ساعدنیوز
ساعدنیوز

معرفی هتل های معروف کپنهاگ

  شنبه، 05 مرداد 1398   زمان مطالعه 10 دقیقه
معرفی هتل های معروف کپنهاگ
کپنهاگ از مهم ترین شهرهای اروپایی است و به عنوان پایتخت دانمارک محسوب می شود و با توجه به جاذبه های گردشگری و دیدنی که دارد در طول سال مسافران زیادی در این شهر حضور پیدا می کنند یکی از ضروری ترین نیازهای مسافران کپنهاگ هتل است که در این مقاله به معرفی مهم ترین هتل های کپنهاگ خواهیم پرداخت.

هتل Angleterre

هتل «Angleterre» به واقع یک افسانه است، چرا که به مدت بیش از ۲۵۰ سال یک مکان لوکس برای اقامت پادشاهان، امپراتوران، سیاستمداران و چهره های سرشناسی نظیر مایکل جکسون، بیل کلینتون، ویتنی هوستون، اپرا وینفری و وینستون چرچیل بوده است. این ساختمان تاریخی در مرکز شهر واقع شده و بعد از یک بازسازی کامل دوباره جذابیت خود را احیا کرده است.

پیشنهاد می کنیم سوئیت سوپرلوکس این هتل را رزور کنید که تختی بسیار باعظمت، اتاق های نشمین مجزا، سرویس های بهداشتی از سنگ مرمر و هر نوع خدماتی که فکرش را کنید دارد، هر چند قیمت آن گران تمام می شود. وقتی از راه پله این هتل استفاده می کنید، به سنگ های مرمر قدیمی آن توجه کنید، آن ها بخشی از فیلم هیچکاک در دهه ۱۹۶۰ بودند.

تصویر

فرست هتل کنگ فردریک

در مرکز شهر می توانید «فرست هتل کنگ فردریک» (First Hotel Kong Frederik) را ببینید که فاصله چندانی با میدان ساختمان شهرداری ندارد. این هتل نه تنها در موقعیت مکانی عالی واقع شده، بلکه محلی دنج و آرام و البته لوکس را به مهمانان هدیه می کند. در وان حمام خستگی را از تن به در کرده و در حیاط سر باز این مجموعه و زیر نور خورشید یک فنجان قهوه میل کنید و از شکوه بوهمیایی و جذابیت سبک قدیمی آن لذت ببرید. کلیه اتاق ها بر اساس تم هایی مانند کتابخانه، عشق و لاکچری تزیین شده اند و مبلمان آن ها نیز با ترکیبی از عناصر مدرن و سنتی طراحی شده است.

تصویر

هتل نیمب

هتل «نیمب» (Nimb) در پارک تفریحی «تیوولی» (Tivoli) قرار دارد و در اصل به عنوان قصر فانتزی موریش ساخته شد. از آن زمان به بعد تغییر و تحولات زیادی در آن رخ داده، اما این هتل بوتیک منحصر به فرد همچنان مثل داستان های تخیلی به نظر می رسد.۱۷ اتاق این هتل ترکیبی از سادگی اسکاندیناوی و زیبایی گذشته باستانی، نقاشی های منتخب، تخت خواب های فوق العاده و کمی جادوی تیوولی هستند. علاوه بر این اکثر اتاق ها مجهز به وان های بزرگ، شومینه و پنجره مشرف به باغ قدیمی هستند. خدمات حرف اول را در اینجا می زند و می توانید به راحتی از پرسنل آن برای امور شخصی خود استفاده کنید. در رستوران معرکه این هتل هم دلی از عزا درآورده و با نوشیدنی های مختلف از خود پذیرایی کنید.

