ساعدنیوز
ساعدنیوز

معرفی رنگ موهای جذاب دخترانه

  دوشنبه، 29 فروردین 1401   زمان مطالعه 7 دقیقه
معرفی رنگ موهای جذاب دخترانه
انتخاب یک رنگ مو به عنوان بهترین اصلا کار درستی نیست. دخترهای جوان تنوع را دوست دارند و همه رنگ های شاد و فانتزی را می پسندند. در ادامه برخی از محبوب ترین رنگ موی دخترانه معرفی شده است. با ما همراه باشید شاید رنگ مورد علاقه تان را در بین این رنگ های جذاب و شیک پیدا کردید.

دختران جوان می توانند از سری رنگ های فانتزی و رنگین کمانی متناسب با سن و سالشان استفاده کنند. این رنگ ها اخیرا خیلی ترند شده و حتی در سال جدید هم با استقبال زیادی روبرو شده است. انتخاب رنگ موی دخترانه به طوری که متناسب با رنگ پوست و چهره تان باشد، یک چالش جدی است. رنگ هایی با تناژ گرم به زیبایی بر روی پوست سبزه می نشیند و چهره تان را جذاب تر نشان می دهد. برخی از رنگ ها را می توان حتی بدون دکلره نیز روی موها اجرا کرد. شکلاتی، بلوطی، کاپوچینویی، ماهاگونی، قهوه ای نمونه هایی از این رنگ ها هستند اما رنگ های کاراملی، بژ و خیلی از رنگ های روشن نیاز به دکلره دارند.

رنگ موهای دخترانه محبوب و انواع آن

انتخاب رنگ مو برای خیلی از دختران جوان، گیج کننده است. صدها رنگ و ترکیب رنگی وجود دارد که یکی از یکی زیباتر و جذاب تر است. اگر شما هم در انتخاب رنگ مو تردید دارید این رنگ زیبا و فانتزی را انتخاب کنید. رنگین کمانی از محبوب ترین رنگ موهایی است که خانم ها به آن علاقه نشان می دهند. این رنگ های شاد و جذاب برای دختر خانم های شاد و پر انرژی هم ایده آل است. به تنوع رنگ ها نگاه کنید. تنوع اصلا چیز بدی نیست ولی بهتر است رنگ موی دخترانه را با توجه به تناژ پوست انتخاب کنید تا جلوه دو چندانی داشته باشد. رنگ موهای موقت و نیمه دائمی نیز مضرات کمتری دارند و به ساختار مو آسیب نمی رسانند. استایل رنگین کمانی از مدل هایی است که به صورت های گوناگونی اجرا می شود. برای مثال اگر دوست دارید موها وسط یا یک طرفه باز کنید هیچ مشکلی با این رنگ ها ندارید. حتی می توانید تنها بخش زیرین موها را رنگ کنید و قسمت رویه به رنگ طبیعی مو باشد در این صورت موقع براشینگ تنوع زیادی را می توانید اجرا کنید. جالب تر اینکه رنگ موی رنگین کمانی در گروه رنگ های موقت و نیمه دائمی است و می توانید با خیال راحت آن را اجرا کنید. البته این نوع رنگ ها را نمی توانید خودتان در خانه به این زیبایی در بیاورید و حتما به کمک یک متخصص آرایشگری نیاز دارید. رنگ موی فانتزی معمولا بعد از چند بار شستن از بین می رود و پاک می شود. دوام رنگ موی موقت کم است و به همان میزان آسیب کمتری هم به موها وارد می شود.

بلوند پلاتینه با ریشه های تیره

با این رنگ موی دخترانه دیگر نگرانی بابت آسیب به پوست سر و ریشه موها وجود ندارد. در این تکنیک قسمت ریشه به صورت رنگ طبیعی مو باقی می ماند. از بالا به سمت نوک مو رفته رفته، موها بلوند و روشن تر می شود. بلوند پلاتینه از پر تقاضاترین رنگ مو در سال گذشته بود که همچنان وقار و شکوه خود را در سال جدید هم حفظ کرده است. در هر سن و سالی باشید می توانید این رنگ موی خاص را انتخاب کنید. بلوند پلاتینه طوری است که انگار یک سایه روشن روی موها ایجاد شده و حالت طبیعی و بسیار شیک تری دارد. برای دختر خانم های آرام و با وقار این رنگ مو عالی است و به هیچوجه سن را بیشتر نشان نمی دهد.

بلوند پلاتینه با ریشه‌های تیره

قرمز گیلاسی مناسب دختران سبزه

اگر رنگ پوست سبزه و تیره تری دارید باید رنگ مو را هوشمندانه انتخاب کنید. برخی از رنگ ها، چهره تان را گرفته نشان می دهند و برخی هم اصلا همخوانی خوبی با رنگ پوست تیره ندارند. بهترین و جذاب ترین رنگ مو برای دختر خانم های سبزه، طیف رنگی قرمز است. قرمز گیلاسی از رنگ موهای مدرن است که به نوعی در گروه رنگ موهای کلاسیک هم جای دارد. نحوه اجرای این رنگ موی دخترانه مثل بقیه رنگ موهای فانتزی خیلی سلیقه ای است. برای اینکه چهره تان طبیعی تر دیده شود بهتر است موهای ریشه تیره تر از سایر قسمت ها باشد. طیف رنگ های قرمز از خانواده رنگ های گرم هستند و با رنگ پوست تان همخوانی خوبی دارند. این رنگ مو برای دختر خانم هایی با پوست روشن هم مناسب است اما مگر رنگ مویی هم هست که به پوست روشن نیاید! مهم این است که رنگ کردن مو را چه کسی برایتان انجام می دهد. یک آرایشگر متخصص به ترکیب رنگ ها و چهره شناسی و آناتومی صورت آگاهی دارد. از من به شما نصیحت هرگز برای صرفه جویی، موهای نازنین تان را به دست افراد بی تجربه نسپارید.

رنگ موی قرمز گیلاسی

رنگ موی جذاب دو رنگ

این نوع رنگ موها نیز در بین دختران جوان مورد توجه زیادی است. در اغلب موارد وقتی بین دو رنگ مردد هستید می توانید از این ترفند استفاده کنید. خیلی ساده و راحت موها به دو قسمت تقسیم می شود و هر بخش به یک رنگ متفاوت، رنگ آمیزی می شود. بهترین ترکیب رنگی دو نوع تیره و روشن هستند. می توانید یک رنگ تیره را با یک رنگ فانتزی و روشن ترکیب کنید نتیجه عالی است. این مدل به نوعی دیگر هم اجرا می شود. به این صورت که موها از فرق به دو نیم تقسیم می شود و هر بخش دارای یک رنگ متفاوت است. در این تکنیک هیچ تداخل رنگی وجود ندارد و خط رنگ کردن به طور کامل از رنگ دیگر جدا شده است. اگر هنوز نمی توانید تصمیم بگیرید یک پیشنهاد عالی دارم. تنها بخش پایین موها را رنگ کنید. به این صورت که موها از نیمه به طرف نوک مو، بنفش، سبز، قرمز، آبی و یا هر رنگ دیگری، کار می شود. نیمه بالایی موها اصلا رنگ نمی شود. مدتی با این رنگ بمانید و اگر دوست نداشتید خیلی راحت قسمت پایین مو را کوتاه کنید. به این ترتیب دیگر اثری از رنگ مو باقی نمی ماند و بقیه موها، همان رنگ طبیعی موهایتان است.

رنگ موی جذاب دو رنگ

رنگ مو دخترانه شیک: بالیاژ قهوه ای

این تکنیک برای دختر خانم هایی که موی بلندی دارند، خیلی شیک دیده می شود. بالیاژ به موها عمق می دهد و می توان تناژ مختلف رنگ را روی موها اجرا کرد. بالیاژ را می توان روی رنگ موهای طبیعی نیز انجام داد در حالی که قسمت اعظم موها، رنگ نخورده باقی می ماند. این رنگ زیبا و جذاب حتی بدون دکلره هم قابل اجرا است البته این به مهارت و تجربه آرایشگرتان بستگی دارد. دکلره دارای مواد شیمیایی قوی است و موها را خشک و شکننده می کند. اگر می خواهید نرمی و لطافت موهایتان تا سال های سال حفظ شود بهتر است از رنگ های بدون دکلره استفاده کنید. به طور منظم و حداقل سالی دو بار موها را ویتامینه کنید تا دچار آسیب نشود. خشکی و شکنندگی مو به مرور وخیم تر می شود تا حدی که موها از میانه قطع شده و خورد می شود. با کمی توجه می توانید هم رنگ موهای جذاب و متنوع را امتحان کنید و هم موهایی سالم و نرم داشته باشید.

بالیاژ قهوه ای

رنگ موی دخترانه سبز فیروزه ای

از رنگ موی قرمز گیلاسی گفتیم نوبتی هم باشد نوبت به یک رنگ خاص و ترند سال 2022 است. سبز فیروزه ای در چرخه رنگ ها کاملا متضاد قرمز گیلاسی است ولی به همان اندازه محبوبیت دارد. این نوع رنگ موها به پاستیلی معروف هستند و خیلی مورد توجه جوانان و نوجوانان قرار گرفته اند. این رنگ ترکیبی از ابی و سبز است که توجه زیادی را جلب می کند. آبی فیروزه ای دارای تناژ سرد است و برای خانم های جوان تر پیشنهاد می شود.

رنگ موی دخترانه سبز فیروزه‌ای

رنگ کردن موها یک تخصص است. اگر تجربه و تخصص این کار را ندارید هرگز موهای خود را در خانه رنگ نکنید. نتیجه آن گاهی فاجعه است. حتی گاهی موها دچار آسیب شدیدی می شود که راهی جز کوتاه کردن باقی نمی ماند.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
حضور بدون تشریفات پسر رهبر معظم انقلاب در جلسه اولیاء و مربیان مدرسه فرزندشان+عکس (217 نظر) خلاقیت خنده دار راننده پراید در به چالش کشیدن دیگر راننده ها حماسه آفرید/ هیتلر هم مغز اینو نداشت+ عکس (31 نظر) خلاقیت خنده دار پدر ایرانی در تبدیل تَشت به قایق حماسه آفرید +ویدئو/رفتی جزایر هاوایی سوغاتی ما فراموش نشه🤣 (19 نظر) انتشار غزل زیبایی از رهبر معظم انقلاب با دستخط ایشان/ طفلم و بنهاده سر، بر سر دامان عشق+عکس (15 نظر) تصاویری تاریخی از اولین سفر خارجی رهبر معظم انقلاب 40 سال پیش (13 نظر) (عکس) امکانات فوق العاده برج روما رزیدنس، محل زندگی علی دایی / از آمفی تئاتر گرفته تا سونا و جکوزی و سالن بیلیارد! + تصاویری از داخل واحدها (13 نظر) تعریف و تمجید رهبر انقلاب از مادرش: بالغ نبودم با مادرم تو حیاط فرش مینداختیم زیر آسمان اعمال روز عرفه رو بجا می آوردیم +ویدئو/اولین معلم هرکسی مادرشه... (6 نظر) تصاویری جالب و نوستالژیک از دوره دانشجویی مریم میرزاخانی در ایران/ مدال افتخار المپیاد بر گردن بانوی دانشمند (5 نظر) تعجب نگهبانان کره‌ای از زیرشلواری و زیرپیراهنی ناطق نوری! / آقا فرمودند: من فکر کردم اگر بیست روز شما این جا بمانید به کجا می‌رسید (5 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز یک سبزی فروش باسلیقه ایرانی برای کشاندن مشتری به مغازه/ هنر نزد ایرانیان است و بس+عکس (5 نظر) (ویدئو) غوغای صدای بهشتی پسر چوپان در صحرا با خوانندگی آهنگِ خدایا بی پناهم ،زتو جز تو نخواهم/حنجرشو فرشته ها بوسیدن... (5 نظر) خلاقیت خنده دار مادر ایرانی در نوشتن مشق پسرش به طور برعکس برای رد گم کُنی و متوجه نشدن معلمش حماسه آفرید+ویدیو/ مامانا ایده بگیرین 😂 (4 نظر) نگاهی به تغذیه مدرسه ساده و سالم پناه و نبات دخترای شاهرخ استخری در بلژیک+عکس/ مثل همیشه مقوی و مفید (4 نظر) رونمایی از ورژن دخترانه حامد آهنگی: خانمها آقایون اینم سحر دختر نازم!😂+فیلم (3 نظر) دانلود آهنگ جدید «حقیقت» مصطفی راغب +فیلم/ عزیزم عاشقی دل پاکی میخواد... گذشتن از خطر بی باکی میخواد... (2 نظر)
دیگران می‌خوانند   
اقدام تحسین برانگیز کبابی با در نظر گرفتن جیب خالی مشتری+عکس/خدا به کسب و کارت برکت بده... آواز خوانی علی صالحی فریبرز سریال نون خ برای شیرین جلو چشمان شوهر شیرین/ سلمان چه غیرتی شده +فیلم فروش اسکناس‌های ایرانی با قیمت نجومی در «آمازون» +عکس روایت جالبِ اجاره نشینی و رفت و آمد فرزندان رهبر معظم انقلاب با ماشین پیکان از زبان استادشان نگاهی به ماشین جذاب و خوشرنگ رحمان و رحیم پایتخت برای شمال‌گردی+عکس حیاط باصفا و دلباز خانه زیبای مهتاب اکبری، سوگند سریال لحظه گرگ و میش+عکس مات و مبهوت ماندن داوران صداتو از خوانندگی پسر خوش صدا با آهنگ سینا شعبانخانی +فیلم/ دنیا مال همه بیخیال همه... نگاه های عاشقانه و زیبای محسن کیایی، مجری صداتو به دختر خوشگلِ موحنایی‌اش+عکس حماسه آفرینی راننده پژو با پلاک عجیب و غریب و نوشته قابل تامل پشت ماشین اش+عکس/ اگه میشه با ما راه بیا😂 عکسی جالب از اولین تجربه تیراندازی آیت الله هاشمی رفسنجانی با تیر و کمان فال ابجد روزانه امروز سه شنبه 25 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز سه شنبه 25 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر امروز سه شنبه 25 اردیبهشت 1403+فیلم هدیه ارزشمند رهبر انقلاب به سرمربی تیم فوتسال +عکس اتفاق تلخ برای روزبه حصاری، جواد سریال بچه مهندس/ خدا بد نده آقای بازیگر بلا به دور+عکس ماجرای خارج کردن میله آهنی از مغز پسر 24 ساله ویدیویی عجیب و باورنکردنی از فلاسک پرانی فروشندگان یک فروشگاه در تبریز طراحی منحصربفرد کارت عروسی حسین سلیمانی بازیگر فیلم های طنز/ عکس عروس داماد روی کارت در لوکیشینی خاص قریحه خشن و ترسناک هم وطن ایرانی در انتخاب اسم برای جگرکی اش/ دل و جرات میخواد تو رفتن +عکس فال روزانه امروز دوسه شنبه 25 اردیبهشت ماه 1403 ویدئو خنده دار از عروس کِشون خانواده تبریزی با بیل مکانیکی و ماشین خاک برداری/ بدبخت عروسه چی فکر میکرد چی شد!😂 فال شمع روزانه امروز سه شنبه 25 اردیبهشت ماه 1403 فال ابجد روزانه سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403 نمایی از زندگی لاکچری رضا گلزار +عکس شباهت باورنکردنی محمدرضا گلزار به شخصیت سریال فرندز در برنامه پانتولیگ+ عکس اشک و غم فرح پهلوی به بخاطر سگ سالومه! +ویدئو/خدایا به اینا عقل بده... اخطار!! با تماشای این ویدئو حتما از خنده غَش خواهید کرد/ کوسه بالاتنه عمو قیمت رو خورده الان فقط 2 تا پاس! اطلاعیه ثبت‌نام کارت جدید بانکی ویژه کارمندان تدریس خصوصی تهران محله منیریه رونمایی از چهره جدید سام گوشه بازیگر خردسال فیلم « پسر آدم دختر حوا » بعد از 20 سال +ویدئو/ مدل معروف ایرانی ونکوور کانادا نیلوفر پارسا بیتای سریال آوای باران، مادر دوقلو ها از عکس های جدید بارداری اش رونمایی کرد/ چقدر کیوت شده تصویری فراموش شده از چهره قبلی سعید معروف بدون ریش ؛ 10 سال کوچکتر شد چند نکته مهم که پیش از دیدن مست عشق باید بدانید اقدام شنیع یک مرد برای گول زدن شاطر مشهدی در صف نان تاریخی شد/ آفرین به هوش بالای مردم👏 ورزش سنگین هادی چوپان با پسر کوچولوی فسقلیش همراه کلی ماچ و قربون صدقه/ خدا حفظش کنه😍👌+ویدئو (عکس) استایل مدلینگ پویا حاجی رضا، احتشام گیلدخت با پیرهن جین و شلوار زاپ دار (عکس) بازدید رهبر انقلاب از بناهای تاریخی هخامنشیان در تخت جمشید در حاشیه سفر به شیراز (عکس) حضور علی دایی و احمدرضا عابدزاده در بیت رهبری و عکس یادگاری با رهبر انقلاب / تنها احمدرضا عابدزاده موفق شده کنار آقا بایستد سورپرایز جذاب بازیکنان تراکتور برای تولد شجاع خلیل زاده در تبریز/ چه ذوقی کرد+ویدیو این پسر اشتباهی به عقد پدر زنش دراومد/ ازدواج به سبک فیلم ترکیه ای/ وقتی نه عقل داری نه سواد😂+فیلم
تیتر امروز   
فال ابجد روزانه امروز سه شنبه 25 اردیبهشت 1403
فال قهوه با نشان روز سه شنبه 25 اردیبهشت ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز سه شنبه 25 اردیبهشت 1403+فیلم
ماجرای خارج کردن میله آهنی از مغز پسر 24 ساله
طراحی منحصربفرد کارت عروسی حسین سلیمانی بازیگر فیلم های طنز/ عکس عروس داماد روی کارت در لوکیشینی خاص
فال روزانه امروز دوسه شنبه 25 اردیبهشت ماه 1403
فال شمع روزانه امروز سه شنبه 25 اردیبهشت ماه 1403
روایت جالبِ اجاره نشینی و رفت و آمد فرزندان رهبر معظم انقلاب با ماشین پیکان از زبان استادشان
چند نکته مهم که پیش از دیدن مست عشق باید بدانید
اقدام شنیع یک مرد برای گول زدن شاطر مشهدی در صف نان تاریخی شد/ آفرین به هوش بالای مردم👏
صدور حکم جدید یاسین رامین؛ شوهر سابق مهناز افشار به حبس و جریمه نقدی محکوم شد+جزئیات
تینا ترکمان دختر نابغه ریاضی که در هاروارد جا پای مریم میرزا خانی گذاشت
کاش به جای قتل طلاقش می دادم ؛ پشیمانی مردی که همسرش را خفه کرد
ماجرای ازدواج یوسف تیموری در تایلند و شغل دوم پردرآمد او
رونمایی از کیک روز دختر آزاده نامداری +عکس/چه جشن ساده ای گرفتن...