ساعدنیوز
ساعدنیوز

معرفی بازارها و مراکز خرید و دیدنی کپنهاگ

  شنبه، 05 مرداد 1398   زمان مطالعه 9 دقیقه
معرفی بازارها و مراکز خرید و دیدنی کپنهاگ
کپنهاگ پر از خیابان‌های دوست‌داشتنی و مغازه‌های رنگارنگ است که تماشایشان حتی بدون خرید هم لذت‌بخش است؛ اما آب و هوای این شهر همیشه مساعد خرید در خیابان و هوای آزاد نیست.

مرکز خرید فیسکه توروِه

مرکز خرید بزرگ و دلبازی در مرکز شهر و در منطقه ی وِستربُرو (Vesterbro) که در سال ۲۰۰۰ ساخته شده و ۱۲۰ مغازه و ۱۵ کافه و رستوران دارد. فیسکه توروِه (Fisketorvet) به معنی بازار ماهی یا همان فیش مارکت است؛ چون جایی که مرکز خرید را در آن ساخته اند، بین سال های ۱۹۵۸ تا ۱۹۹۹ محل خرید و فروش ماهی بوده است. فیسکه توروِه فوق العاده شیک و مدرن است؛ راهروهایش پر از مجسمه های زیبا است و در طبقه ی میانی اش هم یک آکواریوم دیدنی با ماهی های استوایی دارد. حتی اگر قصد خرید هم ندارید، برای یک شام یا ناهار حسابی و گشت و گذار سری به اینجا بزنید. در طبقه ی پایین فست فود های زنجیره ای مثل مک دونالد شعبه دارند. طبقه ی وسط بوفه ی غذاهای دانمارکی و طبقه ی بالا هم همه جور غذا از برگر تا ایتالیایی و تایلندی سرو می کنند.

تصویر

مرکز خرید واترفرانت

این مرکز خرید نه چندان بزرگ در منطقه ی شیک هِله روپ در شمال کپنهاگ و کنار آب قرار گرفته است. واترفرانت (Waterfront) بیشتر پاتوق محلی های مهاجر است و تویش همه چیز از پوشاک سوئدی اچ اند ام تا برندهای دانمارکی لوازم آشپزخانه و خرده ریزهای کادویی پیدا می شود. در فروشگاه پلیکانی (Pellicani) لباس های بافتنی فوق العاده شیک پیدا می کنید که شاید نظیرشان را هیچ جای دیگر نبینید. اینجا چند کافه و رستوران، یک باشگاه تناسب اندام و دو سوپرمارکت بزرگ هم دارد. اینترنت بیسیم رایگان هم در کل مرکز خرید در اختیارتان است.

تصویر

گالری کا

گالری کا مرکز خرید ۱۰۰ساله ای در منطقه ی خرید استروگت است. اینجا نسبتاً کوچک ولی زیبا و خوش طراحی است و حس و حال خرید و گردش به سبک اروپای قدیم را تداعی می کند. می شود گفت که خود ساختمانش جزء دیدنی های تاریخی است. بهترین طراحان مد دانمارکی مثل سامسو اند سامسو (Samsoe and Samsoe) و ساند (Sand) اینجا شعبه دارند. برندهای بین المللی مثل جی استار، آدیداس و اچ اند ام را هم اینجا پیدا می کنید. طراحی این مرکز خرید طوری است که میدانگاهی بین چهار خیابان اُسترگاده، آنتونیوگاده، پیلستراده و کریستن برنیکو گاده درست کرده. معماران گالری کا دو خیابان آخر را با یک گذرگاه طاق دار به هم وصل کرده اند که فضای زیبایی با یک کافه ی دوست داشتنی در آن برپا شده. در رستوران و بار دِ لات هم می توانید غذا و نوشیدنی های خنک بخورید.

تصویر

مرکز خرید فیلدز

فیلدز (Field’s) یک مرکز خرید جدید و فوق العاده مد روز است که در سال ۲۰۰۴ باز شده و یکی از بزرگترین مرکزخریدهای اسکاندیناوی است. حدود ۱۵۰ مغازه، ده ها رستوران و کافه و کلی سرگرمی و تفریح خانوادگی در این مرکز خرید یکجا جمع شده، جوری که حوصله ی بچه ها در کپنهاگ سر نمی رود. اینجا برندهای دانمارکی زیادی می بینید؛ به خصوص بیسکوییت ها و شکلات های خوش آب و رنگ و ترشی ماهی هِرینگ که در شیشه های بامزه فروخته می شوند. خوبی فیلدز این است که خودش ایستگاه مترو دارد و از مرکز شهر به راحتی می توانید به آن برسید.

تصویر

آتلت لانگه لینی

فروشگاه آتلت لانگه لینی (Langelinie Outlet) روی اسکله ای به همین نام قرار گرفته و پاتوق خریدارانی است که دنبال کفش و لباس مارک دار با قیمت های پایین تر می گردند. اگر خرید کردن از کالکشن های قدیمی تر برندها برایتان مسئله نباشد، اینجا می توانید برندهای دانمارکی و بین المللی مثل لیوایز، کوئیک سیلور (Quiksilver)، نوآ نوآ (Noa Noa) و جئوگرافیکال نروژ را حداقل ۵۰ درصد زیر قیمت بخرید. به خصوص، برندهای بادوامی مثل لیوایز که جان می دهند برای چند جفت جین باکیفیت و زیر قیمت. مغازه های سوغاتی فروشی و کادویی و یک بستنی فروشی خوب هم اینجا پیدا می کنید. نگران غذا هم نباشید؛ در ساندویچ فروشی آتلت، دلی از عزا درآورید.

تصویر

خیابان استروگت

«استروگت» (Strøget) شاهرگ کپنهاگ و بلندترین خیابان پیاده روی اروپا به شمار می رود که پر از مغازه های گوناگون است. در اینجا از فروشگاه های اقتصادی زنجیره ای تا گران ترین برندهای بین المللی را پیدا خواهید کرد. قطعاً در یک نقطه از سفرتان بالاخره به اینجا می رسید. خیابان استروگت که از «میدان ساختمان شهرداری» (City Hall Square) تا «میدان کانگْز نیتور» (Kongens Nytorv square) امتداد یافته برای گزینه های متنوع خریدش شهرت زیادی دارد. برندهای جهانی بزرگی مانند «پرادا»، «گوچی»، «لویی ویتون» و «مکس مارا» در انتهای این خیابان که به کانگز نیتور می خورد قرار دارند. فروشگاه های اقتصادی تر نیز در سر دیگر خیابان هستند. البته توصیه می کنیم همه جای این خیابان را در گردش خریدتان تماشا کنید، زیرا برخی از جذاب ترین مناظر شهری و جاذبه های مختلف را خواهید دید.

خیابان المگده

«اِلمِگده» (Elmegade) یکی از خیابان های فرعی محبوب و پر جنب و جوش است که به «نِربوگه» (Nørrebrogade) و «میدان سان هنس» (Sankt Hans Square) در «نورِبرو» (Nørrebro) می رسد. این خیابان شلوغ به خاطر بوتیک های کوچک خلاق، کافه ها و رستوران های بیرون بری که در خود جای داده، مشهور بوده و در آن اتمسفری آرام و صمیمی حاکم است. بسیاری از جمعیت جوان شهر و دانشجویان در کافه های پیاده روی اینجا با هم معاشرت کرده یا روی نیمکت های میدان سان هنس می نشینند. برای قهوه می توانیم «کافه لوندرومات» (Laundromat Café) یا «کافه بار» (Kaffebar) را پیشنهاد کنیم.

خیابان ییاسبورگه

«خیابان یِیاسبورگه» (Jægersborggade) در محله نورِبرو یکی از جوان پسندترین خیابان های شلوغ کپنهاگ است. اکنون این خیابان مسکونی کوچک ۴۰ گالری هنری، مغازه محصولات ارگانیک، لباس های قدیمی، سرامیک و جواهرآلات را در خود جای داده و کافه و رستوران های خوبی هم در آن به مشتریان خدمات رسانی می کنند.

تصویر

خیابان پیلستقه

«پیلِستقه» (Pilestræde) به موازات خیابان خریدی بسیار شلوغ تر یعنی «کوماگه» (Købmagergade) امتداد یافته و در آن برخی مغازه های مد و کافه های دنج را پیدا می کنید. در اینجا هر چیزی از دیزاین های اسکاندیناوی برای خانه تا کتانی های خیابانی شیک به نمایش گذاشته شده است. در نزدیکی کانگز نیتور این خیابان به استروگت می رسد و سپس به سمت پایین امتداد می یابد.

خیابان گقونیگه

خیابان سرزنده «گِقونیگه» (Grønnegade) را در نزدیکی «میدان جدید شاهان» (Kings’ New Square) پیدا خواهید کرد. این خیابان یکی از قدیمی ترین خیابان های کپنهاگ بوده و خانه های افسونگری ساخته شده از الوار دارد. در اینجا مغازه های مد روز، رستوران های مختلف و یک عطرفروشی ارگانیک را پیدا می کنید. در «مونت پلوس سیمونسن» (Munthe plus Simonsen) هر چیزی از طراحی مد دانمارکی عرضه شده و در «بلومستربرگ» (Blomsterberg) هم کیک ها و دسرهایی لذیذ می فروشند. اگر دوست دارید سوشی های ارگانیک را هم امتحان کنید، باید به «گرین سوشی» (Green Sushi) سر بزنید.

خیابان کرون پرینسنسگه

«کرون پرینسِنسگه» (Kronprinsensgade) یک خیابان مد لوکس است که برخی از بهترین فروشگاه های برند لباس و کفش را در آن پیدا خواهید کرد. در پلاک ۵ نیز «پرچز دِهَندل» (Perchs Thehandel) یک چایخانه باشکوه قرار دارد و در پلاک ۱۱ شکلات فروشی منحصر به فرد «سامربِرد» (Summerbird Chocolaterie) را می بینید. در انتهای این خیابان فروشگاه معروف طراحی منزل «کارتل» (Kartell) را نیز خواهید دید.

تصویر

منطقه برگه

در «برِگه» (Bredgade) می توانید برخی از حراجی های برتر شهر را پیدا کنید که توجه مشتریان هنری بین المللی و مجموعه داران عتیقه را که در جستجوی نقاشی های جهانی، عتیقه، هنر مدرن و دیزاین هستند، به خود جلب کرده است. اگر به مبلمانی طراحی شده با حال و هوای معماری علاقه دارید باید به فروشگاه های «دنیش فرنیچر آرت» (Danish Furniture Art) در پلاک ۳۲ و «مدرن فرنیچر کلاسیکس» (Modern Furniture Classics) در پلاک ۳ سر بزنید. برخی از گالری های هنری خوب هم در این ناحیه قرار دارند.

کانگز نیترو

کانگز نیترو یک میدان قدیمی مرکزی است که مؤسسه های برجسته ای مانند «تئاتر سلطنتی»، «هتل دانگلوتر» (D'Angleterre Hotel) و «آکادمی شارلوتنبورگ» (Charlottenborg Academy) در آن قرار دارند. این میدان در سال ۱۹۰۸ ساخته شد و از پنج ضلع با ساختمان هایی احاطه می شود. مجسمه «کریستین پنجم» (Christian V) سوار بر اسب در سال ۱۶۸۸ در اینجا قرار گرفت و قدیمی ترین مجسمه اسب سوار و سلطنتی کپنهاگ به شمار می رود. در این ناحیه می توانید برندهای مد به روز دانمارکی و مغازه های طراحی داخلی را پیدا کنید. فروشگاه های مرکزی «بنگ و لوفسن» (Bang & Olufsen) هم در اینجا قرار دارند.

لئاستقه

منطقه «لِئاستقه» (Læderstræde) در بین خیابان پیاده روی خرید استروگت و «ساحل قدیمی» (Gammel Strand) در نزدیکی کانال قرار داشته و امروزه پر از کافه ها، فروشگاه های جذاب دیزاین و مغازه های عتیقه فروشی است. اینجا به نسبت استروگت گزینه ای آرام تر و افسونگر است و جواهرفروشی بی همتایی هم در آن پیدا می کنید.

تصویر

ایلوم

«ایلوم» (Illum) طیفی از فروشگاه های مد شامل برندهای بومی یا بین المللی را در خوی جای داده است. برندهای نوردیک مانند «فیلیپا کی» (Filippa K)، «آکنه» (Acne) و «وون هاندرد» (Won Hundred) نیز ارزش دیدن را دارند. طبقه زیرین که مورد بازسازی قرار گرفته، اکنون شعبه ای از یک بازار غذایی به نام «ایتالی» (Eataly) شده و در بام ساختمان هم غذاهای بین المللی با منظره تراس در اختیار مهمانان قرار می گیرد.

ماگاسین

«ماگاسین» (magasin) قدیمی ترین و بزرگ ترین مرکز خرید کپنهاگ است که یک بلوک کامل در جنوب غرب میدان کانگز نیتور را اشغال می کند. جدای از برندهای مد بین المللی، می توان برندهای بومی خوبی مانند «وود وود» (Wood Wood) را نیز در اینجا پیدا کرد. برای خریدن محصولات غذایی می توانید به طبقه زیرین سر بزنید.

تصویر

استین گویا

«استین گویا» (Stine Goya) تاکنون جایزه های معتبر زیادی را در زمینه طراحی به خود اختصاص داده و یکی از برترین نام های مد بانوان در دانمارک به شمار می رود. چیزی که مجموعه او را بی همتا می کند، توانایی پیوند سادگی نوردیک با جزئیات متنوع است. قیمت کارهایی که در اینجا فروخته می شوند پایین نیستند، اما برای کسانی که به جمع کردن لباس های خاص و منحصر به فرد علاقه دارند توصیه می شود.

وود وود

فروشگاه مرکزی وود وود جایی عالی برای خرید مد خیابانی متمایز است. محصولات این برند از الیاف بسیار عالی و با دقت بالایی به جزئیات ساخته شده اند. جدای از کتانی ها و آثاری از دیزاینرهایی مانند «پیتر جنسن» (Peter Jansen)، می توانید اکسسوری هایی از عطر و کیف پول تا عینک های رنگارنگ و متنوع را نیز ببینید.

استورم

«استورم» (Storm) یکی از برترین توقف های کامل شما برای مد در کپنهاگ است که برندهایی از مد آقایان و بانوان را به نمایش می گذارد. حال و هوای این فروشگاه جوان پسند بوده و در میان محصولات می توانید کتانی هایی خاص، عطر، آثار هنری و حتی مجله های مد و جواهرآلات را نیز ببینید. کسانی که به مد خیابانی علاقه دارند باید حتماً از استورم دیدن کنند.

تصویر
پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
خلاقیت خنده دار اوستا بنا در طراحی پله حماسه آفرید/ وقتی فقط از یه نیم کره مغزت استفاده میکنی😂 (250 نظر) نگاهی به کالسکه ساده و بدون تجملات نوه رهبر انقلاب که هر ساله در راهپیمایی ها از آن استفاده میکنند+عکس (228 نظر) ساده ترین و بی ریاترین جشن تولدی که بچه های روستا برا دوست مریضشون گرفتن+عکس/ چه کیکی هم براش درست کردن😍 (100 نظر) خلاقیت هوشمندانه اُوستا بنّا در ساخت خانه 2 طبقه/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس (92 نظر) خلاقیت منحصربفرد بقال تبریزی با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا +عکس (72 نظر) سفره غذای ساده و ناهار صمیمانه رهبر معظم انقلاب در دوران نقاهت بعد از ترورشان همراه مهمانانشان+عکس (59 نظر) گشت و گذاری در روستای محل تولد محمود احمدی نژاد؛ از گلایه پسرعموی بقالش تا شغل آهنگری پدرش در روستا (55 نظر) سردار سلیمانی: یک دختر دارم که برای خودش چریک است؛ زمان جنگ خواستگاری رفتم و با همسرم ... (55 نظر) خلاقیت خنده دار راننده کرمانی برای ضد سرقت کردن ماشین اش حماسه ساز شد+عکس/ سلطان امنیت منطقه در سطح خاورمیانه!🤣 (55 نظر) هنرنمایی های شگفت انگیز قناد خوش ذوق در تزیین کیک برای مشتری هایش/ اسمشو باید تو گینش ثبت کرد+ عکس (46 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (42 نظر) رخت عزای علی دایی در خانه ابدی پدرش+عکس/ قامت خمیده شهریار ایران در حضور فامیل و آشنایان (39 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: پلیس یه خانومی رو گرفته که چرا یکطرفه میری گفته به شما ربطی نداره من زن آقای قرائتی ام +ویدئو😂👌 (33 نظر) پاسخهای خنده دار دانش آموز ایرانی به سوالات درس تاریخ مرزهای وقایع تاریخی رو جابجا کرد+عکس/ معلمشون بعد دیدن این جوابها سر به کوه و بیابون گذاشته🤣 (31 نظر) خلاقیت خنده دار دانش آموز تنبل در پاسخ به سوال ریاضی حماسه ساز شد+عکس/حیف انیشتین این نخبه رو ندید مرد (30 نظر)
دیگران می‌خوانند   
سلفی خاص فرشته حسینی با کیوان سریال مرداب در پشت صحنه جنگل آسفالت/ چقدر جفتشون خوب درخشیدن+عکس نگاهی به بشقاب صبحانه شیک و اروپایی خواهر ساره بیات/ چه کافه لوکس و دلبازی+عکس اولین عکس گرفته شده از مازیار لرستانی بعد از تولد/ چه نوزاد گوگولی و نازی! ماجرای گم‌شدن «یسنا»، دختر چهارساله روستای «یلی‌بدراق» + ویدئو ماجرای ناپدید شدن مجسمه 5 میلیاردی یک هنرمند تهرانی صحبت های خنده دار آقای قرائتی: پیغمبر به پسره گفت مادر پیرتو شوهر بده گفت نمیشه اون حتی نمیتونه راه بره و مادره زد تو سر پسرش که خفه شو تو بهتر میفهمی یا پیغمبر +ویدئو😂👌 تغییر استایل احسان علیخانی در خیابان اصلا قابل شناسایی نبود+ عکس فال انبیاء روزانه پنجشنبه 13 اردیبهشت ماه 1403 این مرد بعد دیدن چهره واقعی عروس خودکشی کرد! +عکس خلاقیت خنده دار راننده ارومیه ای، با نوشته جالب پشت وانت حماسه ساز شد/ آخه جای این چیزا پشت ماشینه؟!🤣 دانلود آهنگ جدید "قسم» رضا صادقی +فیلم/ شبا بهت فکر میکنم هنوز هنوز عکسات توی خونمونه... گوشزد رهبر انقلاب به نجم الدین شریعتی، مجری برنامه سمت خدا درباره اجرایش +عکس شباهت بی حد و اندازه رابعه اسکویی به پدرش/ مگه داریم انقدر شباهت+عکس عکس تازه منتشر شده از داریوش مهرجویی تام هنکس با هوش مصنوعی جنجال به راه انداخت+ عکس (تصاویر) تنگه قاهان؛ بهشتی چهار فصل در دل کویری قم نفرین شاه باستانی ایران؛ مهمترین یادگار تاریخ شوخی خنده دار احسان علیخانی با لوله‌کش خوش‌ صدا؛ ما آب حوض، شما شیر موز +ویدیو/ سالن رفت رو هوا😂 رونمایی از بازیگر 2 متری سینمای ایران که از بهرام افشاری هم قدبلندتر است+عکس فال روزانه امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت ماه 1403 رقص خنده دار دو پرنده وسط جاده با آهنگ شاد ترکی/از سلاطین حرکات منظم😂+ویدئو فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 روایت جالب رهبر انقلاب از مخفی شدن در یک روستای سرسبز و خوف انگیز در مشهد/ خون دلی که لعل شد+عکس فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403 عاشقانه های جذاب سارا والیانی، آسیه گیلدخت و همسر دومش محسن !+عکس فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 13 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403+فیلم دستگیری قاتل مست 2 زن در عروسی؛ خواهر داماد و خاله عروس/ ماجرای تلخ عروسی هایی که عزا می شوند! ایده خنده دار یک ایرانی برای احداث برج آزادی روی پشت بوم خونه اش حماسه آفرید/یه پا جاذبه گردشگریه واسه خودش😂+عکس بیوگرافی و زندگی خصوصی فرناز رهنما، نازنین سریال ساختمان پزشکان و همسرش+ تصاویر جذاب و دیدنی خیابانی کولاک به پا کرد؛ صحبت های بی سابقه جواد خیابانی با وزیر ورزش+ فیلم تعریف و تمجید رهبر معظم انقلاب از طعم کیک خوشمزه مادر شهید ارمنی/هر کجا تو با منی من خوشدلم +ویدئو ضیافت باربیکیو همسر شاهرخ استخری در یک مهمونی دورهمی/ رژیم پَر😂+عکس نگاهی به حیاط بسیار ساده و بدون تجملات خانه مصطفی خمینی، پسر ارشد امام خمینی+ویدیو/ منزلی با بافت قدیمی و سنتی نگاهی به ماشین خوش رنگ امیرمحمد یزدانی ستاره کُشتی/ این ماشینو باید قاب کرد زد به دیوار +عکس خلاقیت خنده دار دانش آموز ایرانی که خودش را به عنوان هدیه به معلمش داد/ خدایا چیه این نسل جدید😂 خلاقیت یک دانش آموز ایرانی برای فرار از مدرسه حماسه آفرید+فیلم/ یعنی آدم میمونه تو کار این بچه ها... خلاقیت زیبا و سنتی طورِ پیرمرد دوره گرد شیرازی در فروش میوه نوبرانه بهاری با اُلاغش +عکس/ با دیدنش انگار به گذشته ها سفر میکنین😍 رونمایی از مادر جوان و کم سن و سال رهام هادیانِ گروه ماکان بند/ چقدرم باکلاس و مهربون+عکس رونمایی از مادربزرگ زیبای هانده ارچل بازیگر سریال مست عشق؛ وقتی خوشگلی رو از مامان بزرگت به ارث میبری/ خدا شانس بده والا😅
تیتر امروز   
ماجرای ناپدید شدن مجسمه 5 میلیاردی یک هنرمند تهرانی دانلود آهنگ جدید "قسم» رضا صادقی +فیلم/ شبا بهت فکر میکنم هنوز هنوز عکسات توی خونمونه... گوشزد رهبر انقلاب به نجم الدین شریعتی، مجری برنامه سمت خدا درباره اجرایش +عکس (تصاویر) تنگه قاهان؛ بهشتی چهار فصل در دل کویری قم نفرین شاه باستانی ایران؛ مهمترین یادگار تاریخ فال روزانه امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت ماه 1403 فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 روایت جالب رهبر انقلاب از مخفی شدن در یک روستای سرسبز و خوف انگیز در مشهد/ خون دلی که لعل شد+عکس فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403 فال انبیاء روزانه پنجشنبه 13 اردیبهشت ماه 1403 فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 13 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403+فیلم دستگیری قاتل مست 2 زن در عروسی؛ خواهر داماد و خاله عروس/ ماجرای تلخ عروسی هایی که عزا می شوند! بیوگرافی و زندگی خصوصی فرناز رهنما، نازنین سریال ساختمان پزشکان و همسرش+ تصاویر جذاب و دیدنی این مرد بعد دیدن چهره واقعی عروس خودکشی کرد! +عکس
منتخب روز   
کشف کله‌پاچه چهارهزارساله در گورستانی عجیب+ فیلم سیاه خان ، زشت ترین فرد تاریخ ایران+ فیلم (ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ...