معرفی کتاب معجزه قدرت فکر اثر ژوزف مورفی

  شنبه، 29 مرداد 1401   زمان مطالعه 6 دقیقه
معرفی کتاب معجزه قدرت فکر اثر ژوزف مورفی
کتاب معجزه قدرت فکر از ژوزف مورفی، گنجی در درون شما نهفته است. بسیاری از افراد از این گنج خبر ندارند . گنجی که ثروت بی پایان است و دور انسان را احاطه کرده است در درون انسان یک معدن طلاست و هر چه را که بخواهید می توانید از درون این معدن می توانید بیرون بیاورید. مانند یک قوه مغناطیسی که می تواند یک وزنه سنگین تر از خودمان بردارد .

درباره ژوزف مورفی

ژوزف مورفی (به انگلیسی: Joseph Murphy) ‏ (۱۸۹۸–۱۹۸۱) روانشناس و نویسنده ایتالیایی ایرلندی الاصل بود. ژوزف مورفی در ۲۰ مه ۱۸۹۸ در ایرلند متولد شد به مدت پنجاه سال نویسندگی و تدریس و مشاوره و سخنرانی برای هزاران نفر در سراسر جهان کرد، و تحصیلات عالی خود را در زادگاهش ایرلند و انگلستان به پایان رساند و دکترای علوم مختلف از قبیل الهیات و شیمی و فیزیک و غیره دریافت کرد. بعد از سالها پژوهش و تحقیق و مطالعه ادیان بزرگ جهان به این نتیجه رسید که انرژی و قدرت لایتناهی وجود دارد که می تواند زندگی انسانها را متحول سازد.

پوستر ژوزف مورفی

درباره کتاب معجزه قدرت فکر

اگر خواهان غلبه بر یک عادت بد، موفقیت بیشتر، سازگاری در خانواده خود و یا رسیدن به اهدافی باشید که تاکنون غیرقابل تحقق بوده اند، این کتاب به شما راهنمایی می دهد که آیا شما در راه درست هستید یا خیر اگر می توانید ناباوری خود را به حالت تعلیق درآورید، آن را بخوانید. زیرا در اینجا هیچ استدلال یا مطالعه استنادی وجود ندارد و بیشتر ادعاها هنوز توسط علم اثبات نشده اند. ژوزف مورفی در کتاب قبلی اش «قدرت فكر» ما را با نحوه تفکر و تجزیه و تحلیل محیط اطرافمان و دستیابی به شناخت عمیق از مسائل زندگی و آشنا کرده و ثابت می کند که برای حل مشکلات خود از چه نیروی فکری و روحی عظیمی برخوردار هستیم. او در کتاب بعدی اش «معجزه قدرت فکر» که همینک در اختیار شماست، معجزات بی شمار قدرت فکر را به ما نشان می دهد و با استناد به وقایع زندگی آدم های مختلفی که در نقاط مختلفی از عالم زندگی می کردند یا می کنند ثابت می نماید که با ایمان به خداوند و انجام دعا و نیایش و با داشتن نیت پاک نه تنها می توانیم خود را از ترس، نگرانی، کینه، بد دلی، نومیدی، احساس گناه، خطر، پیری، ضعف، بیماری و غیره به راحتی نجات بخشیم، بلکه حتی قادریم در کلیه مشکلات زندگی از جمله در برابر ناخوشیهای لاعلاج و مرگ هم اداره امور را به آفریدگار خود بسیاریم و آنچه را او صلاح می داند بپذیریم. مورفی می گوید که افکار مثبت و نیات پاک و صادقانه همان خواست های خدا هستند و ما را به سمت رویدادهای خوب و خجسته می برند، حال آنکه افکار پلید و نیات بد نتیجه نفوذ شیطان در دل و روح ما بوده و ما را به سوی کردار بد و کینه و نفرت و گناه رهنمون می شوند. از اینرو، هرچه با اراده ناخودآگاه خود را به پروردگار نزدیکتر سازیم، با اراده و ناخودآگاه یا به اصطلاح در ضمیر باطن نیز خود به خود به او نزدیکتر خواهیم بود و طعم پیروزی و خوشبختی و آزادی و آرامش را خواهیم چشید.

مقدمه ژوزف مورفی بر کتاب معجزه قدرت فکر

این کتاب نتیجه چهل سال تحقیق ابتکاری در قلمرو قوانین ذهنی و روحی است. برای اینکه قوانین مزبور خوب درک و فهم آنها در دسترس عموم قرار گیرد، اقدام به تحریر این کتاب نمودم. برای اینکه شما تا آنجایی که ممکن است به نحو احسن شروع به بهره برداری از اصول ذهنی و روحی فوق الذکر نمائید، من در متدها و تکنیکها به تفصيل به بحث پرداخته ام. من مندرجات این کتاب را از طریق برنامه های رادیو و تلویزیون سخنرانی های دانشگاهی در امریکا، اروپا، افریقای جنوبی، هند، استراليا و غیره به سمع جهانیان رسانده ام. هزاران نفر در برخوردهای اجتماعی و همچنین از طریق نامه و صحبت های تلفنی درباره اثرات معجزه آسایی که در اثر بکار بردن حقایق قدیمی مذکور در هر فصل از این کتاب، نصیبشان گشته مرا آگاه ساخته اند افراد فوق الذکر با مطالعه این کتاب توانسته اند به نتایج نامبرده زیر دست یابند:

  1. بیماریهای به اصطلاح لاعلاج و یا صعب العلاج خود را درمان نموده اند.
  2. از احساس گناه بطور کامل آزاد شده اند.
  3. قبل از اینکه احساس کنند به یک مانع برخورد نموده اند، در امر داد و ستد با موفقیت روبرو گشته اند.
  4. قبل از اینکه بیماریشان عود کند دریافته اند که چگونه می توان تندرستی خودرا بازیافت و همچنان سالم باقی ماند.
  5. دریافته اند چگونه به ثروت و خوشبختی دست یابند درحالیکه سابقا بقدری فقیر بوده اند که دخلشان مطابق با خرج نبود.
  6. توانسته اند به آرزوهای خود تحقق بخشند درحالیکه سابقا دچار سرخوردگی بودند.
  7. برقراری آرامش فکر در حالیکه سابقا گرفتار آشفتگی و اضطراب بودند.
  8. نیل به سعادت زناشوئی در صورتیکه قبلا با تهدید طلاق روبرو بودند.
  9. توانسته اند در ادارات و خانه هایشان آرامش و هماهنگی برقرار کنند در صورتیکه سابقة دعوا و ناسازگاری حکمفرما بوده است.

و به بنظر شخص من، افرادی که از قوانین ذهنی و روحی خلاصه شده در این کتاب استفاده کرده اند تعلق به گروههای مختلف مذهبی و حتی ملحدين ولاادریون داشته و از کلیه قشرهای جامعه بوده اند. می توان در جزو آنها هنرپیشه ها، نويسندگان، پزشکان، دندانپزشکان، داروسازان، مهندسان، مدیران شرکتها، استادان دانشگاه، دانشمندان رشته موشک سازی، رانندگان تاکسی، کدبانوها، تندنویسان، باغبانان ،خدمتکاران و رانندگان را ذکر کرد. به آنها این حقیقت را کشف کردند که سرنوشتشان در دست خودشان است زیرا چنانکه با مطالعه این کتاب خواهید فهمید، محال است کسی درباره ی چیزی بیندیشد و به یک چیز دیگر نائل گردد. تفکر صحیح از نقطه نظر قانون عمومی هماهنگی منجر به یک زندگی سعادتمندانه و ثمربخش می گردد. در اینجا شما در خواهید یافت که اندیشه شما کلید زندگی شماست زیرا انسان چنان است که می اندیشد. این افراد دریافته اند چگونه قوانین زندگی را بکار برند. آنها یاد گرفته اند چگونه بطریق علمی به تندرستی، ثروت، محبت و زیبایی نائل گردند و خودآگاهی و ناخودآگاهی خود را هماهنگ سازند. شما قدرت آن را دارید که زندگی خود را سالم، مفید و سرشار از شادمانی و موفقیت برجسته و بزرگ سازید ولی شرطش آن است که قوانین زندگی که در این کتاب تشریح گردیده را بکار برید. این کتاب با انشای بسیار ساده و روشن تحریر یافته و بشما نشان می دهد چگونه می توان به آن صفای قدرت شخصی نائل گردید که بر ترس غلبه کرده و اضطراب و انگرانی را از میان برده و راهی بسوی یک زندگی بهتر، غنی تر و سعادتمندانه تر بگشایید. از این صفحه به بعد ما به کمک یکدیگر می کوشیم به بزرگترین غنائم یعنی به یک زندگی ظفرمند دست یابیم.

