معرفی کتاب کائنات هوای شما را دارد اثر گابریل برنستین

  دوشنبه، 23 خرداد 1401   زمان مطالعه 9 دقیقه
معرفی کتاب کائنات هوای شما را دارد اثر گابریل برنستین
کتاب کائنات هوای شما را دارد به عنوان یکی از پرفروش‌ترین آثار نیویورک تایمز در زمینه‌ی ایجاد انگیزه‌های مثبت به قلم گابریل برنستین، به شما می‌‌آموزد که برای تجربه زندگی مملو از آرامش و نشاط ابتدا باید ترس‌ها و نگرانی‌های خود را کنار گذاشته و در برابر آن‌ها تسلیم شوید. همراه ساعد نیوز باشید.

درباره گابریل برنستین

گابریل برنستین سخنران انگیزشی، مربی زندگی و نویسنده آمریکایی است. برنستین اصولاً از متن یک دوره در معجزه (A Course In Miracles) تدریس می کند. وی کاربرد عملی اصول دوره را با تأکید بر عشق به خود، گذشت و رویکرد جامع به معنویت آموزش می دهد. در سال ۲۰۰۹، در نیویورک تایمز به عنوان «الگو» برای نسل بعدی معرفی شد. در سال ۲۰۰۸، وی HerFuture.com، یک وب سایت شبکه اجتماعی و مربیگری برای زنان را تأسیس کرد. برنستین نه کتاب نوشته است. به عنوان کارآفرین روابط عمومی کار کرد و شرکت روابط عمومی SparkPlug Communications را تأسیس کرد. علاوه بر این، او بنیانگذار شبکه زنان کارآفرین بود، یک سازمان حرفه ای غیرانتفاعی که زنان کارآفرین را بهم متصل می کند. در آنجا به یک اردوگاه تابستانی یهودیان رفت و یک گروه جوانان را رهبری کرد. او در حال حاضر مشغول کار روی کتاب جدیدی در مورد سوتراهای یوگای کندالینی است که در زندگی روزمره مدرن به کار رفته است.

پوستر گابریل برنستین

موضوع کتاب کائنات هوای شما را دارد چیست؟

ریشه ی تمام مشکلات بشر تنها در یک کلمه خلاصه می شود: ترس! آن چه مانع رویارویی ما با حقیقت زندگی می گردد، ترس است. هر یک از ما در زندگی ترس هایی داریم که به گمان خود بر آن ها فائق آمده ایم؛ اما در حقیقت پشت آن ترس ها پنهان شده ایم و جرأت رویارویی با آن ها را نداریم. ما در برابر ترس های خود مقاومت می کنیم و همین مقاومت، ما را از درک زیبایی های زندگی محروم می سازد. راه رهایی از این ترس ها، تسلیم شدن در برابر آن ها و واگذار کردنشان به خداوند است. ما می توانیم به کمک عشق الهی بر نگرانی های خود غلبه کنیم؛ اوست که این جهان را با عشق خود خلق کرده و بر اساس علم و حکمتش قوانینی را در آن جاری ساخته است. بنابراین ایمان به وجود او و عشق او در جهان هستی، موجب رهایی ما از ترس و رسیدن به آرامش می شود. کتاب کائنات هوای شما را دارد به شما در فهم این مسئله کمک می کند. اگر ترس هایتان را به خداوند واگذار کنید به نوعی آمادگی خود را برای رهایی بیان کرده اید. خداوند نیز به این خواسته ی شما پاسخ داده و در راه رهایی از ترس ها کمکتان می کند. در این شرایط می توانید دید خود را نسبت به زندگی تغییر داده و همه چیز را از منظر عشق بنگرید. عشق زندگی را زیباتر می کند؛ به شما این فرصت را می دهد که باورهای غلط و افکار منفی خود را تغییر داده و باورهای جدیدی برای خود خلق کنید. برای داشتن یک زندگی خوب و سرشار از عشق لازم به سخت گیری زیادی نیست؛ رهایی از ترس ها و تغییر احساساتتان کافی است. شما به راحتی می توانید از طریق دعا و مراقبه با خدا حرف بزنید و خواسته هایتان را با او در میان بگذارید. کائنات و موجودات جهان همه تجلی و نشانه ای از وجود خداوند بر روی زمین هستند؛ پس با تأمل در این نشانه ها می توانید به عشق الهی پی ببرید و به آرامش برسید. وقتی با خدا در ارتباط باشید؛ زندگی تان دگرگون خواهد شد؛ چرا که در این صورت به منبع عشق جهان متصل شده اید و عشق چاره ی تمام دردهاست. رها کردن سیستم تفکر قدیمی و آغاز یک طرز فکر جدید به تمرین نیاز دارد؛ اما در کمترین زمان به آن دست پیدا می کنید. تمرینی که بیشترین کمک را به شما خواهد کرد، تمرین تسلیم عشق جهان هستی شدن است.

درباره کتاب کائنات هوای شما را دارد

کتاب کائنات هوای شما را دارد یا تبدیل ترس به ایمان کتابی درزمینه موفقیت نوشته گبریل برنستین است. این کتاب ترس شما از زندگی را به ایمان تبدیل می کند. شما در کتاب کائنات هوای شما را دارد (The universe has your back) می آموزید که لازمه ی رسیدن به آرامش، رهایی از بند ترس و تسلیم شدن در برابر خواست خداوند است که این امر به کمک نیروی عشق امکان پذیر می شود.

در بخشی از کتاب کائنات هوای شما را دارد می خوانیم:

همچنان که به سفر خود ادامه می دهید، این نکته را به خاطر بسپارید که کائنات به منزلۀ یک کلاس درس و آدم های آن نیز به منزله آزمون های شما هستند. هر داستانی که روی پردۀ زندگی خود مشاهده می کنید به یکی از این دو انتخاب ختم می شود: آموختن از راه عشق یا آموختن از راه ترس. هر لحظه از زندگی در واقع موقعیتی الهی است تا در آن تصمیم بگیرید که می خواهید درمان شوید و یا در بند گذشتۀ خود باقی بمانید. اگر شما با شوق به درمان، تصمیم بگیرید که آزمون کائنات را به انجام برسانید، معجزات زیادی برای شما رقم خواهند خورد، اما اگر نسبت به این آزمون از خود رغبتی نشان ندهید، موقعیت هایی را تجربه می کنید که هیچ نفعی برای شما نخواهند داشت. دوستم لِنس، مصداق بارزی برای درک این موضوع است. لنس در دوران بلوغ، این ذهنیت را برای خودش ایجاد کرده بود که خیلی باهوش نیست. او همواره در طول زندگی اش سعی داشت با پناه بردن به الکل، روابط متعدد، کار و سایر رفتار های اعتیاد آور، این ذهنیت را سرکوب کند، اما این کارها هیچ فایده ای نداشت و او را به جایی نرساند. در اوایل 30 سالگی، متوجه شد که همواره از مواجهه با این ذهنیت فرار می کرده است پس تصمیم گرفت تا نسبت به مشکل خود هشیار شده و مسیر بهبودی را پیش بگیرد. من با لنس در اوایل دورۀ درمانش آشنا شدم و پس از آن، دوستی ما شکل گرفت. خود من در آن زمان، ده سالی می شد که به آگاهی لازم برای حل مشکلاتم رسیده بودم؛ و به خوبی از اهمیت نقش ترس در ابتدای دورۀ درمانی، خبر داشتم؛ بنابراین می توانستم با مشاهدۀ تجارب زندگی لنس، او را برای یاد گرفتن درس های کائنات از طریق مشکلش، یاری کنم. پس از گذشت دو سال از دورۀ درمان، لنس با زنی فوق العاده آشنا شد. زنی که به معنای واقعی بی نظیر بود. او با لنس به خوبی رفتار می کرد و به عقایدش احترام می گذاشت؛ اما نکتۀ جالبی که در مورد او وجود داشت (و لنس در ابتدا به آن توجه نکرده بود)، این بود که او با شوخ طبعی خود، مدام ضعف های لنس را به رویش می آورد. او گاهی اوقات به شوخی می گفت که لنس همیشه از دنیا عقب است و هیچ وقت از آخرین اخبار روز دنیا خبر ندارد؛ و یا اینکه لنس، حتی از روی یک دستور پخت ساده هم نمی تواند آشپزی کند. آنچه در نگاه اول صرفاً یک شوخی ساده به نظر می رسید و هیچ هدفی جز شوخی و مزاح نداشت، به مرور موجب ناراحتی و رنجش خاطر لنس شد. اگر چه نامزد لنس صرفاً می خواست با او شوخی کند اما همین شوخی های او باعث شد تا ترس کهنۀ لنس دوباره در وجودش جان بگیرد. در حقیقت لنس ترس قدیمی خود را به تجربۀ جدید زندگی اش منتقل کرد و برای درک این تجربۀ جدید، از میان دو مسیر عشق و ترس، مسیر ترس را انتخاب نمود.

جملات برگزیده ی کتاب کائنات هوای شما را دارد:

  • برای رها شدن از بند افکار منفی، نخست باید مقاومت مان را بپذیریم.
  • معیار اصلی سنجش خوشحالی، موفقیت و امنیت ما، قدرت واقعی مان در همراهی با ارتعاشات پر مهر کائنات است.
  • وقتی ارادۀ خود را تسلیم ارادۀ کائنات کنیم، معجزات زیادی رخ می دهند.
  • کائنات کلاس درس ماست. اگر ما نقش خود را به عنوان دانش آموزی شاد بپذیریم، زندگی مان هم به معنای واقعی شیرین تر می شود.

کتاب کائنات هوای شما را دارد به چه کسانی پیشنهاد می شود؟

اگر در زندگی سردرگم و ناامید هستید راهکارهای الهی کتاب «کائنات هوای شما را دارد» به شما کمک می کند تا با کمک جهان هستی از خواب غفلت بیدار شوید، از کنترل زندگی دست بردارید و موانع را از بین ببرید. شما با تکیه و توکل بر عشق الهی می توانید خواسته هایتان را جذب کنید و به آرامش ابدی برسید.

نکوداشت هایی از نویسنده:

  • - من عاشق گبی و کارش هستم. او برای نزدیک شدن به مردم و برقراری ارتباط با آن ها شیوۀ خاص خودش را دارد. من مطمئنم این کتاب، بر قلب های بسیاری اثر خواهد گذاشت. (ایندیا آرای، خواننده، ترانه سرا و معلم)
  • - من واقعاً این کتاب را دوست دارم. صداقت نویسنده در بیان تجربه های دشوار زندگی اش و نیز نحوۀ درس گرفتن او از این مشکلات و رهایی یافتن از آن دشواری ها، کتاب را به طرز عجیبی خاص کرده است. او در واقع با به اشتراک گذاشتن تجارب دشوار زندگی اش، به ما یاد می دهد که شکست ها و ناکامی ها هم می توانند موجب دستیابی ما به موفقیت شوند. کتاب کائنات هوای شما را دارد، کتابی است روح بخش و روح افزا که من دوست دارم بارها و بارها آن را از نو بخوانم. (ریچل پلیتن، موسیقی دان)
  • - در یکی از سخنرانی های خانم برنستین شرکت کردم. به نظرم او اولین زنی باشد که بتوانم به عنوان معلم و راهنمای خودم معرفی کنم. (مجلۀ ال)

