معرفی و بررسی بازی fishing life

  جمعه، 29 اسفند 1399   زمان مطالعه 3 دقیقه
معرفی و بررسی بازی fishing life
بازی Fishing Life یک بازی ورزشی بسیار جذاب برای اندروید است که توسط استودیو بازی سازی Nexelon inc.‏ که تا کنون بازی های جذاب دیگری را نیز از ان دیده ایم ساخته و منتشر شده است.

Fishing Life – زندگی یک ماهیگیر یک بازی خارق العاده و بسیار زیبا از شرکت بازی سازی Nexelon Inc کشور کره جنوبی می باشد که در سبک بازی های ورزشی و با ژانر ماجرایی و تفننی عرضه شده است. اولین و اصلی ترین نکته بارز بازی Fishing Life آرامش بخش بودن آن است.

سازندگان نیز روی این موضوع تأکید کرده اند و می گویند با انجام این بازی، قلب و روح خودتان را به آرامش می رسانید. به همین خاطر، این ویژگی در بازی Fishing Life خیلی مورد توجه قرار گرفته است. به عنوان مثال، طراحی های گرافیکی جذاب و در عین حال به دور از پیچیدگی در کنار صداگذاری های فوق العاده زیبا مثل صدای امواج دریا و سکوت حاکم بر آن، از جمله مواردی هستند که این بازی را از یک بازی ساده به یک اثر هنری شگفت انگیز تبدیل کرده اند.

در بازی زندگی یک ماهیگیر شما ماجرای داستانی مردی را دنبال می کنید که برای فرار از غم و غصه های گذشته به سراغ یکی از آرامش بخش ترین کارهای زمین یعنی ماهیگیری رفته است تا با این کار خاطرات قدیمی اش در زمان کودکی یعنی وقتی که با پدرش به ماهیگیری می رفت را زنده نگه دارد. در بازی Fishing Life شما باید در نقش این ماهیگیر، سوار بر قایق کوچک خود شده و به دریا سفر کرده و با ابزار ماهیگیری خود شروع به صید انواع و اقسام ماهی ها کنید. شما با کمک چوب ماهیگیری که در اختیار دارید، می توانید تا چند ده متر از اعماق دریا را ببینید و ماهیان مختلفی از جمله ماهیان کوچک و حتی وال های بزرگ و کوسه های وحشی را شکار کنید!

هنر بخش مهمی از بازی Fishing Life محسوب می شود و صرفا با یک اثر سرگرم کننده صرف روبه رو نیستید. سازندگان سعی کرده اند که در دل یکی از ساده ترین آثار موبایل هنر را جای دهند و با موسیقی و زیبایی دریا اثرشان را ارزشمندتر کنند.

اگرچه این موضوع به ساده ترین شکل ممکن در بازی پیاده شده است، اما همین سادگی می تواند ساعتی آرامش خوبی را در حین بازی به شما منتقل کند. هر قسمت از قلاب خود را می توانید ارتقا دهید و این روند مطابق انتظار تا بی نهایت خواهد بود. از قسمت Book می توانید انواع ماهی های صیدشده خود را مشاهده کنید و یک آرشیو جذاب بسازید.

و در نهایت این قسمت فروشگاه بازی است که با انگیزه می توانید به سراغش بروید و کاستوم ها، قایق ها و قلاب های موردعلاقه خود را خریداری کنید. این بخش به طور کامل انگیزه لازم برای کسب سکه های بیش تر را در شما ایجاد خواهد کرد.

تصویر

ویژگی های بازی Fishing Life:

  • یک بازی ورزشی جذاب
  • طراحی خوب
  • گیم پلی اسان
  • گرافیک دو بعدی بیظنیر
  • جلوه های زیبای دریا و طلوع و غروب افتاب
  • صدا گذاری عالی موج های دریا
  • موج های واقعی
  • صید انواع ماهی های زیبا و کوسه ها
  • پرتاب کردن طناب ماهیگیری
  • انتخاب قایق های مختلف
  • مشاهده ی شنای ماهی ها زیر اب
  • و ویژگی های دیگر

همان طور که گفته شد بازی Fishing Life یک بازی ورزشی بسیار جذاب برای اندروید است که با نصب و اجرای ان وارد دریایی بسیار زیبا می شوید. صدای موج ها می تواند قلب شما را ارامش دهد و مشاهده ی موج های واقعی و همچنین شنای ماهی ها زیر دریا می تواند لحظات شما را زیبا تر نماید. شما به همراه قایق خود وارد اب ها می شوید و طناب ماهیگیری را برای یک صید عالی پرتاب می کنید. امکان انتخاب قایق های مختلف را خواهید داشت و به راحتی مشغول صید انواع ماهی ها می شوید. گرافیک بازی به صورت دو بعدی بوده و کیفیت بسیار خوبی دارد و صدای امواج و صدا گذاری بازی به بهترین شکل ممکن صورت گرفته است.

دانلود بازی برای گوشی اندروید:

دانلود بازی برای گوشی ایفون:


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
(فیلم) اشاره معنادار رهبر انقلاب به مسعود پزشکیان برای ایستادن در کنارش هنگام اقامه نماز بر پیکر اسماعیل هنیه (264 نظر) نگاهی به حال و هوای اتاق علی دایی در بیمارستان هنگام عیادت چهره های مشهور از شهریار ایران+عکس/ از خوش و بش همسر دایی با کی‌روش تا احوالپرسی فردوسی‌پور و عابدزاده (145 نظر) کاهو و نان، سهم آقازادگی فرزند رهبر معظم انقلاب از سفره غذا+عکس/ ساده زیستی ادامه دار و تمام نشدنی (125 نظر) نگاهی به ماشین لامبورگینی هوش پران مهران غفوریان که همه آرزوشو دارن/آقای کمدین سوار بر هواپیمای رویاهایش😍 (115 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز یک میوه فروش تهرانی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ به ایشون باید گفت فرشته زمینی+عکس (77 نظر) (فیلم) شوخی جالب رهبر انقلاب با نوه شهیدی که با محاسن حضرت آقا بازی می‌کرد / هر کار دلت خواست با ما کردی ... (71 نظر) الهام چرخنده: نمی‌خواهم در قطعه هنرمندان دفن شوم! (71 نظر) خلاقیت خنده دار مرد جنوبی با طراحی آفتابه اتوماتیک حماسه آفرید+ویدئو/ هنر نزد ایرانیان است و بس😂 (27 نظر) شهاب حسینی: انقد خدا از قواره من بلندتر به من داده همین الان اگه خدا ترمز دستی رو بکشه و بگه اسنپ کار کن نه تنها طلبکار نیستم بلکه بدهکارشم (16 نظر) خلاقیت خنده دار میوه فروش شمالی با عکس حشمت فردوس حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس+ عکس (14 نظر) هدیه عاشقانه همسر دست و دلباز و جنتلمن بهنوش بختیاری برای تولدش/ خاص، شیک و باب سلیقه خانم های ایرانی+عکس (12 نظر) زیباترین و آخرین شعرخوانی عاشقانه استاد شهریار پیش از مرگ که از اول تا انتها با گریه بود/ بگذار که در مرگ هم افسانه بمیرم+ویدیو (12 نظر) (فیلم) ادعای جالب روانشناس معروف: بچه‌های الان چون می‌فهمند درس نمی‌خونن، ما چون نمی‌فهمیدیم همش درس می‌خوندیم! (11 نظر) نگاهی به خونه زندگی ساده و صمیمی رضا داوودنژاد ؛ از کیک هزار طبقه کنار همسر تا هفت سین و تِراس باصفا و دورهمی😍 (11 نظر) رونمایی بهنوش طباطبایی همسر اول مهدی پاکدل از مراسم افتتاحیه مطب پزشکی‌اش در تهران بدون تزئینات آنچنانی و ریخت و پاش+عکس/ مبارکه خانوم دکتر (11 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
روانشناسی؛ والدین موفق این مدلی از بچه شون تعریف میکنن +عکس
فال ابجد روزانه سه‌شنبه 16 مرداد 1403
فال روزانه امروز سه شنبه 15 مرداد ماه 1403
فال شمع روزانه امروز سه شنبه 16 مرداد 1403
دختر عصبانی با شیشه قلیان دوستش را کشت
خانه‌داری؛ چطور لواشک صورتی با طعم هندوانه درست کنیم؟
قاتل سریالی معروف که بعد از آزار و اذیت 90 زن ، همه آن ها را کشت
فال قهوه با نشان روز سه شنبه 16 مرداد ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز سه شنبه 16 مرداد 1403 + فیلم
داریوش ارجمند: در کلاس دکتر علی شریعتی دخترخانمی رو دیدم، گفتم هرکس ما رو با هم دید اسمش رو بگو تا من براش کارت دعوت عروسی بفرستم و اینطور من ازشون خواستگاری کردم
فال انبیاء روزانه سه شنبه 16 مرداد 1403
استاد فلسفه‌ی دانشگاه: فرزند رهبر معظم انقلاب دانشگاه می‌آمد اما تا مدتی هیچ‌کس نمی‌دانست که ایشان پسر آقا است؛ از بس که عادی می‌آمد و عادی می‌رفت و زندگی‌شان هم عادی بود
اخراج یک شناگر زن بلوند با چشم های آبی از دهکده المپیک پاریس به خاطر خیانت! +عکس
خانه‌داری؛ 4 روش طلایی و آسان برای فریز کردن گیلاس و مصرف در زمستان
ایران باستان ؛ کشف کوزه‌ای مملو از سکه‌های طلای ایران باستان
منتخب روز   
(فیلم) فیلمبرداری بی‌شرمانه رضا پهلوی از معاشقه دخترش لب دریا! 😳😳😳 / حاشا به غیرتت! احساسی ترین سکانس سریال عاشقانه جیران /ناصر الدین شاه: حکیم ازت میخوام ثمره این عشق رو نجات بدی قشنگترین سکانس سریال شهرزاد / فرهاد: عشق هر ناممکنی رو ممکن میکنه سکانسی فراموش نشدنی از سریال عاشقانه شهرزاد / وقتی شهرزاد و قباد برای اولین بار باهم تفاهم دارن (عکس) تصویری معنادار از تکیه رهبر انقلاب بر اسلحه هنگام سخنرانی / علی به وقت حماسه عصا به دست نمی‌گیرد ... سکانس پربازدید از سریال زخم کاری ؛ جواد عزتی و مهراوه شریفی رو در روی هم / مهراوه شریفی نیا: کِی دلت برا من تنگ میشه؟ میز عزای ساده و بدون تجملات پدر شهاب حسینی، قباد سریال شهرزاد+عکس/ روحش شاد و مسیرش پرنور شهاب حسینی: نارنگی رو باز میکنی می بینی 10 پَره طبیعت داره خودش میگه این میوه کام ده نفرو میتونه شیرین کنه+ویدئو جنجال شبانه ژیلا صادقی و نیما شعبان‌نژاد با رنگ و بوی المپیک (فیلم) اشاره معنادار رهبر انقلاب به مسعود پزشکیان برای ایستادن در کنارش هنگام اقامه نماز بر پیکر اسماعیل هنیه شهاب حسینی: انقد خدا از قواره من بلندتر به من داده همین الان اگه خدا ترمز دستی رو بکشه و بگه اسنپ کار کن نه تنها طلبکار نیستم بلکه بدهکارشم تغییر چهره سایت رهبر معظم انقلاب بعد از ترور اسماعیل هنیه+عکس