معرفی و بررسی بازی car mechanic simulator

  دوشنبه، 15 شهریور 1400   زمان مطالعه 3 دقیقه
معرفی و بررسی بازی car mechanic simulator
Car Mechanic Simulator یک بازی سرگرم کننده و جالب از استودیوی بازیسازی Digital Melody Games برای اندروید است با ساعدنیوز همراه باشید.

آشنایی با بازی Car Mechanic Simulator

Car Mechanic Simulator – شبیه ساز مکانیک اتومبیل بازی پرطرفدار، سرگرم کننده و جالب از استودیوی بازیسازی Digital Melody Games برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده است. در این بازی شما در نقش یک مکانیک ظاهر می شوید که می توانید طیف گسترده ای از ماشین های کلاسیک را تعمیر کنید و یا عملیات مختلف سفارشی سازی را برروی انها انجام دهید! موتور ماشین را پایین بیاورید، بخش های مختلف ماشین مثل ترمزها، جعبه دنده، بدنه و اگزوز آن را تعمیر کنید و در نهایت ماشین را بشویید و آن را رنگ کنید تا بتوانید با قیمتی خوب ان را بفروشید! هر ماشین ممکن است قطعات خرابی داشته باشد که باید ان را تعویض کنید و با انجام کارهای مختلف ان را تعمیر کنید! طیف گسترده ای از ابزارها و آچارها برای تعمیر و سفارشی سازی ماشین ها در اختیارتان قرار دارد که می توانید از ان ها استفاده کنید و با جمع اوری پول ماشین ها و دیگر آیتم ها را باز کنید! اگر از علاقه مندان به بازیهای شبیه ساز اندروید هستید که در محیطی ساده بتواند برای روزها با ماشین های کلاسیک و قدیمی سرگرم تان کند بدون شک Car Mechanic Simulator نظرتان را جلب خواهد نمود! شاید از آن دسته از عزیزانی باشید که در رشته مکانیک خودرو در حال تحصیل هستید، بدون شک این بازی برای تان جالب و دوست داشتنی خواهد بود و پیشنهاد می دهیم به هیچ وجه آن را از دست ندهید.با ساعدنیوز همراه باشید.

بازی Car Mechanic Simulator

داستان بازی Car Mechanic Simulator

همان طور که از اسم بازی نیز مشخص هست این بازی شبیه ساز مکانیکی است. وظیفه شما در بازی تعمیر ماشین های آسیب دیده و رسیدگی به آن ها هست، همچنین شما در بازی می توانید به صورت آزادانه با ماشین های مختلف به گردش در محیط بازی بپردازید. هدف اصلی شما در Car Mechanic Simulator 2018 گسترش مکانیکی خود و تبدیل کردن آن به یکی از بزرگ ترین تعمیرگاه های جهان است، شما باید با تعمیر کردن ماشین های مختلف بتوانید درآمد خود را افزایش دهید و وسایل و تجهیزات جدید برای مکانیکی خود بخرید.بازی های شبیه ساز چند سالی هست که در صنعت گیم پیشرفت قابل توجهی داشته اند و تقریباً همه گیر شده اند، Car Mechanic Simulator یکی از بازی های خوب شبیه ساز است که به حرفه ی مکانیکی می پردازد و توانسته آن را به نحو احسن پیاده سازی کند، اگر به بازی های شبیه ساز و مخصوصاً حرفه ی مکانیکی علاقه دارید به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید.

ویژگی های بازی شبیه ساز اتومبیل Car Mechanic Simulator اندروید

  • در دسترس بودن انواع ماشین های کلاسیک برای تعمیر و بازسازی
  • تعمیر بخش های مختلف ماشین از جمله موتور، ترمز، اگزوز، جعبه دنده و شاسی
  • امکان سنباده کشیدن به بدنه خودرو و آماده کردن آن برای رنگ کردن
  • فروش وسایل نقلیه بازسازی شده با قیمت بالا و انتخاب به عنوان مکانیک نمونه
  • در دسترس بودن انواع آیتم های مختلف برای خرید و استفاده برای ماشین ها
  • حضور در یک نقشه بزرگ با صدها ماموریت مختلف برای سرگرم شدن
  • بروزرسانی های منظم با اضافه شدن ویژگی های جدید به بازی

بازی Car Mechanic Simulator توانسته امتیاز 4.4 از 5 را در گوگل پلی و امتیاز 4.5 از 5 را در اپل استور به خود اختصاص دهد.

حداقل سیستم مورد نیاز برای دانلود بازی Car Mechanic Simulator

  • OS: Windows(64-bit) 7 or Newer
  • Processor: Intel Core i3 3.0 GHz
  • Memory: 4 GB RAM
  • Graphics: NVidia GeForce GTX 660 2GB VRAM
  • DirectX: Version 11
  • Storage: 20 GB available space

تغییرات نسخه 2.1.24 Car Mechanic Simulator

  • تغییراتی در دسترس نیست.

دانلود و نصب بازی Car Mechanic Simulator


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
(فیلم) اشاره معنادار رهبر انقلاب به مسعود پزشکیان برای ایستادن در کنارش هنگام اقامه نماز بر پیکر اسماعیل هنیه (536 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز یک میوه فروش تهرانی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ به ایشون باید گفت فرشته زمینی+عکس (202 نظر) (فیلم) شوخی جالب رهبر انقلاب با نوه شهیدی که با محاسن حضرت آقا بازی می‌کرد / هر کار دلت خواست با ما کردی ... (102 نظر) الهام چرخنده: نمی‌خواهم در قطعه هنرمندان دفن شوم! (87 نظر) کاهو و نان، سهم آقازادگی فرزند رهبر معظم انقلاب از سفره غذا+عکس/ ساده زیستی ادامه دار و تمام نشدنی (55 نظر) (ویدیو) پیام مهم شهربانو منصوریان ووشوکار قهرمان برای مردم ایران / وی بعد از ثبت نام در دانشگاه گفت : رییس جمهور بعدی خودمم منتظر باشید ! (51 نظر) نگاهی به ماشین لامبورگینی هوش پران مهران غفوریان که همه آرزوشو دارن/آقای کمدین سوار بر هواپیمای رویاهایش😍 (39 نظر) خلاقیت خنده دار راننده شمالی، با نوشته پشت کامیون حماسه ساز شد/ هنر نزد ایرانیان است و بس🤣 (32 نظر) شهاب حسینی: انقد خدا از قواره من بلندتر به من داده همین الان اگه خدا ترمز دستی رو بکشه و بگه اسنپ کار کن نه تنها طلبکار نیستم بلکه بدهکارشم (29 نظر) نگاهی به کیک تولد شکلاتی آیتک سلامت کاپیتان چشم آبی تیم ملی والیبال بانوان و رقیب زهرا گونش/ مبارکا باشه (27 نظر) خلاقیت عاشقانه یک مادر ایرانی برای پختن پیتزا حماسه آفرید/ مامان نگو معدن طلا بگو+عکس (27 نظر) نگاهی به ست ورزشی زرد قناری بهروز تابانی شیرشاه ایرانی در سالن بدنسازی فوق لاکچری/ رقیب تبریزی هادی چوپان در حال درخشیدن +فیلم (24 نظر) خلاقیت خنده دار میوه فروش شمالی با عکس حشمت فردوس حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس+ عکس (22 نظر) زهرا گونش نه مرسی ما آیتک سلامت داریم / فیلم درخشش ستاره آذری چشم رنگی والیبال ایران در زمین مسابقه 😍 (21 نظر) چهره غمزده و عرض تسلیت صمیمی امین حیایی به زیبا بروفه در مراسم تشییع همسر جوانش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (19 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
منتخب روز   
احساسی ترین سکانس سریال عاشقانه جیران /ناصر الدین شاه: حکیم ازت میخوام ثمره این عشق رو نجات بدی قشنگترین سکانس سریال شهرزاد / فرهاد: عشق هر ناممکنی رو ممکن میکنه (عکس) تصویری معنادار از تکیه رهبر انقلاب بر اسلحه هنگام سخنرانی / علی به وقت حماسه عصا به دست نمی‌گیرد ... سکانس پربازدید از سریال زخم کاری ؛ جواد عزتی و مهراوه شریفی رو در روی هم / مهراوه شریفی نیا: کِی دلت برا من تنگ میشه؟ میز عزای ساده و بدون تجملات پدر شهاب حسینی، قباد سریال شهرزاد+عکس/ روحش شاد و مسیرش پرنور شهاب حسینی: نارنگی رو باز میکنی می بینی 10 پَره طبیعت داره خودش میگه این میوه کام ده نفرو میتونه شیرین کنه+ویدئو جنجال شبانه ژیلا صادقی و نیما شعبان‌نژاد با رنگ و بوی المپیک (فیلم) اشاره معنادار رهبر انقلاب به مسعود پزشکیان برای ایستادن در کنارش هنگام اقامه نماز بر پیکر اسماعیل هنیه شهاب حسینی: انقد خدا از قواره من بلندتر به من داده همین الان اگه خدا ترمز دستی رو بکشه و بگه اسنپ کار کن نه تنها طلبکار نیستم بلکه بدهکارشم تغییر چهره سایت رهبر معظم انقلاب بعد از ترور اسماعیل هنیه+عکس شهاب حسینی باعث جدایی این کارگردان از نامزدش شد+ویدئو حضور مصطفی زمانی در مراسم تشییع پدر شهاب حسینی +ویدئو/روحش شاد و یادش گرامی