تصویر

هتل بِلا اسکای کامول

هنگام پرواز از فراز شهر کپنهاک حتما برج دوقلوی «بِلا اسکای کامول» (Bella Sky Comwell) را خواهید دید که از منطقه Ørestaden سر به آسمان کشیده است. این دو برج ۲۳ طبقه با زاویه ۱۵ درجه از هم دور شده اند. طراحی ۸۱۲ اتاق این هتل به سبک اسکاندیناوی بوده و جزو بزر گ ترین هتل های شمال اروپا به شمار می رود. جالب است بدانید که با مترو فقط در عرض ۱۰ دقیقه به مرکز شهر می رسید. برای این که از افق شهر کپنهاگ لذت ببرید تا جایی که می توانید اتاقی در طبقات بالا رزرو کنید یا به اسکای بار (Sky Bar) در طبقه ۲۳ بروید و حین نوش جان کردن منوی خاص و ویژه آن، از چشم انداز شهر کمال استفاده را ببرید.

تصویر

هتل اَدمیرال

در گذشته کپنهاگ را با نام «بندر بازرگانی» می شناختند، زیرا تجارت از طریق بندر به عنوان درآمد اصلی پادشاهان دانمارکی محسوب می شد. در حال حاضر این بندر به واسطه ساختمان های تاریخی و زیبایش به یک جاذبه تاریخی تبدیل شده است. هتل «اَدمیرال» (Admiral) نیز یکی از این ساختمان ها است که در سال ۱۷۸۷ برای یک انبار قدیمی ساخته شد و اکنون فضایی روستایی و دریایی دارد. این هتل در کنار دریا قرار دارد و مناظری فوق العاده از ساختمان های تئاتر سلطنتی دانمارک و اپرای کپنهاگ را پیشکش شما خواهد کرد. طراحی و تم اصلی هتل و رستوران آن هنر دست شرکت معروف طراحی، Conran and Partners است. در رستوران نیز می توانید غذاهای مدرن اسکاندیناوی و فرانسوی میل کنید.

تصویر

هتل فونیکس کپنهاگ

اگر به دنبال اقامتگاهی لوکس و تجربه یک تعطیلات تجملاتی هستید، پیشنهاد می کنیم سری به «هتل فونیکس کپنهاگ» (Hotel Phoenix Copenhagen) بزنید. این هتل باشکوه که قدمت آن به دهه ۱۶۸۰ برمی گردد، اخیرا بازسازی شده و زیبایی مضاعفی پیدا کرده است. نام سوئیت های بزرگ از روی قصرهای مشهور دانمارکی گرفته شده و اتاق ها غذاخوری شما را به گذشته می برد، در حالی که فضای داخلی طلایی رنگ آن نمونه ای منحصر به فرد از زندگی تجملاتی و پر زرق و برق است. با این که قیمت اتاق ها گران است، ولی مطمئنا حس یک میلیونر را به شما می دهد.

تصویر

فرست هتل میفر

«فرست هتل میفر» (First Hotel Mayfair) در بخش داخلی «وسترپو» (Vesterbro) واقع شده و موقعیتی ایده آل برای گردشگرانی دارد که با کودکان خود سفر می کنند. سوئیت های این هتل دارای اتاق خواب های مجزا و یک اتاق نشیمن است و در عین حال با مقاصد مشهور گردشگری برای خانواده ها نظیر تیوولی و پلنتاریوم (Planetarium) فاصله کمی دارد. این هتل به تازگی بازسازی شده و علاوه بر ظاهر مدرن و شیک، مبلمان هایی دارد که از اقصی نقاط دنیا الهام گرفته شده است. آثار هنری منحصر به فرد هنرمندان ایتالیایی، دانمارکی و آسیایی را می توان روی دیوار لابی و رستوران دید.

بعد از یک روز طولانی خرید کردن، ترن سواری و دیدن مناظر زیبای شهر می توانید روی تخت استراحت کنید یا با یک لیوان نوشیدنی خستگی را از تن به در کنید. از آنجا که این هتل نزدیک به منطقه Halmtorvet و Meatpacking واقع شده، رستوران های متعددی را برای صرف شام یا نهار پیدا خواهید کرد.

تصویر

هتل اَسکات

هتل «اَسکات» (Ascot) با اینکه در نزدیکی سینمای Palads قرار گرفته، اما به لطف شکوه و جلالش کاملا خودنمایی می کند. این هتل در مجاورت یکی از حمام های قدیمی کپنهاگ است و معماری کلاسیک آن باعث ایجاد فضایی جذاب، قدیمی و منحصر به فرد شده است. هنگام رزرو یک اتاق استاندارد یا یک آپارتمان مطمئن شوید که پول کافی برای خرید کردن در لاتین کوآرتر (Latin Quarter) و بازدید از پارک تفریحی تیوولی کنار گذاشته باشید. از نظر موقعیت مکانی نیز این هتل هیچ همتایی ندارد.

تصویر

هتل استار کپنهاگ (Copenhagen Star Hotel)

این هتل ۳ ستاره از دید مسافران هتل های کپنهاگ رتبه ی بسیار خوبی را کسب کرده است. نزدیکی هتل به مرکز شهر، رستوران، بوفه، صندوق، تاکسی اختصاصی، شاتل فرودگاه، وای فای رایگان، خدمات مربوط به نظافت و تمیزی هتل همگی در سطح بسیار خوبی قرار دارند. هم چنین امکانات اتاق ها، صبحانه، ناهار، شام و پذیرش هتل کیفیت قابل قبولی دارند. طبیعی است که این هتل با داشتن ۳ ستاره، هتلی چندان لوکس و عالی به حساب نمی آید و در رده ی متوسط جای می گیرد. اما با این توصیف ها می توان گفت که یکی از بهترین هتل های کپنهاگ در رده ی متوسط به شمار می رود. این هتل برای افرادی که قصد دارند اقامت در کپنهاگ را به تنهایی بگذرانند و یا زوجینی که دارای فرزند نیستند و هم چنین افرادی که می خواهند با صرف هزینه ای مناسب امکاناتی قابل قبول دریافت کنند بسیار مناسب خواهد بود.

تصویر

هتل مرکور کپنهاگ (Copenhagen Mercur Hotel)

این هتل نیز با داشتن ۳ ستاره توانسته است از دید مسافران هتل های کپنهاگ به رتبه ی قابل قبولی دست پیدا کند. بیشتر افرادی که از اقامت در این هتل ابراز رضایت می کنند زوج ها هستند. نزدیک بودن به مرکز شهر و ایستگاه های حمل و نقل عمومی، خدمات نظافت، اینترنت پرسرعت و سالن اجتماعات از جمله ویژگی هایی هستند که توانسته این هتل را در کسب رضایت مسافران تور کپنهاگ و یا تور اروپا یاری دهد. امکانات اتاق و رستوران این هتل در مقایسه با سایر هتل های کپنهاگ می تواند بهتر باشد. اما در مجموع باید توجه داشت که این هتل در شمار هتل های ارزان کپنهاگ قرار می گیرد و با این وجود برای اقامت های کوتاه و کم هزینه می تواند انتخاب مناسبی باشد.

تصویر

هتل برترامس گولدسمدن (Bertrams Guldsmeden Hotel)

بی شک این هتل شایستگی آن را دارد که به عنوان یکی از بهترین هتل های ۳ ستاره در میان هتل های کپنهاگ شناخته شود. قرار گرفتن در نقطه ای مناسب از شهر، دسترسی آسان، صبحانه و غذای باکیفیت، پذیرش مناسب، پاکیزگی و نظافت قسمت های مختلف و کیفیت اتاق ها همگی مواردی هستند که این هتل را در مقایسه با هزینه اقامتی که اخذ می کند به یک انتخاب بسیار خوب مبدل ساخته است. ساعت ورود به این هتل ۱۵ و ساعت تخلیه اتاق ها ۱۱ هر روز است. فراموش نکنید که هتل های کپنهاگ یکی از گران ترین مقاصد گردشگری در اروپا به حساب می آید. تا این جا به آن دسته هتل های کپنهاگ اشاره شد که قیمت حدودی هر شب اقامت در آن ها زیر ۲ میلیون تومان خواهد بود. در ادامه به سراغ دیگر هتل های کپنهاگ خواهیم رفت که بیش از ۳ ستاره دارند و اقامت در آن ها مشمول هزینه ی بیشتری خواهد شد.

تصویر

هتل ایمپریال (Imperial Hotel)

هتل ایمپریال، هتلی چهار ستاره در نزدیکی مرکز شهر و در مجاورت ایستگاه مترو، دارای رستوران، پارکینگ اختصاصی، اینترنت پر سرعت، تهویه مطبوع، اتاق غیر سیگاری، استخر، امکانات مربوط به جلسات و میهمانی ها، غذا و خدمات بهداشتی مناسب است. پیدا کردن یک هتل در میان هتل های کپنهاگ با این ویژگی ها و با این قیمت کاری دشوار به نظر می رسد. می توان آن را یکی از بهترین هتل های میان رده در میان هتل های کپنهاگ دانست. زوج ها و خانواده ها به طور کلی از اقامت در این هتل ابراز رضایت نموده اند. هر چند در مواردی افراد اظهار داشته اند که برخی امکانات هتل نیازمند بروز رسانی هستند اما در مجموع می توان این هتل را هتلی لوکس و باکیفیت به شمار آورد.

تصویر

هتل اسکوئر (The Square Hotel)

یکی دیگر از هتل های کپنهاگ است که توانسته با داشتن چهار ستاره نمره خوبی را از مسافران کسب کند. این هتل هم برای اقامت در کپنهاگ و به ویژه مرکز این شهر مناسب است. دسترسی آسان به ایستگاه قطار شهری، سرویس دهی مناسب، وای فای رایگان، بوفه و رستوران، پذیرش خوب و بسیاری امکانات رفاهی باعث شده تا این هتل را بتوان با توجه به هزینه اش در زمره یکی از هتل های باکیفیت در میان هتل های کپنهاگ به شمار آورد. اتاق ها، غذاها، فضای ورزشی و سایر موارد نیز تا حدودی توانسته اند رضایت مسافران را جلب کنند. هر چند هتلی با این مشخصات و در این رده نمی تواند بی عیب و نقص باشد. یکی از نکات قابل توجه مسافران پس از ورود به این هتل منظره ی خوبی است که این هتل برای مسافران خود فراهم می کند. هم چنین این هتل مورد پسند خانواده ها و زوج های بدون فرزند قرار گرفته است.

تصویر

هتل پلازا کپنهاگ (Copenhagen Plaza Hotel)

هتل ۴ ستاره پلازا در مرکز شهر کپنهاگ با ساختمان سفید رنگ و منحصر به فرد خود شناخته می شود و توانسته از میان مسافران هتل های کپنهاگ رتبه ی خوبی را کسب کند. دسترسی آسان و مناسب به نقاط مختلف شهر، خدمات رسانی مناسب، وای فای و اینترنت پر سرعت، صندوق امانات، امکان کرایه اتومبیل، باشگاه بدنسازی و منظره ای زیبا رو به شهر از ویژگی های خاص این هتل هستند. هتل پلازا را می توان در مجموع هتلی دنج، راحت و صمیمی نسبت به سایر هتل های کپنهاگ توصیف کرد که اقامتی چند روزه در آن لذت بخش و به یاد ماندنی خواهد بود. در حالی که نسبت با هزینه اش می تواند در برخی قسمت ها بهتر عمل کند.

