معرفی فیلم بوی عطر مردانه

  چهارشنبه، 12 آبان 1400   زمان مطالعه 1 دقیقه
معرفی فیلم بوی عطر مردانه
فیلم به کارگردانی ندا غفاری در سال 1398 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این فیلم علیرضا جلالی تبار، یوسف صیادی، مهران رجبی، مینا نوروزی، غلامرضا اصانلو و بهناز سلیمانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

خلاصه داستان فیلم بوی عطر مردانه

دختر پسری است که بعد از سال ها دوری به کمک خانواده، با یکدیگر ازدواج کرده اند. خانواده در سودای نوه دار شدن هستند و عروس خانواده در آستانه زایمان طی اتفاق ناباروانه ای بچه اش سقط می شود و پس از آن مشکلاتی برای این زوج جوان به وجود می آید.

نکاتی درباره فیلم بوی عطر مردانه

یوسف صیادی در این فیلم نقشی کاملا متفاوت را ایفا کرده او عهده دار نقش پدربزرگ خانواده است. علیرضا جلالی تبار هم نقش مردی عاشق و شکست خورده ای را بازی می کند، این تناقص در شخصیت باعث شده که جلالی تبار نقشش فراز و فرود زیادی داشته باشد. به گفته ندا غفاری کارگردان کار، جلالی تبار در این فیلم بازی قابل قبولی از خود به نمایش گذاشته است.

کارگردان فیلم بوی عطر مردانه

ندا غفاری فیلمنامه نویس، برنامه ریز و کارگردان است. کارنامه هنری ایشان بدین شرح است: کارگردانی فیلم های مضارع اجباری، عشق خاموش، بوی عطر مردانه/ فیلمنامه نویسی فیلم مضارع اجباری/ برنامه ریز: فیلم کوتاه تایلیور.

ندا غفاری

بازیگران فیلم بوی عطر مردانه

علیرضا جلالی تبار، مهران رجبی، یوسف صیادی، مینا نوروزی فر، بهناز سلیمانی ، .امیر شکیبا، روح الله حسینی،عسل بایروند، گندم بایروند، شیرین پرورش، مهرداد آتش باز

سایر عوامل فیلم بوی عطر مردانه

تهیه کنندگان: قدرت الله بایروند و سید روح الله حسینی لرگانی، نویسنده فیلمنامه: شیرین پرورش، بازنویسی: ندا غفاری، مدیر فیلمبرداری: مهدی سماواتی، طراح گریم: بابک شعاعی، صدابردار: عطا بیات، منشی صحنه: لیلا افتخاری، دستیارکارگردان: کیارش کیارستمی، عکاس : مسیح افشار، گروه تولید: اکبر هادی نژاد، میلاد دانش، مهرداد آتش باز،دستیار دوم کارگردان: علی گلاب چی، مجریان گریم:عارفه غلامی، فائقه شاه منصوری، گروه لباس: فاطمه خادم و زهرا رحیمی، گروه صحنه: علیرضا علی محمد ، محمد جواد نظری وعرفان اصغر بیگ، گروه تدارکات: علی دودانگه و محمد بازرگان، گروه فیلمبرداری: پدرام بارانی و سبحان قرهگزلو،

مشخصات فیلم بوی عطر مردانه

  • ژانر :خانوادگی،اجتماعی
  • زبان : فارسی​​​​​​
  • امتیاز IMDb: امتیاز 0 از 10

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (668 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (120 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (96 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (81 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (70 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (53 نظر) خلاقیت خنده‌دار اوستا بنّا در ساختن توالت کنار روشویی برای راحتیِ صاحبخانه حماسه آفرید+ عکس/ مغز نیست که فسفر خالصه😂 (41 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (40 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (30 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (21 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (22 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (17 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (17 نظر) نگاهی به حضور صبحگاهی بازیگران و چهره‌های مشهور در کله‌پزی+عکس/ از الناز شاکردوست و المیرا شریفی مقدم تا احسان خواجه امیری و نسرین مقانلو (16 نظر) خلاقیت خنده دار هندونه فروش شیرازی، برای فرار از گرما حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (16 نظر)
منتخب روز   
(فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان