همه چیز درباره فیلم جذاب و دیدنی بی همه چیز+تیزر فیلم

  جمعه، 16 دی 1401   زمان مطالعه 4 دقیقه
همه چیز درباره فیلم جذاب و دیدنی بی همه چیز+تیزر فیلم
در این بخش از ساعدنیوز قصد داریم شما را با فیلم جذاب بی همه چیز به کارگردانی محسن قرایی آشنا کنیم با ساعدنیوز همراه باشید.

معرفی فیلم سینمایی بی همه چیز

انتقام یکی از قدیمی ترین الگوهای قصه گویی است اما همیشه قرار نیست که انتقام به یک شکل پیش بینی شده اتفاق بیفتد. این چیزی است که احتمالاً بعد از تماشای فیلم بی همه چیز به ذهنتان می رسد؛ ساخته جدید محسن قرایی است.فیلم سینمایی بی همه چیز به کارگردانی محسن قرایی، نویسندگی محسن قرایی و محمد داوودی و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی، محصول سال 1399می باشد که در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت. در این بخش از ساعدنیوز به معرفی بیشتر این فیلم جذاب می پردازیم.

  • ژانر: درام
  • زبان اصلی: فارسی
  • کارگردان: محسن قرایی
  • سال تولید: 1399
  • سال انتشار: 24 آذر 1400
  • مدت زمان: 97 دقیقه
  • فروش گیشه: 6.640.655.000 تومان

باران کوثری و هدیه تهرانی

داستان و خلاصه فیلم بی همه چیز

داستان فیلم بی همه چیز برگرفته از ملاقات با بانوی سالخورده نمایشنامه معروف فریدریش دورنمات است که به دلیل چند اجرای به یادماندنی، در ایران نیز محبوبیت ویژه ای دارد. در اصل، در دوران پیش از انقلاب، فردی خانزاده با نام امیر در یک روستا، بعنوان قاضی محلی فعالیت می کند. مردم به این فرد بخاطر سابقه خوبش اعتماد کامل دارند و بسیاری از کارهای روستا را به امیر می سپرند. اما بعد از سالیان، یکی از اهالی روستا به اسم لی لی بعنوان اشراف زاده به روستا بر می گردد، لی لی به خاطر تهمت مردم روستا به فاحشه بودن از آنجا رفته بود. او به مردم روستا وعده پول زیادی می دهد تا امیر را بکشند. در فاصله ای کوتاه رفتار مردم تحت تأثیر این پیشنهاد، با مرد تغییر می کند….

بازیگران فیلم بی همه چیز

یکی از امتیازهای فیلم بی همه چیز بازی خوب گروه بازیگران آن است. پرویز پرستویی و هدیه تهرانی در نقش کاراکتر های اصلی فیلم یعنی «امیر» و «لی لی» بازی بسیار خوبی داشته اند. پرستویی صداقت و تنهایی کاراکترش را به خوبی به نمایش گذاشته و احساسات تماشاگر را برمی انگیزد. هدیه تهرانی در نقش کاراکتر قدرتمند و سنگدل «لی لی»، بازی متفاوتی در این فیلم داشته و انتخاب مناسبی برای این نقش بوده است.

هادی حجازی فر نیز که رگه هایی از طنز و شوخی در کاراکترش وجود دارد، به خوبی از پس ایفای نقش خود برآمده است. ابتدا قرار بود نقش او را شهاب حسینی بازی کند. بازی باران کوثری، مهتاب نصیرپور، پدرام شریفی و لاله مرزبان نیز جزو بازی های خوب فیلم است.

بابک کریمی و فرید سجاد حسینی از دیگر بازیگران این فیلم هستند که نقش های دکتر و سرکار دشتکی را برعهده دارند.

عوامل فیلم سینمایی بی همه چیز

  • کارگردان: محسن قرایی
  • فیلمنامه: محسن قرایی و محمد داوودی
  • تهیه کننده: جواد نوروزبیگی
  • مدیر فیلم برداری: مرتضی هدایی
  • تدوین: عماد خدابخش
  • موسیقی: حامد ثابت
  • بازیگران: پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، هادی حجازی فر، باران کوثری، مهتاب نصیرپور، پدرام شریفی، بابک کریمی، فرید سجادی حسینی، لاله مرزبان، زهیر یاری، عیسی یوسفی پور، خسرو پسیانی، مهدی صباغی و….

نقدهایی بر فیلم سینمایی بی همه چیز

فیلیمو شات نوشت:... ساخته شدن چنین فیلمی در سینمای ایران که همه به دنبال پروژه های بی دردسر کوچک و شهری می گردند، در نوع خودش شجاعانه و جسورانه است و موجب شده پس از سال ها با فیلمی مواجه باشیم که سعی کرده به الگوهای فیلمسازی کلاسیک نزدیک شود. در نتیجه از نظر جنبه های مختلف اجرا و تکنیک، بخش های فنی و هنری، فیلم بی همه چیز یکی از فیلم های شاخص سال های اخیر به حساب می آید و در جشنواره امسال نیز مورد توجه قرار خواهد گرفت.

به غیر از قصه، ژانر و فضا، عناصر جذاب دیگری هم برای تماشا در فیلم بی همه چیز می شود پیدا کرد. پرویز پرستویی و هدیه تهرانی که سال گذشته سریال موفق هم گناه را هم در شبکه نمایش خانگی داشتند، نقش های اصلی فیلم را ایفا می کنند و طبعاً درخشش دوباره آن ها در نقش و فضایی دور از زمانی که به ستاره سینمای تبدیل شده بودند، تماشایی خواهد. به آن ها اضافه کنید ستارگان پرشمار دیگری را هم که دیگر نقش های فیلم را ایفا کرده اند....

علی شمس از فعالان سینمایی می گوید: فیلمنامه بی همه چیز اقتباسی است از نمایشنامه ملاقات با بانوی سالخورده از دورنمات که یادگار استاد گیل آبادی برای من است، ولی متأسفانه نویسنده در سینما کردن این نمایشنامه ناکام مانده و بیشتر به تلویزیون نزدیکش کرده است. علی شمس در ادامه می گوید: بی همه چیز بر خلاف اسمش همه چیز دارد. بازی های عالی، تدوین بی نظیر، تصویر برداری درست و موقر، صحنه زیبا و باور پذیر و از همه مهمتر کارگردانی بسیار خوب. تنها چیزی که ندارد «هدف از تولید» است. این همه هنر ناب به دلیل اینکه نخ تسبیح هدف ندارد، متأسفانه هدر رفته و حال خوشی به مخاطب منتقل نمی کند.

دیالوگ های ماندگار فیلم سینمایی بی همه چیز

نوری: چی؟ گاوم رو کشتین؟ اشتباهی گاوم کشتین؟

امیر خان: دردم اینه که من یه عمر پشت همه اینا وایسادم... ولی این مردم 3 روز، 3 تا یه روز پشت من واینسادن

دهدار: برای چی گریه می کنید؟ شما چرا اینجورید؟ لی لی میاد دست می زنید، امیر میاد گریه می کنید!

تیزر فیلم سینمایی بی همه چیز

دوستان و همراهان عزیز ساعدنیوز،ما در قسمت معرفی فیلم و سریال قصد داریم شما را با فیلم های جذاب ایرانی و غیر ایرانی آشنا کنیم.برای پیگیری بیشتر این فیلم ها با ساعدنیوز همراه باشید.

  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
(فیلم) اشاره معنادار رهبر انقلاب به مسعود پزشکیان برای ایستادن در کنارش هنگام اقامه نماز بر پیکر اسماعیل هنیه (483 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز یک میوه فروش تهرانی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ به ایشون باید گفت فرشته زمینی+عکس (155 نظر) الهام چرخنده: نمی‌خواهم در قطعه هنرمندان دفن شوم! (87 نظر) (فیلم) شوخی جالب رهبر انقلاب با نوه شهیدی که با محاسن حضرت آقا بازی می‌کرد / هر کار دلت خواست با ما کردی ... (75 نظر) (ویدیو) پیام مهم شهربانو منصوریان ووشوکار قهرمان برای مردم ایران / وی بعد از ثبت نام در دانشگاه گفت : رییس جمهور بعدی خودمم منتظر باشید ! (51 نظر) نگاهی به ماشین لامبورگینی هوش پران مهران غفوریان که همه آرزوشو دارن/آقای کمدین سوار بر هواپیمای رویاهایش😍 (30 نظر) شهاب حسینی: انقد خدا از قواره من بلندتر به من داده همین الان اگه خدا ترمز دستی رو بکشه و بگه اسنپ کار کن نه تنها طلبکار نیستم بلکه بدهکارشم (27 نظر) خلاقیت عاشقانه یک مادر ایرانی برای پختن پیتزا حماسه آفرید/ مامان نگو معدن طلا بگو+عکس (27 نظر) کاهو و نان، سهم آقازادگی فرزند رهبر معظم انقلاب از سفره غذا+عکس/ ساده زیستی ادامه دار و تمام نشدنی (26 نظر) خلاقیت خنده دار راننده شمالی، با نوشته پشت کامیون حماسه ساز شد/ هنر نزد ایرانیان است و بس🤣 (24 نظر) نگاهی به ست ورزشی زرد قناری بهروز تابانی شیرشاه ایرانی در سالن بدنسازی فوق لاکچری/ رقیب تبریزی هادی چوپان در حال درخشیدن +فیلم (23 نظر) نگاهی به کیک تولد شکلاتی آیتک سلامت کاپیتان چشم آبی تیم ملی والیبال بانوان و رقیب زهرا گونش/ مبارکا باشه (22 نظر) خلاقیت خنده دار میوه فروش شمالی با عکس حشمت فردوس حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس+ عکس (22 نظر) لحظه اعطای جایزه 60 میلیاردی بهروز تابانی قهرمان پرورش اندام تبریزی در دبی پرو +فیلم (22 نظر) زهرا گونش نه مرسی ما آیتک سلامت داریم / فیلم درخشش ستاره آذری چشم رنگی والیبال ایران در زمین مسابقه 😍 (21 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
منتخب روز   
احساسی ترین سکانس سریال عاشقانه جیران /ناصر الدین شاه: حکیم ازت میخوام ثمره این عشق رو نجات بدی قشنگترین سکانس سریال شهرزاد / فرهاد: عشق هر ناممکنی رو ممکن میکنه (عکس) تصویری معنادار از تکیه رهبر انقلاب بر اسلحه هنگام سخنرانی / علی به وقت حماسه عصا به دست نمی‌گیرد ... سکانس پربازدید از سریال زخم کاری ؛ جواد عزتی و مهراوه شریفی رو در روی هم / مهراوه شریفی نیا: کِی دلت برا من تنگ میشه؟ میز عزای ساده و بدون تجملات پدر شهاب حسینی، قباد سریال شهرزاد+عکس/ روحش شاد و مسیرش پرنور شهاب حسینی: نارنگی رو باز میکنی می بینی 10 پَره طبیعت داره خودش میگه این میوه کام ده نفرو میتونه شیرین کنه+ویدئو جنجال شبانه ژیلا صادقی و نیما شعبان‌نژاد با رنگ و بوی المپیک (فیلم) اشاره معنادار رهبر انقلاب به مسعود پزشکیان برای ایستادن در کنارش هنگام اقامه نماز بر پیکر اسماعیل هنیه شهاب حسینی: انقد خدا از قواره من بلندتر به من داده همین الان اگه خدا ترمز دستی رو بکشه و بگه اسنپ کار کن نه تنها طلبکار نیستم بلکه بدهکارشم تغییر چهره سایت رهبر معظم انقلاب بعد از ترور اسماعیل هنیه+عکس شهاب حسینی باعث جدایی این کارگردان از نامزدش شد+ویدئو حضور مصطفی زمانی در مراسم تشییع پدر شهاب حسینی +ویدئو/روحش شاد و یادش گرامی