فهرست مطالب کتاب کائنات هوای شما را دارد

  • در ستایش نویسنده
  • تقدیم نویسنده
  • مقدمه مترجم
  • مقدمه
  1. فصل اول: شما نیرویی پنهان در وجود خود دارید
  2. فصل دوم: شما خودتان رؤیاهای خود را می سازید
  3. فصل سوم: شما همواره در حال هدایت هستید، حتی زمانی که اینطور به نظر نمی رسد
  4. فصل چهارم: قدرت ارتعاشات شما از قدرت کلام شما بیشتر است
  5. فصل پنجم: وقتی از زندگی خود لذت می برید، کائنات خواسته های شما را زودتر برآورده می کنند
  6. فصل ششم: مشکلات، میانبرهایی هستند که انسان را سریع تر به هدف می رسانند
  7. فصل هفتم: یقین راه شما را برای رسیدن به هدف، هموار می سازد
  8. فصل هشتم: کائنات از راه های اسرار آمیزی با شما ارتباط برقرار می کند
  9. فصل نهم: وحدت با کائنات موجب رهایی انسان می شود
  10. فصل دهم: شما با کائنات همسو هستید
  11. فصل یازدهم: تسلیم خواست خدا باشید
  12. فصل دوازدهم: منعکس کننده عشق الهی باشید
  • تقدیر و تشکر
  • درباره نویسنده

شناسنامه کتاب کائنات هوای شما را دارد

  • نویسنده: گابریل برنستین
  • مترجم: فاطمه تقدسی
  • زبان: فارسی
  • ناشر چاپی: یوشتیا
  • تعداد صفحات: 200
  • موضوع کتاب: موفقیت و خودسازی
  • نسخه الکتریکی:دارد
  • نسخه صوتی : دارد

امیدوارم از محتوای معرفی کتاب نهایت لذت را برده باشید و برای کسانی که کتاب دوست هستند، میتوانید ارسال نمایید. همچنین برای مشاهده ی مطالب پر محتوای دیگر میتوانید به بخش فرهنگ و هنر ساعدنیوز مراجعه نمایید. از همراهی شما بسیار سپاسگزارم .


