معرفی و بررسی بازی ALTER: Between Two Worlds

  جمعه، 29 اسفند 1399   زمان مطالعه 3 دقیقه
معرفی و بررسی بازی ALTER: Between Two Worlds
ALTER: Between Two Worlds – تحول: معلق در دو دنیا نام یک بازی معمایی و جذاب از دسته بازی های پازلی است که به وسیله استودیوی بسیار معتبر و مطرح Crescent Moon Games به صورت رایگان اما محدود عرضه شده است.

بازی ALTER: Between Two Worlds

ALTER: Between Two Worlds یک بازی ماجراجویی از استودیوی بازیسازی Crescent Moon Games می باشد.استودیوی بازی سازی Crescent Moon Games به خاطر ساخت بازی های فانتزی و خوش ساختی مثل Exiles: Far Colony ، Leave Me Alone ، Almightree: The Last Dreamer ، Morphite Premium ، Candies ‘n Curses و یا Path to Mnemosyne به شهرت دست پیدا کرده است.Alter یک بازی ماجراجویی پازل مبتنی بر کاشی است که در آن بازیکن دو جهان موازی را کاوش می کند. این بازی سطح هایی با طراحی دقیق را نشان می دهد که با هنر دست زیبا ساخته شده است. از طریق کنترل های ساده و در دسترس - به سادگی حرکت کرده و فشار دهید - بازیکن معماهای خیالی و چالش برانگیز ذهنی را حل می کند. هر سطح بر ویژگی اصلی امکان جابجایی به جلو و عقب بین دو جهان متمرکز است. علاوه بر این ، بازیکن قادر به تعامل با انواع مختلفی از عناصر محیطی (سیستم عامل ، بلوک ، سوئیچ و ...) است و با دشمنان چند بعدی روبرو می شود.

برخی از ویژگی های بازی ALTER: Between Two Worlds اندروید :

- محیط های غنی و مجزا را کاوش کنید ، که هر فصل دارای تصاویری بی نظیر است.
- جابجایی بین جهان های موازی.
- برای باز کردن سطح بعدی ، معماهای درب پیچیده را حل کنید.
- مکانیک پازل جدید و جذاب که در طول بازی معرفی شده است.
- موسیقی متن فیلم اصلی و قانع کننده.
- برای تبلت و تلفن بهینه شده است.

تصویر

داستان بازی:

در این بازی شما در نقش شخصیت اصلی بازی Ana هستید که یک سفر پرماجرا را به سرزمینی عجیب شروع می کند و باید به عنوان آنا بازی کنید و درجستجوی اندوه و خوشبختی به آنا کمک کنید. او را از طریق مناطق متنوع و خارق العاده راهنمایی کنید ، اتم ها را برای پیشرفت و تلاش خود جمع کنید. Ana برای یافتن حقیقت و مفهوم زندگی تصمیم به رفتن به این دنیای عجیب گرفته و شما باید به او کمک کنید تا به هدفش برسد. شاید چیزی که او به دنبالش است واقعاً در این دنیای اسرارآمیز نهفته باشد…! کلیت بازی ALTER: Between Two Worlds به شکل مراحل پازلی است و در هر مرحله از بازی شما در بخشی از این سرزمین هستید که کاملاً معمایی شکل طراحی شده است. این یعنی شما برای عبور از هر مرحله می بایست پازل های آن را حل کنید.

معماهایی که برای ALTER: Between Two Worlds در نظر گرفته شده متنوع و به نوبه خود جذاب است. بعضی از این معماها بسیار چالش برانگیز هستند و می توانند حسابی ذهن شما را به فکر بی اندازند. طراحی های گرافیکی بازی خیلی ساده است و نمای آن از بالا می باشد تا شما به تمام بخش های نقشه اشراف کامل داشته باشید. با کسب امتیاز 4.0 از 5.0 این بازی فقط در چند روز بیشتر از 10 هزار بار دانلود داشته است.

بازی نیازی به اینترنت ندارد و شما در هر زمان و هر کجا میتوانید وارد فضای منحصر به فردش شوید. در ALTER: Between Two Worlds Full بگردید و قدم بزنید، تفکر کنید و معما ها را حل کنید. اگر به بازی های عمیق و پیچیده، با یک داستان ماجراجویانه علاقمند هستید همین حالا بازی را دانلود کنید تا خوب اندیشیدن را فرا بگیرید. دانلود بازی به صورت کاملاً رایگان برای شما قرار داده شده پس به راحتی این بازی را دریافت کنید و از آن لذت ببرید.

تغییرات نسخه 1.01.6

  • برای این نسخه تغییراتی توسط تیم توسعه دهنده ذکر نشده.

دانلود و نصب بازی:


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
مراسم عزای جگرسوز همسر جوان فریبا نادری عروس حشمت فردوس و ضجه های خانم بازیگر/ روحش شاد+ عکس (108 نظر) تصویری از خانه ابدی سعید راد، میرزا رضا سریال گیلدخت /روحش شاد و یادش گرامی (62 نظر) لحظه اعطای جایزه 60 میلیاردی بهروز تابانی قهرمان پرورش اندام تبریزی در دبی پرو +فیلم (36 نظر) مهران مدیری: 11 سال است که از یک مار نگهداری می کنم؛ الان 2 متر و 20 سانتی‌متر هست+عکس (28 نظر) داریوش ارجمند: خودم را سرباز سردار سلیمانی میدانم+عکس (20 نظر) (فیلم) طنین انداز شدن آهنگ کُردی شاد در لندکروز میلیاردی هادی چوپان +فیلم/ گرگ پارسی گشت و گذار در ایران را آغاز کرد (13 نظر) نگاهی به ماشین مرسدس بنز هوش پران سامان صفاری، امیر سریال دلدادگان که همه آرزوشو دارن/آقای بازیگر سوار بر هواپیمای رویاهایش😍 (13 نظر) صبحانه عاشقانه رامبد جوان برای سلطان قلبش/ چه میزی چیده برای نگار خانوم+ عکس (13 نظر) مراسم تشییع مادر پژمان جمشیدی، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (11 نظر) مادر رهبر معظم انقلاب خطاب به همسر رهبری: تو چرا ساکتی، آه و ناله کن، چون تو همه ‌اش احساس راحتی می‌ کنی سیدعلی هم دلگرم می‌ شود و به دنبال این کارها می‌رود (10 نظر) نگاهی به گالری طلا و جواهرات علی دایی و همسرش مونا خانوم/ چه گالری اعیان و لوکسی+ عکس (10 نظر) (فیلم) ملاقات تاریخی هادی چوپان و وحید بادپی در کنار استیج مستر المپیا در آمریکا/ گرگ پارسی در حال آموزش یوز ایرانی در مسیر موفقیت (10 نظر) جشن تولد ساده و خلوت فرزاد فرزین، آرشام سریال قطب شمال با دو کیک زیبا/ مبارکا باشه+عکس (9 نظر) پیام احساسی هادی چوپان به بهروز تابانی معروف به ژنتیک ایرانی بعد از قهرمانی در دبی و بُرد جایزه 60 میلیاردی/ گرگ پارسی برای قهرمان تبریزی سنگ تمام گذاشت +عکس (8 نظر) نگاهی به بازیگران و سلبریتی‌هایی که حیوان خانگی دارند+عکس/ از گربه محمدرضا گلزار و نفیسه روشن تا سگ پاکوتاه بهرام رادان و بهاره افشاری (8 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
منتخب روز   
حضور مصطفی زمانی در مراسم تشییع پدر شهاب حسینی +ویدئو/روحش شاد و یادش گرامی سکانس عاشقانه امیر و ارغوان سریال دلدادگان/ تا به تو فکر می کنم خودت زنگ میزنی+ویدئو نگاهی به آشپزخانه دلباز و زیبای مسعود پزشکیان با رونمایی از عکس جوانی همسرش بالای کمد/باورتون میشه این خونه ساده مال رئیس جمهور مملکته+عکس طرز تهیه غذای محبوب ناصرالدین شاه قاجار! /فسنجان ناصری با مواد اعلا ابتکار جالب یک مرد خلاق در دادن انواع لقب به مسعود پزشکیان حماسه آفرید+ویدئو/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (فیلم) سکانس فوق عاشقانه شهاب حسینی و لیلا حاتمی در فیلم "پرسه در ماه" / ما کاملا شبیه همیم طرز نگاهامون دو دو زدن چشامون ...😍 استارت تمرینات سخت علیرضا بیرانوند در تراکتور +فیلم/ آقای دروازه بان آمادگی بدن بالایی دارد! سکانس عاشقانه دل باختن قباد به شهرزاد/ نشود فاش کسی آنچه میان من و توست (فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند