معرفی و بررسی بازی Dawn of Zombies: Survival after the Last War

  دوشنبه، 11 مرداد 1400   زمان مطالعه 3 دقیقه
معرفی و بررسی بازی Dawn of Zombies: Survival after the Last War
بازی Dawn of Zombies – دان او زامبی یکی از جدیدترین بازیهای شرکت Royal Ark. در سبک اکشن – بقاست در این زمینه با ساعدنیوز همراه باشید.

آشنایی با بازی Dawn of Zombies

Dawn of Zombies: Survival after the Last War – رستاخیز زامبی ها: بقاء بعد از آخرین جنگ عنوان یک بازی فوق العاده زیبا و مهیج در سبک اکشن – استراتژیک و اولین پروژه رسمی استودیوی Royal Ark کشور قبرس می باشد که به صورت رایگان با قابلیت پرداخت درون برنامه ای برای موبایل ها و تبلت های اندرویدی عرضه شده است. این بازی در مدتی خیلی کوتاه توجه صدها هزار بازیکن از سراسر دنیا را به خود جلب کرده و به یکی از ترندهای روز و پرمخاطب تبدیل شده است. فقط بیش از 500 هزار نفر برای دانلود نسخه آزمایشی این بازی اقدام کرده اند که نشان دهنده ارزش بالای آن است. Dawn of Zombies: Survival after the Last War یک شبیه ساز آنلاین از دنیای پسا آینده ای است که تنها هدف شما باید بقاء باشد! داستان بازی به یک اتفاق مهلک مربوط می شود. دنیا به جنگ کشیده شده و قدرت های نظامی جهان با استفاده از بمب های اتمی یکدیگر را نابود کرده اند! تقریباً تمام دنیا به خاطر این حملات از بین رفته اند و تعداد اندکی از انسان ها باقی مانده اند. اما مشکلات به همین جا ختم نمی شود! این بمب های اتمی باعث ایجاد رادیواکتیوهای قوی و به دنبال آن تبدیل شدن انسان ها به موجوداتی خون خوار و جهش یافته یعنی زامبی ها شده است. حالا این شما هستید که باید در کنار معدود بازماندگان این رخداد بزرگ، هرطور که می توانید برای بقای خودتان تلاش کنید. اولین چالش اصلی شما مقابله و فرار از دست زامبی ها و اجازه ندادن به آن ها برای نفوذ به قلمروتان است. چالش بعدی پیدا کردن منابع غذایی و ساخت و مدیریت پایگاه و سرپناه های امن برای خودتان است. اما چالشی بزرگتر در این مسیر وجود دارد که حتی از زامبی ها و قحطی نیز خطرناک تر است! انسان ها! در این دنیای خشن انسان ها ترسناک ترین موجودات هستند نه زامبی ها! در Dawn of Zombies: Survival after the Last War بازماندگان دیگری در این بازی وجود دارند که حتی برای یک آیتم کوچک نیز شما را خواهند کشت. این بازی به صورت آنلاین برگزار می شود. شما در نقش یکی از این بازمانده ها هستید و در نقشه ای بزرگ در کنار دیگر بازمانده ها بازی خواهید کرد. شما باید پناهگاه خودتان را بسازید، در مقابل زامبی ها ایستادگی کنید و در نهایت قبل از اینکه انسان های دیگر به سراغ شما آمده و شما را نابود کنند، شما برای غارت کردن و نابودی آن ها اقدام کنید.این بازی توانسته امتیاز 4.4 از 5.0 و بیشتر از 500،000 دانلود در گوگل پلی ثبت کند.

ویژگی های بازی Dawn of Zombies

  • ساخت و ساز و جمع آوری لوازم بر روی زمین و زیرزمین
  • بازیابی انرژی به صورت رایگان توسط غذا و در پناهگاه
  • رفع گرسنگی و تشنگی خود برای بهبود یافتن از تشعشع و بیماری
  • ده ها شخصیت، صدها ماموریت
  • امکان انتخاب وسایل نقلیه مختلف از دوچرخه تا وسایل نظامی
  • گرافیک و نورپردازی واقع بینانه – تغییر روز و شب، مه آلود شدن هوا و …
  • ناحیه های انحرافی با مصنوعات مرموز
  • سرزمین های تاریک و افسرده، جنگل های تاریک، خرابه های غریب پر از زامبی ها، راهزنان و حیوانات وحشی.
  • تجارت و ارتباط با گروه های مختلف – از دانشمندان تا نظامیان
  • با گروه ها و شخصیت ها شهرت به دست آورید تا پاداش های منحصر به فرد دریافت کنید.
  • صنایع پیشرفته: 150 طرح برای سلاح، زره، وسایل نقلیه
  • 60 نوع اسلحه: AK، M-16، تپانچه ماکاروف (Makarov pistol) و موسین-ناگانت (Mosin-Nagant)
  • حالت مخفی: پنهان شدن در بوته ها، دزدکی حرکت کردن و کشتن بدون متوجه شدن دیگران
  • سفارشی کردن اسلحه و زره خود در یک میز کار اختصاصی
  • به انجام رساندن ماموریت ها: محافظت از متحدان در برابر زامبی ها
  • مکان های به طور مداوم در حال تغییر
  • مبارزه با کارفرمایان در سیاه جال های رادیواکتیو
  • و …

تغییرات نسخه 2.109

D.O.Z. Survival Second Anniversary! Gifts and Challenges to commemorate the occasion

New event: Trial of Possessed. Open Event Cargo, fight in the Arena, and pick your rewards

Event trader with whom you can trade your coins found in Cargo of Possessed for gifts and Trial points

New perfect weapon: Compact-M Device, C.M.A. Device, and Forest Beast's Hammer

New Shelter decorations and festive appearance

دانلود و نصب بازی


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
تصویری از چهره درس خوان رهبر معظم انقلاب در کلاس ششم ابتدایی+عکس/ 12 سالگی رهبری در مدرسه (434 نظر) نگاهی به انواع لباس مدرسه دانش آموزان کشور های مختلف/ آمریکا، ژاپن، چین و... (228 نظر) الهام چرخنده امروز صبح به دیدار رهبر معظم انقلاب رفت+عکس/ چهره آرام خانم بازیگر در بیت رهبری (162 نظر) رهبر معظم انقلاب: ترویج موسیقی بر خلاف مذاق اسلام است/ اردوی مختلط دختر و پسر یعنی چه؟! دانشجو بره خارج از کشور که چه کنه؟+فیلم (148 نظر) سحر زکریا: 6 سال همسر مهران مدیری بودم / او جوانی ام را گرفت !+فیلم (148 نظر) پری غفاری معشوقه شاه پهلوی: شاه آرام آرام مشروب می‌خورد و گاهی گیلاس مرا هم پر می‌کرد/ ازدواجی در کار نبود من دستمزدم را می گرفتم! (138 نظر) مروری بر بازیگران مرد ایرانی که از گوشواره استفاده می‌کنند؛ امیر جعفری، ارسلان قاسمی، امین حیایی و...+عکس (95 نظر) روز اول مهر یادی کنیم از اخراج سجاد رضایی فرزند اکبر کلاس دوم ب با گرمکن ورزشی دهه شصتی +فیلم/ من برای لهجه اصفهانیش مُردم شما ادامه بدید (93 نظر) نعیمه نظام دوست: عاشق احمدرضا عابدزاده بودم ، اون بلیزر داشت منم با یه رنو افتادم دنبالش اصلا به من محل نذاشت قلبم خیلی شکست و اومدم خونه عکسهاشو پاره کردم+ویدیو (91 نظر) خانه پدری ساده رهبر معظم انقلاب به روایت تصویر +عکس/ از سقف چوبی و بوفه دکوری ساده تا چراغ نفتی و کابینت های فلزی (88 نظر) اکبر عبدی: 25 سال مصرف کننده تریاک بودم، اینجانب اکبر عبدی 4 سال و نیم یک معتاد+فیلم (82 نظر) دیدار احساسی علی پروین اسطوره فوتبال با رهبر انقلاب در بیمارستان +عکس / ارادت خاص علی آقا به رهبر معظم انقلاب (79 نظر) علیرضا بیرانوند: پرتاب‌های بلندم به خاطر چوپانی کردنم هست؛ به عنوان یک چوپان در کنار خانواده ام همیشه مجبور بودم که با پرتاب سنگ مواظب گوسفندانم باشم (75 نظر) رضا عطاران : من و خانومم تو سینما بودیم همه اومدن برای عکس و امضا که اعلام شد رضا گلزار وارد شده دور و برمون حتی یه نفر هم نموند همه رفتن پیش رضا (74 نظر) خلاقیت هوشمندانه یک مدرسه ایرانی برای استفاده از پله های سالن/ دست مریزاد به این همه نبوغ و ابتکار+عکس👌 (71 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
منتخب روز   
برای اولین بار نماینده اسرائیل هنگام سخنرانی مسعود پزشکیان به سخنان رئیس‌جمهور ایران گوش داد و سالن را ترک نکرد+ویدیو از نخ بستن به انگشتر برای اندازه شدن تا دکمه‌های متفاوت قبا و نخ نما شدن عبا؛ در مروری بر ساده‌زیستی رهبر معظم انقلاب+عکس خبرنگار شبکه صهیونیستی ایران اینترنشنال در منهتن آمریکا: من دیدم که همسر مسعود پزشکیان از ساختمانی در اینجا خارج شد+ویدیو/ ای کاش به عنوان خبرنگار یک مقدار اطلاعات داشتی! ذوق‌زدگی و خوشحالی خبرنگار ترکیه از "ساغول" گفتن مسعود پزشکیان در نیویورک؛ خبرنگار ترکیه: این رئیس‌جمهور تُرک آذربایجانی است+ویدیو رهبر معظم انقلاب: بعضی‌ها فکر می‌کنند نشاط یعنی رقاصی؛ فلان برنامه موسیقی رو توی تلویزیون پخش کنیم مردم نشاط پیدا کنند، نشاط این نیست+ویدیو تصاویری جالب از مسعود پزشکیان پشت نیمکت کلاس درس در روز اول مهر/ ردیف دوم و چهارم نشینی رئیس جمهور توئیت جدید پزشکیان به زبان کُردی و عربی +عکس وزیر اسبق کشور: رهبر معظم انقلاب یک دوره تندخوانی شرکت کردند و یک کتاب 300 صفحه‌ای را در یک شب می‌خوانند+ویدیو نیکی کریمی از مهمترین اتقاق زندگی اش پرده برداشت ؛ خانم بازیگر : پدرم مرا به این سمت سوق داد تاج گل اعیانی با گل‌های سفید و سیاه محمدباقر قالیباف در مراسم ختم پدر خداداد عزیزی+عکس استاندار بصره راننده شخصی مسعود پزشکیان در سفر به این شهر شد+عکس/ چهره خندان رئیس جمهور سوار بر BMW