شناسنامه کتاب معجزه قدرت فکر

  • نویسنده: ژوزف مورفی

  • مترجم: مهراد مهرین

  • زبان: فارسی
  • ناشر چاپی: نشر نغمه
  • تعداد صفحات: 288
  • موضوع کتاب:کتاب روانشناسی
  • نسخه الکترونیکی:دارد
  • نسخه صوتی : دارد

امیدوارم از محتوای معرفی کتاب نهایت لذت را برده باشید و برای کسانی که کتاب دوست هستند، میتوانید ارسال نمایید و برای مشاهده ی مطالب پر محتوای دیگر میتوانید به بخش فرهنگ و هنر ساعدنیوز مراجعه نمایید. همچنین شما نیز بهترین کتابی که تا حال مطالعه کرده اید، برای ما معرفی نمایید. از همراهی شما بسیار سپاسگزارم.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
برادر رهبر معظم انقلاب: من چون برای خانه‌ام فرش خریده بودم تا مدت‌ها خجالت می‌کشیدم آقا و برادرزاده‌هایم را دعوت کنم چون خانه رهبری گلیم و موکت است (429 نظر) تذکر جدی علی دایی به آقای کمدین: دفعه آخرت باشد که ادای من را درآوردی! (231 نظر) وقتی شهربانو منصوریان در جواب هادی ساعی مدرک قبولی برادرش در آزمون دکتری را رو میکند/ تو دیگه کوتاه بیا دختر +عکس (230 نظر) رونمایی از علی تبریزی رقیب مشهدی هادی چوپان با عضله های فولادی/ لقب اسطوره بدنسازی ایران برازندشه (197 نظر) رونمایی از چهره همسر محجبه حسن یزدانی در حرم ثامن الحجج +عکس/ جهان پهلوان جایزه مدال المپیک پاریس را از سلطان خراسان گرفت (191 نظر) هانیه‌سادات رئیسی: این 100 روزی که از شهادت پدرم گذشت برای ما 100 سال بود+ویدیو/ آه از ته دل دختر رئیس‌جمهور شهید با یاد کردن از پدرش (117 نظر) بیوگرافی و زندگی خصوصی زهره حمیدی، بازیگر پیشکسوت تازه درگذشته ایرانی و همسرش+تصاویر جذاب و دیدنی (104 نظر) شهربانو منصوریان به سجاد غریبی: آقا پاشو بیا باشگاه یه هفته باهات کار کنم اگه نزدی همه رو نترکوندی هر چی خواستی بهم بگو+ویدئو (100 نظر) خلاقیت متفاوت بانوی هنرمند یزدی در طراحی زیبای چهره نورانی رهبر معظم انقلاب و شهید سلیمانی به سبک سیاه قلم+عکس (96 نظر) (فیلم) صحبت های شنیده نشده از شهربانو منصوریان در مورد زندگی گذشته اش / افتخار می‌کنم یه روز نون نداشتم بخورم، برای یه لقمه نون جنگیدم / تو مزرعه کار می‌کردم، خدمتکاری می‌کردم ... (93 نظر) نگاهی به میز عزای شیک و بدون تجملات زهره حمیدی، بازیگر پیشکسوت سینمای ایران/ دیزاین زیبا با گَل، شمع، قرآن و حلوا+عکس (90 نظر) شهربانو منصوریان: بحثمون بشه به همسرم حمله ای می کنم که حواسش باشه، پا میزنم و فرار میکنم چون اگه از نزدیک بزنم میزنه زمین منو کشتی گیره+ویدئو (88 نظر) خلاقیت هوشمندانه اُوستا گچ کار برای رسیدن دستش به سقف +عکس/ هنر نزد ایرانیان است و بس 😂 (78 نظر) داریوش ارجمند: من تحت تأثیر دو «علی» هستم؛ علی خامنه‌ای و علی شریعتی (78 نظر) آتشبازی جعفر غفارنژاد رقیب مازندرانی هادی چوپان در استیج انتخابی مستر المپیا در هند +فیلم/ غول بابلسری مثل یک شیر داره لرز به تن رقبا می اندازه (72 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
خانه‌داری یک کدبانو؛ با این ترفندها کمد لباست رو خوشبو کن تا بوش همه جا بپیچه
فال قهوه با نشان روز جمعه 9 شهریور ماه 1403
بیوگرافی، زندگی خصوصی ژوزه مورایس و همسرش شیدا مقصودلو+ عکس ها و فیلم جذاب و دیدنی/ از تغییر دین تا جنجال سانسور در برنامه عادل فردوسی پور
فال حافظ با تفسیر جمعه 9 شهریور 1403 + فیلم
فال روزانه امروز جمعه 9 شهریور ماه 1403
فال ابجد روزانه جمعه 9 شهریور 1403
فال شمع روزانه امروز جمعه 9 شهریور 1403
چشم گشودن نوزاد عجول مرندی به روی دنیا در کابین آمبولانس
اگر پنیر زیاد می‌خورید، منتظر این 4 عارضه باشید
چشم انداز زیبای طبیعت شهر توریستی زنوز آذربایجان شرقی
نجات شهروند مرندی محبوس در آسانسور به خاطر قطعی برق
دستور فوری مسعود پزشکیان به وزیر علوم: اساتید و دانشجویانی که به هر طریقی لغو قرارداد یا اخراج شدند را بازگردانید، دانشجو نمی‌تواند آدم بدی باشد او فردا و آینده کشور است
ریما رامین فر، همای سریال پایتخت: من هنوز دارم تاوان طلاقی را که 40 سال قبل رخ داده پس می دهم
فال انبیاء روزانه جمعه 9 شهریور 1403
سپاه: بر اثر نشت گاز در یک کارگاه از مراکز سپاه در استان اصفهان، یک نفر شهید و 10 نفر مصدوم شدند
منتخب روز   
رهبر معظم انقلاب در مواجه با هنرمندی که موی بلند داشت: چقدر این مدل مو به شما میاد+ ویدیو/تحت تاثیر قرار گرفتن با جمله رهبر فرزانه فرود اضطراری در قزوین؛ از کار افتادن موتور هلی کوپتر هاشمی رفسنجانی که پسرش محسن هم همراه او بود هوش ادبی رهبر انقلاب گم شده سایه را به او بازگرداند / پیام ابتهاج به آیت الله خامنه‌ای: حیف است وقت ایشان که صرف این امور جزیی شود مهران رجبی، کمدین معروف: حضورم در بیمارستان موجب خنده رهبر معظم انقلاب شد قرائت فاتحه رهبر انقلاب و مسئولان کشور بر مزار پدرانشان؛ از مرحوم هاشمی رفسنجانی و شهید رئیسی تا حسن روحانی و خاتمی+عکس رو شدن مشکل الیکا عبدالرزاقی با وسایل همسرش امین زندگانی در برنامه دورهمی / مدیری میگه امین رو با همین میخ کج بپذیر😂 تصویری از غیرت مثال‌زدنی رهبر معظم انقلاب نسبت به زن ایرانی در میان جمعیت+ویدیو/ حایل کردن دستشان برای برخورد نکردن محافظشان با بانوی کرمانشاهی چقدر رهبر معظم انقلاب را می‌شناسیم؟+ویدیو/ دیدن و شنیدن این صحبت‌ها را از دست ندهید مزاح و شوخی رهبر معظم انقلاب با اعضای دولت مسعود پزشکیان حین سخنرانی+ویدیو پذیرایی ساده رهبر معظم انقلاب از مسعود پزشکیان و اعضای دولتش در بیت رهبری؛ شیرینی خشک با آب معدنی و لیوان یکبار مصرف+عکس/ اقدام هوشمندانه رهبری برای جلوگیری از اسراف غوغای حرکت پای پسر خردسال ووشوکار بر روی استیج یک آمفی تئاتر +فیلم/ اولش خجالت میکشید ولی ببین چه آتیش پاره ای زندگی کردن عجیب یک زن با اسکلت شوهرش / ماجرای عجیب زوجی که 5 فرزندشان را به پرورشگاه سپردند