تصویر
پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
خلاقیت خنده دار اوستا بنا در طراحی پله حماسه آفرید/ وقتی فقط از یه نیم کره مغزت استفاده میکنی😂 (258 نظر) نگاهی به کالسکه ساده و بدون تجملات نوه رهبر انقلاب که هر ساله در راهپیمایی ها از آن استفاده میکنند+عکس (191 نظر) ساده ترین و بی ریاترین جشن تولدی که بچه های روستا برا دوست مریضشون گرفتن+عکس/ چه کیکی هم براش درست کردن😍 (91 نظر) خلاقیت هوشمندانه اُوستا بنّا در ساخت خانه 2 طبقه/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس (82 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان فریبا نادری/ روحش شاد و یادش گرامی (77 نظر) خلاقیت منحصربفرد بقال تبریزی با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا +عکس (63 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس / عاشقانه های ریما و امیر جعفری ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (56 نظر) شبی که محمود احمدی نژاد مهمانِ خانه ابدی مادرش شد و در آن خوابید+عکس/روحش شاد و یادش گرامی... (53 نظر) گشت و گذاری در روستای محل تولد محمود احمدی نژاد؛ از گلایه پسرعموی بقالش تا شغل آهنگری پدرش در روستا (51 نظر) خلاقیت خنده دار راننده کرمانی برای ضد سرقت کردن ماشین اش حماسه ساز شد+عکس/ سلطان امنیت منطقه در سطح خاورمیانه!🤣 (49 نظر) (عکس) زیبایی بی حد و اندازه روژان سریال نون خ در عکسی که هدیه بازوند در اینستاگرامش منتشر کرد / مهیار حق داره این قدر عاشقش باشه ... (46 نظر) سفره غذای ساده و ناهار صمیمانه رهبر معظم انقلاب در دوران نقاهت بعد از ترورشان همراه مهمانانشان+عکس (43 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (42 نظر) سردار سلیمانی: یک دختر دارم که برای خودش چریک است؛ زمان جنگ خواستگاری رفتم و با همسرم ... (38 نظر) رخت عزای علی دایی در خانه ابدی پدرش+عکس/ قامت خمیده شهریار ایران در حضور فامیل و آشنایان (37 نظر)
دیگران می‌خوانند   
راه های جلوگیری از لیز خوردن ماشین فال انبیاء روزانه چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه 1403 سکانس خنده دار لیسانسه ها: وقتی رفیقت یه لیس بیشتر بستنی نمیخواد +ویدئو ماشین عجیب و ضد گلوله محمدرضا گلزار سوپر استار ایرانی/ آیسان خانومم سوار این ماشین میشه یعنی!! +عکس (عکس) رونمایی از پدر و مادر واقعی زهرمارخان سریال "گیلدخت"، امین میری/ چه ژستی هم گرفتن، معلومه حسابی عاشق هم بودن! تغییر چهره باورنکردنی امیر جعفری و علی شادمان در گذر زمان/ انگار آدم متفاوتی شدن +عکس ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه هاش / کسی جرئت نداشته در خانه حاجی چیزی به آن‌ها بگوید تصویر جدید یکتا ناصر با غمی عمیق در چهر ه اش / تاثیر اتفاقات اخیر بر روحیه خانم بازیگر عکس جدید شهرام لاسمی بازیگر شخصیت قلقلی / بعد از 38 سال اصلا تکون نخورده شوخی رهبر انقلاب با حامد حدادی بسکتبالیست تیم ملی ایران/ نیازی به پریدن نیست....+فیلم شاهزاده قجری طپانچه را روی دست منشی‌اش آزمایش کرد (ویدئو) درخواست علیرضا حقیقی از علی دایی و کریم باقری برای ساخت مجسمه طلا! گربه‌ی گم شده به طور عجیبی هزاران کیلومتر دور تر در آمازون پیدا شد+ عکس دلتنگی سوزناک نجم الدین شریعتی، مجری برنامه سمت خدا برای مادرش وسط برنامه + ویدئو (ویدئو) درگیری مهرانه مهین ترابی و منوچهر هادی سر صحنه فیلمبرداری حلقه ازدواج دوم حامد سلطانی مجری برنامه سال تحویل +ویدئو / زیبایی خاص یک انگشتر عقیق فال ابجد روزانه چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 مرگ اسرار آمیز دو جوان در پایتخت بوی بد واژن: علل، درمان‌های خانگی و روش‌های پیشگیری نگاهی به امضای منحصر به فرد و زیبای داریوش فرضیایی، عموپورنگ پرانرژی بچه های ایرانی+عکس خلاقیت خنده دار هموطن ایرانی در ساخت توالت فرنگی با صندلی شکسته حماسه آفرید+عکس/ مغز نیست که دنیای ایده ست😂 ترفندهایی برای افزایش ماندگاری رژ لب رونمایی از معدل حیرت انگیز سردار آزمون ستاره تیم ملی در اول ابتدایی/ با این نمره شاگرد اول کلاس بود+عکس فال شمع روزانه امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه 1403 اسکرین شات از صفحه کامپیوتر و لپ تاپ با 4 روش تمیز کردن سینی فر تنها در 3 حرکت بیش از 10 اشتباه خانم‌ها هنگام کار با جاروبرقی غار جهنم بردسکن؛ چشم اندازی به زیبایی‌های پنهان ایران از بین بردن زردی استکان چای بدون مواد شیمیایی فال قهوه با نشان روز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه 1403 نگاهی به مراسم عروسی برادر فرزاد حسنی با رونمایی از استایل دامادگونه آقای مجری+عکس/ مبارک باشه جوان‌ترین و مسن‌ترین استاد نمونۀ کشور معرفی شدند فال حافظ با تفسیر امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403+فیلم 25 داوطلب متخلف کنکور بازداشت و در اختیار نیروهای امنیتی قرار گرفتند پاسخ خنده دار دانش آموز ایرانی به سوال امتحانی درس علوم+عکس/با این جواب داغ بر دل معلم زدی فقط ایده خنده دار کارگر ساختمونی برای حل مشکل تیر چراغ برق شهرداری حماسه آفرید/ مهندس تویی بقیه اداتو درمیارن😂 (ویدئو) سفری شیرین به گذشته ها، این مدل پیام بازرگانی رو کیا یادشونه؟/حتما با صدا تماشا کنید تا خاطراتتون زنده بشه😍 سکانس خنده دار لیسانسه ها: سشوار کشیدن حبیب در توالت و ژست های لاکچری او آخر خندست+ویدئو سنگ تمام فلور نظری در میزبانی از بازیگران با چیدن میز غذا و دسر لاکچری و باکلاس+عکس/ ماشالله چه خونه زندگی لوکسی هم دارن👌
تیتر امروز   
ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه هاش / کسی جرئت نداشته در خانه حاجی چیزی به آن‌ها بگوید شاهزاده قجری طپانچه را روی دست منشی‌اش آزمایش کرد مرگ اسرار آمیز دو جوان در پایتخت فال روزانه امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه 1403 فال ابجد روزانه چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 فال انبیاء روزانه چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه 1403 غار جهنم بردسکن؛ چشم اندازی به زیبایی‌های پنهان ایران فال شمع روزانه امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه 1403 جوان‌ترین و مسن‌ترین استاد نمونۀ کشور معرفی شدند فال حافظ با تفسیر امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403+فیلم 25 داوطلب متخلف کنکور بازداشت و در اختیار نیروهای امنیتی قرار گرفتند گربه‌ی گم شده به طور عجیبی هزاران کیلومتر دور تر در آمازون پیدا شد+ عکس بیوگرافی و زندگی خصوصی سولماز آقمقانی،لیلای سریال سه در چهار و همسرش+ تصاویر جذاب و دیدنی رابطه دردسرساز سحر دولتشاهی و پیمان معادی خارج از اتاق درمان جنجال به پا کرد!
منتخب روز   
(ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده