معرفی و بررسی بازی Five Nights at Freddy’s AR: Special Delivery

  جمعه، 16 آبان 1399   زمان مطالعه 4 دقیقه
معرفی و بررسی بازی Five Nights at Freddy’s AR: Special Delivery
Five Nights at Freddy’s AR: Special Delivery نام بازی جذاب و منحصربفرد از استودیوی Illumix Inc. است که بصورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و توانسته نظر علاقمندان ژانر ترسناک و ماجراجویی را به خود جلب کند.

بازیFive Nights at Freddy’s AR: Special Delivery

همانطور که می دانید، سری بازی های پنج شب در کنار فردی که چندین سال است از انتشار نسخه های پیشین آن می گذرد، به یکی از محبوب ترین و موفق ترین فرانچایزهای سبک ترسناک تبدیل شده اند.

این بازی ها باعث ایجاد یک سبک جدید در بازی های امروزی شدند و به الگوی بسیاری از توسعه دهندگان دیگر تبدیل شدند. در این مطلب از سایت فارسروید قصد داریم تا شما را با یک نسخه منحصر به فرد از این مجموعه آشنا کنیم.

این نسخه، یک بازی متفاوت است و ماهیت آن با دیگر بازی ها این مجموعه تفاوت دارد. این تفاوت اصلی، استفاده از فناوری AR در ساخت و توسعه این بازی بوده است. فناوری AR یا واقعیت افزوده یک تکنولوژی مخصوص روی بعضی از دستگاه های جدید اندرویدی است که می توانند اجسام سه بعدی را به وسیله دوربین گوشی در مکان های واقعی شبیه سازی کنند.

درواقع هسته مرکزی این سیستم با شناسایی محیط از طریق سنسور دوربین، آن محیط را شبیه سازی کرده و آیتم های مجازی را داخل آن محیط قرار می دهد تا بازیکنان تجربه ای واقعی از یک بازی ترسناک داشته باشند!

در بازی Five Nights at Freddy’s AR: Special Delivery از بد شانسی شما در سیستم الکترونیکی و هوش مصنوعی رباتهای خریداری شده نقص فنی ایجاد می شود و به موجودات خطرناکی تبدیل شده و تصمیم به کشتن شما می گیرند. آنها در مکانهای مختلفی پنهان می شوند و به بصورت ناگهانی با خشونت تمام به شما حمله می کنند. مقابله با آنها کار ساده ای نیست و نیاز به شهامت ،شجاعت و علاوه بر آن هوش بالایی دارد. شما باید سعی کنید تا با تعویض برخی از قطعات کامپیوتر مرکزی آنها از جمله پردازشگر هوش منصوعی آنها را تعمیر کنید.

اینکه تا چه اندازه می توانید در Five Nights at Freddy’s AR: Special Delivery موفق عمل کنید و زنده بمانید بستگی به توانایی شما در استفاده از تجهیزاتی نظیر: شوکر، باطری، CPU چراغ قوه و سایر وسایل الکترونیکی که در اختیارتان قرار گرفته است دارد.

البته بازی دارای بخش آنلاین نیز می باشد که در آن قسمت می توانید عروسک ها را به گونه ای برنامه ریزی کنید تا به سایر بازیکنان که رقیب شما محسوب می شوند حمله کنند.

از سوی کاربران امتیاز 4.5 در گوگل پلی به بازی مذکور داده شده. کسب امتیاز بسیار بالای به دست آمده از مجموع 5 امتیاز اتفاقی نیست ، و حکایت از اقبال بی سابقه آن نزد تعداد کثیری از کاربران در سراسر جهان هست. به بازدید کنندگانی که به این بازی علاقه دارند ، توصیه می کنیم تا از بازی five nights at freddys و بازی five nights at freddys 2 نیز بازدید به عمل آورند.

با استفاده از تکنولوژی واقعیت مجازی بکار رفته در بازی به راحتی میتوانید خودتان را در جریان حمله های صوتی و تصویری هر ربات قرار دهید و حس و حال ترس و دلهره را درک کنید. اگر دستگاهتان مجهز به سیستم ARCore باشد میتوانید هدفون خود را نیز قرار داده و غرق در هیجان بازی شوید.

در اینجا تجربه گیم پلی مبتنی بر مکان در زمان واقعی با انواع ربات های الکترونیکی FNAF را خواهید داشت و میتوانید با استفاده از منابع محدود خود از جمله باتری ، چراغ قوه و شوکر حملات مناسب را انجام دهید.

برای رفع مشکل هر عروسک بهتر است قطعات ، CPU ها و لباسهای شخصی آنها را جمع کنید و با آزمایش ، تعمیر و استقرار روبات های الکترونیکی رفتار آنها را بهبود بخشید. همچنین در حالت آنلاین قادرید ربات ها را بر ضد دوستان و سایر بازیکنان ارسال کنید تا آنها نیز درگیر چالش های بیشتری شوند.

تصویر

ویژگی های بازی Five Nights at Freddy’s AR اندروید :

  • استفاده از تکنولوژی واقعیت مجازی
  • گیم پلی سه بعدی و واقع بینانه
  • طراحی منحصربفرد و داستانی جذاب
  • اتصال داده مورد نیاز است. (موبایل / WiFi)
  • بهترین بازی با هدفون!
  • سازگاری برای دستگاه های بدون قابلیت GPS یا دستگاههایی که فقط به شبکه های Wi-Fi متصل هستند تضمین نمی شود.

نکات مهم :

  • انجام این بازی برای افراد زیر 16 سال توصیه نمی شود.
  • این بازی فقط روی دستگاه های ARM64 با پیش نیاز اندروید 7.0 به بالا نصب می شود.
  • برای انجام بازی باید دستگاه شما از قابلیت ARCore پشتیبانی کند.
  • به خاطر سبک طراحی، توصیه می کنیم بازی را فقط با یک هدفون مناسب انجام دهید.
  • برای ثبت دقیق اطلاعات مکانی، بازی را به صورت آنلاین اجرا کنید.

لینک دانلود بازی

دانلود بازی


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (665 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (119 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (93 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (81 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (69 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (65 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (49 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (40 نظر) خلاقیت خنده‌دار اوستا بنّا در ساختن توالت کنار روشویی برای راحتیِ صاحبخانه حماسه آفرید+ عکس/ مغز نیست که فسفر خالصه😂 (35 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (30 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (23 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (21 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (17 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (17 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (16 نظر)
منتخب روز   
(فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان