معرفی و بررسی بازی جذاب walking dead road to survival

  سه شنبه، 11 مرداد 1401   زمان مطالعه 3 دقیقه
معرفی و بررسی بازی جذاب walking dead road to survival
Walking Dead: Road to Survival بعد از گذشت چند ماه خبر های متعدد از طرف استودیوی بازی ساز Scopely، سرانجام بازی Walking Dead: Road to Survival برای دستگاه های اندروید عرضه شده است.

آشنایی با بازی جذاب walking dead road to survival

The Walking Dead: Road to Survival – مردگان متحرک: جاده بقا عنوان یک بازی بسیار پرمخاطب و جالب از استودیوی Scopely آمریکایی سازنده بازی هایی همچون WWE Champions – Free Puzzle RPG Game است که به شکل رایگان برای موبایل ها و تبلت های اندرویدی در گوگل پلی به انتشار رسیده است. این بازی همانطور که از نامش پیداست، یکی دیگر از بازی های ساخته شده از روی کامیک و سریال تلویزیونی The Walking Dead می باشد و به نسبت دیگر بازی های مشابه مثل The Walking Dead No Man’s Land ، از برخی لحاظ تکامل یافته تر است. چرا که در این بازی با تقریباً تمام شخصیت های اصلی این سریال از جمله ریک، میشون، کارل و حتی نیگان رو به رو شده و در نقش آن ها داستان های بازی را پیگیری خواهید کرد. اگر سریال یا کتاب مصور را دنبال کرده باشید، حتما می دانید که هر اتفاقی می تواند حکم قتلی را در دنیای The Walking Dead صادر کند. هیچ فردی قابل اعتماد نیست و هیچ مکانی امن نخواهد بود. پس با در نظر گرفتن تمامی جوانب باید بتوانید از جان ارزشمند خود دفاع کنید. اصولا در نبردها با دو دسته از دشمنان طرف هستید. انسان هایی که می خواهند به آن چه شما در اختیار دارید دست پیدا کنند و مرده های متحرکی که تنها به دنبال تکه تکه کردن شما هستند. از این رو، باید با احتیاط کامل استراتژی خاصی را در نظر بگیرید تا بتوانید در مبارزات پیروز میدان باشید. در هر نبرد شما باید کنترل تعدادی از افراد ریک را در اختیار بگیرید و با لمس کردن صفحه، برای بدست آوردن پیروزی، به آن ها دستورات لازم را بدهید.

بازی جذاب walking dead road to survival

داستان بازی جذاب walking dead road to survival

در اولین اجرا تمام داستان بازی را بصورت تصویری مشاهده خواهید کرد و تا حدودی از کم و کیف بازی آن گاه می شوید.اکنون پا به دنیای ترسناک مردگان بگذارید و به دنبال بازماندگان بگردید و در این میان مراقب زامبی ها باشید زیرا هر لحظه ممکن است مورد حمله ی یکی از آنها قرار بگیرید.پس به انواع ابزار دفاعی مسلح شوید و با پیوستن به اتحاد های قویتر در حوادث پیش رو از حمایت سایر بازیکنان برخوردار شوید و در حالت های تک نفره و چند نفره ی بازی مهارت های دفاعی و هجومی خود را به چالش بکشید.تهیه ی یک نقشه ی استراتژیکی موفق برای پیشروی به سمت مواضع دشمن و شناخت نقاط قوت و ضعف آن باعث موفقیت در مراحل پیش رو خواهد شد. دو بازمانده به نام های ﺭﯾﮏ، ﮔﻠﻦ در بازی وجود دارد که آنها می توانند به شما برای رسیدن به هدف نهایی کمک کنند. همچنین شما می توانید با استفاده از آن ها دیگر بازمانده ها را نجات دهید.

ویژگی های بازی جذاب walking dead road to survival

  • بازماندگان را در سراسر سرزمین جمع آوری کنید
  • تیمی از بازماندگان برای مبارزه با دشمن ایجاد کنید
  • امکان ارتقاء و بهبود تیم
  • نقشه ها و مکان های متنوع
  • ساخت مکانی برای حفاظت از خود و بازماندگان
  • گرافیکی فوق العاده به همراه صداگذاری مناسب
  • امکان ساخت، توسعه و گسترش یک پایگاه و شهر اختصاصی

بازی جذاب walking dead road to survival توانسته امتیاز خوب 4.4 از 5.0 را در گوگل پلی و امتیاز 4.2 از 5.0 را در اپل استور کسب کرده است.

ویدیوی معرفی بازی جذاب walking dead road to survival

تغییرات جدید بازی جذاب walking dead road to survival

  • سیستم قفل شخصیت جدید، تغییر به هنگام حملات برای بازیکنان جدید
  • رفع اشکال

دانلود و نصب بازی جذاب walking dead road to survival


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (647 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (194 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (67 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (56 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (30 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (21 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز مغازه دار یزدی در ایام محرم/آدم حظ میکنه از اینهمه درک و شعور+فیلم (15 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (14 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (13 نظر) پارسا پیروزفر سَرَش را از ته تراشید؛ تغییر چهره آقای بازیگر قابل شناسایی نیست (12 نظر) (ویدئو) آخرین لحظات ثبت شده بازیگران فوت شده در کنار همسر و فرزندانشان/ یادی کنیم از هنرمندانی که در بین ما نیستند، روحشان شاد😢 ماهچهره خلیلی، حسام محمودی ، حسن جوهرچی و .. (10 نظر) نگاهی به حیاط قدیمی خانه ترلان پروانه در تولد 21 سالگیش +عکس/ مبارکا باشه (9 نظر) نگاهی به خلوت احساسی آزاده نامداری، مجری پرانرژی در ماه محرم و شال سبزرنگ زیبایش/ حیف جوونیش+عکس (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
روایتی از مخالفت همسر رهبر معظم انقلاب با هدیه ای که به رهبر داده بودند/ ما این غذاهایی که می‌خوریم، با این ظرفها جور درنمی‌آید، اینها را رد کنید، برود
تیمار جوجه لک لک مصدوم روستای قراجه محمد مرند توسط اهالی آن
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
پایان رابطه عاشقانه زهرا گونش ستاره 2 متری والیبال ترکیه و نامزد پولدار و خوش استایلش/ چقدرهم جذاب و باکلاس+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان