معرفی و بررسی بازی Easy Game – brain test

  یکشنبه، 21 فروردین 1401   زمان مطالعه 3 دقیقه
معرفی و بررسی بازی Easy Game – brain test
Easy Game - brain test یک بازی پازلی از استودیوی بازیسازی Easybrain می باشد که بصورت رایگان منتشر شده است.

آشنایی با بازی Easy Game – brain test

Easy Game – brain test نام یک بازی در ژانر پازل و فکری است که توسط استودیو بازی سازی Easybrain برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی Easybrain یکی از استودیو های بازی سازی معروف و کاربلد مارکت اندروید است که پیش از این بازی هم تجربه ساخت اپلیکیشن های فوق العاده ای مثل Drum Pad Machine – Beat Maker Premium، Groovepad – Music & Beat Maker Full، Art Puzzle – Live Jigsaw Coloring، و BlockuDoku – Block Puzzle Game را در کارنامه بازی سازی اش داشته است. در اینجا شما باید IQ خود را تست کنید و با حل انواع پازل ها ثابت کنید که باهوش ترین هستید! Easy Game یک بازی تفکری چالش برانگیز و سرگرم کننده است که دارای چندین پازل است. اگر دوست دارید معماها، ترفندها، معماهای سودوکو، بازی های کلمه ای یا بازی های جستجوی کلمه را حل کنید ، این بازی را امتحان کنید. منطق، حافظه، هوش، مهارت های حل مسئله و خلاقیت خود را پرورش دهید. آیا فکر می کنید به اندازه کافی باهوش هستید که همه این معماها را حل کنید؟ این بازی نه تنها برای سرگرمی بلکه برای آموزش توانایی ها و مهارت های مهم نیز مناسب است.

بازی Easy Game – brain test

داستان بازی Easy Game – brain test

این بازی یکی از بهترین بازی های ژانر پازل و فکری است و در ۴ بخش : آسان، متوسط، دشوار، و چالشی ارائه می شود. قوانین این بازی آسان و قابل درک هستند، اما اصلاً ساده نیستند. در بخش آسان بازی مراحل ساده تر هستند، اما در بخش متوسط، دشوار، و چالشی رفته رفته مراحل چالش برانگیز تر می شوند. طراحی مراحل بازی به بهترین شکل ممکن انجام شده است و تمام مراحل به خوبی بالانس شده اند تا به هیچ عنوان تنبیه کننده نباشند. از آنجایی که تمام پازل های این بازی یونیک هستند و با پازل های قبلی فرق می کنند، هر پازل بازی ماجراجویی جدیدی برای شما خواهد بود. احتمالاً نام تست های IQ و EQ به گوشتان خورده است. Easy Game – brain test برای پازل های خودش از تست های IQ و EQ بهره گرفته است. البته پازل های این بازی در حد و اندازه های تست های IQ و EQ نیستند و در حقیقت نسخه ساده سازی شده آنها هستند. این پازل ها بسیار متنوع هستند و شامل پازل های ذهنی، حافظه، منطق، و … می شوند. مراحل اولیه پازل های آسانی دارند. هدف توسعه دهندگان از طراحی این مراحل این بوده است که شما را با قوانین بازی و مکانیزم ها آشنا کنند. اما رفته رفته که در بازی پیشروی می کنید با پازل هایی مواجه می شوید که سلول های خاکستری مغز تان را به دردسر می اندازند. البته جای هیچگونه نگرانی ای وجود ندارد. توسعه دهندگان یک سیستم راهنما یا همان Hint را هم در بازی طراحی کرده اند تا شما هر وقت که با مشکلی مواجه شدید و نتوانستید پازل ها را حل کنید از راهنما کمک بگیرید.

ویژگی های بازی Easy Game – brain test

  • مقادیر ترفندهای مغزی را حل کنید.
  • لذت بردن از انواع مختلفی از پازل ها برای ورزش دادن ذهن خود
  • استفاده از منطق زندگی واقعی برای غلبه بر چالش ها
  • استفاده از مکانیک های مختلف برای فکر کردن
  • آزمایش مهارت ها، تخیل و منطق
  • متمرکز شدن روی جزئیات و تقویت قدرت مغز خود
  • استفاده از نکات در صورت نیاز به سرنخ
  • پیدا کردن راه حل برای معماها
  • گیم پلی ساده و آسان بدون فشار و محدودیت زمانی
  • مناسب برای افراد در هر سنی
  • تمرین خلاقیت هوشمندانه
  • درک بهتر مسائل
  • آموزش استفاده از حافظه و تفکر استراتژیک
  • حل هر پازل با چه ترفندهایی

Easy Game – brain test امتیاز 4.0 از 5.0 را در مارکت اندروید به خودش اختصاص داده است همچنین این بازی جذاب توانسته امتیاز 4.6 از 5.0 را در اپل استور کسب کند.

دانلود و نصب بازی Easy Game – brain test


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
سه پرس کباب سفارش پسر کوچک رهبر معظم انقلاب برای خانواده شش نفره‌شان+عکس/ فرزندانی که در ساده زیستی راه پدر را ادامه میدهند (155 نظر) ساده زیستی مثال زدنی رهبر انقلاب ؛ از عینک شکسته و کفش قدیمی تا مبل ساده و عبای نخ کش شده +عکس (149 نظر) شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند (73 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (36 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده یزدی، با نوشته جالب پشت کامیون حماسه ساز شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا... (20 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان نسرین مرادی، فریده سریال نون خ/ روحش شاد و یادش گرامی (18 نظر) نگاهی به سبک دکوراسیون و سلیقه ساده پسندِ خانه علیرضا زاکانی+عکس/ خانه ای با فرش ماشینی و لوازم در حد شهروند عادی (17 نظر) پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (19 نظر) مراسم تشییع پدر محسن تنابنده، شوهر همای پایتخت با حضور چهره های سرشناس و بازیگران/ روحش شاد و یادش گرامی +عکس (15 نظر) تزیین ماشین مخصوص حاجی ها/ مُد جدید این روزهای کشورمان +عکس (17 نظر) نگاهی به سلیقه خاص و متفاوت علی انصاریان در چیدمان میز تنقلات و میز شام در میزبانی از بازیگران+عکس/ باقالی پلو و سالادالویه و... (11 نظر) (عکس) انگشتر بسیار زیبای رهبر انقلاب با طرحی دلربا و چهره شاداب و پرانرژی ایشان در 85 سالگی / پیر ما اشرف مخلوقات است ... (10 نظر) رستوران گردی دو نفره حامد آهنگی با مادر شاد و خوش پوشَش+عکس/ خلوت مادر و پسری به سبک مجری خوش خنده😍 (10 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (12 نظر) نگاهی به کیک تولد متفاوت و به شکل سالاد الویه حامد آهنگی در مراسم سورپرایز تولدش+ویدیو/ چه ذوقی میکنه آقای خوش خنده😍 (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
(عکس) درختی که زمان مرگ خونریزی می کند
بازسازی صدای کاهن مصری پس از 3 هزار سال از روی مومیایی او+ تصاویر
فال روزانه امروز یکشنبه 10 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه یکشنبه 10 تیر 1403
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 10 تیر خرداد 1403
قیمت رسمی انواع چلوکباب 43 سال قبل در رستوران اصیل ایرانی! +عکس
روایت جالب آیت الله هاشمی رفسنجانی از آوازخوانی دلپذیر و اجباری آیت الله طالقانی و منتظری در زندان/ خودم صدای خوبی ندارم اما...+ویدیو
فال قهوه با نشان روز یکشنبه 10 تیر ماه 1403
دانلود آهنگ جدید "دل بیچاره" مهدی جهانی +فیلم/ منو تنهام نذار با این احوال زار نگاه کن به دلت منو یادت بیار
فال حافظ با تفسیر امروز یکشنبه 10 تیر 1403 + فیلم
فال انبیاء روزانه یکشنبه 10 تیر ماه 1403
استفتاء از رهبری در مورد رای سفید
قتل دلخراش خانم معلم به دست شوهرش/ پرت کردن همسر از طبقه سوم
ماجرای تصمیم خاص حاج قاسم برای کَفنش از زبان یکی از همرزمان جانبازش
دست نوشته‌های یک جانباز هنرمند: نسل انتقالی به پایان راه نزدیک می‌شود