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم و یک وجب از خاک وطنم را با هیچ چیز عوض نمی کنم (125 نظر) مهران مدیری: بعد از مراسم خاکسپاری خسرو شکیبایی دیگه توی هیچ مراسمی شرکت نکرده و نخواهم کرد؛ مردم با گاز پیک‌نیکی و مایه کتلت آمده بودن انگار تفریح بود+ویدیو (85 نظر) الهام چرخنده: من که آبرو ندارم خودم را سنجاق کرده ام به اهل بیت (82 نظر) نگرانی همسر رهبر معظم انقلاب از نداشتن شام برای پذیرایی کردن از مهمان آقا/ وقتی آن شب، در سفره غذا چیزی جز سینی نان و پنیر نبود... (78 نظر) نگاهی به مدل مانتو های اعیانی نسرین مقانلو در عین با حجاب بودن/ میشه هم خوشتیپ بود هم با حجاب+عکس (65 نظر) چهره غمزده و کمر خمیده آریا عظیمی نژاد، داور پرانرژی برنامه عصرجدید در مراسم تشییع مادرش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (63 نظر) نگاهی به ماشین هیوندای هوش پران جعفر غفارنژاد، رقیب مازندرانی هادی چوپان که همه آرزوشو دارن/غول بابلسری سوار بر هواپیمای رویاهایش😍 (52 نظر) عاشقانه های زیبا و دلنشین الهام چرخنده و همسر روحانی‌اش در شهر و حرم امام رضا(ع)/ ایشالا خوشبخت باشین+عکس (45 نظر) نگاهی به حیاط دلباز و شاهانه ویلای میلیاردی علی پروین در منطقه خوش آب و هوای تهران +تصاویر/ برای خودش یک باغه (38 نظر) خلاقیت زیبا و جالب همسر جوان سید احمد خمینی برای تبریک تولد با یک شعر عاشقانه سنگین و رنگین/ در نگاه من بهارانی هنوز...+عکس (37 نظر) نگاهی به گل آفساید گولسیانی به مس رفسنجان از زاویه ای متفاوت +فیلم/ قهرمانی پرسپولیس با اشتباه محرز داوری مسجل شد (37 نظر) خلاقیت خنده دار قصاب شیرازی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید!/ هنر نزد ایرانیان است و بس +عکس😆 (36 نظر) نگاهی به ماشین بِنزِ هوش پران حمید لولایی که همه آرزوشو دارن/آقای کمدین سوار بر هواپیمای رویاهایش😍 (35 نظر) مازیار لرستانی: دلم برای شهره لرستانی تنگ شده+ویدئو (33 نظر) پنجمین سالگرد ازدواج سوگل طهماسبی با صدای بهنام بانی و این چنین برگزار شد+ویدیو/ خوشبخت بشین و عشقتون مانا😍 (31 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فال روزانه امروز یکشنبه 28 مرداد ماه 1403
فال قهوه با نشان روز یکشنبه 28 مرداد ماه 1403
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 28 مرداد 1403
7 خواسته ای که مردان از همسرشان دارند!
فال حافظ با تفسیر امروز یکشنبه 28 مرداد 1403 + فیلم
فال ابجد روزانه یکشنبه 28 مرداد 1403
روستای تاریخی حیرت انگیز در مازندران؛ جایی که ابر‌ها زیر پای‌تان شناورند، پیشنهادی رویایی برای سفر یک روزه در اطراف تهران
رونمایی از 7 انسان عجیب الخلقه ای که منقلبتان می کند/ از دیو و دلبر واقعی تا دختری که شتر شد!+عکس
کلاه 490،000 تومانی دزد معروف خیابان استاد معین تهران + فیلم / درآمد ماهانه یک میلیارد تومانی !
فوت و فن خانه‌داری؛ 5 راه حل ساده و تضمینی برای از بین بردن سوسک در آشپزخانه و منزل
کشف قدیمی‌ترین تقویم جهان در معبدی 13 هزار ساله در ترکیه
فوت و فن خانه‌داری؛ 11 ترفند تمیز کردن ماشین لباسشویی و ضدعفونی کردن آن در خانه+راهکاری موثر برای از بین بردن بوی بد لباسشویی
قاتل آی نور 3 ساله بلاخره اعتراف کرد/ من بچه را داخل چاه فاضلاب انداختم!
آغاز عملیات ساماندهی آسفالت بلوار پیامبر اعظم (ص) شوشتر
نایب قهرمان کشوری زورخانه‌ای کشور تجلیل شد
منتخب روز   
در 27 مرداد سالروز تولد آیت الله آل هاشم؛ یادی کنیم از بوسه پدر امام جمعه شهید بر مزار پسرش+ عکس/ روحش شاد و یادش تا ابد گرامی خاطره خنده دار شهاب حسینی : میگه وقتی رِنوی طوسی اردکان 11 رو کنار ماشین لاکچری رضا گلزار پارک کردم برای خودش کُمدی کلاسیکی بود +ویدئو تئاتر دیدن آقای روحانی با تی شرت آبی و بدون عبا و عمامه به همراه دختر و نوه‌اش+عکس واکنش معنادار و عجیب پسر مسعود پزشکیان به استعفای ظریف + عکس یکی از غمگین ترین سکانس های شهرزاد/ مرگ جمشید خان پلاکاردی از محمدرضا شاه در دستان مردم به شکل دراکولا با شاخ های شیطانی+عکس/ نوشتن لقب هایی در شان چهره منفور پهلوی نگاهی به قاب دو نفره چهره‌های سیاسی با مادرشان؛ از حسن روحانی و خاتمی تا هاشمی رفسنجانی و جهانگیری+عکس/ جای خالی تصویر رئیس جمهور شهید با مادرشان با این قاب پر شد! شباهت معنادار و پُرمفهوم درب ورودی خانه رهبر معظم انقلاب و امام خمینی(ره)+عکس/ دری آهنی و کوچک با ساده ترین و بدون تجملات ترین حالت ممکن چهره غمزده و عرض تسلیت صمیمی جمشید هاشم پور به شهاب حسینی در مراسم تشییع پدر جوانش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (فیلم) فیلمبرداری بی‌شرمانه رضا پهلوی از معاشقه دخترش لب دریا! 😳😳😳 / حاشا به غیرتت! احساسی ترین سکانس سریال عاشقانه جیران /ناصر الدین شاه: حکیم ازت میخوام ثمره این عشق رو نجات بدی قشنگترین سکانس سریال شهرزاد / فرهاد: عشق هر ناممکنی رو ممکن میکنه