معرفی بهترین و ارزانترین مراکز خرید پاتایا در تایلند

  دوشنبه، 05 آبان 1399   زمان مطالعه 7 دقیقه
معرفی بهترین و ارزانترین مراکز خرید پاتایا در تایلند
پاتایا شهر زیبا و ساحلی تایلند می باشد که به دلیل سواحل طولانی و زیبایش نزدیک گردشگران بسیار محبوبیت دارد. در این شهر علاوه بر دریا و ساحل می توان به جاذبه های دیگر شهر نظیر مزرعه تمساح، باغ وحش ببرها و مرکز خرید که نزد خانم ها از اعتبار و محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است. قبل از رفتن به مراکز خرید در تور پاتایا بهتر است با تعدادی از آنان آشنا شوید.

بهترین مراکز خرید در شهر پاتایا از کشور تایلند، شامل لیستی متنوع از پاساژ ها، فروشگاه ها، بازار ها و حتی مارکت های متفاوت است. چیزی که در پاتایا واضح است، این است که بدون شک در این شهر به هیچ عنوان با کمبود مراکز خرید مواجه نخواهید شد. در واقع، این منطقه به یک مجموعه قابل توجه از مراکز خرید و پاساژ های عالی تبدیل شده است که به طور گسترده ای با هر نوع بودجه، و نیازی هم خوانی دارد. اغلب این مراکز خرید، برای جذب توریست های بیشتر، به علاوه مغازه ها و فروشگاه های متنوع شان، جاذبه های فوق العاده ای هم دارند که آن ها را به عنوان یک جاذبه گردشگری ویژه، نزد تور های گردشگری پاتایا مجبوب کرده و باعث شده بازدید از این مراکز، حتی برای کسانی که علاقه چندانی به خرید کردن ندارند هم جذاب و دوست داشتنی باشد. در این مطلب سعی شده بهترین مراکز خرید پاتایا را معرفی کنیم.

مرکز فستیوال پاتایا

تصویر

این مرکز خرید از سال ۲۰۰۹ میلادی آغاز به کار کرده و بلندترین بنای نوار ساحلی پاتایا محسوب می شود. همچنین در این مرکز در حدود ۳۰۰ فروشگاه شامل نمایندگی برندهای مشهور جهان در زمینه پوشاک حضور دارند. البته فروشگاه های مرکز محدود به پوشاک نبوده و فروشگاه های سایر اقلام از جمله لوازم الکترونیکی، زیورآلات و غیره نیز وجود دارند. همچنین رستوران های متعددی در طبقه فودکورت، غذاهای متنوعی از آشپزخانه های سراسر جهان از جمله ایتالیا، خاورمیانه و غیره را به مشتریان عرضه می کنند. علاوه بر این، سالن بولینگ و سینما نیز در این مرکز برای علاقه مندان به تفریح و سرگرمی تعبیه شده است.

رویال گاردن پلازا پاتای

تصویر

رویال گاردن پلازا پاتایا یکی دیگر از مراکز خرید پاتایا است که در جنوب این شهر ساحلی قرار دارد و از ساعت 10:30 صبح تا 11 شب باز می باشد ، جالب است بدانید که این مرکز خرید بزرگ ترین مرکز خرید پاتایا است ، وقتی وارد این مرکز خرید می شوید با دکور هواپیمای قرمز رنگ روبرو می شوید ، در سه طبقه بالاتر این مجموعه فروشگاه هایی هستند که برندهای معروف مانند اسپریت، لیوایز و کانورس در آن ها نمایندگی دارند، همچنین می توانید مغازه های سوغاتی، ساعت و جواهرات، لوازم الکتریکی و همچنین رستوران های زیادی را در این مجموعه ببینید و از آن ها استفاده و خرید کنید.

مرکز خرید مایک

تصویر

مرکز خرید مایک، با بقیه مراکز خرید آمده در لیست ما متفاوت است و بیشتر طبقه همکف آن به غرفه های فروش لباس های مخصوص ساحل، کیف و کفش و دیگر لوازم جانبی اختصاص دارد. قیمت های اجناس مرکز خرید مایک ارزان است و می توانید سوغاتی های ارزان در اینجا پیدا کنید. پارکینگ مرکز خرید مایک در جاده دوم فرعی قرار دارد که اغلب یک بازار میوه های تازه است و در پشت بام مرکز خرید یک استخر شنای عمومی و یک کافه کوچک با منظره زیبایی از ساحل قرار دارد.

بازار شناور

تصویر

بازار شناور پاتایا یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری این شهر ساحلی واقع در منطقه جومتین و مکان مناسبی به ویژه برای خرید سوغاتی است. اینجا درواقع نمونه بازسازی شده بازارهای شناور معروف بانکوک است و در آن پوشاک، زیورآلات و صنایع دستی متنوعی به فروش می رسند. همچنین می توانید با قایق های کوچک در اطراف دهکده گردش کنید و با فرهنگ بومی اینجا بیشتر آشنا شوید. اگر از این بازار دیدن کردید، بازدید از غرفه های شناورِ عرضه غذاهای تایلندی را نیز فراموش نکنید.

میموسا

تصویر

این مرکز خرید عجیب در خیابان سوخومویت قرار دارد و ساختمان های آن طراحی ای شبیه دهکده های قدیمی اروپایی دارند. آسیاب آبی و فواره آبی موزیکال به این مرکز جلوه ای زیبا و منحصر بفرد داده است به طوریکه در لحظه اولی که وارد این مرکز می شوید تصور می کنید که به شهری کارتونی پا گذاشته اید. این مرکز بیش از سیصد مغازه دارد که در آن ها اجناسی مثل لباس، جواهرات، صنایع دستی تایلند و سوغاتی به فروش می رسد. در حین خرید می توایند از سه جاذبه تماشایی هم دیدن کنید. با خرید در این مرکز شیفته معمای جذاب و کانال کوچکی می شوید که به این محل جذابیت و شخصیت داده است.

مرکز خرید اوتلت مال پاتایا

تصویر

فکتوری اوتلت مال پاتایا، اولین مرکز خرید تایلند در نوع خود است که تخفیف های زیادی برای برندهای مد روز پرطرفدار برای گردشگران و محلی ها دارد. در این مرکز خرید به قدری فروشگاه هست که همهٔ اعضای خانواده تان را راضی نگه دارند. میدان های خرید چهارفصل در لیست مراکز خرید پاتایا این اطمینان را به شما می دهند که این مکان همیشه فعال است. برخی از اجناس این بازار تا ۷۰ درصد تخفیف دارند. این مرکز خرید پاتایا مساحت وسیعی در گوشه ای از جادهٔ تپ پرازیت و جاده ساکومویت در جنوب پاتایا را اشغال کرده است. از درختان نخل فراوانی که قدمگاه ها را پوشانده اند و حس شبه مدیترانه ای که از طرح نارنجی رنگش به ادم دست می دهد، به خوبی طراحی شده است. این مجتمع خرید در واقع به دو بخش تقسیم می شود: بخش اول اوتلت مال و بخش دوم پریمیوم فشن مال است. اوتلت مال مرکز خریدی دوطبقه و سرپوشیده است که برندهای منتخب جهان را عرضه می کند. مثل لویز، کمل اکتیو و وارنر بروز استودیو و همچنین بسیاری از برندهای اصل تایلندی و پوشاک بدون مارک را شامل می شود. علاوه بر فروشگاه های زنجیره ای، غرفه های زیادی در محوطه های فودکورت مرکزی با قفسه ها و سبدهایی از انواع اجناس نیز وجود دارد. اوتلت مال بهترین مکان برای خرید پوشاک تابستانی و ساحلی برای کل اعضای خانواده می باشد. طبقهٔ پائین تر، دارای فروشگاه بزرگ پوشاک بچه است. البته، فروشگاه های مد زیادی مخصوص بانوان برای مدهای فصلی با قیمتی کمی ارزانتر از قیمت اصلی و طرح های فصلی قدیمی تر با تخفیفات بیشتر نیز در این مجموعه به چشم می خورد.

مرکز خرید پریمیوم فشن مال

تصویر

پریمیوم فشن مال فروشگاه هایی در فضای آزادند که انواع و اقسام برندهای مشهور جهان را با تخفیفات بالا برای پوشاک ورزشی، تجهیزات گلف و بدلیجات عرضه می کنند. برندهای ویژه ای از جمله نایکی، آدیداس، اسپیدو و کروکس را شامل می شود.. هرچند همهٔ اجناس این فروشگاه ها مشمول تخفیف نمی شود اما، انصافاً اغلب اجناس آخر فصلشان بالاتر از ۵۰ درصد تخفیف دارند. جای خوشحالی ست که یکی از غول های فروشگاه های وسایل گلف، تایگر وودز در ساختمانی مجزا در انتهای این مجموعه واقع شده است. یقیناً اولین فروشگاهی ست که همه برای خرید لوازم باشگاهی یا پوشاک سراغ آن را می گیرند. برندهای تایتلیست و تیلور هر دو در این مجموعه عرضه می شوند. شاید اوتلت مال به بزرگی سایر مراکز خرید پاتایا نباشد، اما نمونه بارز مراکز خرید فستیوال مرکزی در جاده ساحلی پاتایاست. البته، بیشترین تخفیف را ارائه می دهد و سعی می کند اجناس مورد علاقه همه گروه های سنی را عرضه کند. چندین رستوران هم در این محل وجود دارد که یکی نودال های سبک تایلندی دارد، و دیگری بیشتر برگر و هات داگ سرو می کند. اما به واقع یکی از جاهایی ست که می توان پوشاک باکیفیت تخفیف دار را در آن پیدا کرد.

مرکز خرید وان تامبون وان پروداکت

تصویر
اگر دوست دارید که خریدتان کمکی به صنعتگران محلی و ارتقای وضعیت صنایع دستی اصیل باشد، بهتر است که به مرکز خرید وان تامبون وان پروداکت پاتایا سر بزنید. ساخت این مرکز خرید که مساحتی بیش از 1500 متر مربع دارد، ابتکار دولت برای حمایت از هنرمندان محلی پاتایاست.در این فروشگاه شما می توانید صنایع دستی، سوغاتی و مبلمان خانه تهیه کنید. این فروشگاه از ساعت 10 صبح تا 8 شب هر روز دایر است.

مرکز خرید پاتایا اونیو

تصویر

پاتایا اونیو یکی از معروف ترین مراکز خرید پاتایا است که در جاده دوم این شهر ساحلی می توانید آن را پیدا کنید. در این مرکز خرید جدیدترین محصولات انواع برند های معتبر جهانی مثل آدیداس به فروش می رسند. چندین رستوران، سینما و مرکز تفریح شبانه روزی نیز در مجاورت این مرکز خرید در خدمت گردشگران هستند.

بازار شبانه خیابانی تپرازیت

تصویر

بازار شبانه تپرازیت از بازارچه های محلی بزرگ در پاتایا است و جزو جاذبه های توریستی این شهر به شمار می رود. این بازار معمولا در روزهای پایانی هفته برگزار می شود. بازارچه شبانه تپرازیت با نام کانکه نیز شهرت دارد. در این بازار شبانه، اقلامی متنوع مثل پوشاک، لوازم آرایشی، سوغات، اسباب بازی و غذاهای متنوع تایلندی عرضه می شود. این بازار مثل دیگر بازارهای محلی، کالاهایی با قیمت مناسب را برای گردشگران عرضه می کند.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (584 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (107 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (63 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (50 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (39 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (30 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (28 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (20 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (18 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (11 نظر) توصیف زیبایِ مژده لواسانی مجری چادری صدا و سیما از امام حسین(ع) با چشمان گریان و صدایی لرزان +ویدیو/ چه تعابیر نابی (9 نظر) نگاهی به خلوت احساسی آزاده نامداری، مجری پرانرژی در ماه محرم و شال سبزرنگ زیبایش/ حیف جوونیش+عکس (9 نظر) نگاهی به استایل محرمی متفاوت بازیگران معروف و محبوب ایرانی/ از هادی کاظمی و مهدی پاکدل تا المیرا شریفی مقدم+عکس (8 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
انتصاب دکتر رضا فلاحت به‌عنوان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی سهند
فال روزانه امروز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز جمعه 29 تیر 1403
فال ابجد روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال انبیاء روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال قهوه با نشان روز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 29 تیر 1403 + فیلم
دردسر بسته معیشتی دکتر پزشکیان، رئیس جمهور منتخب برای مردم
هیئت معروف بازیگران و هنرمندان سرشناس ایرانی در تهران/ پاتوق رضا گلزار، بهرام رادان و علیرضا واحدی نیکبخت لو رفت+عکس
تغییر چهره باورنکردنی فهیمه سریال پایتخت/ نسرین نصرتی از فهیمه تا حکیمه در انتهای شب
بازیگران و هنرمندان مشهوری که در عروسی شاهانه آمبانی حضور داشتند/ از شاهرخ خان و همسرش تا خواهران کارداشیان با لباس های چشم نواز
قاب زیبایی از فریبا کوثری، عمره سریال "مختارنامه"، در کنار برادر و مادر خوش خنده و پرانرژی اش/ گلدوزی های مانتو مجلسی اش چقدر زیبا و خاصه!
(ویدئو) فوت کوزه گری برای خوشمزه ترین نذری ماه محرم!/فرمول «قیمه نذری» با ادویه های مخصوص آشپز هیئت امام حسین
یادی کنیم از آخرین عکس منتشر شده از بازیگران جوان فوت شده در کنار فرزندان ناز و بانمکشان/ واقعا جگر آدم آتش میگیره واسه بچه‌های دل سوختشون
(تصاویر) بالکن سایه‌بان‌دار و پر از گلدان های ریز و درشت پاشا رستمی، حامد سریال "لحظه گرگ و میش"/ آخه چقدر باسلیقه! اینجا چایی واقعا میچسبه👌
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان