. شما می‌توانید در این بخش دنیای زیر آب را تماشا کنید.

تصویر
 

مرکز خرید آکوا فلوریا

اگر می‌خواهید در بخش اروپایی ترکیه یکی از بر جاذبه‌ترین مراکز خرید استانبول را ببینید پیشنهاد ما آکوا فلوریا است. این مرکز خرید مدرن به شما فرصت تماشای بخش‌های شمالی و خرید از بهترین برندهای جهان را می‌دهد.
در همین مرکز خرید شما می‌توانید از آکواریوم، تئاتر روباز، کافه‌ها و رستوران‌ها بازدید کنید. همچنین بین طبقات داروخانه ، سینما ، فروشگاه ماهی ، رستوران ، شیرینی فروشی ، فروشگاه پوشاک ، اسباب بازی ، لوازم خانگی ، ساعت و کتاب فروشی‌هایی قرار دارند.

تصویر
 

مال برج ترامپ استانبول

مال برج ترامپ استانبول تجربه‌ی خرید از پنجمین شهر بزرگ دنیا را ارائه می‌دهد.

مال برج ترامپ در استانبول، نخستین شعبه‌ با نام ترامپ در اروپا به شمار می‌رود که در سال ۲۰۱۲ افتتاح شد. ۱۷۵ فروشگاه ارائه دهنده‌ی ترکیب منحصر به فرد مد، سرگرمی و رستوران در مطیحی به مساحت ۴۳۶۰۰ متر مربع در مرکز خرید واقع در منطقه‌ی شیشلی قرار دارد.

یکی از اصلی‌ترین نوآوری‌هایی مال برج ترامپ، مرکز خریدی برای کودکان است که مساحت آن به حدود ۹۰۰۰ متر مربع می‌رسد و در آن کودکان می‌توانند سرگرم شده و به فعالیت‌ بپردازند. "فروشگاه کودکان" که به طور خاص برای کودکان طراحی شده، خانه‌ی اولین تئاتر دیزنی با ظرفیت ۶۰۰ نفر است.

پیور فیتنس، یک برند در حال پیشرفت بین‌المللی در مساحت ۳۳۰۰ متر مربعی خدمات خود را ارائه می‌دهد. ساختمان کلی برج ۲۶۰.۰۰۰ متر مربع، شامل برج مسکونی ۳۷ طبقه و نیز برج ۳۷ طبقه‌ی اداری است.

تصویر
 

ساپ پیره‌ی استانبول

ساپ پیره‌ی استانبول یا ساپ پیره، بلندترین ساختمان در منطقه‌ی تجاری استانبول است و دومین ساختمان بلند در استانبول و ترکیه (پس از الماس استانبول واقع در منطقه‌ی تجاری مسلک) است. ساپ پیره اولین ساختمان اکولوژیک ترکیه با دو روکش شیشه‌ای است که می‌تواند هوا را توسط حفره‌های موجود در هر ۳ طبقه دریافت کند. به لطف این سیستم، ساکنان ساختمان از وضعیت آب و هوایی نامناسب و سر و صدای شهری آزرده نمی‌شوند و به علاوه این سیستم یک فضای حائل بین فضای خارجی و تجهیزات درونی فراهم می‌کند. جذب نور خورشید و اشعه‌های فرابنفش توسط سیستم پرده‌ای منحصر به فرد تضمین می‌شود که به طور مستقیم توسط کامپیوتر و با توجه به فصل و روز و ساعت تنظیم می‌شود.

ساپ پیره با ۵۴ طبقه بالای سطح زمین قرار دارد و دارای سقف بزرگی با ارتفاع ۲۳۸ متر است. این ساختمان ارتفاع ساختاری ۲۶۱ متر شامل مناره‌ی مخروطی‌که بخشی از طراحی آن است.

تصویر
 

مرکز خرید آکامارکز

 درمحلهEtiler  و در همسایگی بشیکتاش قرار گرفته و در یکی از مناطق مورد علاقه استانبولی ها در elite قرار گرفته است. این مرکز خراید همچنین به مراکز تجاری LEVENT  و Maslak   نزدیک می باشد. این مرکز خرید چهار طبقه با تقریبا 250 فروشگاه به مساحت 180.000 متر مربع را پوشش می دهد . در  این مرکز خرید مردم ساکن استانبول و توریست ها  می توانند از ترانسفر رایگان تا محل اقامت خود و یا هتل استفاده کنند.

این  مرکز خرید در دسامبر سال 1993 افتتاح شده است و هر روز بین ساعت 10 صبح تا 10 شب باز می باشد.

Akmerkez بهترین مرکز خرید در اروپا در سال 1995 توسط ICSC انتخاب شد و در سال 1996 آن را به عنوان بهترین مرکز خرید در جهان به رسمیت شناخته شده بود، علاوه بر آن نیز موفق به دریافت جایزه بین المللی طراحی و توسعه شده است.

Akmerkez مرکز خرید منحصر به فرد است، چرا که هیچ مرکز خرید دیگری در جهان است هر دو از این عناوین را دریافت نکرده است. در سال 2010، Akmerkez جایزه برای بهترین طراحی داخلی را ازEuropean Commercial Property Awards دریافت کرده است.

تصویر
 

مرکز خرید استوریا 

این مرکز خرید لوکس و شیک در سال 2008 واقع در منطقه Şişli راه اندازی شده است.

مرکز خرید دارای پنج طبقه با 110 فروشگاه، کافی شاپ، مارکت، رستوران غذاهای ترکی و جهانی است . مانند “Anantara Spa ” از شرق دور، “Luxury Fitness ” ونیز دارای 10 سالن نمایش فیلم است.

این مرکز خرید میزبان فعالیت های هنری مانند مسابقات نقاشی، تئاتر بچه ها، روز امضا، رقص می باشد.و همچنین میزبان برگزاری نمایش مد و کارگاه های آشپزی نیز است.

تصویر
 

مرکز خرید جواهیر

این مرکز خرید در سال 2005 با هزینه ای بلغ بر 250 میلیون دلار افتتاح شده است.این مرکز خرید بزرگترین مرکز خرید استانبول و اروپا است و ششمین مرکز خرید بزرگ جهان می باشد.

این مرکز بساری از برند های رزو دنیا و ترکیه را داراست که بعضی از این برند ها توسط این مرکز خرید برای اولین بار در ترکیه معرفی شده است.

 این مرکز خرید دارای بزرگترین ساعت جهان با 2.500 متر مربع از سقف شیشه ای ، دوازده سالن فیلم، تئاتر خصوصی، سالن بولینگ و امکانات تفریحی متعددی که در میان راه مرتفع و پیچ و خم دارای تفریحگاه های کودکان و غیره است.
در این مرکز خرید با بیش از سی فست فود و حدود 15 رستوران منحصر به فرد اینجا مطمئا گرسنه ترک نخواهید کرد.

تصویر
 

 بازار بشیکاش استانبول  

در دل منطقه بشیکاش بازاری وجود دارد که در آن می توانید مغازه های مختلف و اما محبوبی را پیدا کنید، این مغازه ها اجناس خوبی  را در مناسبترین و ارزان ترین قیمت عرضه می کنند در این بازار می توانید لباس های دسته دوم از گران ترین برند های روز دنیا مانند Topshop و  Asos ، لباس های شیک ارزان قیمت، ادکلن، لوازم آشپزخانه و هر هر آنچه که می خواهید را پیدا کنید. اگر به دنبال خردیدی ارزان در استانبول هستید، حتا سری به این بازار بزنید تا در کنار خریدی ارزان، از نزدیک فرهنگ و زندگی مردم ترکیه را لمس کنید. 

بازار بشیکاش در تمام روز های هفته بسیار شلوغ بوده و مملوء از حمعیت است، از این رو به شما پیشنهاد می کنیم که صبح زود را برای بازدید و خرید از این بازار انتخاب کنید.

تصویر
 

مرکز خرید بی اوغلو ایش استانبول

مرکز خرید بی اوغلو یکی از مراکز خرید محبوب و مشهور استانبول ترکیه است که توسط همه بازدیدکنندگان پیشنهاد می شود.  ای مرکز خرید مخصوص کسانیست که می خواهند اجناس خوب را در قیمت مناسبی بخرند و از حراجی های بسیار فوق العاده ای خرید کنند.

در مرکز خرید ارزان بی اوغلو ایش انواع لباس ها از برند های معتبری نظیر Zara، H&M و  Mango در رنج قیمتی ۲۵ لیره  تا ۳۰ لیره  و انواع سوغاتی های استانبول از لباس تا زیور آلات به چشم می خورد.

نشانی مرکز خریدبی اوغلو استانبول - Beyoğlu : ترکیه، استانبول، اواسط خیابان استقلال 

تصویر
 

 شنبه بازار

هر آخر هفته در روز های شنبه، بازار Bakırköy را از دست ندهیدو در ایت بازار همه چیز از غذا گرفته تا لوازم دکوریه خانه، لباس و.... را می توانید با قیمتی ارزان تهیه کنید. اما علاوه بر فروش اجناس خوب در قیمت مناسب و فروشندگان محلی خون گرم، موضوع دیگری این بازار را جالب تر از بقیه بازار های استانبول کرده  و آن هم مردان فروشنده در لباس های زنانه است. این فروشندگان برای جلب مشتری لباس های زنانه می پوشند، کلاه گیس می گذاردند و به صورتی کاملا جالب  تغییر ظاهر می دهند. حتی اگر قصد خرید ندارید تماشای فروشندگان این بازار خنده را بر روی لبان شما خواهد آورد.

به شما توصیه می کنیم که پیش از ترک کردن این بازار، یک فنجان چای خوش رنگ و خوش طمع در کیوسک های کنار این بازار بنوشید. 

نشانی شنبه بازار باریکوی استانبول : شنبه بازار باریکوی استانبول بر روی نقشه

تصویر
 

بازار کادیکوی استانبول

بازار کادیکوی یکی دیگر از بازار های ارزان قیمت استانبول است که تنها در روز هیا سه شنبه و جمعه باز است. در این بازار با کوهی از لباس روبه رو می شوید که معمولا به دلیل قیمت مناسب آنها در بین خانم ها و مردان جوان محبوب است. 

نشانی بازار خرید کادیکوی  استانبول - Kadıköy  : ترکیه، استانبول، خیابان Bahariye در محله Kadıköy 

تصویر
 

مرکز خرید ترکوز

پاساژ ترکوز  یکی دیگر از مراکز خرید ارزان قیمت استانبول می باشد، در این مرکز خرید ارزان می توانید انواع لباس ها را در قیمت های مناسب از برند های مختلف خریداری کنید. نرخ قیمت ها در پاساژ ترکوز ۳.۵ لیره تا ۲۰ لیره می باشد.

نشانی مرکز خرید ترکوز استانبول ترکیه - Terkoz Pasajı:

تصویر
 

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
اختصاصی ساعدنیوز: قهرمان عملیات جستجوی هلی‌کوپتر شهیدان خدمت: پهپاد ترکیه‌ای یا موتورسواران تبریزی؟ (6 نظر) واکنش فرزاد حسنی به شهادت شهدای خدمت: درود بر ابراهیم، نیکوکاران را چنین پاداش می دهیم، در حقیقت او از بندگان با ایمان ما بود (2 نظر) انا لله و انا الیه راجعون / مرد خدمت آسمانی شد ... (2 نظر) فوری؛ لحظه اعلام خبر شهادت ابراهیم رئیسی در شبکه خبر (2 نظر) بیوگرافی و زندگی خصوصی کیوان ساکت اف، تازه داماد سینمای ایران و همسرش+ تصاویر جذاب و دیدنی (1 نظر) محمدرضا گلزار در استوری قلب عاشقانه نشان داد/ مخاطب این حرکت عاشقانه کیست؟ (1 نظر) نگاهی به دیدارهای مردمی استاندار جوان و شهید آذربایجان شرقی/ روحشان شاد+ویدیو (1 نظر) ایرانی ربوده شده توسط امریکایی ها در عراق به حبس ابد محکوم شد! + فیلم (1 نظر) کیک تولد شیک و باکلاس 43 سالگی بهنوش طباطبایی با قلب های صورتی/مبارکا باشه +عکس (1 نظر) واکنش ها به شهادت آیت الله رئیسی و همراهان/رهبر معظم انقلاب: اینجانب پنج روز عزای عمومی اعلام می‌کنم (1 نظر) مجری جنجالی صداوسیما برای همیشه از ایران رفت (1 نظر) فیلمی پربازدید از رئیسی: من زندگی خودم را مرهون حضرت رضا علیه‌السلام می‌دانم... (1 نظر) (فیلم) روضه خوانی سید ابراهیم رئیسی در شب قدر ؛ همه کاره در دو عالم حسین است / الهی بالحسین .... (1 نظر) شهید آیت الله آل هاشم: تنها شهری که دو امام جمعه سید شهید داره تبریزه، ان شاءالله سومی هم به اونها ملحق بشه +ویدئو (1 نظر) لحظه باورنکردنی شکار یک عقاب توسط خرس گرسنه در نوک درخت!+ فیلم
دیگران می‌خوانند   
آخرین دیدار مردمی سید ابراهیم رئیسی در نمازخانه این شهرستان بود+ویدیو فال انبیاء روزانه چهارشنبه 2 خرداد 1403 روایت جالب محمدجواد ظریف از تماس تلفنی شهید ابراهیم رئیسی با ایشان بعد از اتمام دوره وزیری‌شان+ویدیو آخرین فاتحه خوانی سید ابراهیم رئیسی بر مزار سردار سلیمانی+عکس ترفند طلایی برای پاک کردن لکه شیر از روی فرش/ برای از بین بردن بوی بد شیر چه کنیم؟ تعریف و تمجید حسین امیرعبداللهیان از محمد جواد ظریف+ویدیو/ ایشون به ما یاد داد که میشه بدون میز هم یک سیاستمدار موفق شد! خاطرات جالب همکلاسی و همخوابگاهی استاندار جوان و دهه شصتی آذربایجان شرقی قبل از شهادت/ همیشه کت و شلوار میپوشید...+عکس آل هاشم و حضورش در ورزشگاه برای تماشای فوتبال/ سید همیشه خندان در کنار جوانان +فیلم فال روزانه امروز چهارشنبه 2 خرداد ماه 1403 فال شمع روزانه امروز چهارشنبه 2 خرداد 1403 فال قهوه با نشان روز چهارشنبه 2 خرداد ماه 1403 فال حافظ با تفسیر چهارشنبه 2 خرداد 1403 + فیلم قالیباف: دلتنگی خود را از جای خالی دوست و برادر پرتلاشم، سیدالشهدای خدمت، حضرت آیت‌الله دکتر رئیسی ابراز می‌کنم تکرار عبارت کلیشه‌ای «کار خودشان است» از زبان رسانه‌های معاند + فیلم شهید رئیسی: اگر مشکلات مردم با اهانت به من حل می‌شود، اشکالی ندارد + فیلم نورپردازی سه بعدی در میدان آزادی از چهره شهدای خدمت+ ویدئو نوشته مهدی ترابی به مناسب شهادت رئیسی + عکس/... شاید خسته از طعنه‌ها و زخم زبان‌ها و نامردی‌ها مرگ دردناک پسر 10 ساله در استخر ؛ غریق‌نجات‌ها فقط تماشا کردند! ماجرای آخرین تماس تلفنی با آیت الله آل هاشم از زبان غلامحسین اسماعیلی/ 3 الی 4 بار تماس گرفتم و تا 4 ساعت در حیات بودند ...+ویدیو روایت هدیه انجیر حاج قاسم به امیر عبداللهیان در بحبوحه جنگ سوریه+ویدئو عکس‌هایی تماشایی از کشور «مصر» در 150 سال قبل شرح حادثه سقوط بالگرد از زبان نزدیک ترین فرد داخل هلی کوپتر از لحظه مفقود شدن تا فرود اضطراری+فیلم فال ابجد روزانه چهارشنبه 2 خرداد 1403 صحبت های سوزناک کارگردان ایرانی از حادثه سقوط بالگرد رئیس جمهور: آن شب هولناک را تا صبح نخوابیدم+فیلم میرسلیم به مخبر: رسیدگی به خطاهایی که منجر به شهادت رئیسی و همراهانش شد را اولویت دهید حال آشفته و پریشان وزیر کار در استقبال از رئیس جمهور شهیدش+عکس حضور مقامات ارشد طالبان در مراسم تشییع رئیس‌جمهور آماده‌سازی صحن امام هادی علیه السلام جهت استقبال از شهدا+ویدئو مجری جنجالی صداوسیما برای همیشه از ایران رفت آخرین عکس دونفره و دلنشین سیدابراهیم رئیسی با رهبر معظم انقلاب/ زین پس تا چشم کار میکند جای تو خالیست دلسوزی رئیس جمهورِ شهید برای سربازان ایرانی: به خدا من راضی نیستم جوانانِ سرباز در گرما و سرما بایستند+ویدئو خوشحالی و شیرینی پخش کردن مجری تلویزیون با شنیدن خبر شهادت سید ابراهیم رئیسی/ واکنش کارشناس برنامه ادای احترام مردم روسیه به شهدای سقوط بالگرد رئیس‌جمهور و گلباران کردن سفارت/ یک دنیا به این سوگ نشسته است+ فیلم مهریه همسر و دختران سیدابراهیم رئیسی چقدر است؟ اشک‌های «محمد طاها»برای شهید جمهور؛ می‌خواستم آقای رییسی را از نزدیک ببینم +ویدئو چگونه جوش های دوران بلوغ را از بین ببریم؟ سنگ‌تمام آذربایجانی‌ها‌ در تشییع «عزیز ایران»/ یک بالگرد و پایان سفری تاریخی+فیلم رونمایی از جدیدترین انواع تاج گل نمایشگاه بین المللی{همراه با عکس} زمانی که بغض عجیب مجری تجمع تهران ترکید +ویدئو سوگواری متفاوت یک زن در مراسم تشییع آیت الله رئیسی: در دفاع از شما فحش خوردیم نوش جانمان+عکس
تیتر امروز   
فال روزانه امروز چهارشنبه 2 خرداد ماه 1403
فال شمع روزانه امروز چهارشنبه 2 خرداد 1403
فال قهوه با نشان روز چهارشنبه 2 خرداد ماه 1403
فال حافظ با تفسیر چهارشنبه 2 خرداد 1403 + فیلم
ترفند طلایی برای پاک کردن لکه شیر از روی فرش/ برای از بین بردن بوی بد شیر چه کنیم؟
مرگ دردناک پسر 10 ساله در استخر ؛ غریق‌نجات‌ها فقط تماشا کردند!
فال ابجد روزانه چهارشنبه 2 خرداد 1403
صحبت های سوزناک کارگردان ایرانی از حادثه سقوط بالگرد رئیس جمهور: آن شب هولناک را تا صبح نخوابیدم+فیلم
میرسلیم به مخبر: رسیدگی به خطاهایی که منجر به شهادت رئیسی و همراهانش شد را اولویت دهید
فال انبیاء روزانه چهارشنبه 2 خرداد 1403
خوشحالی و شیرینی پخش کردن مجری تلویزیون با شنیدن خبر شهادت سید ابراهیم رئیسی/ واکنش کارشناس برنامه
خاطرات جالب همکلاسی و همخوابگاهی استاندار جوان و دهه شصتی آذربایجان شرقی قبل از شهادت/ همیشه کت و شلوار میپوشید...+عکس
استاندار آذربایجان شرقی که به شهادت رسید، داماد کیست؟ /او یک دهه شصتی و دانش آموخته دانشگاه امام صادق بود
واکنش غم انگیز هنرمندان ایرانی به شهادت رئیس جمهور و همراهانشان/ از بهنوش بختیاری تا رضا رویگری و بازیگر نون خ+عکس
چهره ماتم زده همسر و فرزندان شهید حسین امیر عبداللهیان در سوگ عزیزشان+عکس /خانه رنگ و بوی غم دارد...