معرفی و بررسی بازی Call of Duty: Mobile

  دوشنبه، 24 آذر 1399   زمان مطالعه 7 دقیقه
معرفی و بررسی بازی Call of Duty: Mobile
Call of Duty: Mobile جدیدترین نسخه از بازی معروف کال آو دیوتی Activision Publishing برای اندروید است که به صورت رایگان عرضه شده است.

Call of Duty

در بازی Call of Duty: Mobile همانند بازیهای آنلاین چند نفره مثل مدرن کامبت 5 با طیف گسترده ای از بازیکنان سراسر جهان به مبارزه و جنگ خواهید پرداخت و ده ها ماموریت خاص را پشت سر می گذارید! همه شخصیت ها، سلاح ها و دیگر ویژگی های نسخه های قبل کال آو دیوتی به همراه چند ویژگی جدید در این بازی آورده شده است تا تجربه بهترین بازی چند نفره آنلاین را در دستگاه اندرویدی تان به ارمغان بیاورد.

چندین حالت مختلف از جمله PVP پنج نفره، حالت زامبی و … در بازی گنجانده شده که قادرید از میان ان ها یکی را انتخاب کنید و برای ساعت ها در دنیای بی نظیر Call of Duty غرق شوید!اگر از علاقه مندان و دوستداران بازیهای اکشن، تفنگی و علی الخصوص بازیهای کال او دیوتی هستید بدون شک ندای وظیفه: موبایل با یک ساخت خوب نظرتان را جلب میکند و ارزش امتحان کردن را دارد!

در کنار همه این صحبت ها، شاید شما از علاقه مندان به بازیهای بتل رویال باشید، بهتر است بگوییم که بهترین و مطرح ترین بازی های سبک بتل رویال سه بازی پابجی موبایل، فورتنایت و کال آو دیوتی: موبایل هستند که هرکدام از آن ها بازیکنان خاص خودش را دارد و این شما هستید که باید پس از تست و تجربه آن ها بهترین گزینه را انتخاب کنید پس هیچ مقایسه ای در کار نخواهد بود و این شما هستید که بر اساس یک سری علاقه های شخصی از میان گزینه های موجود یکی را انتخاب، نصب و تجربه خواهید کرد اما خوب اینجا صفحه بازی Call of Duty: Mobile است و باید بگوییم به هیچ وجه از تجربه آن پشیمان نخواهید شد.

در جدیدترین اخبار بازی، براساس شرکت سنسور تاورز (Sensor Towers)، تعداد دانلودهای بازی Call of Duty: Mobile در هشت ماه گذشته از مرز ۲۵۰ میلیون دانلود عبور کرده است. این آمار و اطلاعات مربوط به تمام نسخه های این بازی در سراسر جهان است که حاصل همکاری میان شرکت های Tencent و اکتیویژن بلیزارد به شمار می رود. اطلاعات و جزئیات تعداد دفعات دانلود کردن این بازی از سرویس App Store اپل و سرویس Google Play دریافت و منتشر شده است.

تصویر

برخی از ویژگی های بازی اکشن Call of Duty: Mobile اندروید:

  • گرافیک خیره کننده اچ دی دقیقا همانند نسخه کنسولی
  • کنترلرهای لمسی فوق العاده با امکان شخصی سازی توسط بازیکن
  • دارا بودن سیستم گفتگوی نوشتازی و صوتی
  • در دسترس قرار دادن انواع حالت ها و نقشه های مختلف
  • شرکت در نبردهای آنلاین بتل رویال با کاربران سرتاسر دنیا
  • حضور ده ها شخصیت خاص و منحصر به فرد برای تجربه بازی با آن ها
  • بروزرسانی های دقیق و مشخص شده با اضافه شدن ویژگی های خاص
  • دارا بودن میلیون ها بازیکن از سرتاسر جهان و حتی کشور جمهوری اسلامی ایران

بازی Call of Duty: Mobile تا به این لحظه +100 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر دنیا از گوگل پلی دریافت شده و امتیاز عالی 4.5 از 5.0 را کسب کرده است.

شما قادرید جدیدترین نسخه بازی را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از سرورهای پرسرعت سایت خودتان دریافت کرده و پس از نصب و اجرایش بدون هیچ مشکلی از ان لذت ببرید.

برای برنده شدن در کال آف دیوتی موبایل چه کنیم؟

برنده شدن در بازی کال آف دیوتی موبایل (بخش رقابت آنلاین و نه بتل رویال) بیش از هر چیز به مهارت شما در استفاده از سلاح های مختلف، سرعت العمل نشانه گیری و شلیک و در نهایت تحلیل حریف و توانایی بازی تیمی بستگی دارد.

اگر تازه کار هستید و هنوز تفنگ ها زیادی به دست نیاورده اید، صبور باشید و سعی کنید که نشانه گیری و شلیک دقیق را تمرین کنید (البته بازی شما را با بازیکنانی که هم سطحتان هستند جفت می کند). بعد از این که کاراکترهای جدید را باز کردید، باید شناخت مناسبی از تفنگ ها پیدا کرده و برای هر استراتژی بازی کردن یکی از کاراکترها را شخصی سازی کنید.

مثلاً یکی از کاراکترها باید برای نبرد نزدیک و تن به تن طراحی شود و نیاز به سلاحی قوی و با برد نزدیک مثل شاتگان یا SMGهایی با نرخ آتش بالا دارد. کاراکتر می تواند نقش پشتیبانی داشته و هم تیمی هایش را پوشش بدهد و برای این کار باید یک اسنایپر برای او در نظر بگیرید.

بتل رویال در کال آف دیوتی چه فرقی با بازی های دیگر دارد؟

تقریباً هیچ. مود بتل رویال کال آف دیوتی در کلیات بسیار شبیه به بازی های دیگر مثل پابجی موبایل یا فری فایر است و صرفاً در برخی جزئیات فرق دارد. به عنوان مثال می توانید یک توانمندی ویژه برای کاراکتر خود انتخاب کنید؛ از جمله توانایی ساخت دیوار دفاعی در مواجهه با دشمنان یا استفاده موقت از رادار برای تشخیص مکان بازیکنانی که دور و بر شما هستند. به طور کلی باید سعی کنید نقشه ی بازی را شناخته و در جایی فرود بیایید که تجهیزات خوبی داشته و خیلی هم شلوغ نباشد. هم چنین برای زنده ماندن استراتژی خاصی داشته و با توجه به آن سلاح هایتان را انتخاب کنید.

کال آف دیوتی موبایل چه مود هایی برای بازی کردن دارد؟

کال آف دیوتی در ابتدا با تمرکز روی رقابت های آنلاین ۵ به ۵ عرضه شد. البته همان طور که ذکر کردیم مود بتل رویال و زامبی هم دارد و هر از گاهی به طور موقت مودهای جدیدی مثل فقط تک تیرانداز یا مودی که در آن تنها می توانید از چاقو و تبر استفاده کنید نیز اضافه می شود. اما به طور کلی مودهای این بازی عبارتند از:

  • ‏ مود بتل رویال
  • ‏ مود زامبی
  • ‏ مود Team Deathmatch
  • ‏ مود Frontline
  • ‏ مود Search and Destroy
  • ‏ مود Domination

آیا کال آف دیوتی موبایل نیاز به نصب فایل های دیتا دارد؟

بله. این بازی گرافیک و صداگذاری بسیار باکیفیت و المان ها، شخصیت ها و محیط ها متنوعی دارد. به همین خاطر حجم زیادی هم داشته و علاوه بر فایل نصبی بازی باید دیتای مربوط به این آیتم ها را هم نصب کنید.

با دانلود کال آف دیوتی موبایل از مایکت، دیتای این بازی نیز به صورت خودکار دانلود و روی گوشی شما نصب می شود. به دلیل محدودیت های دسترسی به گوگل پلی، دانلود بازی کال آف دیوتی با دیتا از طریق مایکت برای کاربران موبایل های اندرویدی آسان تر است؛ همچنین ترافیک شما در دانلود هر برنامه یا بازی از مایکت به صورت نیم بها محاسبه می شود.

نکات تکمیلی و مهم :

1 – بازی اینترنتی و آنلاین است + هک نمی شود [دنبال مود بازی نگردید]
2 – بازی فقط برروی دستگاه های قوی اجرا می شود – اگر دستگاه متوسط رو به پایین دارید اصلا بازی را دانلود نکنید
3 – در صورتی که بازی شما در loading می ماند و روی 99 درصد گیر می کند، مشکل از بازی نیست و به اینترنت شما مربوط میشود – برنامه گذر از تحریم خود را فعال کنید!
4 – برای آپدیت بازی حتما باید فایل نصبی و دیتای جدید دریافت شود – با دیتای نسخه های قبل نمیشود نسخه جدید را بالا آورد!
5 – فارسروید آپدیت بازی را همیشه همزمان با انتشار عرضه می کند ؛ شما برای دانلود آخرین نسخه بازی و آپدیت اش همیشه به این صفحه مراجعه کنید…
6 – اگر دیتای بازی را درست در مسیر گفته شده قرار ندهید با خطای there was an error during the google play download. Make sure you’re connected to stable network and try again روبرو می شوید، پس به خاطر داشته باشید که این خطا مربوط به عدم قرارگیری درست دیتا در مسیرش برای شما نمایش داده شده است و مشکل از ما نمی باشد.

بخشی از حجم دانلود فایل این بازی متعلق به فایل دیتای آن است که به صورت اتوماتیک دانلود و نصب خواهد شد. این بازی جهت اجرا به این فایل های دیتا نیاز دارد که مایکت به صورت اتوماتیک فرآیند نصب آنها را انجام خواهد داد.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (644 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (111 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (89 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (63 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (61 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (44 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (39 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (29 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (23 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (20 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (20 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (15 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (13 نظر) نگاهی به حضور صبحگاهی بازیگران و چهره‌های مشهور در کله‌پزی+عکس/ از الناز شاکردوست و المیرا شریفی مقدم تا احسان خواجه امیری و نسرین مقانلو (12 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
نجات گروگان 50 میلیارد تومانی از چاه 3 متری
دولت پزشکیان چگونه دولتی خواهد بود؟
قتل دلخراش و هالیوودی توسط پسر 17 ساله در شیراز
هیچ رهبری جرأت شلیک موشک به اسرائیل را نداشت!
توصیه پورمحمدی به پزشکیان برای چینش اعضای کابینه
اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان بدون آزمون مقطع کارشناسی ارشد
توقف پذیرش دانشجو در دورۀ شبانۀ دانشگاه شهید باهنر کرمان
ویدیو/ شبیه‌سازی عواقب وحشتناک بمباران هسته‌ای/ قیامت مصنوعی یا پایان جهان در آمریکا
بایدن: نه تنها در مبارزات انتخاباتی هستم بلکه جهان را اداره می‌کنم
(ویدئو) وقتی سلبریتی‌های مرده دوباره زنده می‌شوند/ هوش مصنوعی کتاب‌ها را با صدای بازیگران فقید روایت می‌کند!
(ویدئو) جوانمردی بی‌نظیر شهریار ایران‌زمین کوروش کبیر در برابر زیباترین اسیر خود، پانته‌آ / داستانی که قرن‌هاست ستایش می‌شود!
زیبایی دختر ورزشکار برای تیمش دردسر آفرین شد
(ویدئو) الماس سیاه؛ راز سلامتی و زیبایی با نادرترین سیب جهان که همه را شگفت‌زده کرده است!
مسعود پزشکیان: کسانی که با ما نیستند هم مردم هستند/ پست و مقام برای قیافه گرفتن نیست، برای خدمتگزاری است
ویدیو/ تلفیق علم و فناوری در تولید هنر به وسیلۀ ربات‌های مجسمه‌ساز
منتخب روز   
(فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان